Raskaaksi 2022

Hei oisko kellään heittää omakohtaista kokemusta, että koskahan osaisi kkm:n jälkeen odottaa ovista ja joko voisi alkaa sitä testailemaan ja lämpöjä mittailemaan? Tässä r-testit, ylin kp5 ja alin tänään kp8. Vuoto ollut todella niukkaa tuhrua koko ajan ja tänään ei ole enää tullut mitään. Sunnuntaina kaavittiin pieni istukan riekale ja lääkäri katsoi heti perään että kohtu olisi tyhjä. Veritesti vajaa 2vkon päästä. Näyttää jo vahvasti siltä ainakin r-testien perusteella, että raskaushormonia ei ole enää juurikaan. En vielä tiedä oottaisko yksiä menkkoja vai oottaisko myoomakontrollia 2kk päähän ennen yritystä vai lasettasko vaan menemään surutta. Lääkäri toivoi että eka myoomakontrolli, mutta ei se varsinaisesti käsky ollut odottaa, kun sanoi että jos kondomi menee rikki niin eihän sille voi mitään... :rolling: Voihan se toki olla, että ovis ei tuu vielä pitkään aikaan, mut toisaalta ois kiva saada se heti kiinni jotta osaisi mahdollisia menkkojakin odotella.
IMG_20220408_071943.jpg

Lepus timidus mul on kokemusta vaa sen verran, et menkat ei ikinä alkanu itekseen keskenmenon jälkeen. Mutta siis mulla ei kierto toiminu ennen sitäkään, joten ei mikään ihme ja varmasti vähän poikkeuksellinen tilanne siksi. Muistaakseni mun piti ootella n. 2kk ja sit sain Terolut reseptin, että kierto käynnistetää niillä. Tästä kuitenki päättelisin et voi mennä useempikin kuukausi. Mutta mitö oon lueskellu nii minusta tuntuu et monelle ei myöskään hirveesti tuu heittoo omaan kiertoon.

Tsemppiä sulle! :Two-hearts:

Noniin, tänään viikko siitä kuun kuukautisten piti alkaa. Tänne laitoinkin kuvan siitä mun haaleesta plussasta, ja se on vahvistunu joka testauskerralla (en oo malttanu olla testaamatta, joka aamu on pissattu purkkiin :rolling:)

Tänäaamuna tein digin ja nyt on kai pakko uskoa ja lopettaa testailu! :Two-hearts:
Siirryn nyt tuonne joulukuisiin, mutta en varmaan pysty lopettamaan tän ketjun seuraamista. Toivotaan paljon plussia tänne :red-heart:

Liitteet

• A3428546-7D5B-435C-BC00-10C70F9CB79A.jpeg
    A3428546-7D5B-435C-BC00-10C70F9CB79A.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 148
Noniin, tänään viikko siitä kuun kuukautisten piti alkaa. Tänne laitoinkin kuvan siitä mun haaleesta plussasta, ja se on vahvistunu joka testauskerralla (en oo malttanu olla testaamatta, joka aamu on pissattu purkkiin :rolling:)

Tänäaamuna tein digin ja nyt on kai pakko uskoa ja lopettaa testailu! :Two-hearts:
Siirryn nyt tuonne joulukuisiin, mutta en varmaan pysty lopettamaan tän ketjun seuraamista. Toivotaan paljon plussia tänne :red-heart:
Onneksi olkoon! :smiling-eyes::Two-hearts:
Ja ei näiden ketjujen seuraamista niin vaan lopeteta nimim. vauva4kk ja lapsiluku täynnä mutta silti joka päivä seuraamassa muiden matkaa :blowing:

Nyt on ultrassa jo selkeä punainen haamulainen. Viime yönä valvoin 2 tuntia ennen kuin uni tuli, rinnat edelleen kipeät ja niitä tuntemuksia vatsassa aina välillä. Niitä mitä ekassa plussasta luulin menkkatuntemuksiksi mutta nyt tunnistin raskaustuntemuksiksi. Viikkodigi sanoi vielä ei raskaana mutta nyt onkin vasta dpo 9 ja tämäkin näin haalea. Ei kai se auta kun testata huomenna taas uusiksi. :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• 20220408_083337.jpg
    20220408_083337.jpg
    683.2 KB · Katsottu: 165

Paljon onnea! :Two-hearts:

Mäkin käyn täällä tosi usein katsomassa tilannetta, vaikka plussa on tullut. Täällä on ollut niin ihanan kannustavaa porukkaa. Toivon jokaiselle plussia mahdollisimman pian. Ja erityisesti käyn toivomassa, että ne pidempään yrittäneet, jotka jaksavat aina kaikesta huolimatta tsempata kavereitakin, saisivat plussan (vaikka tietysti jokainen plussa on aivan yhtä arvokas ja saajalleen tärkeä yritysajasta riippumatta). :Two-hearts:

Onnea!
Nyt on ultrassa jo selkeä punainen haamulainen. Viime yönä valvoin 2 tuntia ennen kuin uni tuli, rinnat edelleen kipeät ja niitä tuntemuksia vatsassa aina välillä. Niitä mitä ekassa plussasta luulin menkkatuntemuksiksi mutta nyt tunnistin raskaustuntemuksiksi. Viikkodigi sanoi vielä ei raskaana mutta nyt onkin vasta dpo 9 ja tämäkin näin haalea. Ei kai se auta kun testata huomenna taas uusiksi. :smiling face with heart-eyes:
No nyt näkyy jo tosi selvästi. Eiköhän se digissäkin pian näy!

