Raskaaksi 2022

Moi pitkästä aikaa. Mä en oikein oo tänne kirjoitellut viimeaikoina, mut taustaa: toista lasta yritetty 1,5 vuotta ja toukokuussa olisi viimein ensikäynti tutkimuksiin. MUTTA, nyt sitten tuli testiin haamu. Ja mua huolestuttaa koska se ilmestyi vasta dpo12 :loudlycrying:

nyt menossa dpo15-16 ja viiva on kyllä vahvistunut, mutta pelottaa et joku on pielessä. Onks teillä kokemuksia? Mielessä ei nyt mitään muuta liiku, vaikea ottaa rennosti. Varsinkin jos pitäisi soitella neuvolaankin jo pian, ja pelkään et tosiaan menee kesken ja sit ei päästä tutkimuksiinkaan kun tiedoissa lukee että yksi raskaus vasta alkanut. Tää estää mua myös menemästä verikokeeseen..

Moi pitkästä aikaa. Mä en oikein oo tänne kirjoitellut viimeaikoina, mut taustaa: toista lasta yritetty 1,5 vuotta ja toukokuussa olisi viimein ensikäynti tutkimuksiin. MUTTA, nyt sitten tuli testiin haamu. Ja mua huolestuttaa koska se ilmestyi vasta dpo12 :loudlycrying:

nyt menossa dpo15-16 ja viiva on kyllä vahvistunut, mutta pelottaa et joku on pielessä. Onks teillä kokemuksia? Mielessä ei nyt mitään muuta liiku, vaikea ottaa rennosti. Varsinkin jos pitäisi soitella neuvolaankin jo pian, ja pelkään et tosiaan menee kesken ja sit ei päästä tutkimuksiinkaan kun tiedoissa lukee että yksi raskaus vasta alkanut. Tää estää mua myös menemästä verikokeeseen..
Mulla edellisessä raskaudessa näkyi eka hailu dpo 13 ja siitä vahvistu ja ihan normaali raskaus oli.

Meillä olisi ollut viime keväänä kans ensikäynti tutkimuksiin mutta raskauduinkin siinä sitten, nii soittelin sit perumaan sitä aikaa kun oli aikaa hetken kulunut, niin sieltä hoitaja sanoi sitten, että jos jostain syystä menee kesken, niin soittoa ja varataan uusi aika sitten. onko teille sanottu, ettei hoitoihin pääsiskään, jos raskautuu ja menis jostain syystä kesken?

Voi hipshops, toivotaan kovasti että matkalainen nyt pysyy tiukasti kiinni! Ihanaa, kun just ennen hoitoihin pääsyä tuleekin plussa!! :) :red-heart: Ymmärrän kyllä että pelottaa, mutta eihän se myöhäinen plussa tosiaan tarkoita että mitään olisi vialla, niin kuin ijomeon kommenttikin osoittaa! Kovasti onnea ja toivotaan nyt että siellä on kaikki hyvin! :)

Minulla tuli nyt kp1 ihan ajallaan tänään. Nappasin sen kunniaks taas oikeen ibuprofeiinia eikä mitään pelkkää lälly-paracetamolia. :D

Onnea:red-heart:
Luottavaisin mielin olisin, joillain hcg nousee hitaammin kuin toisilla ja minä itse kuulun juuri niihin, ei siis ole ollenkaan epänormaalia että tuossa vaiheessa plussa saattaa olla haalea:smiling-eyes:

No hän siis tekee sen rauhassa yksin. Onnistuu ehkä paremmin niin. Ja meillä ilta aika muutenkin huono kun pitkä työpäivä takana ja tietty se pieni paine että pitää laueta.
Joten aamulla kuppiin vaikka samalla kun käy suihkussa tai miten nyt onkaan ajoitukset parhaimmat. Posliini tai puhdas muovi, ei metalli. Sitten kävin hakee apteekista semmosen pienten lasten panadol annostelijan(nestemäiselle panadolille), se sitten imaistaan täyteen.

