Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tyhjää näyttää No mutta jos mun eiliset nippailut oliski kiinnittymistä niin näkyvyys tälle päivälle aika mahdoton. Huomenna uusiks ja sit onkin kimppatestit
Ps. Tissit kipeenä vielä. Ja töihin tulessa yökkäsin
Mitä ihmettä! OispaMäki mielestäni nään tässä hailuran viivan!
Tässä salaman kaa otettu.. Hitto ku onkin sottanen :/saisko tästä vielä kuvan ku väri on menny loppuun asti?!
Mä nään jotain hailuraa näissä molemmissa vitsit nyt tää menee jännäks ku näin monta testaa samaan aikaa . Silmät hajooTässä salaman kaa otettu.. Hitto ku onkin sottanen :/
Täs myös pc toka pissa ku kävin ostaa mutta jotenki outo(ulkovalo vasten) tuo ni eiköhän oo feikki taas. No illaks on pc ja aamuksi ja
Jep. Silmät ristissäMä nään jotain hailuraa näissä molemmissa vitsit nyt tää menee jännäks ku näin monta testaa samaan aikaa . Silmät hajoo
Tässä salaman kaa otettu.. Hitto ku onkin sottanen :/
Täs myös pc toka pissa ku kävin ostaa mutta jotenki outo(ulkovalo vasten) tuo ni eiköhän oo feikki taas. No illaks on pc ja aamuksi ja
No mäkin näen molemmissa jotain, varsinkin pc. Voi oispa nyt oikea haamun alku!!Tässä salaman kaa otettu.. Hitto ku onkin sottanen :/
Kyllä mä tässä näen ihan väriäkin. Tosi lupaavalta vaikuttaa! Ei ole itsellä kokemusta kyseisestä testistä.Silmään näkyy ainakin toinenkin mutta en oo varma onko viivanpaikka vai haamun alku.
Huomenna uudestaan...Kyllä mä tässä näen ihan väriäkin. Tosi lupaavalta vaikuttaa! Ei ole itsellä kokemusta kyseisestä testistä.
Näissäkin näen jotain!Tässä salaman kaa otettu.. Hitto ku onkin sottanen :/
Silmään näkyy ainakin toinenkin mutta en oo varma onko viivanpaikka vai haamun alku.
Onko jollain kokemusta, näyttääkö apteekin ultra viivanpaikkoja?
Monet ottaa liian kovia paineita yrityksessä ja sen takia ei tärppää. Stressi vaikuttaa tosi negatiivisesti. Jos kropassa kaikki kunnossa miehellä sekä naisella niin kyllä se raskaus alkaa jossakin vaiheessa. Voi mennä pari kuukautta tai useampi vuosi. Jos seksielämä kunnossa niin antaa mennä vain ja ei mieti liikaa sitä raskutumista. Parisuhde on kovilla jos liikaa ottaa paineita ja stressaa tikkujen kans koko ajan. Tiedän kokemuksesta. Tsemppiä kaikille ja nauttikaa seksielämästä. Se raskaus alkaa kun sitä vähiten odottaa ja toivoo. Näin kävi myös meillä. Foolihappoa vain joka päivä ja terveellistä elämää niin hyvä tulee
Joo dpo 8!mä kävin lueskelee sillon ku mä tein tällä ja oli tosi hailakka se viiva sitten kuivuneena kun meni lähes näkymättömiin, niin joitain viivanpaikkoja oli törkeitä saaneet mutta sitten taas toiset piti luotettavana. onko sielläkin dpo8?
Joo dpo 8!