Raskaaksi 2022

Tulin vaan omanapailee et ei muuten näy menkkoja.. :Eyes: Huomenna aamulla teen jälleen testin, silloin 31/26. Perjantaina testi oli mun silmiin nega.

Mielessä pyörii vaan että mikä muu syy yhtäkkiä myöhästyttäis näin paljon.. entä jos huominenkin on nega?
Oo tai sitten ei olekaan nega :red-heart::smiling face with heart-eyes:
Taas pääsee jännäilee aamua :tears::thumbs-up::red-heart:

Oo tai sitten ei olekaan nega :red-heart::smiling face with heart-eyes:
Taas pääsee jännäilee aamua :tears::thumbs-up::red-heart:

Joo, todella toivon jotain näkeväni ❤ Jos en, niin kyllä herää kysymyksiä että mitäs nyt tapahtuu kropassa kun yhtäkkiä säännöllinen kierto alkaa heittää!

Moi! Oon uus täällä, seuraillut teidän juttuja nyt reilu pari viikkoa:smiling-eyes:
Me jätettiin ehkäisy pois maaliskuussa ja eka yrityskerta menossa. En testaillut ovulaatiota testeillä, mulla on ollut vaan vuosikausia käytössä Clue sovellus millä seuraillut kiertojani ja se ennustaa milloin pitäis olla ovulaatio.

Kierto ollut aika tasainen, yleensä sellanen 29 päivää. Nyt menossa kp 32/29 eikä menkkoja näy. Ekan negatiivisen testin tein kp25, sit kp27 ja sit vielä nyt aprillipäivän aamuna kun menkkojen piti alkaa. Ei pienintäkään haamua yhdessäkään testissä. Nyt mä tosiaan ymmärrän mitä tarkotetaan piinapäivillä :rolling:

Mun kierto ei oo venähtäny näin pitkäksi ikinä aiemmin. Töissä toki ollut stressiä mitä normaalisti ei ikinä oo, ja sen päälle oon stressannut koulussa olleita näyttöjä. Nyt ne ohi ja yritän olla mahdollisimman zen, jos ne menkat sieltä alkais jos on alkaakseen, toivon toki että eivät ala ja testi näyttäis plussaa!:folded:

Mulla on taustalla yks alkanut raskaus, joka keskeytettiin heti varhaisilla viikoilla, tästä aikaa jo 5 vuotta. Sillon oon tehnyt ekat testit vasta kun menkat oli 1,5-2vko myöhässä, ja testissä silloin viiva oli suht haalee vielä tossakin vaiheessa (onneks nuo kuvat löyty vielä niin pääsin tarkistamaan ), joten voiskohan olla että mun kohdalla kroppa alkaa tuottamaan raskaushormonia jotenkin hitaasti?

Mä yritän nyt malttaa mieleni ja testaan vasta keskiviikkona, jos siihen mennes ei vuoto ala!:Eyes:

Muokattu viimeksi:
Mulla on ainakin joskus harvoin käynyt niin, että ovulaatio ollutkin syystä tai toisesta n. viikon myöhässä. Lämmöistä oon nähnyt että oli vaan ovis myöhässä eikä oo syytä innostua myöhässä olevista menkoista - muuten olisin ollu jo ihan täpinöissäni siinä kohtaa! Viime syksynä yhessä kuussa esimerkiks oli tosiaan aika kova stressi just sillon kun normaalisti olisin ovuloinu, sillon se siirtykin sit viikolla. Toivon kovasti että teillä nyt ei oliskaan tästä kyse, vaan oliskin plussa odottamassa! :red-heart:

Meillä on kyllä ollut petipuuhia parin päivän välein senkin jälkeen kun sovelluksen mukaan ovuloin, eli vaikka ovulaatio ois ollut oletettua myöhemmin, niin käytännössä mahdollisuus että ois sitten hedelmöittyminen tapahtunu myöhemmin :Eyes:

Tää on ihan liian jännittävää!

Heissan!

Mä nyt tässä oon päivän miettinyt, että laitanko ketjuun viestiä vai en ja päätin sit lopulta laittaa!

Meillä on yksi lapsi, 06/14, ken saatu lapsettomuushoitojen kautta. Mulla myös pco ja ovuloin luomuna harvoin, jos koskaan. Olenkin siis autuaan pihalla ovisten laskemisista ja mistään. Maaliskuussa jätettiin lopulta kokonaan kumit pois, hormonaalinen loppui jo marraskuussa 2020. Olenkin nyt jo varannut ajan perhesuunnitteluneuvolaan, tulee puolentoista viikon päästä. Käyn jo valmiiksi juttelemassa, että on sitten kaikki tarvittava ojossa, kun (jos) tulee ajankohtaiseksi lähteä hoitokierrokselle. Suurin kynnys varmasti tällä hetkellä mun huomattava ylipaino (jota kyllä saanut jo 10 kiloa pois viime syksystä!)

