Okei! Sillä mäkin tein viime plussasta. Taidan hakea niitä ja noita ultria tänään.
joo ja ainakin ultria niin näät viivan vahvistumisen paremmin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei! Sillä mäkin tein viime plussasta. Taidan hakea niitä ja noita ultria tänään.
Ikävä kuulla. Lääkärien varmaan ole vielä ottanut kantaa noihin? Voiko asialle tehdä mitään?Teillä näitä haamulaisia täällä näkyy,onnea kaikille haamuista!
Itsellä meni viime yö valvoessa ja nyt on paha mieli kun soitin lapsettomuuspoliklinikalle aamulla. Kysyin verikokeiden tulokset,muut normaalit mutta AMH vain 0.20! Ja Fsh oli 12. Jotain outoa!!??? Ja ikää siis mulla on 38,ensi viikolla täytän 39v. Mieli maassa ja aivan varma ettei näillä luvuilla enää raskauduta.
Oivoi, oon pahoillani! mutta mulla on vielä kuvitelma että on tuolla lapsettomuuspuolella huonommillanin arvoilla plussia tullu, että en nää ollenkaan täysin toivottomana tilannetta. Toki veikkaan että hoidot voi olla hyvä alottaa että saa mahikset maksimoitua. Mutta en tosiaan oo nyt mikään asiantuntija, toivottavasti pääset pian lääkärin kanssa puhumaan!Teillä näitä haamulaisia täällä näkyy,onnea kaikille haamuista!
Itsellä meni viime yö valvoessa ja nyt on paha mieli kun soitin lapsettomuuspoliklinikalle aamulla. Kysyin verikokeiden tulokset,muut normaalit mutta AMH vain 0.20! Ja Fsh oli 12. Jotain outoa!!??? Ja ikää siis mulla on 38,ensi viikolla täytän 39v. Mieli maassa ja aivan varma ettei näillä luvuilla enää raskauduta.
Nyt on ultrassa jo selkeä punainen haamulainen. Viime yönä valvoin 2 tuntia ennen kuin uni tuli, rinnat edelleen kipeät ja niitä tuntemuksia vatsassa aina välillä. Niitä mitä ekassa plussasta luulin menkkatuntemuksiksi mutta nyt tunnistin raskaustuntemuksiksi. Viikkodigi sanoi vielä ei raskaana mutta nyt onkin vasta dpo 9 ja tämäkin näin haalea. Ei kai se auta kun testata huomenna taas uusiksi.
Kyl minun silmään näkyy! :D Kuivanako oli tämä kuva siis? Mulla ei näiden luotettavuudesta oo kyl mitään haisua! Mut voikun olis muuttumassa oikeaks plussaks kuitenkin! :)Apteekin oma tossa alku illasta. On outo kun näytti avaamattomana et ois haamu siinä.. Avattuna ei sit niin mut myöhemmin ku katsoin testiä ni oli haamulainen siinä.. Eli mun pissa on taas vaan jotenki outoa eikä tärppi käyny.. Tosiaan aikaiset dpot silti on et ei vielä toki menetetty mut uskon vahvasti et ei plussaksi muutu
Olin kauppakeskuksen vessassa ku tän tein ja siel ei hirveesti ehtinyt tihrusella enempiä :D nyt vaa kuivana ku kurkkasin ni näkyy haamu mutta tosiaan nää kaiketi semmosia antaa yleisesti.. Mietin voiks tuo kuvan haamu mikä silmään näkyi ni olla ton muovin heijastus tms
MUOKS. Näkeekö kukaa ees tossa kuvassa sitä??
View attachment 112005
Toi kuva testi ajalla oisko ollu pari minKyl minun silmään näkyy! :D Kuivanako oli tämä kuva siis? Mulla ei näiden luotettavuudesta oo kyl mitään haisua! Mut voikun olis muuttumassa oikeaks plussaks kuitenkin! :)
Mäkin näen!!!!Apteekin oma tossa alku illasta. On outo kun näytti avaamattomana et ois haamu siinä.. Avattuna ei sit niin mut myöhemmin ku katsoin testiä ni oli haamulainen siinä.. Eli mun pissa on taas vaan jotenki outoa eikä tärppi käyny.. Tosiaan aikaiset dpot silti on et ei vielä toki menetetty mut uskon vahvasti et ei plussaksi muutu
Pakosti heijastus ku muistan sen pettyneen fiiliksen ku avattuna en nähnyt tota.....
Olin kauppakeskuksen vessassa ku tän tein ja siel ei hirveesti ehtinyt tihrusella enempiä :D nyt vaa kuivana ku kurkkasin ni näkyy haamu mutta tosiaan nää kaiketi semmosia antaa yleisesti.. Mietin voiks tuo kuvan haamu mikä silmään näkyi ni olla ton muovin heijastus tms
View attachment 112005
Apteekin oma tossa alku illasta. On outo kun näytti avaamattomana et ois haamu siinä.. Avattuna ei sit niin mut myöhemmin ku katsoin testiä ni oli haamulainen siinä.. Eli mun pissa on taas vaan jotenki outoa eikä tärppi käyny.. Tosiaan aikaiset dpot silti on et ei vielä toki menetetty mut uskon vahvasti et ei plussaksi muutu
Pakosti heijastus ku muistan sen pettyneen fiiliksen ku avattuna en nähnyt tota.....
(Kuva otettu siis testiajalla)
View attachment 112005
Apteekin oma tossa alku illasta. On outo kun näytti avaamattomana et ois haamu siinä.. Avattuna ei sit niin mut myöhemmin ku katsoin testiä ni oli haamulainen siinä.. Eli mun pissa on taas vaan jotenki outoa eikä tärppi käyny.. Tosiaan aikaiset dpot silti on et ei vielä toki menetetty mut uskon vahvasti et ei plussaksi muutu
View attachment 112005
View attachment 112005
Teillä näitä haamulaisia täällä näkyy,onnea kaikille haamuista!
Näkyy ministi toivotaan kovasti vahvistumistaApteekin oma tossa alku illasta. On outo kun näytti avaamattomana et ois haamu siinä.. Avattuna ei sit niin mut myöhemmin ku katsoin testiä ni oli haamulainen siinä.. Eli mun pissa on taas vaan jotenki outoa eikä tärppi käyny.. Tosiaan aikaiset dpot silti on et ei vielä toki menetetty mut uskon vahvasti et ei plussaksi muutu
View attachment 112005
Näkyy ministi toivotaan kovasti vahvistumista
Omat testaukset aamulta ultra ja rfsu herkkä, mun silmä ei kyllä onnistu edes kuvittelee taas. Iltavuoro tänään ja seuraava testi illalla, jätän testit kotiin niin saa rauhassa keskittyä töihin joo, sitä vaan odottaa koko päivän että pääsee kotiin testaamaan.
Alavatsatuntemuksia edelleen on, tänään dpo 10, onneks niinkin vähän, tässä saa toivoa vielä.
Nuo missä kaksi allekkain, ovat eiliseltä. Ylempi iltap. ja alempi ilta.
Muoks. Siis näen eilisissä kyllä, mutta en tän päivän