Raskaaksi 2022

Joko mulla oli ovis aiemmin (mikä tikkuje mukaa mahdotonta) tai ekaa kertaa IKINÄ luteaali on lyhentynyt..... Eli dpo 13 ja vaaleanpunaista tulee pyyhkiessä.....

Ja täälläkin jo verta tulee pyyhkiessä! Mun kierrot ei ihan tasaset ole.
Eka kierto alkoi oviksen bongauksests,löytyi. Luteaali 10päivää. Seuraava kierto oli haamujakin, luteaali 15päivää. Ja nyt jos alkaa tänään tai huomenna niin 13-14vrk. Onks tolla vaihtelull merkitystä?
nega testattu ja jäätävä päänsärky herätessä.

Ja täälläkin jo verta tulee pyyhkiessä! Mun kierrot ei ihan tasaset ole.
Eka kierto alkoi oviksen bongauksests,löytyi. Luteaali 10päivää. Seuraava kierto oli haamujakin, luteaali 15päivää. Ja nyt jos alkaa tänään tai huomenna niin

Teidän kierrot selvästi yrittää pysyä synkassa mun kanssa. :tears: Tänään alkoi vuoto. Varasin ylihuomiseksi myös puhdin kautta prolaktiinin, fsh, ja lh arvot ja lisäksi tsh. Sitten dpo 7 käyn ottamassa keltarauhasarvot. On Sitten mustaa valkoisella gynelle jo kun menen muutaman viikon päästä loppukierrosta.

Hirveen moni viikon haarukalla samoilla päivillä menossa :smiling-eyes: täällä kp4 tänään.

Sehän tietää sitä, että plussa-aalto pyyhkäisee äitienpäivän tienoolla tänne palstalle :folded::Two-hearts:

Toivon niin jokaiselle sitä pysyvää plussaa ja pientä kääröä :red-heart:

Tämmönen oli aamulla ylin kuva.. ja kuivana näkyy selvemmin viivanpaikaksi kun koskaan aiemmin(alin salaman kanssa) .... Siis tosi näkyvä on vaikkei niin hyvin kuvaan saa..... Ketuttaa

Liitteet

• PCIMG_2022-04-12_15-38-07.JPG
    PCIMG_2022-04-12_15-38-07.JPG
    453.8 KB · Katsottu: 131
Tämmönen oli aamulla ylin kuva.. ja kuivana näkyy selvemmin viivanpaikaksi kun koskaan aiemmin(alin salaman kanssa) .... Siis tosi näkyvä on vaikkei niin hyvin kuvaan saa..... Ketuttaa
Voi vitsi ku on kyl taas haamuja :Eyes: oliko tuo siis vääräs kohas tuo viiva näissä? On kyl ankeeta että väärää toivoo joka kerta :( onko tuo mikä testi, onko herkkä (tai "herkkä")?

Meikällä jotain sekoilua nyt elimistöllä... Ovisplussan sain tosi selkeenä sunnuntai-iltana (kuvan laitoin sunnuntaiaamuna kun oli jo aika tumma, mutta illasta vielä tummempi). Mut lämmöt ei vielä lähteny kunnolla nousuun... Tai melkeen näytti olleen nousumatkalla, mutta tänään meni taas alas. Ny mietityttää jo että jos nuo ei lähtis tosta ylöspäi ni mitä tää sit olis? Ovisplussa mutta ei ovista? Onks se joku kysta mahollisesti sit? :Eyes: mut joo, kattellaa viel josko ne lämmöt lähtiski vielä ylös!

Hanat on auki, kp1 virallisesti täällä.
Huomenna sitten ajelen helsinkii hakemaan näytepurkkia felicitakselta. Ja torstaina toimitan sitten miehen näytteen tutkimuksiin. Mä olin katsonut viikot väärin. Tää olis pitänyt jo tehdä. Onko tietoa kauan normaaliin siemennesteanalyysiin menee aikaa?

Täällä kp21 ja pyyhittäessä veristä valkovuotoa:Upside Down Face:

Toki tässä kuussa verta on tullut 7 päivää ku vettä vaan ja toiset 7 tiputtelua.. Et mistään ei voi mitään tulkita.

Onko täällä moni testailemassa ensiviikolla? Täällä tänään dpo4 :smiling-eyes:
Täällä mennään dpo3!
Vaikka tiedän täysin että mitään ei tällä viikolla näkyisi, niin sormet syyhyää päästä jo testaamaan kun eka kierto missä gelee Royalen lisäks vehnänalkioöljykapselit käytössä, ja myös melatoniini mikä erään keskustelija taulukossa oli, ja suht hyvin ajottui tallettelut :tears::tears:

Turvaudun Nurpun tutkittuun tietoon, onko vastaan tullut mitään tapaa tukea itse keltarauhasen toimintaa?

