Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi vitsi ku on kyl taas haamuja oliko tuo siis vääräs kohas tuo viiva näissä? On kyl ankeeta että väärää toivoo joka kerta onko tuo mikä testi, onko herkkä (tai "herkkä")?Tämmönen oli aamulla ylin kuva.. ja kuivana näkyy selvemmin viivanpaikaksi kun koskaan aiemmin(alin salaman kanssa) .... Siis tosi näkyvä on vaikkei niin hyvin kuvaan saa..... Ketuttaa
Täällä mennään dpo3!Onko täällä moni testailemassa ensiviikolla? Täällä tänään dpo4
Täällä dpo 5-6. En taida testailla,kun menkat alkanee sunnuntaina...Meinaan oli niin huono amh-arvo(0.20) ja fsh koholla kp 3, jotta vaikka ovuloin aamulämmöistä kp 16 Fertility Friendin mukaan niin luotto täysnolla raskautumisen suhteen. Tämä on yk 10.Onko täällä moni testailemassa ensiviikolla? Täällä tänään dpo4
Hehee! :D täytyy sanoa että en oo kuullu että mitään selvää tapaa olis, mut en oo kyl kovin ahkerasti ettinykään! Äsken koitin vähän ettiä ja jäi vaikutelma että ainakaan missään ruuassa ei sitä suoranaisesti tutkitusti oo... Mutta hei, vois ainakin olla hyödyllistä jos saisit lähetteen luteaalissa (~dpo 7) otettavaan progesteroniverikokeeseen, jolla vois varmistella niit tasoja!Turvaudun Nurpun tutkittuun tietoon, onko vastaan tullut mitään tapaa tukea itse keltarauhasen toimintaa?
Onko täällä moni testailemassa ensiviikolla? Täällä tänään dpo4
Täällä mennään dpo3!
Vaikka tiedän täysin että mitään ei tällä viikolla näkyisi, niin sormet syyhyää päästä jo testaamaan kun eka kierto missä gelee Royalen lisäks vehnänalkioöljykapselit käytössä, ja myös melatoniini mikä erään keskustelija taulukossa oli, ja suht hyvin ajottui tallettelut
Mä tilaan ite puhdin kautta just niin et pääsisin dpo 7 ottamaan progesteroniarvot. On sitten dataa gynelle.Hehee! :D täytyy sanoa että en oo kuullu että mitään selvää tapaa olis, mut en oo kyl kovin ahkerasti ettinykään! Äsken koitin vähän ettiä ja jäi vaikutelma että ainakaan missään ruuassa ei sitä suoranaisesti tutkitusti oo... Mutta hei, vois ainakin olla hyödyllistä jos saisit lähetteen luteaalissa (~dpo 7) otettavaan progesteroniverikokeeseen, jolla vois varmistella niit tasoja!
Olitko millo menos sinne gynelle? Jos keskustelet sen kaa siitä progetuesta? Sehän kuulostaisi järkevältä ja sitä sit voi jatkaa raskaana.Mä tilaan ite puhdin kautta just niin et pääsisin dpo 7 ottamaan progesteroniarvot. On sitten dataa gynelle.
Yhtäkkiä ainut jolla vois keltarauhasta pönkittää on siveydenpuu... saakohan sitä luotettavasti mistään kapseleina. Ainoastaan epäilyttää se, että raskaana ollessa ei saisi syödä ja kuitenkin luonnollista progesteronilisäö jatketaan myös raskauden alkuvaiheessa. Pelottaa ajatus, että pönkittäisin itse keltarauhasen toimintaa ja sitten kun plussa pärähtää, lopettaisin siveydenpuun ja oma keltarauhanen lakkaisi toimimasta riittävästi.
Joo totta, tolla tosiaan näyttäa olevan tutkitusti vaikutusta! Mut joo, hyvä jos meet sinne lääkärille, se voi sit kattoa et missä vois olla eniten järkeä! :)Mä tilaan ite puhdin kautta just niin et pääsisin dpo 7 ottamaan progesteroniarvot. On sitten dataa gynelle.
Yhtäkkiä ainut jolla vois keltarauhasta pönkittää on siveydenpuu... saakohan sitä luotettavasti mistään kapseleina. Ainoastaan epäilyttää se, että raskaana ollessa ei saisi syödä ja kuitenkin luonnollista progesteronilisäö jatketaan myös raskauden alkuvaiheessa. Pelottaa ajatus, että pönkittäisin itse keltarauhasen toimintaa ja sitten kun plussa pärähtää, lopettaisin siveydenpuun ja oma keltarauhanen lakkaisi toimimasta riittävästi.