Raskaaksi 2022

Hei kaikille! Oon lukenut koko ketjun läpi ja täällä vaikuttaa olevan hyvä porukka joten ajattelin liittyä joukkoon koska itsellä ei oikein ole ketään kenen kanssa pohtia ja ihmetellä kaikki nippauksia ja hakea tukea tähän hermoa raastavaan yritykseen :tears:

Itsestäni lyhyesti, olen 25vuotias, vuosi sitten jätetty ehkäisy pois mutta varsinaista yritystä takana 6kk jonka aikana 2 keskenmenoa, joista toinen oli keskeytynyt keskenmeno.

Nyt mennään jälkivuodosta laskettuna kp 52, ei oo mitään ovistuntemuksia ollut ja ajottaista tiputteluvuotoa ollut jonku vuoksi käynyt gynellä jossa kaikki näytti hyvältä. Tein ihan vaan testaamisen ilosta testin joka mielestäni näyttää siltä että menkat vaan jostain syystä odotuttaa itseään, mutta pistän nyt vielä tänne tiirattavaksi. :tears:
20220404_151153.jpg

No gel
gelee royalet sisältää myös vehnänalkioöljyä ja syön nyt loppukierron niitä 1 tabl. Että eikai haittaa?
Oliko sulla punaviininapsut?
Aa en ees ajatellut et sekin sisältää.. Oon nyt napsinu vaa oviksen jälkeen vehnänalkioöljykapselit koska geleet kalliimpia ni siks niitä enempi ennen ovista..
Punaviini unohtui kans mut näillä mennään :tears::smiling-eyes:

Hei kaikille! Oon lukenut koko ketjun läpi ja täällä vaikuttaa olevan hyvä porukka joten ajattelin liittyä joukkoon koska itsellä ei oikein ole ketään kenen kanssa pohtia ja ihmetellä kaikki nippauksia ja hakea tukea tähän hermoa raastavaan yritykseen :tears:

Itsestäni lyhyesti, olen 25vuotias, vuosi sitten jätetty ehkäisy pois mutta varsinaista yritystä takana 6kk jonka aikana 2 keskenmenoa, joista toinen oli keskeytynyt keskenmeno.

Nyt mennään jälkivuodosta laskettuna kp 52, ei oo mitään ovistuntemuksia ollut ja ajottaista tiputteluvuotoa ollut jonku vuoksi käynyt gynellä jossa kaikki näytti hyvältä. Tein ihan vaan testaamisen ilosta testin joka mielestäni näyttää siltä että menkat vaan jostain syystä odotuttaa itseään, mutta pistän nyt vielä tänne tiirattavaksi. :tears:
View attachment 111899
Olen näkevinään vaan viivanpaikan kun zoomaa :(

Olen näkevinään vaan viivanpaikan kun zoomaa :sad001

Näin mäkin sen tulkitsin. Enkä tosiaan uskokkaan olevani raskaana, jotenkin tuntuu kropan hormoni toiminta olevan ihan seis. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan joten tuskin mitään ovulaatiotakaan on tapahtunut. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Normalisoituispa kroppa ja kierto nyt vaan nopeesti :side_tear:

Tulin töistä kotiin ja varmistin vielä tuloksen, sillai kevyesti kolmella eri testillä vaan.. :tears:
Ylin onestep, keskellä pregcheck ja alin cb samasta pissasta.. enköhän mä uskalla tähän luottaa..:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Normaalisti ovis ollu vasta kp19-20 tienoilla, nyt letrokierrossa ovis siis aikaistui, tänään kp15. :Ok Hand Sign::Ok Hand Sign:

Liitteet

• 20220404_160114.jpg
    20220404_160114.jpg
    1 MB · Katsottu: 127
Onnea inssiin !!

