Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käytin myös tätä vertailunaSilmään näkyy ainakin toinenkin mutta en oo varma onko viivanpaikka vai haamun alku.
Mun mielestä tuo sun haamu on vahvempi ku mun eilinen!!Käytin myös tätä vertailuna
En siis tiiä.. Voisko olla haamun alku mulla.. En usko
Noo katsellaan.. En ite usko et on haamuMun mielestä tuo sun haamu on vahvempi ku mun eilinen!!
Kuule ihanaa kun saa tiirailla näitä kuvia Menee päivä nopeemmin!Sori spämmäys.. Tässä kuivana tuo ultra ku kaivoin esille
Viimeksi ei toki näin näkyvästi ainakaan tul viivanpaikka tullut esille kun mähän tutkin näitä kuivuneena myös
Mut eiköhä oo vaa se viivanpaikka
Ai semmosia pohdintojaNoo katsellaan.. En ite usko et on haamu
Millähän sitä huomenna testais ku ei nuo pct oo enää luotettavia mun mielestä... Meillä apteekista vaa precictor early, apteq, apteekkarin oma tai sitte nuo CBn testit ja ne siniviivalliset kans kuraa enkä digiin haluis vielä hassata.. Marketista saa vaan pc tai rfsu
Säästitkö sun eilisen haamu tikun? ois kiva verrata kuivuneenaMun mielestä tuo sun haamu on vahvempi ku mun eilinen!!
Mä sain tolla cb plus testillä selvän viivan testiajalla joka vielä vahvistui mutta muut negaa oli ja menkat alkoikin sit ajallqqn eli en suosittele yleisesti niitä missä sininen viivaKuule ihanaa kun saa tiirailla näitä kuvia Menee päivä nopeemmin!
kyllä näkyy mulle jotain, omissa mä taas en ole näkevinäni kovin hyvin.
Tyhmä minä otin ultran töihin ja kun en voinut mennä purkin kanssa vessaan ni pieleenhän se tietenkin meni kun osu minne sattuu testiä Joten nyt onkin paha paha että mitä lähtis ostelee. Kotona on viikkodigi mutta se ois kyl turha tehdä nyt.
Pc itä saatavilla samoin rfsu mutta kammksun etenkin jälkimmäistä. Sitten ois ne apteekin ultrat jos menis taas apteekkiin . Suositteluja? Saatavilla myös cb semmoinen mihin tulee + mutta siitä ei kovin kummosia kokemuksia.
Tottakai säästin kuvassa ei näy juuri mitään mut livenä kyllä. Täs alla tän päivän ja yllä eilinen.Säästitkö sun eilisen haamu tikun? ois kiva verrata kuivuneena
Sori spämmäys.. Tässä kuivana tuo ultra ku kaivoin esille
Viimeksi ei toki näin näkyvästi ainakaan tul viivanpaikka tullut esille kun mähän tutkin näitä kuivuneena myös
Mut eiköhä oo vaa se viivanpaikka
Laita vaa jos löytyymulla meni se mun ultra dpo9 ihan näkymättömiin ja jäi tyyliin viiva siihen missä ei väriä, must tää voi hyvinkin olla haamu!! mulla on se testi talles, voin laittaa kuvan siitäkin jos haluat vertailla!
Noo katsellaan.. En ite usko et on haamu
Millähän sitä huomenna testais ku ei nuo pct oo enää luotettavia mun mielestä... Meillä apteekista vaa precictor early, apteq, apteekkarin oma tai sitte nuo CBn testit ja ne siniviivalliset kans kuraa enkä digiin haluis vielä hassata.. Marketista saa vaan pc tai rfsu
Apteekin ultralla vai sillä sinisellä apteekkarin testillä?mä suosittelen apteekkaria, mä sain sillä sen ihka ekan haamun dpo8!
Apteekin ultralla vai sillä sinisellä apteekkarin testillä?
Tässä vertailuun.. Nappasin äsken ton alemman kuvan siismulla meni se mun ultra dpo9 ihan näkymättömiin ja jäi tyyliin viiva siihen missä ei väriä, must tää voi hyvinkin olla haamu!! mulla on se testi talles, voin laittaa kuvan siitäkin jos haluat vertailla!
mä laitan sen nyt tähän, oli se sittenkin ihan silmällä havaittavissa nyt kun avasin sen.
mutta siis mun dpo9 ultra.
View attachment 111991
Tässä vertailuun.. Nappasin äsken ton alemman kuvan siis
Eli voipi olla haamu tai sitte voip olla olematta
Nyt ketuttaa ku tilasin vaa yhden eikä tääl myydä nuita
Taidan hakee sen apteekkarin testin huomiseksino nyt on kyllä jännää, mä katoin niitä aamusiakin kuvia niin selkeesti haamuilee molemmat, ultra sekä pc. tohon pc testiin en varhaisilla päivillä luottas, mä tein sillä sillon dpo11 ja sit vasta sain kunnolla havaittavan viivan, dpo9 joutu suurennuslasilla tihrustaa jos halus nähä siinä jotain ja siltikin ajattelin sitä viivanpaikaksi vain mä melkein uskon et rfsun puikolla oisin saanu dpo9 näkyvämmän viivan kun dpo10 anto jo ihan selkeän.
Okei! Sillä mäkin tein viime plussasta. Taidan hakea niitä ja noita ultria tänään.sillä sinisellä! sekin testi on tallessa, sillä sain sen ekan haamun ja joku täällä viel sanoi et saattaa antaa vääriä enkä sit luottanu siihen testiin yhtään, ja sit seuraavana aamuna dpo9 tein pc:llä ja se oli nega, ehkä jotain hailuu näky mut en sillon uskonut ja sit hain sen apteekin ultran mikä vahvisti. Joten se apteekkari tosiaan näytti jo dpo8 plussan