Raskaaksi 2022

Äääh mä kadotin nyt kyllä mun optimistisuuden..
Kaks päivää ilman vuotoja ja taas tulee, kun vettä vaan. Et ei se tainnut täälläkään kierto millään tasolla sit kuitenkaan normalisoitua.. :crying-face:

Päivitän tännekin kuulumisia.. :smiling-eyes:
Eli yk16, eka letro/inseminaatiokierto ja tänään kp11/32-34..
Kävin juuri ultrassa, jossa näkyi vasemmalla puolen kypsymässä 2x n.13mm munarakkulaa ja lääkäri arveli oviksen ajoittuvan ensi viikolle. Sit olis eka inssi edessä..:Grimacing Face:

Siellähän on kaksi vallan hyvää rakkulaa kypsymässä :)
Tsemppiä ensviikon inssiin!

Mulla kp 27/26, jänskättää alkaako vuoto hetkenä minä hyvänsä vai mitä on meneillään.. tissit on kipeet, mutta niin on ollut niin monessa kierrossa aiemminkin.

Mitä ihmettä? Tilasin medigoon herkkiä, niissä lukee että voi testata jopa 5 päivää oletetun hedelmöittymisen jälkeen, ei kai nyt sentään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: nämö siis saattaa olla nyt luotettavampia, onko? Jos nyt sais edes dpo9 odotettua :Grinning Face With Smiling Eyes:

Mitä ihmettä? Tilasin medigoon herkkiä, niissä lukee että voi testata jopa 5 päivää oletetun hedelmöittymisen jälkeen, ei kai nyt sentään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: nämö siis saattaa olla nyt luotettavampia, onko? Jos nyt sais edes dpo9 odotettua :Grinning Face With Smiling Eyes:

Mulla ainakin medigoo oli toimiva:smiling-eyes:
Kyseessä oli alkionsiirto dpo 5.

Liitteet

• Screenshot_20220331-182957_Gallery.jpg
    Screenshot_20220331-182957_Gallery.jpg
    522.9 KB · Katsottu: 135
Täällä tosiaan tais ovis mennä kun testit enää haaleita ja keltainen vv alkoi aamulla.. Onneksi ajoittui hyvin tallettelut siispä :smiling-eyes: eli nyt ois dpo 2

MUOKS

Eiku hitto dpo1 :D
Ja lämmöt koholla :red-heart:
Nii ja jotenki nyt jännittää.. Koska oli tuntemuksia muttei sitä kovaa viiltävää kipua ja molemmat raskaudet on alkaneet just semmosista kierrosta missä ei isoja kipuja ole ollut ja ekassa ei ollut ollenkaan

Muokattu viimeksi:
Siellähän on kaksi vallan hyvää rakkulaa kypsymässä :)
Tsemppiä ensviikon inssiin!

Mulla kp 27/26, jänskättää alkaako vuoto hetkenä minä hyvänsä vai mitä on meneillään.. tissit on kipeet, mutta niin on ollut niin monessa kierrossa aiemminkin.
Jaa mitäsmitäs? Ookko testaillu? :Grimacing Face:

Tänään kp5, ja päätin testata ovista(ajatuksena että näkyy selkeästi kun vahvistuu viiva). Toi missä on monta vierekkäin on muutama yk sitten, muistaakseni alotin jossain kp7-8(kuvassa oikealla) ja niissä ei näy ollenkaan kakkosviivaa. Pc testit kyseessä molemmissa, noi vieressä olevat on rfsu testejä, ja niissä ei näkynyt lähes mitään?
Hämmentävää....

