Raskaaksi 2022

Mulla pomppasi lämmöt tänään 37:een mutta tiputtelee kolmatta päivää. Dpo 12 tänään. Missä on mun menkat?? En usko olevani raskaana. Teen sitten testin jos vuoto loppuu. Greippimehun juomisen aloitin jo tänään. Varmaan vika progesteronissa kun näin tiputtelee.

Jos olisikin kiinnittymisvuotoa? Toivottavasti ei menkat ala:folded:

Joo, vähän veikkaan että nuo kaikki näyttää luotettavasti positiivista kuhan jaksaa oikeesti tarpeeks kauan odotella ennen testiä, ongelmia taitaa olla vaan jos liian aikasin testailee :D

No se maltti ei kyllä itselläkään tunnu olevan valttia. Vaikka kuinka yritän järkeillä, että siitä negatestistä tulee vaan paha mieli. Ja jos saisin jonkun hailuran viivan, niin en uskaltaisi kuitenkaan luottaa siihenkään. Ja silti pitää kaivella testit esiin taas varmaan dpo10 :rolling:

Yk3 lähti käyntiin... on kyllä ollut niin raskausoireita kahdessa vikassa yrityskierrossa etten enää luota kroppaani yhtään. Selkeät negat ennen menkkojen alkua saanut.

Ovulaatiota en ole metsästänyt. Kierto yleensä 31 (28-33). Eri ovulaatiolaskurit antaa eri päiviä millon olis hedelmällisemmät päivät. Nyt tulossa helmikuun jälkeen muutama kk sellaista aikaa että ovulaatio osuisi todella huonoon saumaan.. mietin jo pitäisikö yrittää siirtää kuukautisia maaliskuussa vähän eteenpäin vai sekoittuukohan entisestään? En haluaisi siirtää yrittämistä monella kuukaudella.

Nyt kp 9

Tsemppiä kaikille!

Joo Herttarouva 2017 ketjussa kirjoittelin ja varmaan myös 2016 kun esikoista yritettiin, esikoisen yritys aloitettiin 2015. Esikoisen jälkeen musta tuntu et keho tajusi miten toimia, koska ei ollut kuin viitisen kiertoa ennen kuin aloin odottaa kuopusta. Nyt on ollut pidempi väli oman terveyden kannalta ja muutenkin, niin onkin kestänyt sitten vähän kauemmin. Ei kyllä niin kauan kuin esikoisen kohdalla.

Yksi yhdistävä tekijä on kaikkien onnistuneiden raskauksien kohdalla (jos tämäkin onnistuu), kp 1 ovulaatioon asti macajauhetta ja greippimehua. Minkään raskauden yrityksen kohdalla en ole käyttänyt greippimehua ennen plussakoertoa, se on ollut vähän sellainen "no kokeillaan nyt sit sitäkin" juttu mut mun keholle se näköjään toimii :Eyes:

Joo Herttarouva 2017 ketjussa kirjoittelin ja varmaan myös 2016 kun esikoista yritettiin, esikoisen yritys aloitettiin 2015. Esikoisen jälkeen musta tuntu et keho tajusi miten toimia, koska ei ollut kuin viitisen kiertoa ennen kuin aloin odottaa kuopusta. Nyt on ollut pidempi väli oman terveyden kannalta ja muutenkin, niin onkin kestänyt sitten vähän kauemmin. Ei kyllä niin kauan kuin esikoisen kohdalla.

Yksi yhdistävä tekijä on kaikkien onnistuneiden raskauksien kohdalla (jos tämäkin onnistuu), kp 1 ovulaatioon asti macajauhetta ja greippimehua. Minkään raskauden yrityksen kohdalla en ole käyttänyt greippimehua ennen plussakoertoa, se on ollut vähän sellainen "no kokeillaan nyt sit sitäkin" juttu mut mun keholle se näköjään toimii :Eyes:
Mulla vähän sama kokemus, että kun kerran oli raskaana niin seuraavalla kerralla tärppäsi nopeammin. Nyt mulla on tosin eri mies, mutta edellisessä kuussa tärppäsi, mutta meni heti kesken. Nyt mulla ei ollut ovulaatiolimaa yhtään ja veikkaan että jotain ongelmaa hormoneissa. Mä en oo tota macaa uskaltanut vielä kokeilla. Oon kuullut, että moni on saanut siitä hirveitä vatsakipuja ja oksentelukohtauksia. Onko suositella joku tietty merkki tästä? Toinen mitä oon miettinyt niin royal gelee.
Mutta aloitetaan nyt tällä greippimehulla ja vedenjuonnilla.