Mulla töissä outoja tuikkasuja tuolla ja repäisykipua nivuksissa. Tää on eka kerta kun käynyt niin, toki ehkä huono asento tai nopea liikahdus vain ja ylitulkitsen MUTTA tää vois olla merkki ehkä et hormonit käynnistyy pikkuhiljaa kun on oireita, myös tosi kovat halut yhtäkkiä... normaalisti olis menkkojen aika mut km jälkeen ollut vaan yhdet menkat ja nekin tuhrua vain

Tulin töistä kotiin ja varmistin vielä tuloksen, sillai kevyesti kolmella eri testillä vaan.. :tears:
Ylin onestep, keskellä pregcheck ja alin cb samasta pissasta.. enköhän mä uskalla tähän luottaa..:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Normaalisti ovis ollu vasta kp19-20 tienoilla, nyt letrokierrossa ovis siis aikaistui, tänään kp15. :Ok Hand Sign::Ok Hand Sign:
Ihanaa, onnea huomiselle! :)

Nonni, dpo 5 ja yöllä kauhea närästys. Mullahan ei ikinä ole ollut, luulin kuolevani ensin. Kurkkua poltti niin että tuntuu ku happi loppuu ja oksennus tulee. Nousin ylös haukkomaan henkeä ja siitä hetken päästä ku rauhotuin niin herätin miehen ja kyselin että tätäkö närästys on ? No ilmeisesti ja rennietä hakemaan. Siinä googlettelin kunnes pystyi taas makaamaan, ilmeisesti ensimmäisenä oireena olis närästys monella, olisipa mullakin:Two-hearts:

Aamulla eka nega testattu, juujuu, tiedetään :rolling: tää on hyvin vaikeeta näköjään. Jospa mä en huomenna tartte tikuttaa jollei ilmene jotain muuta oiretta. Outoa kun toinen rinta arkana ?

Miehen kanssa eilen illalla vielä juteltiin ja hän sanoi että hänellä on tosi vaikea yhtyä tohon mitä mulla on tällä hetkellä, eli odottaa näit päiviä että voi testaa ja ovulaatiosta seuraaviin hetkiin. Että hän voi hyvin kuvitella sen kun vaihtelee vauvalle vaatteita, mutta muuten hän ajattelee että plussa tulee kun se tulee. Näinhän se on. Ihanaa on, että hän on kuvitellut vaihtavansa vaatteita vauvalle :red-heart::loudlycrying:
Onneks on nää foorumit, jos tarttis ihan yksin olla näiden hölmöilyjensä kanssa(testaa liian aikaisin kerta toisen jälkeen :rolling:) niin apua! Sekoaisin varmaan :rolling:

Toi on kyllä suloista että miehenkin mielessä on se vauva aika ollut. Munkin mies välillä höpisee kovasti "sitten ku saahan vauva..." juttuja. On se vaa sulosta

Onko jollain mielipidettä sen suhteen, että kun ehkäisy loppuu, niin olisiko hyvä antaa yksien luomumenkkojen tulla vai voisiko suoraan aloittaa yrityksen? Mietin lähinnä siksi kun lähipiirissä ollut muutama sellainen että on tullut heti raskaaksi esim. kierukan jälkeen ilman että menkkoja oli välissä ja sitten meni kesken. Tosin keskenmeno välttämättä liity tuohon että tuli heti raskaaksi, mutta mietin vaan :Eyes:

Mulla ei kokemusta pillereistä mut oon kuullut monien tulleen heti raskaaksi :smiling-eyes:

Tsekkailin noita sykkeitä.. Ovulaatio päivänä nousi leposyke ja sen jälkeen pysynyt koholla. Eiköhän tuo siis selvästi siihen liity.. Jännä aina huomata näitä uusia juttuja. Nyt myös tosiaan se mun ilta lämpö ni oli ennen ovista aina 36,1 tai 2 ja nyt ollu joka ilta oviksesta lähtien 36,8 :folded:

Onko jollain mielipidettä sen suhteen, että kun ehkäisy loppuu, niin olisiko hyvä antaa yksien luomumenkkojen tulla vai voisiko suoraan aloittaa yrityksen? Mietin lähinnä siksi kun lähipiirissä ollut muutama sellainen että on tullut heti raskaaksi esim. kierukan jälkeen ilman että menkkoja oli välissä ja sitten meni kesken. Tosin keskenmeno välttämättä liity tuohon että tuli heti raskaaksi, mutta mietin vaan :Eyes:
Ei ilmeisesti oo oikeasti mitään väliä vaikka yrittää hetikin. Mutta voi toki olla, että kierron käynnistymisessä menee sitten aikaa. Oliko sulla minipillerit vai yhdistelmä?