Sängylle ja voi laittaa valmiiksi tyynyn ja pyyhkeen pepun alle, sitten laittaa ruiskun emättimeen, jos osaa tunnustella missä kohdin kohdun napukka on niin sinne lähettyville vaan, ei saa yrittää kohdunsuun sisään. Sitten jalat mahdollisimman kiinni, hitaasti ruiskuttaa sisään. Jätin ruiskun sisään hetkeksi ja hetken päästä otin sen varovasti pois. Sitten makoilee puoli tuntia jos vaan mahdollista. Orgasmi olis kans hyvä, kohdun supistelu auttaa siittiöitä pääsemään kohteeseen. Ja tietty ne limat.
perhesuunnittelun sivuilta sanottiin että pitäisi olla yhtä tehokas kuin normaali yhdyntäkin. Kaikilla ei vain se aina onnistu.
Jos ylipäätään vaikeuksia laueta yksinkin, niin ehkä voisi olla yhteydessä lääkäriinja sitä kautta saisi apua.

Toivottavasti sait apua tästä :smiling-eyes:
Kiitos selvennyksestä.
Meillä siis miehellä ei yleensä ole ongelmia ja aina on saatu tavara perille, mut oon miettiny tota muumimuki juttua kun muutamat siitä täällä puhuneet, että miten se sitten ois helpompi miehelle. Mutta juu toiset kokee vähemmän paineita yksikseen.
En kyl usko että oma mies siihen suostuis. Sperma-analyysi oli hälle jo koettelemus ja olis halunnut että tuun "virikkeeks" sinne koppiin.:tears:

En nyt tiiä menikö se huippu ja ovis jopa jo kun nyt testi jo haalea.. Vai tulikohan ollenkaan :/
Oireet kyllä oli tänään semmoset et saattaapi olla et tänään ovis ja lasken sit sen mukaan oletetusti et huomenna dpo 1..varuiksi tikutan vielä pari päivää.
Tänään talleteltu onneksi.
Oli se eiliw aamuinen jo aika liki Plussa kun se reuna viiva oli musta yhtä tumma märkänä kuin se testi... Mulla ei aina tuu tasapaksuja/vahvoja plussia
Pittee huomenna hakea punkkua ja se lasillinen per ilta :tears:

Ei ole tosiaan harvinaista että testiin saa haamun vasta vaikka dpo 14 että sen puoleen en olisi huolissaan jos vahvistuu :smiling-eyes::folded::red-heart:

IMG_20220330_175526.jpg
tässä äsken tehty testi 2h pidätyksellä, en tiedä kuinka paljon tosta voi viiva vielä vahvistua, mutta toivottavasti jatkaa vahvistumistaan. Huomiselle aamulle vielä pc ja sitten perjantaina teen jo digin ja lopetan :No Evil Monkey: Ihan hölmöähän tää on :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

View attachment 111829
tässä äsken tehty testi 2h pidätyksellä, en tiedä kuinka paljon tosta voi viiva vielä vahvistua, mutta toivottavasti jatkaa vahvistumistaan. Huomiselle aamulle vielä pc ja sitten perjantaina teen jo digin ja lopetan :No Evil Monkey: Ihan hölmöähän tää on :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Hieno viiva! :smiling face with heart-eyes: Itsehän tein niin kauan testejä, että digissä 3+ :tears: eli päivittäin liuskoja ja viikon välein digit. Ohan se ny parasta niiden kaikkien negojen jälkeen saada lukemattomiin testeihin se plussa :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Hieno viiva! :smiling face with heart-eyes: Itsehän tein niin kauan testejä, että digissä 3+ :tears: eli päivittäin liuskoja ja viikon välein digit. Ohan se ny parasta niiden kaikkien negojen jälkeen saada lukemattomiin testeihin se plussa :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Minä tein ekan testin vasta dpo17 ja oli selkeä positiivinen, ja seuraava päivänä silloin digin joka oli jo 3+. Mutta mutta, vaikka testaamisen aloitus oli myöhäinen siihenhän se ei sitten jäänyt vaan tein testejä - en nyt joka päivä mutta usein - vielä useita viikkoja sen jälkeen. Ja välillä oli viiva ihan tumma ja välillä vähän haaleampi ja aina kun oli sellainen haaleampi tuli turha paniikki. EN SUOSITTELE. Kannattaa siis jossain johtaa lopettaa koska testit ei kuulemma oikein toimi ihan oikein (ainakaan kaikki mallit) jos HCG:ta on jo ”liikaa” ja ainakaan niistä ei ole hyötyä kun vaikka olisi huonokin tilanne niin ne näyttävät kai plussaa aika pitkään sen jälkeenkin…. Itse olen nyt sentään lopettanut kun olen tämän viimein uskonut että testaamisen pitkään jatkaminen on hyödytöntä rahan tuhlausta ja stressin aiheuttajaa. :rolling::rolling:

