Raskaaksi 2022

Heipsanhei!

Liityn kuumeilevaan joukkoon mukaan.
Meillä ennestään jo kuusi lasta, joten seitsemännestä nyt haaveillaan. Nuorin lapsista on syntynyt 9/21 ja vanhin 07/10, loput siltä väliltä.

Synnytyksen jälkeen mentiin alkuun kumilla, sitten kerkisin syödä 5 viikkoa minipillereitä, kunnes lopetin ne. Yhdet menkat on kerinnyt tulla, jotka nekin tuli pillereiden aloituksen jälkeen, joten toivottavasti oli oikeat menkat.
Nyt kp 26 ja pms oireet ovat vahvasti läsnä, toivottavasti pian alkaa uusi kierto ja päästäisiin kunnolla yritystouhuun.

Muokattu viimeksi:
Mulla muistaakseni neljä raskautta alkaneet heti joko kierukan poiston tai minipillereiden syönnin jälkeen, ja terveet vauvat (1kpl) saanut syliin normaalin raskauden jälkeen :smiling-eyes:
Se minkä takia monet ammattilaiset suosittelevat odottamaan yhdet kuukautiset johtuu lähinnä siitä että olisi suuntaa antavaa kierto päivien määrää,mutta ainahan jos ei tiedä niin ultralla sekin varmistetaan :folded:

Kiertopäivä 34/29 ja kyllä se taitaa plussa olla testissä :smiling face with heart-eyes: teen ylihuomenna vielä testin uusiksi.

Eka kuva otettu noin 2min testin tekemisestä ja alempi 9min myöhemmin!

Liitteet

• upload_2022-4-5_8-19-10.jpeg
    upload_2022-4-5_8-19-10.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 212
  • upload_2022-4-5_8-19-27.jpeg
    upload_2022-4-5_8-19-27.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 203
Kiertopäivä 34/29 ja kyllä se taitaa plussa olla testissä :smiling face with heart-eyes: teen ylihuomenna vielä testin uusiksi.

Onhan se, onnea suuresti :Two-hearts:

Kiitos kaikille! Epätodellinen olo :smiling face with heart-eyes:

Tää on RFSUn sellanen Testaa varhain -testi joka on ilmeisesti vähän herkempi kuin ne ”normi” :smiling-eyes:
Itseasiassa ei ole herkkä vaikka niin väittää.. Eli tod näköisesti esim pregcheck testi näyttäisi jo paljon vahvemman tuloksen ja digi jo raskaana :red-heart:

Ihanaa, paljon onnea! :) Sulla tuli hyvin pikainen piipahdus tähän keskusteluun :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Ihanaa, paljon onnea! :) Sulla tuli hyvin pikainen piipahdus tähän keskusteluun :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Nähtävästi! Ja toivottavasti, nyt vaan toivon että kaikki menee hyvin. :folded:
Heti sitä näköjään alkaa murehtimaan kaikkea.

Nyt toivon että kevät tuo tänne muillekkin paljon plussia :smiling face with heart-eyes:

Dpo 6 tänään, eilen illalla alkoi vielä syödessä närästää ja piti lopettaa syöminen kesken. Tänään on sitten molemmat rinnanpäät arat, lupaavaa? Viime kierrossa ei tissit kipeytynyt. Tänään nukuin taas pitkään, heräsin 11 :Grimacing Face: mä oon kyllä melko nukkuvaa sorttia muutenkin mutta kyllä mä oon herännyt valoon jo ysin maissa normisti. Eilen otin illalla vielä nopeat päiksyt ennen lasten hakua treeneistä. Tänään ei vielä ole tullut mitään tuntemuksia alavatsalla, saas nähdä.

Liityn myös tähän keskusteluun, itsellä ensimmäinen lapsi haaveissa. Kovasti jo kuumeillut aiemmin ja nyt sitten tehty päätös poistaa ehkäsy. Jänskättää miten tässä tulee käymään.
Tervetuloa joukkoon! :Hugging Face:

Täällä huomenna kp32/32, jos kierto on palautunut synnytyksen jäljiltä.
Oireita ei ole suuntaan tai toiseen. Tänään yskiessä tuli repäisy kipu alavatsalla mut niitä nyt tulee välillä muutenkin :smiling-eyes:
Mut anyway testaan aamulla :thumbs-up:

Mä oon jotenki liian itsevarma nyt siitä että nyt olis tärpännyt. Kaikista pahinta on se, että mun luteaalioireet ei eronneet hirvittävästi plussakierrossa normaaliin. Sen muistan, että plussakierto oli oireettomin. Ja nyt on vähän se sama fiilis. Välillä tuikkimista kohdussa. Rinnat sivuilta arat. Oon nähnyt jopa unta plussatestistä. Pelottaa vaan että kuinka korkealta putoaa jos testi on loppuviikosta nega.

Korkeelta putoaa kun uusi kierto alkaa. Eilen (kp1) oli pahin fiilis ja itkuksihan se ilta sitten meni taas.. tuntuu ettei mies käsitä ollenkaan tätä kierron vaiheiden mukaan elämistä, se oli ihan hämmästyny että mitenniin on yhtä vuoristorataa. Niin, sitähän tämä just on. Nyt täältä aallon pohjalta koitettava kiivetä uuteen yritykseen.

Positiivisen kautta, kierto sattuu nyt niin että joko vappuna on simaa tai skumppaa.

Mä oon jotenki liian itsevarma nyt siitä että nyt olis tärpännyt. Kaikista pahinta on se, että mun luteaalioireet ei eronneet hirvittävästi plussakierrossa normaaliin. Sen muistan, että plussakierto oli oireettomin. Ja nyt on vähän se sama fiilis. Välillä tuikkimista kohdussa. Rinnat sivuilta arat. Oon nähnyt jopa unta plussatestistä. Pelottaa vaan että kuinka korkealta putoaa jos testi on loppuviikosta nega.
Mulla samoja mietteitä, vaikka tänään oli vasta inssi.
Jotenki haluan uskoa siihen, että nyt tärppäs ja sit taas jo näen sen pettymyksen tulevan vielä kovempana kuin aiemmin.

Mutta ei kai meidän auta muuta kuin toivoa, paljon ei voida itse enää vaikuttaa lopputulokseen :Two-hearts:

Takaisin