Raskaaksi 2022

Dpo 3 oireilua. Tasan kerran, kunnon sukkapuikko vihlaisu alapäähän kävellessä. Mitäköhän mahta olla? Mites muilla onko teillä ollut? No mitään muuta ei. :rolling:

Dpo 3 oireilua. Tasan kerran, kunnon sukkapuikko vihlaisu alapäähän kävellessä. Mitäköhän mahta olla? Mites muilla onko teillä ollut? No mitään muuta ei. :rolling:
Mulla myös dpo 3, en tiedä onko aiemmin kierrossa tuntunut näin aikaisin mutta mulla myös tänään alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia ja tuikkaisuja. Ei voi millään liittyä kyllä mihinkään muuhun kuin hormonaaliseen toimintaan.

Joo mut laitettiin verikokeisiin ja katsotaan kilpparit kun on oireita vajaatoimintaan ollut pitkään ja joskus ihan peruskokeissa lääkäri mainitsi että olisi jokin arvo vähän vinksallaan vaan ei lääkehoitoa vaatinut silloin eikä kyllä vuosi sitten puhuttu mitään.

Nyt on ollut väsynyt ja raskas olo. En ole jaksanut osallistua hetkeen kun olo ollut ankea. Iloinnut olen teidän puolesta kuitenkin ja ystäväpiirissä on tullut jo 3 vauvaa joita hoivailen. On meillä perhe kuitenkin koossa kun miehen murkkuikäinen asuu meidän kanssa. Ehkä eniten ahdistaa kun ikäero tulee olemaan nyt jo iso niin mitä jos vuosia joutuu odotella ja hän tekee lapsen kun oma on vasta pieni. Tyhmiä ajatuksia, tiedän, mutta en voi näille mitään.

Epäilen vahvasti että en ole ovuloinut mutta valkovuoto on jo kellertävä hitusen ja luteaalinomainen jos näin voi sanoa. Ehkä pian kuukautiset tulisi ja näin ollen seuraava kierto olisi edes vähän itselleni normaalimpi.

Muoks. Kiitos ihanista sanoista teille <3

En oo ite seuraillu sykkeiden vaihtelua suhteessa kierron vaiheisiin, mut jos oot syöny suht säännöllisesti propralia ni voisko olla kyse reboundista, mitä ainaki pitkävaikutteiset salpaajat jossain määrin voi aiheuttaa? :Eyes: Syketasot tietty herkästi vaihtelee millon mistäkin syystä
En jotenkin usko kun propral on tosi mieto ja lyhyt vaikutteinen tuo mun annos mitä meni.. Ja ei sen lopetuksen jälkeen sykkeitä muuttanut normaalista, heti oviksen jälkeen vasta jäi koholle lepo. No katsellaan luteaalin jälkeen palautuuko ne. :smiling-eyes:

Mulla myös dpo 3, en tiedä onko aiemmin kierrossa tuntunut näin aikaisin mutta mulla myös tänään alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia ja tuikkaisuja. Ei voi millään liittyä kyllä mihinkään muuhun kuin hormonaaliseen toimintaan.
Täällä siis kolme nyt ainakin dpo 3:tears::thumbs-up:

Tein jo hätähousuna medigoon herkän testin ja puhdas nega. Tänään ehkä dpo9. Keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa.
Odotellaas pari päivää ja kokeillaan uusiksi :thumbs-up:

Oviksen piti olevinaan alkujaan osua tähän päivään, mutta sen verran hailakkaa et se hämmentävä välivuoto selkeesti pidensi väliä..
Ehkä huomen aamulla seuraava, kun turha varmaan noin haaleen viivan kanssa turhaa ottaa iltapissasta.

Mitä greippimehua te juotte?

Liitteet

• IMG_20220403_064642.jpg
    IMG_20220403_064642.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 90
Oviksen piti olevinaan alkujaan osua tähän päivään, mutta sen verran hailakkaa et se hämmentävä välivuoto selkeesti pidensi väliä..
Ehkä huomen aamulla seuraava, kun turha varmaan noin haaleen viivan kanssa turhaa ottaa iltapissasta.

