Raskaaksi 2022

Kävin ostelemassa kaappiin täydennystä. Gelee royale otin nyt testiin sit, foolihappo alko olla vähissä ja sit ihan vitamiineja. Punaviini ei kyllä mitenkään uppoa kurkusta alas :rolling: Tänään sain koko päiväksi 3kk ikäsen kummipojan hoitoon ja kyllä mulla ja miehellä vauvakuume kasvo entisestään. Oli niin ihana pitkästä aikaa vaihtaa vaippoja:Smiling Face With Open Mouth Täällä nyt sit yk5 menossa tai no ovulaatio pitäis olla ensviikolla vasta.

Voi olen niin pahoillani... :red-heart: Nää on niin sanattoman surun paikkoja...
Sekavia tunteita ainakin aina herättää. Ihan kamala suru, kun syke varhaisultrassa löytyi kuitenkin ja ei uskonut tällaista käyvän enää, mutta sit toisaalta nyt haluaisi että olisi ohi mahdollisimman pian koska on ihan huijattu olo, kun oli täysin raskaana vaikka ei 3 viikkoon enää ollutkaan. :/

Mie tuunkin tänne takaisin hengailemaan lokakuisista.. Tänään 12+2 alkoi tuhru paria tuntia ennen nt-ultraa ja siellä selvisi että pikkuinen ei ollut jaksanut kasvaa kuin 9+4 saakka. Kunhan keskenmenosta kroppa palautuu niin saadaan aloittaa taas yritys. Toivottavasti palautuisi mahdollisimman pian ja vielä pääsisi yrittämään.
Oon pahoillaan:loudlycrying::red-heart: Haleja sinne :red-heart:

Mie tuunkin tänne takaisin hengailemaan lokakuisista.. Tänään 12+2 alkoi tuhru paria tuntia ennen nt-ultraa ja siellä selvisi että pikkuinen ei ollut jaksanut kasvaa kuin 9+4 saakka. Kunhan keskenmenosta kroppa palautuu niin saadaan aloittaa taas yritys. Toivottavasti palautuisi mahdollisimman pian ja vielä pääsisi yrittämään.

Voi ei :loudlycrying: oon niin pahoillani, ihan kamalaa.. :red-heart:

Eiiii!! :sad001 :sad001 :Broken Heart: oon niin kamalan pahoillani teidän puolesta :sad001

Sekavia tunteita ainakin aina herättää. Ihan kamala suru, kun syke varhaisultrassa löytyi kuitenkin ja ei uskonut tällaista käyvän enää, mutta sit toisaalta nyt haluaisi että olisi ohi mahdollisimman pian koska on ihan huijattu olo, kun oli täysin raskaana vaikka ei 3 viikkoon enää ollutkaan. :/

Otan osaa suruun! :Broken Heart: Nämä on kamalia paikkoja...

Osanotto ja voimia suruun :red-heart:

Voi ei:loudlycrying:
Oon niin pahoillani
Voimia suruun

Voi eikä, mä olen pahoillani :red-heart::red-heart:

Otan osaa suureen suruun :red-heart:
Toivotaan että kierto normalisoituu nopeasti ja pääsette yrittämään uudestaan:Two-hearts:

Otan osaa.. Ihan kauheeta :loudlycrying::loudlycrying::red-heart:

Tyhmää napailla nyt.... Mutta olikos niin että leposyke nousu vois olla oviksen jälkeen? Jätin propralit pois jo aiemmin ja nyt pari yötä ja päivää syke pysynyt korkeammalla kuin aiemmin.. Ei laske esim nyt yöllä alle 60. Muistelin että joku ois puhunu tästä??

Lisäsin tonne edelliseen että nyt siis vasta dpo 2 ja jotenki jännittää, koska tää ovis ei tehnyt semmosta super kipua (tuntemuksia vain) ja mun molemmat raskaudet on alkaneet just semmosista kierrosta missä ei isoja kipuja ole ollut... Ekassa ei ollenkaan ku vasta lasten jälkeen tuli nää kivut mukaan.. Jospa ois hyvä merkki.. Lämmöt myös eilen oli jo enemmän koholla :smiling-eyes::folded:
Oon seurannut siis illan lämpöjä sängyssä ja ennen ovista oli 36,1 tai 2 joka ilta ja nyt eilen illalla 36,8

Jännitän @Maakku testaamista :red-heart:

Tyhmää napailla nyt.... Mutta olikos niin että leposyke nousu vois olla oviksen jälkeen? Jätin propralit pois jo aiemmin ja nyt pari yötä ja päivää syke pysynyt korkeammalla kuin aiemmin.. Ei laske esim nyt yöllä alle 60. Muistelin että joku ois puhunu tästä??

Lisäsin tonne edelliseen että nyt siis vasta dpo 2 ja jotenki jännittää, koska tää ovis ei tehnyt semmosta super kipua (tuntemuksia vain) ja mun molemmat raskaudet on alkaneet just semmosista kierrosta missä ei isoja kipuja ole ollut... Ekassa ei ollenkaan ku vasta lasten jälkeen tuli nää kivut mukaan.. Jospa ois hyvä merkki.. Lämmöt myös eilen oli jo enemmän koholla :smiling-eyes::folded:
Oon seurannut siis illan lämpöjä sängyssä ja ennen ovista oli 36,1 tai 2 joka ilta ja nyt eilen illalla 36,8

Jännitän @Maakku testaamista :red-heart:

Mulla oli just tässä kierrossa ihan kumma ovis kun ei sellasta kipua ollu mikä yleensä, ja tätä kiertoa edellinen oli se missä oli niin kova kipu että kaksinkerroin jouduin kävelee sänkyyn ja makaamaan pitkää paikallaan. Tosiaan täs kierrossa ovis oli ihan erilainen, jouduin tekee testejäki enemmän mitä aijemmin, kun aijemmissa kierroissa riitti yks testi ja tässä kierrossa ovisplussa jäi tikkuun haaleammaksi kun yleensä.
Toivottavasti olis sulla nyt sama juttu ja toi ovis oireettomuus viittais taas siihen, että tää kierto on se teidän kierto :Two-hearts::folded:

Kiitos kaikille. :red-heart: onhan tää aivan ahterista ja syvältä sieltä, mutta eipä asialle mitään voi. Jatkettava yritystä sitten kun sen aika on ja toivoa, että joskus vielä nappaa ja kestää loppuun saakka.