Täällä dpo 5-6. En taida testailla,kun menkat alkanee sunnuntaina...Meinaan oli niin huono amh-arvo(0.20) ja fsh koholla kp 3, jotta vaikka ovuloin aamulämmöistä kp 16 Fertility Friendin mukaan niin luotto täysnolla raskautumisen suhteen. Tämä on yk 10.

Turvaudun Nurpun tutkittuun tietoon, onko vastaan tullut mitään tapaa tukea itse keltarauhasen toimintaa?
Hehee! :D täytyy sanoa että en oo kuullu että mitään selvää tapaa olis, mut en oo kyl kovin ahkerasti ettinykään! Äsken koitin vähän ettiä ja jäi vaikutelma että ainakaan missään ruuassa ei sitä suoranaisesti tutkitusti oo... Mutta hei, vois ainakin olla hyödyllistä jos saisit lähetteen luteaalissa (~dpo 7) otettavaan progesteroniverikokeeseen, jolla vois varmistella niit tasoja!

Täällä mennään dpo3!
Vaikka tiedän täysin että mitään ei tällä viikolla näkyisi, niin sormet syyhyää päästä jo testaamaan kun eka kierto missä gelee Royalen lisäks vehnänalkioöljykapselit käytössä, ja myös melatoniini mikä erään keskustelija taulukossa oli, ja suht hyvin ajottui tallettelut :tears::tears:

Täällä myös dpo 3, ehkä voisi huvikseen ensiviikon loppupuolella testailla :Face With Stuck Out Tongue:

Tein kans tän sormustesti ja jos oikein tulkitsin niin yksi tyttö, kaksi epäonnistunutta ja yksi tyttö.. katsotaan siis ja mähän olen kyllä taikauskoinen :Face With Tears Of Joy: yksi tyttö löytyy ja kaksi epäonnistunutta raskautta, joten toivossa on hyvä elää :Relieved Face:

Hehee! :D täytyy sanoa että en oo kuullu että mitään selvää tapaa olis, mut en oo kyl kovin ahkerasti ettinykään! Äsken koitin vähän ettiä ja jäi vaikutelma että ainakaan missään ruuassa ei sitä suoranaisesti tutkitusti oo... Mutta hei, vois ainakin olla hyödyllistä jos saisit lähetteen luteaalissa (~dpo 7) otettavaan progesteroniverikokeeseen, jolla vois varmistella niit tasoja!
Mä tilaan ite puhdin kautta just niin et pääsisin dpo 7 ottamaan progesteroniarvot. :smiling-eyes::folded: On sitten dataa gynelle.

Yhtäkkiä ainut jolla vois keltarauhasta pönkittää on siveydenpuu... saakohan sitä luotettavasti mistään kapseleina. Ainoastaan epäilyttää se, että raskaana ollessa ei saisi syödä ja kuitenkin luonnollista progesteronilisäö jatketaan myös raskauden alkuvaiheessa. Pelottaa ajatus, että pönkittäisin itse keltarauhasen toimintaa ja sitten kun plussa pärähtää, lopettaisin siveydenpuun ja oma keltarauhanen lakkaisi toimimasta riittävästi.

Mä tilaan ite puhdin kautta just niin et pääsisin dpo 7 ottamaan progesteroniarvot. :smiling-eyes::folded: On sitten dataa gynelle.

Yhtäkkiä ainut jolla vois keltarauhasta pönkittää on siveydenpuu... saakohan sitä luotettavasti mistään kapseleina. Ainoastaan epäilyttää se, että raskaana ollessa ei saisi syödä ja kuitenkin luonnollista progesteronilisäö jatketaan myös raskauden alkuvaiheessa. Pelottaa ajatus, että pönkittäisin itse keltarauhasen toimintaa ja sitten kun plussa pärähtää, lopettaisin siveydenpuun ja oma keltarauhanen lakkaisi toimimasta riittävästi.
Olitko millo menos sinne gynelle? Jos keskustelet sen kaa siitä progetuesta? Sehän kuulostaisi järkevältä ja sitä sit voi jatkaa raskaana.

Joo totta, tolla tosiaan näyttäa olevan tutkitusti vaikutusta! Mut joo, hyvä jos meet sinne lääkärille, se voi sit kattoa et missä vois olla eniten järkeä! :)

En selkeesti osaa tota sormusjuttua. Näyttäis et mulle tulee loputtoman paljon lapsia jotka kaikki on tyyliin eka poikia mutta myöhemmin tyttöjä :Relieved Face:

Takaisin