Raskaaksi 2022

Olipa paljon viestejä ja testejä! Huih! Taitaa kohta ryminällä väkeä lähteä odotuspuolelle :Eyes:

Mä olin täällä jo aivan valmis kp1, mutta menkkoja ei kuulu. Tänään kauhukseni huomasin hajuaistin olevan todella tarkka (ja tajusin samalla miettineeni kotona jotain hajua tällä viikolla) ja ravaavani vessassa jatkuvasti. Mutku mä odotin kp1 jo yllättävän hyvillä mielin, niin nyt mun pää alkaa kehittää odotuksia! Epistä! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Vaikka mielelläni plussan ottaisin vastaan :red-heart:

Aika lupaavaa! Ootko tehny testiä?

ihanaa tiirailtavaa! rfsu ei näy mitään mutta ihan alin kuva, ultra, siinä näen kyllä selvästi, sekä keskimmäinen kuva ylempi testi, siinäkin näen! :Eyes: onko noissa eilisen testeissä sama pidätysaika ollut?
Eilisissä noin 3,5-4h ja aamuiset yön yli.

olispa ilta :rolling:

Näkyy ministi :folded: toivotaan kovasti vahvistumista:thumbs-up::thumbs-up::thumbs-up:

Omat testaukset aamulta ultra ja rfsu herkkä, mun silmä ei kyllä onnistu edes kuvittelee taas. Iltavuoro tänään ja seuraava testi illalla, jätän testit kotiin niin saa rauhassa keskittyä töihin:smiling-eyes: joo, sitä vaan odottaa koko päivän että pääsee kotiin testaamaan.
Alavatsatuntemuksia edelleen on, tänään dpo 10, onneks niinkin vähän, tässä saa toivoa vielä.

Nuo missä kaksi allekkain, ovat eiliseltä. Ylempi iltap. ja alempi ilta.
Muoks. Siis näen eilisissä kyllä, mutta en tän päivän :Nerd Face:

Mä näen jotai tossa keskimmäisessä kuvassa missä on 2 testiä:Eyes:

Mulla nyt kp27/27
Ei oo yhtään sellane olo et vois olla raskaana et menkkoja odotellessa.

Apteekin oma tossa alku illasta. On outo kun näytti avaamattomana et ois haamu siinä.. Avattuna ei sit niin mut myöhemmin ku katsoin testiä ni oli haamulainen siinä.. Eli mun pissa on taas vaan jotenki outoa eikä tärppi käyny.. Tosiaan aikaiset dpot silti on et ei vielä toki menetetty mut uskon vahvasti et ei plussaksi muutu
Pakosti heijastus ku muistan sen pettyneen fiiliksen ku avattuna en nähnyt tota.....
(Kuva otettu siis testiajalla)

Olin kauppakeskuksen vessassa ku tän tein ja siel ei hirveesti ehtinyt tihrusella enempiä :D nyt vaa kuivana ku kurkkasin ni näkyy haamu mutta tosiaan nää kaiketi semmosia antaa yleisesti.. Mietin voiks tuo kuvan haamu mikä silmään näkyi ni olla ton muovin heijastus tms :eek:

MUOKS. Näkeekö kukaa ees tossa kuvassa sitä?? :tears:
View attachment 112005
Nään tässä haamuviivan:smiling face with heart-eyes: toivottavasti alkais vahvistuun :folded:

Näkyy ministi :folded: toivotaan kovasti vahvistumista:thumbs-up::thumbs-up::thumbs-up:

Omat testaukset aamulta ultra ja rfsu herkkä, mun silmä ei kyllä onnistu edes kuvittelee taas. Iltavuoro tänään ja seuraava testi illalla, jätän testit kotiin niin saa rauhassa keskittyä töihin:smiling-eyes: joo, sitä vaan odottaa koko päivän että pääsee kotiin testaamaan.
Alavatsatuntemuksia edelleen on, tänään dpo 10, onneks niinkin vähän, tässä saa toivoa vielä.

Nuo missä kaksi allekkain, ovat eiliseltä. Ylempi iltap. ja alempi ilta.
Muoks. Siis näen eilisissä kyllä, mutta en tän päivän :Nerd Face:
Mä kuvittelen tuos alimmassa ehkä jotain näkeväni :) toivotaan vahvistumista! :)

Jiin3s, ootko testaillu? Eikös joskus ainut oire oo se että ei tunnu yhtään siltä että olis tärpänny! :D

Onda: jännää! Voikun ei alkaiskaan ja oliskin plussa muhimassa!

Mä oon aika varma et tänään on plussa ovistestissä. Eilen illalla oli munanvalkuaislimat ja kovat halut. Ollaan ny kolme päivää putkeen puuhailtu (eli eilen illalla viimeks), ja veikkaan että jää nyt tähän, koska eilen oli jo paikat molemmilla ihan hellänä edellisten päivien hommista :Grimacing Face: mutta jos se tänään tai huomenna on se ovis, niin kai nää on aika hyvin sit ajottunu :)

Tuo oviksen aikanen puuhailu on meillä tässä vuosien saatossa menny sellaseks pakkopullaks välillä. Puhuttiin siitä tän viikon alussa miehen kanssa. Kannatti keskustella, koska oli ihan eri meininki ainakin noi kaks ekaa päivää! Oli ihan sellanen meno ku joskus alkuaikoina :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Kiva kuulla, Nurppu!