Tänään tein raskaustestin (tuolla testikuvaketjussa), jossa on kyllä kaksi viivaa, mutta se toinen jossain ihan hassussa paikassa, niin en jotenkin jaksa uskoa, että olisin ekasta kierrosta ja vielä luomuna raskaana! Mutta toive on, että tämän vuoden puolella tulen olemaan vielä, hoidoilla tai ilman <3

Terkuin,
Onda

Kuukautiset loppu tossa tiistaina ja nyt pyyhkiessään tulee verta paperiin. Mistäköhän tää nyt johtuu:Grimacing Face: ovulaatio pitäis olla ens vklp vasta. Ja siis viime kierrosta tein muutaman testin jossa oli kaks viivaa mutta kuukautiset sieltä sit alko. Pläää mikä mua vaivaa:Grinning Face:

Heissan!

Mä nyt tässä oon päivän miettinyt, että laitanko ketjuun viestiä vai en ja päätin sit lopulta laittaa!

Meillä on yksi lapsi, 06/14, ken saatu lapsettomuushoitojen kautta. Mulla myös pco ja ovuloin luomuna harvoin, jos koskaan. Olenkin siis autuaan pihalla ovisten laskemisista ja mistään. Maaliskuussa jätettiin lopulta kokonaan kumit pois, hormonaalinen loppui jo marraskuussa 2020. Olenkin nyt jo varannut ajan perhesuunnitteluneuvolaan, tulee puolentoista viikon päästä. Käyn jo valmiiksi juttelemassa, että on sitten kaikki tarvittava ojossa, kun (jos) tulee ajankohtaiseksi lähteä hoitokierrokselle. Suurin kynnys varmasti tällä hetkellä mun huomattava ylipaino (jota kyllä saanut jo 10 kiloa pois viime syksystä!)

Tänään tein raskaustestin (tuolla testikuvaketjussa), jossa on kyllä kaksi viivaa, mutta se toinen jossain ihan hassussa paikassa, niin en jotenkin jaksa uskoa, että olisin ekasta kierrosta ja vielä luomuna raskaana! Mutta toive on, että tämän vuoden puolella tulen olemaan vielä, hoidoilla tai ilman :Heartred

Terkuin,
Onda
Missä ketjussa? :smiling-eyes:

Kuukautiset loppu tossa tiistaina ja nyt pyyhkiessään tulee verta paperiin. Mistäköhän tää nyt johtuu:Grimacing Face: ovulaatio pitäis olla ens vklp vasta. Ja siis viime kierrosta tein muutaman testin jossa oli kaks viivaa mutta kuukautiset sieltä sit alko. Pläää mikä mua vaivaa:Grinning Face:
Tee testi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::red-heart:

Nonni, dpo 5 ja yöllä kauhea närästys. Mullahan ei ikinä ole ollut, luulin kuolevani ensin. Kurkkua poltti niin että tuntuu ku happi loppuu ja oksennus tulee. Nousin ylös haukkomaan henkeä ja siitä hetken päästä ku rauhotuin niin herätin miehen ja kyselin että tätäkö närästys on ? No ilmeisesti ja rennietä hakemaan. Siinä googlettelin kunnes pystyi taas makaamaan, ilmeisesti ensimmäisenä oireena olis närästys monella, olisipa mullakin:Two-hearts:

Aamulla eka nega testattu, juujuu, tiedetään :rolling: tää on hyvin vaikeeta näköjään. Jospa mä en huomenna tartte tikuttaa jollei ilmene jotain muuta oiretta. Outoa kun toinen rinta arkana ?

