Raskaaksi 2022

Onda: mä haaveilisin kesävauvasta jos näitä pystyis valitsee :) Meillä moni sukulainen on syksyllä ja talvella syntyneitä, mäkin toivoisin jonkun kesäisen synttärikaverin! :D

Mä voin liittyä perjantain testikerhoon ovulaatiotestillä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mulla sillon kp10, ja ovikset ajottunu kp10-12 välille yleensä tässä :D

Sama täällä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mietin oonko ainut joka on pudonnut tän ketjun synkronisaatiosta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ovis osuu varmaan loppuviikkoon.

Testi puhdas nega:sad-face:
Eli odotellaan josko ne menkat pian alkais ja sais tätä kiertoa kohdilleen.

Meillä on melkein kaikki lapset syntyneet kesällä joten alkuvuoden vauva ois kiva :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Mä oon perjantain reissussa, niin sunnuntaina tai maanantaina teen testin, jos ei menkkoja kuulu! Ja keskiviikkona sit perhesuunnitteluneuvolaan! Pitäiskin tehdä jo listaa asioista, joita pohtinut, niin ei unohdu sit siellä!

Viime yönä nukuin kyllä ylihuonosti... varmaan yhteensä 4 tuntia n. Tunnin pätkissä ja sit taas valvoin 1-2 tuntia... olin ihan virkeänä yöllä. Voi enteillä hyvää, sillä viime plussakierrossa alkoi olemaan unet villejä ja valvoin öisin vaikka yleensä nukun hyvin. Rinnat myös kipeytyneet sivuilta lisää.

Ja kuuntelin yöllä hey baby podcastia ja tulin siihen lopputulokseen että makttaisinko odottaa testin kanssa lauantaihin tai jopa sunnuntaihin kun pitäis menkkojen alkaa... :Smirking Face:

Eiliset kirkkaat vv muuttuikin yhtäkkii seksin aikana valkoiseksi ja eihän mulla uni tullut kun jäin miettimään….Sitten kuukkeli laulamaan..
Vaginal Discharge
Apart from bleeding or spotting, you may notice a whitish discharge from the vagina. The implantation results in changes in vaginal walls. Subsequent changes in vaginal wall thickening result in this discharge. However, it is not harmful and doesn’t need treatment. But, in case if you feel having a bad smell or itching or burning sensation related to the discharge, it is always advisable to seek medical attention to rule out bacterial or yeast infections. This secretion might continue throughout your pregnancy.

Nyt vain mietin pitäiskö laittaa vagisan maitohappo vaikuttamaan, ettei viime kierron hiiva uusiutuisi. Tässä nyt kuitenkin ollaan innostuttu harrastamaan melko usein kun päästiin hiivasta ja voidaan olla au naturellina ilman kumeja ja kaikenmaailman liukkareita, eilen tosin vähän piti käyttää, voisiko se muuttaa vv värin ?

Ja tätä kirjoittaessa, mulla tuikkii ihan samassa kohtaa jossain sisällä, hävyn kohdilla melko keskellä, voi jospa siellä joku koittais tarrata lujasti kiinni :Two-hearts:

Täytyypä käydä vielä päivittää noi tuikkaukset piinailijoiden ketjuun:smiling-eyes::smiling-eyes::smiling-eyes:

Jossu123 sun oireet kyllä kuulostaa hyviltä!

Jiin3s toivottavasti vielä plussaksi muuttuisi!

Täällä kp 15 ja lämpöjen perusteella ei vielä ovista. Limoja tullut pari päivää, joten eiköhän kohta ala olla. Talletuskin saatiin onneksi tänään suoritettua, mies kyllä totesi ettei enempään varmaan nyt pysty. On siis koronassa. Itsellä ei pientä nuhaa kummempaa ole ollut.

Viime yönä nukuin kyllä ylihuonosti... varmaan yhteensä 4 tuntia n. Tunnin pätkissä ja sit taas valvoin 1-2 tuntia... olin ihan virkeänä yöllä. Voi enteillä hyvää, sillä viime plussakierrossa alkoi olemaan unet villejä ja valvoin öisin vaikka yleensä nukun hyvin. Rinnat myös kipeytyneet sivuilta lisää.
Kuulostaa tosi lupaavalle.. ❤️
Ja vielä se vahva fiilis et tärpännyt

Oliko sulla siis yleensä rinnat kipeet oviksen jälkeen ollut vai vaan nyt?

Mulla myös järki huutaa testeissä et "haloo turhaa tehdä vielä, ei näyttäisi välttämättä edes mitään vaik olisit raskaana.." Samaan aikaan se järki vaan katselee et siellä se jo upottaa tikkua kuseen :rolling::rolling::tears:

Ainii mun aamu lämpö oli 36,9 kun kerrankin muistin katsoa.. Aiemmin joskus eursilin ni lähempänä 36 se oli.. Joskus jopa alle.

Sit ku tuumin noita sykkeitä ni viimeksi sillon ku odotin kuopusta ni ne nousi tolleen ihan suht huomattavasti, ku muistan vielä et Google lauloi et onks se normaalia :tears::tears:

Jos ei tärppää ni ainakin uskon et jotenki tää ovis ainaki ns toimivampi :smiling-eyes::thumbs-up:

Tää myös jännä ku joskus huvikseen o tikuilla katselen ni nyt ne on sen huipun jälkeen olleet melkein ihan siis tyhjiä toisen viivan osilta ku aiemmin saattanut näyttää suht selvää viivaa loppuun asti vain voimistuen.. Äskeinen tein ja hyvä kun ees erotti toista viivaa

Muokattu viimeksi:
Mulla on aivan menkkaoireet päällä, joten uskon, että testi tosiaan oli vain sotkuinen viivanpaikka. Se, etten ole raskaana oli odotettavaa, mutta kieltämättä en tälle viikonlopulle haluisi menkkoja, ku ollaan reissussa miehen kaa kaksin!

