Raskaaksi 2022

Nyt harmittaa kun ei oo enempää ultraa eikä medigoo ja molemmat ois tilattavia ja nyt on vkl :tears::loudlycrying:
Nuo pc nykyää ku iha kura Jaskaa....

Silmään näkyy ainakin toinenkin mutta en oo varma onko viivanpaikka vai haamun alku.
Käytin myös tätä vertailuna :tears:
En siis tiiä.. Voisko olla haamun alku mulla.. En usko

Liitteet

• Screenshot_20220408-120556_Photo Collage.jpg
    Screenshot_20220408-120556_Photo Collage.jpg
    493.1 KB · Katsottu: 104
Sori spämmäys.. Tässä kuivana tuo ultra ku kaivoin esille
Viimeksi ei toki näin näkyvästi ainakaan tul viivanpaikka tullut esille kun mähän tutkin näitä kuivuneena myös :tears::tears:
Mut eiköhä oo vaa se viivanpaikka

Liitteet

• 20220408_121148.jpg
    20220408_121148.jpg
    8 MB · Katsottu: 126
Mun mielestä tuo sun haamu on vahvempi ku mun eilinen!!
Noo katsellaan.. :red-heart: En ite usko et on haamu :tears:

Millähän sitä huomenna testais ku ei nuo pct oo enää luotettavia mun mielestä... Meillä apteekista vaa precictor early, apteq, apteekkarin oma tai sitte nuo CBn testit ja ne siniviivalliset kans kuraa enkä digiin haluis vielä hassata.. Marketista saa vaan pc tai rfsu

Viimeksi ei toki näin näkyvästi ainakaan tul viivanpaikka tullut esille kun mähän tutkin näitä kuivuneena myös :tears::tears:
Kuule ihanaa kun saa tiirailla näitä kuvia :smiling face with heart-eyes: Menee päivä nopeemmin!
kyllä näkyy mulle jotain, omissa mä taas en ole näkevinäni kovin hyvin.

Tyhmä minä otin ultran töihin ja kun en voinut mennä purkin kanssa vessaan ni pieleenhän se tietenkin meni kun osu minne sattuu testiä :rolling::rolling::rolling: Joten nyt onkin paha paha että mitä lähtis ostelee. Kotona on viikkodigi mutta se ois kyl turha tehdä nyt.
Pc itä saatavilla samoin rfsu mutta kammksun etenkin jälkimmäistä. Sitten ois ne apteekin ultrat jos menis taas apteekkiin :smiling-eyes:. Suositteluja? Saatavilla myös cb semmoinen mihin tulee + mutta siitä ei kovin kummosia kokemuksia.

Millähän sitä huomenna testais ku ei nuo pct oo enää luotettavia mun mielestä... Meillä apteekista vaa precictor early, apteq, apteekkarin oma tai sitte nuo CBn testit ja ne siniviivalliset kans kuraa enkä digiin haluis vielä hassata.. Marketista saa vaan pc tai rfsu
:tears: Ai semmosia pohdintoja :rolling::rolling::rolling:

Kuule ihanaa kun saa tiirailla näitä kuvia :smiling face with heart-eyes: Menee päivä nopeemmin!
kyllä näkyy mulle jotain, omissa mä taas en ole näkevinäni kovin hyvin.

Tyhmä minä otin ultran töihin ja kun en voinut mennä purkin kanssa vessaan ni pieleenhän se tietenkin meni kun osu minne sattuu testiä :rolling::rolling::rolling: Joten nyt onkin paha paha että mitä lähtis ostelee. Kotona on viikkodigi mutta se ois kyl turha tehdä nyt.
Pc itä saatavilla samoin rfsu mutta kammksun etenkin jälkimmäistä. Sitten ois ne apteekin ultrat jos menis taas apteekkiin :smiling-eyes:. Suositteluja? Saatavilla myös cb semmoinen mihin tulee + mutta siitä ei kovin kummosia kokemuksia.
Mä sain tolla cb plus testillä selvän viivan testiajalla joka vielä vahvistui mutta muut negaa oli ja menkat alkoikin sit ajallqqn eli en suosittele yleisesti niitä missä sininen viiva:smiling-eyes:

mulla meni se mun ultra dpo9 ihan näkymättömiin ja jäi tyyliin viiva siihen missä ei väriä, must tää voi hyvinkin olla haamu!! mulla on se testi talles, voin laittaa kuvan siitäkin jos haluat vertailla! :tears:

mä laitan sen nyt tähän, oli se sittenkin ihan silmällä havaittavissa nyt kun avasin sen.:Smiling Face With Smiling Eyes:
mutta siis mun dpo9 ultra.
IMG_20220408_132656.jpg