Jpsain vaiheessa on myoomien takia kontrolli, pitää kysyä silloin tarkemmin että vaikuttaako ne hedelmällisyyteen tai voiko olla keskenmenon syynä, mulla oli yks kasvanut ja tullut toinen mokoma lisää tässä 2kk aikana. Yks lääkäri sanoo ei mut kuitenkin netissä tutkimuksia että lisää mm. keskenmenon riskiä aika roimasti. Että saisko noi hoidettua pois alta jotenkin jos vaikuttavat ennen kun yrittää uudestaan, ettei olisi uudestaan samassa tilanteessa niiden takia. Onko kellää kokemusta?

Miasähän vaiheessa sitä osaisi odottaa menkkojen tulevan ja palautuuko kierto normaaliksi miten nopeasti? En muista yhtään miten edellisessä meni. Et joko alan tilata ovistestejä valmiiksi vai oottelenko vielä :Grinning Face With Smiling Eyes:

Kiitos kaikille. :red-heart: onhan tää aivan ahterista ja syvältä sieltä, mutta eipä asialle mitään voi. Jatkettava yritystä sitten kun sen aika on ja toivoa, että joskus vielä nappaa ja kestää loppuun saakka.

Jpsain vaiheessa on myoomien takia kontrolli, pitää kysyä silloin tarkemmin että vaikuttaako ne hedelmällisyyteen tai voiko olla keskenmenon syynä, mulla oli yks kasvanut ja tullut toinen mokoma lisää tässä 2kk aikana. Yks lääkäri sanoo ei mut kuitenkin netissä tutkimuksia että lisää mm. keskenmenon riskiä aika roimasti. Että saisko noi hoidettua pois alta jotenkin jos vaikuttavat ennen kun yrittää uudestaan, ettei olisi uudestaan samassa tilanteessa niiden takia. Onko kellää kokemusta?

Miasähän vaiheessa sitä osaisi odottaa menkkojen tulevan ja palautuuko kierto normaaliksi miten nopeasti? En muista yhtään miten edellisessä meni. Et joko alan tilata ovistestejä valmiiksi vai oottelenko vielä :Grinning Face With Smiling Eyes:
Voimia keskenmenon käsittelyyn! :red-heart: Ei näitä kenellekään toivoisi.
Mulla 2, toinen spontaani ja toinen lääkkeillä tyhjennetty. Molemmista kierto taisi pysyä suunnilleen samana, ehkä päivän kaksi pidempi, eli ilmeisesti myös ovis oli suht normaaliin aikaan. Taitaa kyllä olla tosi yksilöllistä miten kroppa palautuu

Kp 10 ja koko perhe koronassa. Edellinen kierto oli 26 päivää ja enhän mä tajunnut niitä ovistestejä ajoissa tilata kun vasta nyt havahduin että niin joo taitaa ehkä kohta olla. Seuraavaan kiertoon sitten. Saas nähdä saadaanko nyt talleteltua miten ja siirtyykö ovis jonnekin myöhemmäksi.

lepus timidukselle minultakin pahoittelut. :Two-hearts: Toivotaan kovasti, että kroppa nopeasti palautuu:folded: Noista myoomista en kyllä osaa sanoa mitään..

Maakun testiä täällä jännityksellä kans odottelen ja peukut on kovasti pystyssä! :thumbs-up::thumbs-up:

Kp 28/26 ja apteekin ultra (10 miu) nega, korpeaa ihan lievästi sanottuna. Mikähän ihme kiertoa nyt venyttää sitten.. :sad-face: ja joo, toivoa on vuodon alkuun asti mut ei se nyt oikein kanna.

Mulla oli just tässä kierrossa ihan kumma ovis kun ei sellasta kipua ollu mikä yleensä, ja tätä kiertoa edellinen oli se missä oli niin kova kipu että kaksinkerroin jouduin kävelee sänkyyn ja makaamaan pitkää paikallaan. Tosiaan täs kierrossa ovis oli ihan erilainen, jouduin tekee testejäki enemmän mitä aijemmin, kun aijemmissa kierroissa riitti yks testi ja tässä kierrossa ovisplussa jäi tikkuun haaleammaksi kun yleensä.
Toivottavasti olis sulla nyt sama juttu ja toi ovis oireettomuus viittais taas siihen, että tää kierto on se teidän kierto :Two-hearts::folded:
Hei kuulostaa niiin tutulle :smiling-eyes:
Mulla just ne testit jäi haaleammaksi mutta selkeesti tapahtui kuitenkin ovis ja aiemmin mulla myös se kipu tässä välissä ollut just joskus noinkin hurja et vetää ihan sikiöasentoon sohvalle...

Mulla jos muutoksen joku teki ovikseen niin propral tosiaan pois(alkukierrossa pari meni satunnaisesti mut tosi pien annos) ja sitten panadolia ottanut niska/päänsärkyyn en Buranaa ja nyt omegaa syönyt pitkästä aikaa. Ja 1-2 gelee miten muistin etten ees säännöllisesti muistanut

Takaisin