Raskaaksi 2022

Tyhjää näyttää :Face Without Mouth: No mutta jos mun eiliset nippailut oliski kiinnittymistä niin näkyvyys tälle päivälle aika mahdoton. Huomenna uusiks ja sit onkin kimppatestit :Hugging Face:
Ps. Tissit kipeenä vielä. Ja töihin tulessa yökkäsin

Mäki mielestäni nään tässä hailuran viivan! :folded:

saisko tästä vielä kuvan ku väri on menny loppuun asti?! :Smiling Face With Open Mouth
Tässä salaman kaa otettu.. Hitto ku onkin sottanen :/

Täs myös pc toka pissa ku kävin ostaa mutta jotenki outo(ulkovalo vasten) tuo ni eiköhän oo feikki taas. No illaks on pc ja aamuksi ja :tears::tears:

Liitteet

• Screenshot_20220407-090625_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220407-090625_Photo Editor.jpg
    545.8 KB · Katsottu: 160
  • Screenshot_20220407-085734_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220407-085734_Photo Editor.jpg
    346.5 KB · Katsottu: 167

Täs myös pc toka pissa ku kävin ostaa mutta jotenki outo(ulkovalo vasten) tuo ni eiköhän oo feikki taas. No illaks on pc ja aamuksi ja :tears::tears:
Mä nään jotain hailuraa näissä molemmissa :Eyes: vitsit nyt tää menee jännäks ku näin monta testaa samaan aikaa . Silmät hajoo :Face With Tears Of Joy:

mä nään näis molemmissa jotain, varsinkin pc! :Eyes:

No mäkin näen molemmissa jotain, varsinkin pc. :smiling face with heart-eyes: Voi oispa nyt oikea haamun alku!!

Tästä innostuneena taidan tehdä aamun toisesta pissasta apteekin ultran vaikka ajattelin että teen vasta huomenna.

Silmään näkyy ainakin toinenkin mutta en oo varma onko viivanpaikka vai haamun alku.

Liitteet

• 20220407_103100.jpg
    20220407_103100.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 170
Monet ottaa liian kovia paineita yrityksessä ja sen takia ei tärppää. Stressi vaikuttaa tosi negatiivisesti. Jos kropassa kaikki kunnossa miehellä sekä naisella niin kyllä se raskaus alkaa jossakin vaiheessa. Voi mennä pari kuukautta tai useampi vuosi. Jos seksielämä kunnossa niin antaa mennä vain ja ei mieti liikaa sitä raskutumista. Parisuhde on kovilla jos liikaa ottaa paineita ja stressaa tikkujen kans koko ajan. Tiedän kokemuksesta. Tsemppiä kaikille ja nauttikaa seksielämästä. Se raskaus alkaa kun sitä vähiten odottaa ja toivoo. Näin kävi myös meillä. Foolihappoa vain joka päivä ja terveellistä elämää niin hyvä tulee

Onko jollain kokemusta, näyttääkö apteekin ultra viivanpaikkoja?

mä kävin lueskelee sillon ku mä tein tällä ja oli tosi hailakka se viiva sitten kuivuneena kun meni lähes näkymättömiin, niin joitain viivanpaikkoja oli törkeitä saaneet mutta sitten taas toiset piti luotettavana. onko sielläkin dpo8? :smiling-eyes:

Monet ottaa liian kovia paineita yrityksessä ja sen takia ei tärppää. Stressi vaikuttaa tosi negatiivisesti. Jos kropassa kaikki kunnossa miehellä sekä naisella niin kyllä se raskaus alkaa jossakin vaiheessa. Voi mennä pari kuukautta tai useampi vuosi. Jos seksielämä kunnossa niin antaa mennä vain ja ei mieti liikaa sitä raskutumista. Parisuhde on kovilla jos liikaa ottaa paineita ja stressaa tikkujen kans koko ajan. Tiedän kokemuksesta. Tsemppiä kaikille ja nauttikaa seksielämästä. Se raskaus alkaa kun sitä vähiten odottaa ja toivoo. Näin kävi myös meillä. Foolihappoa vain joka päivä ja terveellistä elämää niin hyvä tulee

Me emme kaikki ole samanlaisia. Stressi voi olla isona esteenä hedelmöittymiselle. Mutta toiselle luo stressiä tikuttaminen ja toiselle tikuitta eläminen. Ei siis yleistetä ja tehdä päätöksiä sen puolesta mikä on ok ja mikä ei. Jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee. Stressiä kun yleensä Ei helpota käsky lopettaa stressaaminen. Rauhaa ja rakkautta.

mä kävin lueskelee sillon ku mä tein tällä ja oli tosi hailakka se viiva sitten kuivuneena kun meni lähes näkymättömiin, niin joitain viivanpaikkoja oli törkeitä saaneet mutta sitten taas toiset piti luotettavana. onko sielläkin dpo8? :smiling-eyes:
Joo dpo 8!

Takaisin