Muokattu viimeksi:
mulla meni se mun ultra dpo9 ihan näkymättömiin ja jäi tyyliin viiva siihen missä ei väriä, must tää voi hyvinkin olla haamu!! mulla on se testi talles, voin laittaa kuvan siitäkin jos haluat vertailla! :tears:
Laita vaa jos löytyy :smiling-eyes::red-heart:

Vika pc uitettu laimee päivä pissa ja katsoin eka negaksi mut kyl siin sit jotai ehkä kuitenki näkyy.. En silti luota :D salaman kanssa otettu kuva...

Liitteet

• Screenshot_20220408-125244_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220408-125244_Photo Editor.jpg
    521.8 KB · Katsottu: 147

mä suosittelen apteekkaria, mä sain sillä sen ihka ekan haamun dpo8! :folded:

Apteekin ultralla vai sillä sinisellä apteekkarin testillä?

sillä sinisellä! sekin testi on tallessa, sillä sain sen ekan haamun ja joku täällä viel sanoi et saattaa antaa vääriä enkä sit luottanu siihen testiin yhtään, ja sit seuraavana aamuna dpo9 tein pc:llä ja se oli nega, ehkä jotain hailuu näky mut en sillon uskonut ja sit hain sen apteekin ultran mikä vahvisti. Joten se apteekkari tosiaan näytti jo dpo8 plussan:Smirking Face:

mä laitan sen nyt tähän, oli se sittenkin ihan silmällä havaittavissa nyt kun avasin sen.:Smiling Face With Smiling Eyes:
mutta siis mun dpo9 ultra.
View attachment 111991
Tässä vertailuun.. Nappasin äsken ton alemman kuvan siis :tears::tears:
Eli voipi olla haamu tai sitte voip olla olematta :rolling:

Nyt ketuttaa ku tilasin vaa yhden eikä tääl myydä nuita

Liitteet

• Screenshot_20220408-134131_Photo Collage.jpg
    Screenshot_20220408-134131_Photo Collage.jpg
    337.1 KB · Katsottu: 106
Tässä vertailuun.. Nappasin äsken ton alemman kuvan siis :tears::tears:
Eli voipi olla haamu tai sitte voip olla olematta :rolling:

Nyt ketuttaa ku tilasin vaa yhden eikä tääl myydä nuita

no nyt on kyllä jännää, mä katoin niitä aamusiakin kuvia niin selkeesti haamuilee molemmat, ultra sekä pc. :Eyes: tohon pc testiin en varhaisilla päivillä luottas, mä tein sillä sillon dpo11 ja sit vasta sain kunnolla havaittavan viivan, dpo9 joutu suurennuslasilla tihrustaa jos halus nähä siinä jotain ja siltikin ajattelin sitä viivanpaikaksi vain:rolling: mä melkein uskon et rfsun puikolla oisin saanu dpo9 näkyvämmän viivan kun dpo10 anto jo ihan selkeän.

no nyt on kyllä jännää, mä katoin niitä aamusiakin kuvia niin selkeesti haamuilee molemmat, ultra sekä pc. :Eyes: tohon pc testiin en varhaisilla päivillä luottas, mä tein sillä sillon dpo11 ja sit vasta sain kunnolla havaittavan viivan, dpo9 joutu suurennuslasilla tihrustaa jos halus nähä siinä jotain ja siltikin ajattelin sitä viivanpaikaksi vain:rolling: mä melkein uskon et rfsun puikolla oisin saanu dpo9 näkyvämmän viivan kun dpo10 anto jo ihan selkeän.
Taidan hakee sen apteekkarin testin huomiseksi :smiling-eyes::folded:
Joo tuo pc ennen tosiaan ihan paras luotto testi mut nykyää en luota viivalla tai ilman

sillä sinisellä! sekin testi on tallessa, sillä sain sen ekan haamun ja joku täällä viel sanoi et saattaa antaa vääriä enkä sit luottanu siihen testiin yhtään, ja sit seuraavana aamuna dpo9 tein pc:llä ja se oli nega, ehkä jotain hailuu näky mut en sillon uskonut ja sit hain sen apteekin ultran mikä vahvisti. Joten se apteekkari tosiaan näytti jo dpo8 plussan:Smirking Face:
Okei! Sillä mäkin tein viime plussasta. Taidan hakea niitä ja noita ultria tänään. :rolling:

Takaisin