Mulla vähän sama kokemus, että kun kerran oli raskaana niin seuraavalla kerralla tärppäsi nopeammin. Nyt mulla on tosin eri mies, mutta edellisessä kuussa tärppäsi, mutta meni heti kesken. Nyt mulla ei ollut ovulaatiolimaa yhtään ja veikkaan että jotain ongelmaa hormoneissa. Mä en oo tota macaa uskaltanut vielä kokeilla. Oon kuullut, että moni on saanut siitä hirveitä vatsakipuja ja oksentelukohtauksia. Onko suositella joku tietty merkki tästä? Toinen mitä oon miettinyt niin royal gelee.
Mutta aloitetaan nyt tällä greippimehulla ja vedenjuonnilla.

Mulla oli nyt käytössä rawsome merkin macajauhe, aiemmin ollut cocovi. Se pitää aloittaa tosi pienellä annoksella että keho tottuu ja lisätä pikkuhiljaa jos haluaa. Muistaakseni suositus on 1-3rkl ja ite ottanut aina max 1rkl puuron tmv joukossa.

Ei meillekään oo tarkotus ihan vielä tulla, että syksyllä sit ehkäisy pois, mutta tosiaan kiva kuitenkin jännätä :D ostin tänään raskaustestin, et saa nähdä pääseekö testailuun asti :P

Tähän piti vielä todeta, että on ainakin hyvää ”harjoittelua” ja voi samalla vähän jäsennellä omia ajatuksiaan, että alkaako se vauvakuume nostaa päätään. :smiling-eyes:

Mitä greippimehua juotte ja miten paljon? Mistä kaupasta saa vai puristatteko itse greipistä? Nimimerkillä kaikki keinot käyttöön :red-heart:

Mitä greippimehua juotte ja miten paljon? Mistä kaupasta saa vai puristatteko itse greipistä? Nimimerkillä kaikki keinot käyttöön :red-heart:
Mä oon vaan ostanu greippiä ja syöny sitä, saa samalla kaikki kuidut ja vitamiinit mitä siinä lihassa on :P

Itse kokeilin macajauhetta mutta oli niin pahaa, että oksensin. Ostin kapseleina niin ne menee hyvin alas eikä ole ollut ongelmia.

Greippiä syön greippinä sekä 100% greippimehua ostan. Tais olla valion. Ja sitten lidlistä ostan välillä verigreippimehua. Tykkään!

Muokattu viimeksi:
Nyt kyllä sattuu niin kovasti että oon melko varma että yöllä alkaa vuoto :loudlycrying:

Mulla on tätä. Greippimehu ei taida olla kovin monen suosikki kun isostakaan kaupasta ei löytynyt kuin tämä. Juon sen desin pari aamulla ekana.

Liitteet

• 2C06AD56-68AF-4089-834D-373E5FAEF5A0.jpeg
    2C06AD56-68AF-4089-834D-373E5FAEF5A0.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 89
Kiitos greippimehuvinkeistä, aattelin myös tässä kierrossa taas ottaa käyttöön! Vuoden viimeisen päivän illan kruunasi menkat, joten nyt menossa kp2. Onneksi oltiin ystävien seurassa, salaa miehelle itkin pari kyyneltä ja sitten vaan jatkamaan iltaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tätä tää on. Nyt siis yk13 starttas ja uudella innolla tähän vuoteen!

Juotteko kahvia yrityksen aikana?

Lasketaanko että jos ovis tulee vaikka kp 16, niin kp17 on todennäköisesti ohi, eli vuoto alkaisi kp 31? Jos lasketaan sen 14vrk mukaan? En oikein ymmärrä. Ja laskurit näyttää vähän eri mitä itse kuvittelen että olis hedelmällisimmät päivät... jos ovis tapahtuu vaikka kp16 niin onko paras aika seksille sitä ennen eli kp 14-15 sekä kp16?

Takaisin