Miehen kanssa eilen illalla vielä juteltiin ja hän sanoi että hänellä on tosi vaikea yhtyä tohon mitä mulla on tällä hetkellä, eli odottaa näit päiviä että voi testaa ja ovulaatiosta seuraaviin hetkiin. Että hän voi hyvin kuvitella sen kun vaihtelee vauvalle vaatteita, mutta muuten hän ajattelee että plussa tulee kun se tulee. Näinhän se on. Ihanaa on, että hän on kuvitellut vaihtavansa vaatteita vauvalle :red-heart::loudlycrying:
Onneks on nää foorumit, jos tarttis ihan yksin olla näiden hölmöilyjensä kanssa(testaa liian aikaisin kerta toisen jälkeen :rolling:) niin apua! Sekoaisin varmaan :rolling:

Varmistus.. onhan tää nyt muittenkin mielestä positiivinen?? :Sleuth Or Spy:
Huomenna taitaa sit inseminaatio kutsua.. :Weary Cat Face:

Liitteet

• IMG-20220404-WA0000.jpeg
    IMG-20220404-WA0000.jpeg
    725.4 KB · Katsottu: 137
Meillä mennää hyvinkin samoissa tällä hetkellä!! :)
Mulla just menossa dpo 8. Kiertopäivästä ei toisiaan ole tietoa, kun eivät ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen, kun myös imetän vielä. Oviksen bongasin tikuilla kun alkoi tulla viitteitä siihen suuntaan. En millään malttaisi odottaa maanantaihin.

Teitkö testin?:Eyes:

Tuolla "plussa vai ei?" joka on vauvakuume-puolella ei täällä klubeissa :)
Aaa okei mä en siellä Plussa vai ei ketjussa nähnyt mitä itse seurailen.. :) en tiennyt että niitäkin on useampia..

Nonni, dpo 5 ja yöllä kauhea närästys. Mullahan ei ikinä ole ollut, luulin kuolevani ensin. Kurkkua poltti niin että tuntuu ku happi loppuu ja oksennus tulee. Nousin ylös haukkomaan henkeä ja siitä hetken päästä ku rauhotuin niin herätin miehen ja kyselin että tätäkö närästys on ? No ilmeisesti ja rennietä hakemaan. Siinä googlettelin kunnes pystyi taas makaamaan, ilmeisesti ensimmäisenä oireena olis närästys monella, olisipa mullakin:Two-hearts:

Aamulla eka nega testattu, juujuu, tiedetään :rolling: tää on hyvin vaikeeta näköjään. Jospa mä en huomenna tartte tikuttaa jollei ilmene jotain muuta oiretta. Outoa kun toinen rinta arkana ?

Miehen kanssa eilen illalla vielä juteltiin ja hän sanoi että hänellä on tosi vaikea yhtyä tohon mitä mulla on tällä hetkellä, eli odottaa näit päiviä että voi testaa ja ovulaatiosta seuraaviin hetkiin. Että hän voi hyvin kuvitella sen kun vaihtelee vauvalle vaatteita, mutta muuten hän ajattelee että plussa tulee kun se tulee. Näinhän se on. Ihanaa on, että hän on kuvitellut vaihtavansa vaatteita vauvalle :red-heart::loudlycrying:
Onneks on nää foorumit, jos tarttis ihan yksin olla näiden hölmöilyjensä kanssa(testaa liian aikaisin kerta toisen jälkeen :rolling:) niin apua! Sekoaisin varmaan :rolling:

Oispa hyvä merkki :red-heart: mulla pissa hätä tiuhaan ja väsy ja kylmä ja tuntemuksia alhaalla usein ja erilaisia ja semmoi paineen tunne :folded:

Olikohan nuo vehnänalkioöljykapselit ok käyttää koko kierron ajan.. Siis oviksen jälkeenkin??

Täällä on taas menkoista selvitty, jipii! :Smiling Face With Sunglasses:
Tajusin vaan juuri että tässä kierrossa tärppimahikset taitaapi olla aika olemattomat.. jos ovis on samoihin aikoihin kuin aiemmin niin osuu ens viikonlopulle (luultavasti su), ja ollaan miehen kanssa eri kaupungeissa pe-ma :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
No josko se nyt auttaisi siihen että pystyisi olemaan rennosti loppukierrosta? :Smiling Face With Halo:
Jännäilen sitten teidän muiden puolesta! :Person With Folded Hands:

No gel
Aaa okei mä en siellä Plussa vai ei ketjussa nähnyt mitä itse seurailen.. :) en tiennyt että niitäkin on useampia..

Oispa hyvä merkki :red-heart: mulla pissa hätä tiuhaan ja väsy ja kylmä ja tuntemuksia alhaalla usein ja erilaisia ja semmoi paineen tunne :folded:

Olikohan nuo vehnänalkioöljykapselit ok käyttää koko kierron ajan.. Siis oviksen jälkeenkin??
gelee royalet sisältää myös vehnänalkioöljyä ja syön nyt loppukierron niitä 1 tabl. Että eikai haittaa?
Oliko sulla punaviininapsut?

Takaisin