Raskaaksi 2022

Dpo4... Piinailevan aika on pitkä.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Onko mulla kiertokaimoja ens viikolle testailemaan vaikka perjantaina? :Hugging Face:

Varmasti vois testailla haamujen metsästystä, mut toisaalta mä kans vannoin itselleni et pitäytyisin testaamasta ellei menkkoja kuulu.. Saas nähdä :rolling:

Onko täällä muilla ollu ovulaation aikaan pääkipua? Mulla ollu ny joka kerta tän vuoden aikana pääkipua kun on myös ovulaatio ollu ja myös kauheaa väsymystä .

Onko täällä muilla ollu ovulaation aikaan pääkipua? Mulla ollu ny joka kerta tän vuoden aikana pääkipua kun on myös ovulaatio ollu ja myös kauheaa väsymystä .
Hmm, ei oo mulla ollu, mut en kyl yhtään ihmettele ku mulla ainakin aina menkkojen loppupuolella iskee kauhee pääkipu. Hormonit kiusaa! Sen sijaan huvittaa ku mulla posket punottaa kovin ilosesti joskus ovulaation aikoihin, nytkin :D

Höh, olin ihan varma että nyt olis jo tummaa viivaa, mut tältä näyttää! Pitää vielä illalla tikuttaa ku nii vahvasti kuvittelen et tänään pitäis plussa tulla :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

PXL_20220409_134007930.jpg

Mä olen ymmärtänyt jos eilen sait ovisplussan niin sillon tänään tai huomenn olis ovis. Eli laskis tän päivän Dpo 0 joten onhan mahiksia. Eihän sitä varmasti voi sanoa milloin munasolu irtoaa ja kauan se on hedelnöityskykyinen. Oletko tuntenut nippailua tänää?
Mulla ei oo koskaan tuntunut oviksen aikaan nippailua, sen takia rupesin tikuttamaan kun ei kropassa selkeitä tuntemuksia/merkkejä ole. Noh, liitytään siis piinailijoihin!

Jaa että mitä, ovistesti olikin ny aavistuksen vaaleempi ku iltapäivällä! Anteeks vaan elimistö, luulin että puhuttiin tästä - oli suunnitelma että ei alettas ny sekoilemaan näiden kiertojen kanssa ennen sitä polyypin poistoa ettei mee hankalaks! Nooo, on siinä onneks joustoa ajotuksen kanssa. Mut olin tosiaan ihan varma että tänään olis plussa rapsahtanu :Eyes:
PXL_20220409_194809184~2.jpg

Jaa että mitä, ovistesti olikin ny aavistuksen vaaleempi ku iltapäivällä! Anteeks vaan elimistö, luulin että puhuttiin tästä - oli suunnitelma että ei alettas ny sekoilemaan näiden kiertojen kanssa ennen sitä polyypin poistoa ettei mee hankalaks! Nooo, on siinä onneks joustoa ajotuksen kanssa. Mut olin tosiaan ihan varma että tänään olis plussa rapsahtanu :Eyes:
View attachment 112039
No mitäs mitäs, oisko se huippu mennyt jo sulta?

Ja dpo 10 iltatestit, PC ja rfsu herkkä puikko. Pidätystä 4,5h :Grimacing Face:

Saas nähdä olisko aamulla yhtään näkyvämpää, liika jännää tämä.