Lomaterveisiä! Oviskivuista, ilmoista ja haluista päätellen tänään dpo 0. Loma on ollut enemmän kuin tarpeen, on intouduttu nauttimaan toisistamme nyt 3 pv putkeen. Ja kaiken lisäksi on unohtunut että se on samalla "tallettelua". :smiling face with heart-eyes: Tästä hyvästä sain ekaa kertaa ff mahdollisuudet hedelmöittymiselle "high" koska seksiä oli dpo -2, dpo -1 ja dpo 0. Nyt jatkan siis tätä rentoa lomaa ja nautin miehestä vastakin, ekat 5 piinapäivää menee reissun päällä. :smiling-eyes::folded:

Kertokaa kaikki maailman kikkakolmoset raskautumiseen? Siis mitä vitamiineja kannattaa syyä yms? tästä kierosta ite en ota ressiä yhtään. Ovulaatiotestejäkään en ajatellut tehä mutta mitä kannattais alkaa popsimaan:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Piina se vain jatkuu! Tänään kp 29/29, ei menkkoja ja testi nega. Kierto ei siis tasaantunutkaan vielä, vaikka tätä vähän optimistina toivoin. Tuntuu kyllä jotenkin maltillisemmalta nyt tämä odotus, kun ei ole hajuakaan mille päivälle menkkoja odottaa!:No Evil Monkey:

Kertokaa kaikki maailman kikkakolmoset raskautumiseen? Siis mitä vitamiineja kannattaa syyä yms? tästä kierosta ite en ota ressiä yhtään. Ovulaatiotestejäkään en ajatellut tehä mutta mitä kannattais alkaa popsimaan:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Käytännössä varmaan mitään todennettuja kikkakolmosia ei oo olemassakaan.. :tears: Mulla käytössä olleita greippimehu ennen ovista, punaviini oviksen jälkeen, gelee royale ja jatkuvana vehnänalkioöljykapseli ja mamma vitamiinit. Ja foolihappo ei oo kikkakolmonen vaan sitä pitäis muutenkin syödä pari kuukautta ennen raskautumista että foolihappotasot on hyvät. :smiling-eyes:

aijemminkin tonne kirjottelin, mutta vielä uudestaa, eli mä söin tässä tärppi kierrossa monivitskut (nekin halppis) foolihappoa ja sinkkiä. mä en aijemmin, missään kierrossa näitä ollut säännöllisesti syönyt, vaan aina joskus kun muistin. ton sinkin vaikutusta en edes raskautumiseen ajatellut, mutta on oikeesti saattanut olla myös hyvänä apuna kun kävin googlaa mihin kaikkeen se auttaa niin kyllä hyvin on voinut sekin auttaa.:smiling-eyes: Mitään muuta en tässä kierrossa tehnyt toisin, no buranan vaihdoin panadoliin oviksen aikaan. Ja oikeasti yli 2 vuotta ilman ehkäsyä ja säännöllinen seksielämä, ei yhtään tärppiä, ja kun alotin päivittäin ottaa noi vitamiinit, niin heti tärppäs, mä uskon mun kohdalla niistä olleen isoin apu. miestä yritin saada kans syömään vitskuja mut hän ei niitä muistanut syyä, vaikka pöydällekkin valmiiksi laitoin, joten on ollut ilman mitään. :smiling-eyes: mulla ei mitään muita kikkakolmosia kyl ollut :tears:

Päivitän tännekin kuulumisia.. :smiling-eyes:
Eli yk16, eka letro/inseminaatiokierto ja tänään kp11/32-34..
Kävin juuri ultrassa, jossa näkyi vasemmalla puolen kypsymässä 2x n.13mm munarakkulaa ja lääkäri arveli oviksen ajoittuvan ensi viikolle. Sit olis eka inssi edessä..:Grimacing Face:

Takaisin