Mä ostin tuoreita greippejä ja söin niitä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: mutta se on vähän tujua! Yks vaihtoehto on kans ostaa greippejä ja puristaa niistä mehut :) näitä mainitsen siksi, että ainakin meidän lähikaupoista oli mahdoton löytää oikeesti greippimehua - paitsi yksi ihan älyttömän hintanen mehu oli. Eli penninvenytysvinkkejä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Nyt on joko dpo 4 tai sit ovis oli päivän aiemmin. En testaillut tai mittaillut lämpöjä. Ihmeellinen olo alavatsassa ja yhtäkkiä hirvittävä pahoinvointi. Meinasin oksentaa. Ennenkin luteaalissa ollut pahoinvointia mutta ei ihan noin roimaa. Jotain hormonimuutoksia täs nyt tapahtuu, voi kun enteilis hyvää. :folded:

:Smiling Cat Face With Heart:
Nyt on joko dpo 4 tai sit ovis oli päivän aiemmin. En testaillut tai mittaillut lämpöjä. Ihmeellinen olo alavatsassa ja yhtäkkiä hirvittävä pahoinvointi. Meinasin oksentaa. Ennenkin luteaalissa ollut pahoinvointia mutta ei ihan noin roimaa. Jotain hormonimuutoksia täs nyt tapahtuu, voi kun enteilis hyvää. :folded:
Kovasti toivon että enteilee hyvää :Two-hearts:

Mulla oli taas viime yönä töissä nivustuntemuksia. Kyllä mä niin kyttäilen näitä oireita oikein suurennuslasilla:rolling:
Tänään alkoi vapaat ja lähdetään miehen kanssa hakemaan vanhoja ikkunoita tori.fi myyjältä. Kasvihuone projekti alkais. Vielä on niin paljon lunta pihalla ettei siihen mitään vielä voi aloittaa mutta ikkunoita voi jo alkaa hiomaan ja kunnostaa. Saan siis tekemistä eikä tarvii miettiä kaapissa kuumottavia raskaustesejä ihan niin paljon. Ihanku täällä sisällä ei olis siivottavaa :tears: todellakin on ja varmasti kyllä sillä on huomenna aloitettava jahka saan nämä mussukat kouluun ja pääsen itse riehuu musat korvilla:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Mutta nyt kahvia naamariin ja päivä käyntiin

Huomenna alkaa toiseksiviimeinen pillerilaatta :folded::Two-hearts: otin tossa viikko sitten fitfarmin valmennuksen sillä ajatuksella, että saisi vielä hetkeksi vauvakuumeen taka-alalle. No yllätys, että nyt sitten tuli mulle kauhee räkätauti, mikä on ollut jo miehellä :side_tear: onpa ärsyttävää :Angry Face: no toivottavasti ei kestä kauaa

Mä juon tropicanan 100%

:Smiling Cat Face With Heart:
Kovasti toivon että enteilee hyvää :Two-hearts:

Mulla oli taas viime yönä töissä nivustuntemuksia. Kyllä mä niin kyttäilen näitä oireita oikein suurennuslasilla:rolling:
Tänään alkoi vapaat ja lähdetään miehen kanssa hakemaan vanhoja ikkunoita tori.fi myyjältä. Kasvihuone projekti alkais. Vielä on niin paljon lunta pihalla ettei siihen mitään vielä voi aloittaa mutta ikkunoita voi jo alkaa hiomaan ja kunnostaa. Saan siis tekemistä eikä tarvii miettiä kaapissa kuumottavia raskaustesejä ihan niin paljon. Ihanku täällä sisällä ei olis siivottavaa :tears: todellakin on ja varmasti kyllä sillä on huomenna aloitettava jahka saan nämä mussukat kouluun ja pääsen itse riehuu musat korvilla:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Mutta nyt kahvia naamariin ja päivä käyntiin

Mulla myös polttelee kaapissa testit ja pelkään et oon niin malttamaton (tyhmä!?) et teen niitä liian ajoissa ja itken sitte negojq.. Huoh :tears::tears:

Mulla viime yönä tuikki aika kovasti oik muniksen kohdille ja selän puolelle myös ku menin takas sänkyyn wc jälkeen.. Toi on ainakin tiettävästi mun toimiva puoli ainakin koska molemmat saaneet siltä puolen alkunsa :red-heart: toivotaan täällä myös et lupailee hyvää.. Karsee väsy ja kans vähä eto olo välillä siihen päälle.. Ja pissa hätä useammin mut jostain syystä tuntus joka luteaalissa olevan tätä jossain kohtaa ainakin.. Vv tahmeaa ja keltaista

Toisaalta mä aloin miettiä et jättäisimme ehkä tauolle tän kierron jälkeen yrityksen.. Sain töitä jonne olisi mahdollista kesän lopussa vakinaistua ja jos tässä välissä tulisi raskaaksi ni menis mahikset.. Oishan tuo turva jos ois työpaikka itsellä ja semmonen työ vielä jota oon aina halunnut tehdä.. Tää mahdollisuus siihen tuli sillee aika puskista ja äkkiä... En mä ehkäisyä käytä mutta sit Pitänee yrittää keskeytetyllä ja petipuuhien ajoituksien mietinnällä vaan.. Toki mä tiiän et heti napsahtaa Plussa jos menis ajattelee ettei olisikaan sopiva hetki :Grinning Face With Smiling Eyes::Smiling Face With Halo:

Eikös tää kyseisellä testillä ole jo melkoisen lähellä plussaa? Itsellä varmaan olis illalla jo Plussa jos aamulla näyttäisi tuolle, mutta mulla tosiaan lyhyt lh piikki.
Tuo kun ei oo siis niin herkkä kun esim raskauskeijun ovis tikut

Mulla myös polttelee kaapissa testit ja pelkään et oon niin malttamaton (tyhmä!?) et teen niitä liian ajoissa ja itken sitte negojq.. Huoh :tears::tears:

Mulla viime yönä tuikki aika kovasti oik muniksen kohdille ja selän puolelle myös ku menin takas sänkyyn wc jälkeen.. Toi on ainakin tiettävästi mun toimiva puoli ainakin koska molemmat saaneet siltä puolen alkunsa :red-heart: toivotaan täällä myös et lupailee hyvää.. Karsee väsy ja kans vähä eto olo välillä siihen päälle.. Ja pissa hätä useammin mut jostain syystä tuntus joka luteaalissa olevan tätä jossain kohtaa ainakin.. Vv tahmeaa ja keltaista

Toisaalta mä aloin miettiä et jättäisimme ehkä tauolle tän kierron jälkeen yrityksen.. Sain töitä jonne olisi mahdollista kesän lopussa vakinaistua ja jos tässä välissä tulisi raskaaksi ni menis mahikset.. Oishan tuo turva jos ois työpaikka itsellä ja semmonen työ vielä jota oon aina halunnut tehdä.. Tää mahdollisuus siihen tuli sillee aika puskista ja äkkiä... En mä ehkäisyä käytä mutta sit Pitänee yrittää keskeytetyllä ja petipuuhien ajoituksien mietinnällä vaan.. Toki mä tiiän et heti napsahtaa Plussa jos menis ajattelee ettei olisikaan sopiva hetki :Grinning Face With Smiling Eyes::Smiling Face With Halo:

Ei ole pakko selittää, mutta miksi raskaus estäisi vakinaistumisen? Sellainen on laissa kielletty. Kyllähän sinä palaisit takasin töihin vanhenpain/hoitovapaan jälkeen.

Mikäs dpo sulla oli?

Ei ole pakko selittää, mutta miksi raskaus estäisi vakinaistumisen? Sellainen on laissa kielletty. Kyllähän sinä palaisit takasin töihin vanhenpain/hoitovapaan jälkeen.
Siis kun on aluksi määräaikainen sopimus ja jos tässä välissä tulen raskaaksi niin on aika heikko luotto kyllä että sitten vakinaistaisi, sitä tarkoitin siis:smiling-eyes:
Tämä tuntuu olevan täysin normaalia ainakin nykyään.. Ja toki heillä on huutava pula tekijöistä niin tuskin haluis tyyppiä vakkariksi joka just kohta jo jäisi sitten lomille..

Mikäs dpo sulla oli?
Vasta vissii dpo4 :tears:

Nyt menkka jomoja ja kaikenlaista tuntemusta.. Mut niin on kyl joka kierossa :rolling:

Siis mähän aloin viime kierros testaa Dpo 5 :rolling:

Huomenna täytyy äkkiä aamulla juosta vessaan ja kylmänviileesti tuhota testiaines :tears: Sit ollaan selvitty ekasta päivästä. Jos selviän Dpo8 ni hyvä. Ja etten ole niin tyhmä että kulutan enempää ku yhden testin noin aikaisessa vaiheessa.

Käytiin miehen kanssa kaupoilla, eksyttiin name ittiin. Mies kehui yhden bodyn väriä ja mä innostuin, ostetaanko??? Mies sano et no joo on toi niin kivan värinen kyllä. Minä kysyin et no otetaanko jotkut housutkin vielä ja mies siinä valitsi sitten sopivat housut mukaan. Mua otti vatsasta ja alkoi itkettää :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying::red-heart:

Tulin vaan omanapailee et ei muuten näy menkkoja.. :Eyes: Huomenna aamulla teen jälleen testin, silloin 31/26. Perjantaina testi oli mun silmiin nega.

Mielessä pyörii vaan että mikä muu syy yhtäkkiä myöhästyttäis näin paljon.. entä jos huominenkin on nega?

Takaisin