Liitteet

• AAA50441-BCCD-409C-9A02-997427A77955.jpeg
    AAA50441-BCCD-409C-9A02-997427A77955.jpeg
    741.3 KB · Katsottu: 159
  • 80E7C0CF-3F19-4112-955D-FC1C9FD4372E.jpeg
    80E7C0CF-3F19-4112-955D-FC1C9FD4372E.jpeg
    523 KB · Katsottu: 154
No mitäs mitäs, oisko se huippu mennyt jo sulta?
Nii, jos on ollu oikee ninjahuippu tässä kierrossa! :D muistelen et yleensä mul on ollu mont päivää kyllä positiivista testiä sit ku tulee. Mut en yhtään kyllä rupeis sulkee pois sitä mahista että nyt oliski erilailla! Lämmöt ainakin kertoo onneks sit että menikö jo :)

Jännää, ihanku sulla siellä jotain pilkistelis! Voikun olis huomenaamuna vahvistunu selkeämmäks! :)

Nii, jos on ollu oikee ninjahuippu tässä kierrossa! :D muistelen et yleensä mul on ollu mont päivää kyllä positiivista testiä sit ku tulee. Mut en yhtään kyllä rupeis sulkee pois sitä mahista että nyt oliski erilailla! Lämmöt ainakin kertoo onneks sit että menikö jo :)

Jännää, ihanku sulla siellä jotain pilkistelis! Voikun olis huomenaamuna vahvistunu selkeämmäks! :)
Ainiin sulla oli ne lämmönmittailut. Mä en ole niin perehtynyt mutta siis pitäiskö nyt tulla lasku ja oviksen jälkeen pompata ylös?

Eikö vaan, hitsi kun olis vahvistunut huomenna :smiling face with heart-eyes:

Ainiin sulla oli ne lämmönmittailut. Mä en ole niin perehtynyt mutta siis pitäiskö nyt tulla lasku ja oviksen jälkeen pompata ylös?

Eikö vaan, hitsi kun olis vahvistunut huomenna :smiling face with heart-eyes:
Joo, jos olis ovis ollu, niin lämmöt lähtis selkeesti nousuun! Kattellaan mitä käy, vai tuleeko se ovisplussa sitki huomenna :) nyt menny pari päivää aika tasasesti alas:

Screenshot_20220409-095741.png

Dpo 11 aamu testaukset , eipä juuri viisaammaksi tullut.

Liitteet

• 7391CB86-703E-4EA0-AACF-4F82053A4D3C.jpeg
    7391CB86-703E-4EA0-AACF-4F82053A4D3C.jpeg
    734.3 KB · Katsottu: 157
  • A8F9430A-5915-4A7A-AC4C-950D008E559A.jpeg
    A8F9430A-5915-4A7A-AC4C-950D008E559A.jpeg
    839.1 KB · Katsottu: 155
Dpo 11 aamu testaukset , eipä juuri viisaammaksi tullut.

kyllä näissä jotain hailakkaa haamua näkyy molemmissa, varsinkin tossa rfsu:ssa :Eyes:

Lisään vielä että eilisessä rfsun testissä en tollasta hailakkaa viivaa nähnyt :Smiling Face With Smiling Eyes:

kyllä näissä jotain hailakkaa haamua näkyy molemmissa, varsinkin tossa rfsu:ssa :Eyes:

Lisään vielä että eilisessä rfsun testissä en tollasta hailakkaa viivaa nähnyt :Smiling Face With Smiling Eyes:
Helpottaa vähän tätä oloa jos konkarit näkee. Huomenna vielä testaan mutta sitten kovasti yritän pitää yövuorot(2 kpl )taukoa. Siis jos huominen ei yhtään selkeämpi ole :rolling:

Täällä ihan puhdas nega. Oireet silti samat (hajuaisti, vessahätä ja nyt vielä huomasin nännipihojen olevan tummemmat ja aremmat).

Mutta ei ollut menkkojakaan siis viikonloppuna vaan saatiin nauttia minilomasta täysin! Nyt pakkaamaan, että saa huoneen luovutettua ajoissa.

Liitteet

• IMG_20220410_105759.jpg
    IMG_20220410_105759.jpg
    5 MB · Katsottu: 117
Ihanaa onnea jossu123:red-heart::smiling face with heart-eyes:

Muuten ootteko ottanut gelee royalia koko kierron ajan vai miten? Oon aivan pihalla :rolling:

Takaisin