Mulla ei kokemusta pillereistä mut oon kuullut monien tulleen heti raskaaksi :smiling-eyes:

Tsekkailin noita sykkeitä.. Ovulaatio päivänä nousi leposyke ja sen jälkeen pysynyt koholla. Eiköhän tuo siis selvästi siihen liity.. Jännä aina huomata näitä uusia juttuja. Nyt myös tosiaan se mun ilta lämpö ni oli ennen ovista aina 36,1 tai 2 ja nyt ollu joka ilta oviksesta lähtien 36,8 :folded:
Mulla ei ollut reissussa kuumemittaria mukana niin nyt kotiin tullessa mittasin kans poikkeuksellisesti illallakin. Meillä siis sama dpo ja sama iltalämpö desimaalin tarkkuudella. :rolling:

Mulle kanssa sanottiin jopa joskus, että kannattaa hetimiten yrittää, jotain se oli, että todennäköisyydet korkeella. Mutta siitä on vuosia aikaa, joten en laita edes hiustenlatvojani pantiksi!

Joo yleensä hedelmällisyys on huipussaan heti ehkäisyn loputtua, voi olla myös toki vaara monikkoraskauksiin. :smiling-eyes:

Ja siis valkovuoto on runsastunut ja tahmeahko. Kyllä mun keho kovasti yrittää!

Mä en osaa sanoa yhtään miten pillerit vaikuttaa, en itse ole vuosiin käyttänyt ehkäisyä ja me on ehkäisty usea vuosi keskeytetyllä ja siten et ollaan vältelty ovulaation tienoilla. Mä kyl tulin molemmilla kerroilla raskaaksi kun päästettiin tulemaan sisään.

Optimistinen olo kun rinnat hitusen arat että eiköhän tää tästä. Ehkä ovulaatio oli kun halutti todella paljon ja sit Nyt valkovuoto on selkeästi muuttanut muotoaan. Hitsi ku ei oo tullu seurattua lämpöjä yhtään kun työvuorot on ihan mitä sattuu kun teen myös lisävuoroja kun työkaveri jäi juuri äitiyslomalle

Luulin että tällä viikolla olis ke-pe vuoroja, mut näköjään oon ottanu myös huomiseks illaks keikkavuoron :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: no, se on onneks vasta illalla niin ehtii alkuillasta tallettelemaan. Tossa kaupassa käydessä olin jo miehelle et hei voidaanko huomenna vähän talletella ennenku lähen töihin... :tears:
Nyt siis kp9, huomenna kp10. Luultavasti seuraava mahdollinen tallettelu on kp13-14. Mut ainakin tossa yhdessä kierrossa missä suht varmasti bongasin sen oviksen, niin kävin just lunttaamassa sovelluksesta ja se oli kp11? Eli jos se nyt tässä kierrossa on kans siinä kp11-13 niin on tää mahdollisuus :No Evil Monkey:jos taas menee sinne ~15 tienoille niin ehkä siellä mahis jos vaan energiaa riittää, kun meillä molemmilla on ollu henkisesti/fyysisesti rankkaa töissä.
Noh, saas nähdä!

Mulla oli myös, lopetin syyskuun alussa ja ensimmäiset menkat tuli suht ajallaan ja sen jälkeen ihan normaalisti mutta ovuloin ensimmäisen kerran vasta 3 kk pillereiden lopetuksen jälkeen, sitten oli vielä yksi ovuloimaton kierto joten oma kierto oli täysin normalisoitunut vasta 5kk pillereiden lopetuksesta. Toivottavasti sulla kierto normalisoituu nopeasti ja pääsette yrittämään tosissaan! :smiling-eyes::folded:

Takaisin