Juotteko kahvia yrityksen aikana?
Lasketaanko että jos ovis tulee vaikka kp 16, niin kp17 on todennäköisesti ohi, eli vuoto alkaisi kp 31? Jos lasketaan sen 14vrk mukaan? En oikein ymmärrä. Ja laskurit näyttää vähän eri mitä itse kuvittelen että olis hedelmällisimmät päivät... jos ovis tapahtuu vaikka kp16 niin onko paras aika seksille sitä ennen eli kp 14-15 sekä kp16?
Mä juon joo, mutta max 2 kuppia päivässä. En oo mitenkään tarkka kylläkään sen suhteen, luulen että joku muu asia vaikuttaa ettei onni oo käynyt
mulla puhelimen appi ennustaa aina 5 hedelmällisintä päivää, kun saan ovisplussab testiin niin seuraava vuorokausi on vielä hedelmällisintä aikaa ja sitten sitä seuraava olis jo ns. ovulaation ohi. Välillä mulla ovistestit näyttää sen parikin päivää plussaa (vaikka ei pitäisi testailla ensimmäisen jälkeen) joten me aina varmuudeksi puuhaillaan sen hedelmällisyysikkunan jälkeisenäkin päivänä. Sen tarkempia parhaita päiviä en osaa kuvata kun tärpistä ei oo kokemusta, mutta meillä ainakin puuhailut osuu oikeaan kohtaan