Ihanaa Onnea! mä niin tiesin että sulla lähtee viiva vahvistumaan! :Two-hearts:

Mä tein kans viikko digin sillon dpo9 ja sanoi ei raskaana kun ultrassa oli haalea viiva. on toi ihan oikea viiva ja lähtee varmasti vahvistumaan päivä päivältä! :smiling face with heart-eyes:

Mä tein kans viikko digin sillon dpo9 ja sanoi ei raskaana kun ultrassa oli haalea viiva. on toi ihan oikea viiva ja lähtee varmasti vahvistumaan päivä päivältä! :smiling face with heart-eyes:
Kiitos! :red-heart: Ihana että joulukuisissa odottaa tuttuja, jos tämä kiinni nappaa. :Two-hearts::folded:

Ihanaa, on kyllä ihan selvä viiva!! Niin ihanaa että tiesit niin varmasti että on tärpänny! :)) Toivotaan että tarraa tiukasti kiinni! Paljon paljon onnea jo nyt!! :)

Paljon onnea!!!:red-heart:

Onnea Jossu123! :red-heart::folded: Missä vaiheessa sulla Star4 viikkodigi näytti raskauden? Mulla taas oli yhdessä kemiallisessa niin että viikkodigi näytti raskaana 1-2, kun osa viivatesteistä näytti haaleaa viivaa ja osa ihan negaa. Kävin hcg mittauksessa kun kuukautiset oli kuitenkin vähän myöhässä (pari päivää) ja tulos oli hcg 14. No pian se vuoto alkoikin.

Onnea plussanneille ja voi että mitä haamulaisia täällä myös:smiling face with heart-eyes: nyt toivotaan että alkaa vahvistumaan!

Onkohan mulla nyt kolmas vai neljäs kerta kun ovis tuntemukset keskenmenon jälkeen päällä, huoh. MUTTA nyt ostin cb digit ja maanantaista asti tikutellut, tänään aamulla sain hymynaaman:folded: pco taustaisilla nää ilmeisesti toiminut suht ok? Noh, toivotaan että tää nyt ois oikeassa ja menkat alkaisi parin viikon päästä. Tärppiin en usko näin pitkällä kierrolla sitten mitenkään mut kunhan nyt kroppa alkais toimimaan, muuten tarvii hakea jo terolutit (reseptin näihin sainkin jo..)

Onnea Jossu123! :red-heart::folded: Missä vaiheessa sulla Star4 viikkodigi näytti raskauden? Mulla taas oli yhdessä kemiallisessa niin että viikkodigi näytti raskaana 1-2, kun osa viivatesteistä näytti haaleaa viivaa ja osa ihan negaa. Kävin hcg mittauksessa kun kuukautiset oli kuitenkin vähän myöhässä (pari päivää) ja tulos oli hcg 14. No pian se vuoto alkoikin.

mä tein digin sit uudestaan vasta dpo17 ja näytti jo 2-3 viikkoja. just kävin hakee digin ja teen sen kunhan töistä pääsen, pitäs näyttää jo 3+ viikot :folded:

Paljon onnea!! ❤❤❤❤❤

Piti tulla tänne kurkkimaan miltä muiden haamulaiset näyttää ja vitsi miten ihania uutisia täällä :smiling face with heart-eyes:

Paljon onnea nyt plussanneille ja vahvistumisia viivoille, hyvältä näyttää :Two-hearts:

Pakko kommentoida vielä tuohon että vaikka ihan uusi täällä olenkin, niin kyllä täällä on aivan mahtava henki mitä olen ketjua seuraillut kun tämä pieni (tai nyt jo aika isokin) haave toisesta on tässä kasvanut. ❤️
Meillä siis tilanne, että ei vielä varsinaista yritystä, mutta kesään mennessä toivoisin kovasti kierron jo tasaantuvan, jotta pääsisi ns. "tositoimiin". :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Onnea plussista :smiling face with heart-eyes::red-heart::smiling face with heart-eyes::red-heart:

Omani taitaa olla ultrassa viivanpaikka tai värikertymiä kun aika oikealla mun mielestä.. Ylin kuva siitä on makrokuva pskassa valaistuksessa.. ja sitten toi pc oli pska myös ku siihe tuli viiva mutta väärään kohtaan... Ottaa päähän nuo........ :Angry Face With Horns::Angry Face With Horns:

Liitteet

• PCIMG_2022-04-08_11-51-57.JPG
    PCIMG_2022-04-08_11-51-57.JPG
    435.8 KB · Katsottu: 124
  • PCIMG_2022-04-08_11-52-29.JPG
    PCIMG_2022-04-08_11-52-29.JPG
    494.8 KB · Katsottu: 123
Onnea plussista :smiling face with heart-eyes::red-heart::smiling face with heart-eyes::red-heart:

Omani taitaa olla ultrassa viivanpaikka tai värikertymiä kun aika oikealla mun mielestä.. Ylin kuva siitä on makrokuva pskassa valaistuksessa.. ja sitten toi pc oli pska myös ku siihe tuli viiva mutta väärään kohtaan... Ottaa päähän nuo........ :Angry Face With Horns::Angry Face With Horns:
Kyllä olen silti näkevinäni jotain tuossa ultrassa. :folded:

Mä lainasin sun kuvaa ja vertasin omaani ni mene ja tiedä...
Mut onnea hurjasti sulle mä uskoin et tulee Plussa sinne kyllä :blowing::smiling face with heart-eyes::red-heart::red-heart:

Liitteet

• Screenshot_20220408-115636_Photo Collage.jpg
    Screenshot_20220408-115636_Photo Collage.jpg
    135.1 KB · Katsottu: 104
Takaisin