Uppisss, kyllä minäkin näen viivan ja olen kuitenkin kriittinen aikaisten päivien viivoja kohtaan! Joten jos minä näen, se on.

Teillä näitä haamulaisia täällä näkyy,onnea kaikille haamuista!

Itsellä meni viime yö valvoessa ja nyt on paha mieli kun soitin lapsettomuuspoliklinikalle aamulla. Kysyin verikokeiden tulokset,muut normaalit mutta AMH vain 0.20! Ja Fsh oli 12. Jotain outoa!!??? :loudlycrying: Ja ikää siis mulla on 38,ensi viikolla täytän 39v. Mieli maassa ja aivan varma ettei näillä luvuilla enää raskauduta.

Tuolla iällä ja amh arvolla pitäisi päästä suoraan ivf-hoitoon :)

Tänään jäi testaamatta kun en ole kotona, sorry :tears: huomiselle kaiketi napattava jostain pc kun oo varma ehdinkö apteekkiin tänään.
Mut en usko jotenki et se ois haamu koska sit avattuna katselin et missäs se nyt on ja aattelin voiko se muovin joku heijastus tehdä tommosen tms?Tai näky ehkä _jotain_ Sit ilmestyi näkyviin taas kuivana pitkän ajan päästä ku muistin vilkaista.. En muista tästä apteekkarin testistä muuta ku et roskishaanut nykyää ns yleisiä mut ennen sekin tarkoitti yleensä plussaa :tears: sain sillo tällä mun eka raskaus joka päätyi km.. Ihan hailura roskishaamu oli eka mitä sain sillo näkyviin

Dpo4... Piinailevan aika on pitkä.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Onko mulla kiertokaimoja ens viikolle testailemaan vaikka perjantaina? :Hugging Face:

Dpo4... Piinailevan aika on pitkä.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Onko mulla kiertokaimoja ens viikolle testailemaan vaikka perjantaina? :Hugging Face:
Täällä nyt dpo1 eli ensviikolla vois jo tehä testin paitsi sanoin kyllä että ootan kuukautisten alkuun mut saas nähä :rolling:

Johan tänne oli tullut viestejä!
Meillä eilen ei ollut talletteluja mutta tänään oli. Tässä on ylhäältä alas eilen ~7 aamulla ja ~17 illalla, ja alin on nyt hetki sitten. Eli eilen oletettavasti oli ovis. Mites nää nyt menee, jos eilen oli ovis ja tänään tallettelut, mitkä on mahikset?

Liitteet

• IMG_20220409_142236.jpg
    IMG_20220409_142236.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 92
Meillä eilen ei ollut talletteluja mutta tänään oli. Tässä on ylhäältä alas eilen ~7 aamulla ja ~17 illalla, ja alin on nyt hetki sitten. Eli eilen oletettavasti oli ovis. Mites nää nyt menee, jos eilen oli ovis ja tänään tallettelut, mitkä on mahikset?

Mä heitän nyt täysin hatusta, mutta mun mielestä se oli jotenkin että ovis plusmiinus kaks päivää (eli yhteensä 5 pvä) on optimaalisimmat. Mun mielestä ainakin ne oli ilmoitettu kieltopäiviksi, jos sillo hoitokierroksella ois liikaa folleja ollu yhtäaikaa liikkeellä. Mutta tuosta siis 8½ vuotta, että muisti voi tehdä tepposet!

Tässähän alkaa tehdä mieli testailla itekin, vaikka ei huomiseen enää ois pitkä aika!

Mä heitän nyt täysin hatusta, mutta mun mielestä se oli jotenkin että ovis plusmiinus kaks päivää (eli yhteensä 5 pvä) on optimaalisimmat. Mun mielestä ainakin ne oli ilmoitettu kieltopäiviksi, jos sillo hoitokierroksella ois liikaa folleja ollu yhtäaikaa liikkeellä. Mutta tuosta siis 8½ vuotta, että muisti voi tehdä tepposet!
Minulla sama "tieto". Tosin monen sovelluksen mukaan hedelmällisiä päiviä on n.7.
4 ennen ovisplussaa, ovisplus päivä ja 2 sen jälkeen.

Teknisestihän ovulaatio on se hetki kun munasolu lähtee liikkeelle follista. Nuo ovulaatiotestit saa kiinni LH piikin, joka tapahtuu yleensä 1-2 päivää ennen sitä hetkeä, jolloin munasolu irtoaa. Tuo "plusmiinus kaks päivää" ovulaatiotestiplussasta kuulostaa siis munkin korvaan just hyvältä :)

Mä olen ymmärtänyt jos eilen sait ovisplussan niin sillon tänään tai huomenn olis ovis. Eli laskis tän päivän Dpo 0 joten onhan mahiksia. Eihän sitä varmasti voi sanoa milloin munasolu irtoaa ja kauan se on hedelnöityskykyinen. Oletko tuntenut nippailua tänää?

Takaisin