Liitteet

• Screenshot_20220331-190043.jpg
    Screenshot_20220331-190043.jpg
    671.7 KB · Katsottu: 81
  • Screenshot_20220331-190217.jpg
    Screenshot_20220331-190217.jpg
    644 KB · Katsottu: 82
Tänään kp5, ja päätin testata ovista(ajatuksena että näkyy selkeästi kun vahvistuu viiva). Toi missä on monta vierekkäin on muutama yk sitten, muistaakseni alotin jossain kp7-8(kuvassa oikealla) ja niissä ei näy ollenkaan kakkosviivaa. Pc testit kyseessä molemmissa, noi vieressä olevat on rfsu testejä, ja niissä ei näkynyt lähes mitään?
Hämmentävää....
Mulla ei ainakaan rfsu ovistestit näytä juuri kovin kummoista toista viivaa koskaan vaikka digiin tulee jo hymynaama. :smiling-eyes:

Hyvä tietää :D mut se ei silti selitä noin tummaa viivaa pc testissä kun kp on vasta 5 :tears:

Liian aikaisin vuodon jälkeen ei kannata alkaa testailee kun nää voi näyttää tummaa viivaa vaikkei ovis olis lähelläkään. itsekkin sain kerran kp9 selvän plussan, mutta ei ollut ovis vaan testailin liian lähellä vuodon loppua..:smiling-eyes:

Jaa mitäsmitäs? Ookko testaillu? :Grimacing Face:

Mitä ootko ollu testaamatta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: oot hurjan kärsivällinen

Pidän kaikkia jännityksessä huomiseen.. :tears:sellain tunne että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, jännitys on kieltämättä huipussaan! Aika monena kertana on sitä valkosta tikkua saanu kattella niin en ole halunnut vielä testata.. eikä ole tietoa oviksen ajankohdastakaan niin suotta hosua.

Liian aikaisin vuodon jälkeen ei kannata alkaa testailee kun nää voi näyttää tummaa viivaa vaikkei ovis olis lähelläkään. itsekkin sain kerran kp9 selvän plussan, mutta ei ollut ovis vaan testailin liian lähellä vuodon loppua..:smiling-eyes:
Okei! En tota edes tiennyt! Mulla vaan ovis on tosi aikaisessa vaiheessa, oisko ollu kp11 vai 12 viimeks kun ehdin/pystyin tikuttelee pidempään, niin ajattelin sen takia aikasemmin tikuttamisen aloitusta.
Ja on siinä tikuttelussa tietty jännitys kuitenkin :tears:

Maakku:
Hui siellä on jännät hetket, onks sulla aamuks testi valmiina? :Smiling Face With Open Mouth Voi kun nyt olis tärppi osunut sinne! :folded::folded:

Pidän kaikkia jännityksessä huomiseen.. :tears:sellain tunne että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, jännitys on kieltämättä huipussaan! Aika monena kertana on sitä valkosta tikkua saanu kattella niin en ole halunnut vielä testata.. eikä ole tietoa oviksen ajankohdastakaan niin suotta hosua.
Oijoi niin jännää!! Voi kunpa ei alkais vuoto!! :folded::folded:

Täällä peukut pystyssä, tulehan aamulla päästämään meidät jännityksestä:Grimacing Face::Hugging Face:

Mie tuunkin tänne takaisin hengailemaan lokakuisista.. Tänään 12+2 alkoi tuhru paria tuntia ennen nt-ultraa ja siellä selvisi että pikkuinen ei ollut jaksanut kasvaa kuin 9+4 saakka. Kunhan keskenmenosta kroppa palautuu niin saadaan aloittaa taas yritys. Toivottavasti palautuisi mahdollisimman pian ja vielä pääsisi yrittämään.

Mie tuunkin tänne takaisin hengailemaan lokakuisista.. Tänään 12+2 alkoi tuhru paria tuntia ennen nt-ultraa ja siellä selvisi että pikkuinen ei ollut jaksanut kasvaa kuin 9+4 saakka. Kunhan keskenmenosta kroppa palautuu niin saadaan aloittaa taas yritys. Toivottavasti palautuisi mahdollisimman pian ja vielä pääsisi yrittämään.
Voi olen niin pahoillani... :red-heart: Nää on niin sanattoman surun paikkoja...

Takaisin