Raskaaksi 2022

Voi että miten lupaavia haamujen haamuja näkyy, odotan taustalla kieli pitkällä lisää testejä tiirailtavaksi :Face With Stuck Out Tongue::Face With Stuck Out Tongue::smiling-eyes::folded:

View attachment 111951

Ohh, takana yritystä rapiat kaksi vuotta kohta. Selittämättömiä ollaan ja tästä täällä käytävästä keskustelusta taas totesin, että parempi pysyä nöyrästi tuolla lapsettomuuspuolella :Grimacing Face:

Huh, Tonnin laittama kuva kyllä osui ja upposi!

Kyllä nämä kommentit aina vaan kirpaisee hemmetisti vaikka kuinka yrittäisi olla välittämättä.. Haleja kaikille :Two-hearts:

Tiiraillaan! Medigoossa näkevinäni. Apteekin ultra,ennole varma :Nerd Face:

Liitteet

• B02090E3-D521-440F-924A-4BD09B87A8A3.jpeg
    B02090E3-D521-440F-924A-4BD09B87A8A3.jpeg
    886.3 KB · Katsottu: 166
  • 3E85CDA2-EAA6-49E6-B018-57D7FD1DF5CB.jpeg
    3E85CDA2-EAA6-49E6-B018-57D7FD1DF5CB.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 160
  • D187583C-E19C-449E-ABBB-0465109B840C.jpeg
    D187583C-E19C-449E-ABBB-0465109B840C.jpeg
    664 KB · Katsottu: 173
  • 21EE95E5-36C9-4B65-9736-79D7CA89441A.jpeg
    21EE95E5-36C9-4B65-9736-79D7CA89441A.jpeg
    1 MB · Katsottu: 165
Vahvistumista kaikkien haamuille! Ja kovasti tsemppiä :smiling-eyes:
Älkää antako lyttääjien lannistaa. Täälä on pääsääntöisesti onneksi tsemppaava ja hyvä porukka ja oon suositellu tätä foorumia ystävälle, jolle on kohta ajankohtainen aihe yrityksen alkaessa :blowing: ootte pelkkäö timanttia! Muistakaa se ja isosti vauvan tuoksuisia plussatuulia kaikille :Two-hearts:

Huh mikä haamuaalto täällä kun työpäivän jälkeen tulee katsomaan! :D ihanaa! Voi kun vahvistuisi oikeiksi plussiksi kaikilla!! :)

Jätän tuon yhden kommentin nyt muilta osin huomiotta, mutta sen sanon, että minusta tässä keskustelussa on kyllä ihana tunnelma yleisesti, ja tosi ymmärtäväinen meno myös pidempään yrittäineitä kohtaan! :red-heart: jos joku tulee sivusta möläyttelemään, niin heti on iso rintama argumentoimassa vastaan! Arvostan tosi paljon, kiitos kaikille! :Two-hearts:

Monet ottaa liian kovia paineita yrityksessä ja sen takia ei tärppää. Stressi vaikuttaa tosi negatiivisesti. Jos kropassa kaikki kunnossa miehellä sekä naisella niin kyllä se raskaus alkaa jossakin vaiheessa. Voi mennä pari kuukautta tai useampi vuosi. Jos seksielämä kunnossa niin antaa mennä vain ja ei mieti liikaa sitä raskutumista. Parisuhde on kovilla jos liikaa ottaa paineita ja stressaa tikkujen kans koko ajan. Tiedän kokemuksesta. Tsemppiä kaikille ja nauttikaa seksielämästä. Se raskaus alkaa kun sitä vähiten odottaa ja toivoo. Näin kävi myös meillä. Foolihappoa vain joka päivä ja terveellistä elämää niin hyvä tulee

Voi olla jollakin niin, että raskaus alkaa yllättäen vaikka lomalla. Hienoa, jos teillä kävi niin.

Kasvokkain moni on sanonut minulle tämän saman - ihan pyytämättä ja ilman että olisin yhtään ilmaissut sressaavani mitenkään. Se on tuntunut todella loukkaavalta, koska se on sama kuin sanoisi, että lapsettomuus on omaa syytä. Jos on suru, ei voi käskeä olemaan surematta. Minä vastaan tähän, että minun kohdustani kiinnikkeet ja polyypit eivät olisi kadonneet mitenkään, vaikka suru- ja sressitaso olisi ollut nolla ja vaikka olisin unohtanut että lapsia on olemassakaan. Että ihan hyvä oli vähän ajatella asiaa ja ottaa selvää, että ne ongelmat saatiin sitten korjattua. Sen tiedän, että heti ei silti välttämättä tärppää ja siihen olen valmistautunut.

Eilisen illan ja tän illan ovistestit näyttää tältä. Eli siis veikkaan ja toivon että huomenna ehtis tallettelee ja huomenna ois ovis! Veikkaan että toi vahvistuu vielä tosta. Tossa myös vertailuna se aiemman kierron ovis ja tän illan testi.

Liitteet

• IMG_20220407_221659.jpg
    IMG_20220407_221659.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 113
  • IMG_20220407_222028.jpg
    IMG_20220407_222028.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 119
Eilisen illan ja tän illan ovistestit näyttää tältä. Eli siis veikkaan ja toivon että huomenna ehtis tallettelee ja huomenna ois ovis! Veikkaan että toi vahvistuu vielä tosta. Tossa myös vertailuna se aiemman kierron ovis ja tän illan testi.
Jee, hyvältä näyttää! :) Mäki tein tänään tossa illalla testin mutta oli niin hailee että ei ainakaan ihan oo just nyt tuloillaan :D mut katotaan huomenna uusiks!

Jaa a luulen et viivanpaikka. Aamulla sitte apteekin ultra ois tuolla mut en usko siihen tulevan mitään..