Mä olen tosiaan aivan pihalla ovispäivistä, lämmönnousuista ja muusta. Mullahan on oura ja saan joka aamu lämpöni sitä kautta, mutta en mä osaa sitä lukea yhtään ovisten kannalta. :/

Mulla on aivan menkkaoireet päällä, joten uskon, että testi tosiaan oli vain sotkuinen viivanpaikka. Se, etten ole raskaana oli odotettavaa, mutta kieltämättä en tälle viikonlopulle haluisi menkkoja, ku ollaan reissussa miehen kaa kaksin!

Mä olen tosiaan aivan pihalla ovispäivistä, lämmönnousuista ja muusta. Mullahan on oura ja saan joka aamu lämpöni sitä kautta, mutta en mä osaa sitä lukea yhtään ovisten kannalta. :/

Itse huomaan saman kun täällä lueskelen ja kaikki niin tietoisia oviksista sun muista. Toki ite niin yrittämisen alussa etten varmaan edes jaksa vielä pohtia moista sen suuremmin, mutta muutenkin aivan pihalla näistä.

Kuulostaa tosi lupaavalle.. ❤️
Ja vielä se vahva fiilis et tärpännyt

Oliko sulla siis yleensä rinnat kipeet oviksen jälkeen ollut vai vaan nyt?

Mulla myös järki huutaa testeissä et "haloo turhaa tehdä vielä, ei näyttäisi välttämättä edes mitään vaik olisit raskaana.." Samaan aikaan se järki vaan katselee et siellä se jo upottaa tikkua kuseen :rolling::rolling::tears:
Nauroin ääneen tuolle sun viimeselle lauseelle, sillä just ite äsken uitin ekan pc liuskan. :rolling::rolling::rolling: Negahan se oli mut ehkä siitä hyvällä tahdolla voi nähdä viivanpaikan jonka voi halutessaan ajatella haamuksi. :tears:
On tullut ihan normaaliksi luteaalioireeksi tissikipu mutta yleensä se kohdistuu lähinnä rinnanpäihin ja nänneihin, nyt ja plussakierrossa sivut kipeät.

Kämppä kurkkaamassa tuo bbt ketjua, nurppu voi varmaan auttaa kun seuraa lämmöt kans ourasta. :smiling-eyes:

Itse huomaan saman kun täällä lueskelen ja kaikki niin tietoisia oviksista sun muista. Toki ite niin yrittämisen alussa etten varmaan edes jaksa vielä pohtia moista sen suuremmin, mutta muutenkin aivan pihalla näistä.
Ei niistä varmasti tarvi ees niin kovin välittää just tolleen alussa. Tai vaikka ikinä, jos siltä tuntuu. Mut varmaa sit jos yritys pitenee niin monelle ehkä luonnollista, et alkaa selvittää asioita ja yrittää optimoida kaiken, oviksen ajankohdan yms. Mut ei niistä kannata turhaan ottaa stressiä. :thumbs-up:

Mulla oli tällä viikolla soittoaika perhesuunnitteluneuvolaan, kun mulla tosiaan on pcos ja en varmaan ovuloi ikinä luonnollisesti. Imetän vielä tuota meidän vuoden ikäistä, eli vielä ei oo hoppu, kun ei voi siihen mitään lääkkeitä käyttää kuitenkaan. Mut oli tosi kiva puhelu. Sai jo valmiiksi kysellä semmosia kysymyksiä mitkä kuitneki on mietityttäny pitkään ja nyt hyvillä mielin oottelen millo raaskin lopettaa imetyksen ja sit otan yhteyttä uuestaa, et pääsisin lääkäriin ja hommat kunnolla rullaamaan :smiling-eyes:

Ei niistä varmasti tarvi ees niin kovin välittää just tolleen alussa. Tai vaikka ikinä, jos siltä tuntuu. Mut varmaa sit jos yritys pitenee niin monelle ehkä luonnollista, et alkaa selvittää asioita ja yrittää optimoida kaiken, oviksen ajankohdan yms. Mut ei niistä kannata turhaan ottaa stressiä. :thumbs-up:

Mulla oli tällä viikolla soittoaika perhesuunnitteluneuvolaan, kun mulla tosiaan on pcos ja en varmaan ovuloi ikinä luonnollisesti. Imetän vielä tuota meidän vuoden ikäistä, eli vielä ei oo hoppu, kun ei voi siihen mitään lääkkeitä käyttää kuitenkaan. Mut oli tosi kiva puhelu. Sai jo valmiiksi kysellä semmosia kysymyksiä mitkä kuitneki on mietityttäny pitkään ja nyt hyvillä mielin oottelen millo raaskin lopettaa imetyksen ja sit otan yhteyttä uuestaa, et pääsisin lääkäriin ja hommat kunnolla rullaamaan :smiling-eyes:

Just niin kuin pikkupikkupikkunen sanoi, niin ei niistä tarvi tietää. Mä olen ainakin itse vaan persoonana jo sellainen, että saan tosi paljon turvaa ja rauhaa suunnittelulla. Tiedän, että jos en olisi ottanut näistä selvää, niin stressaisin sata kertaa enemmän. Jotenkin koin tuhlaavani omaa aikaani jos en tiedä just mitä teen. Mutta se toimii minulla. :smiling-eyes: Muutenkin tapaan ottaa sata lasissa aina erityisasiantuntijan lailla selvää asioista joihin ryhdyn. :rolling:

Takaisin