Mulla on myös surkea valaistus missä kuvia ottaa ku muksut unilla :tears:
Hämyistä tiirattavaa

Liitteet

• Screenshot_20220407-224040_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220407-224040_Photo Editor.jpg
    618.2 KB · Katsottu: 167
  • Screenshot_20220407-223938_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220407-223938_Photo Editor.jpg
    684.3 KB · Katsottu: 170
Miten valtavasti haamuja! Näistä on osan pakko muuttua kunnon plussiksi:smiling face with heart-eyes:

Täälläkin uusi kierto vihdoin startattu ja menossa kp4/~36. Itsellä menee ikuisuus, että pääsee taas jännäämään:No Evil Monkey: Siispä taustalla seuraan ja jännään teidän kuulumisia:Two-hearts:

Jaa a luulen et viivanpaikka. Aamulla sitte apteekin ultra ois tuolla mut en usko siihen tulevan mitään..

Hämyistä tiirattavaa
Mun silmän näissä näkyy!! :Weary Cat Face::Weary Cat Face:

Onpa täällä monella jännät paikat, toivottavasti saadaan kunnon plussa aalto näistä. :smiling face with heart-eyes::folded:

Itsellä kp 29, eikä menkat alkaneet, vaikka niin toivoin. Lupaavat pms oireet oli ja loppui eilen. Toovottabasti alkaa tässä parin päivän sisään, ettei kierto hirveästi veny.
Pillerit lopetin siis kesken kierron, enkä oo tuntenut ovista, joka ainakin ennen on tuntunut aina vähän liiankin hyvin.

Jee :Two-hearts:
Sulla on siis sama homma kun mulla, eli lyhyt lh piikki ja itse kans tiheään testailen sitten kun alkaa testi tummua tai saattaakin mennä jo ohi ja toi on tosi hyvä kun tietää jatkossa ellei toki tää ois se teidän kierto ni ei tartteis testailla enää niillä :smiling-eyes::folded::Two-hearts::blowing:
Joo,olen todella haltioissani tuosta ovisplussasta,edelleen yksin nyt pohdin välillä kuinka "pieni asia"(yksi pissiliuska:tears:) voikin tehdä niin onnelliseksi tuloksellaan. Ei tule uni niin ajattelin tulla kirjoitteleen vaikka kello onkin puoli3 yöllä. :Relieved Face:
Täällä on plussia taas ilmestynyt Onnea kaikille tasantarkkaan:Two-hearts::thumbs-up::smiling-eyes: Voi kun meille myös jo koittaisi edes yksi kerta plussa. :Growing Heart: Nyt ollaan siirrytty astetta kovempiin keinoihin,eli täälläkin(?) jo puhuttuun koti-inseminaation kokeiluun. Joku mainitsi tällä foorumilla siitä? Muumimukimenetelmästä siis. Onneksi mieheni mukana siinä ihan omasta ehdotuksesta jopa,kun satuin aiemmin asiasta joku kuukaus sitten huumorilla heittämään... kokeiltiin nyt kp 15,kun ovisplussasta oli kulunut 16h,jollonka tuli ovulaatiokivut vielä samana iltana yllättäen! :Green Heart::Purple Heart::Purple Heart:Totkai oli "normitallettelu" myös heti kp 14 illalla kun ovistesti oli melkein plussa ennen tuota yöllistä ylläriplussaa.

No nyt vois jo toivoakin raskautuvansa,kun sain yllättäen 3 kk tauon jälkeen O+ & oviskivut palasi vuoden tauon jälkeen.

Jaa-a, dpo 9 ja hyyyyvin aikainen aamu. Kyllä kovasti saa tihrustaa jotta näkis jotain…:Eyes:
Edelleen on kohdun sisällä sellainen jatkuva ”tunne”, vaikea selittää….ihanku olis pissahätä ollut liian kauan ja se ikäänkuin jää päälle vaikka pääsisi vessaan :Face With Tears Of Joy:
Se on lähdettävä PC kaupoille tänään, herkät on nyt loppu…Illaksi olis vielä apteekin ultra :Winking Face:

Nyt töitä kohti hiphei..:thumbs-up:

Liitteet

• 3EA8ADA6-4CC4-4318-B10A-6609F28E8D0C.jpeg
    3EA8ADA6-4CC4-4318-B10A-6609F28E8D0C.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 188
  • AACABF17-463B-4E85-832D-452F8D10DCEB.jpeg
    AACABF17-463B-4E85-832D-452F8D10DCEB.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 185
Jaa-a, dpo 9 ja hyyyyvin aikainen aamu. Kyllä kovasti saa tihrustaa jotta näkis jotain…:Eyes:
Edelleen on kohdun sisällä sellainen jatkuva ”tunne”, vaikea selittää….ihanku olis pissahätä ollut liian kauan ja se ikäänkuin jää päälle vaikka pääsisi vessaan :Face With Tears Of Joy:
Se on lähdettävä PC kaupoille tänään, herkät on nyt loppu…Illaksi olis vielä apteekin ultra :Winking Face:

Mulla on vahvat viivalasit,mutta erotan minäkin kyllä tuossa haamun. :Eyes::Person With Folded Hands: Toivotaan,että vahvistuu,ja PC jotain näyttäisi pian... Hyvää työpäivää sinulle:Smiling Face With Halo::Smiling Face With Smiling Eyes:

Hämyistä tiirattavaa

Näkyy aika selkeästi mun mielestä, toivotaan vahvistumista :Two-hearts:

En näe näissä mitään, toivotaan että johtuu vaan siitä et silmät harottaa näin aikasin aamusta :thumbs-up::folded:

Takaisin