Raskaaksi 2022

Mikäs dpo sulla oli nyt menossa, jännään sun puolesta josko kuitenkin ois tärpännyt luomusti :red-heart:
Hehhee! :D tänään dpo 14. Yleensä menkat alkanu dpo14/15. Ja sillon dpo12 testasin illalla puhtaan negan mun vikalla medigoolla, luotan siihen :P mut tänään on ollu vielä rinnat kipeenä, ja jos muistan oikein siitä miten vuosia sit meni noiden rintakipuhen kans, niin sen kivun loppuminen signaloi menkkojen alkua. Eli ehkä ei alakaan vielä tänään, vaan huomenna!

Täällä tuloillaan iha just! Eilen illalla oli vielä ihan hailura ja toissa iltana melkein tyhjä.
Voi olla että mä saan rakkautta vaan huomenna ja jää siihen ennen ovista mut toivotaan että riittää.:smiling-eyes::folded:
20220329_190239.jpg

Täällä tuloillaan iha just! Eilen illalla oli vielä ihan hailura ja toissa iltana melkein tyhjä.
Voi olla että mä saan rakkautta vaan huomenna ja jää siihen ennen ovista mut toivotaan että riittää.:smiling-eyes::folded:
View attachment 111806

Kyllä yksi kerta todella voi riittää! Siinä on niin monta asiaa, joiden pitää natsata, että useampi kerta ei auta jos jostain muusta syystä jää kiinni.

Huh mitä vastoinkäymisiä taas. Just ku ois eilen ovulaation aika varma viimeinen päivä ni mies oli "vahingossa" menny vetäsee käteen ni eipä sit yritetä tässä kuussa tarpeeks tosissaan. Ois aikaa runkkailla mikä vaan muu päivä 26-27 päivän sisällä ja päättää just sillo tehä sen ku mä ovuloin. Itkuhan siinä tuli. Kunnon räkä poskella itkua ja huutoo ku kokeilin kriittisestä paikasta "eihä täällä oo jäljellä ku rusinat!" joo eilen itketti ja nyt voi jo nauraa tälle mun reagtiolle.
No tänää on taas 4 pv ollu vatsa kipee ja perheessä kihomato rumba joten voi tätä siivoomisen ja pyykin määrää.

Huh mitä vastoinkäymisiä taas. Just ku ois eilen ovulaation aika varma viimeinen päivä ni mies oli "vahingossa" menny vetäsee käteen ni eipä sit yritetä tässä kuussa tarpeeks tosissaan. Ois aikaa runkkailla mikä vaan muu päivä 26-27 päivän sisällä ja päättää just sillo tehä sen ku mä ovuloin. Itkuhan siinä tuli. Kunnon räkä poskella itkua ja huutoo ku kokeilin kriittisestä paikasta "eihä täällä oo jäljellä ku rusinat!" joo eilen itketti ja nyt voi jo nauraa tälle mun reagtiolle.
No tänää on taas 4 pv ollu vatsa kipee ja perheessä kihomato rumba joten voi tätä siivoomisen ja pyykin määrää.
Nyt kyllä taas tekis mieli laittaa sekä sympatiaa että nauruhymiö :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: :red-heart: voi harmi, että oli noin onneton ajotus miehellä! Toivotaan nyt silti että siellä riitti uimareita, nythän siellä ainakin oli ihan tuoreet ja täydessä iskussa olevat eikä mitään pitkään muhineita harmaahapsia jotka siellä jo nuorempia neuvoo miten kuuluu toimia :Relieved Face:

Ja argh, kihomatoja :Grimacing Face:

Katsellaan aamulla vielä mutta nyt oli jo vaaleampi tuo o testi et meniköhän se huippu jo.. Vv runsastui ainakin ja kipuilua semmosta mikä vois enteillä tulevaa ovulaatiota. Seuraan myös illan lämpöjä ja lasku ainakin pieni tuli kun suht sama lämpö joka ilta et sängyssä hetken maannut ennenku mittaa.

Muokattu viimeksi:
View attachment 111806

Tosiaan se yksikin kerta riittää.
Täällä ketjussa kävi joku toinenkin kirjoittelemassa että oli raskautunut yhdestä kerrasta, samoin minä ja juuri ovisplussapäivänä talletteluista. sitä ennen talleteltiin, mutta ne simpat ei oo millää voinu riittää ovikseen.
Lasken kun tässä kierrossa ovisplussa oli tiistaina 15.3 ja selvä dippi oli lämmöissä torstaina 17.3, joten ovulaatio on melko varmasti ollut silloin. :smiling-eyes: Yhdet tallettelut siis vahingossa ajoitettu oikein ja se riitti! :smiling-eyes:

Toivottavasti sielläkin ajoitukset menee nyt nappiin! :folded: Tsemppiä Uppisss tuleviin piinapäiviin! :Two-hearts:

Tosiaan se yksikin kerta riittää.
Täällä ketjussa kävi joku toinenkin kirjoittelemassa että oli raskautunut yhdestä kerrasta, samoin minä ja juuri ovisplussapäivänä talletteluista. sitä ennen talleteltiin, mutta ne simpat ei oo millää voinu riittää ovikseen.
Lasken kun tässä kierrossa ovisplussa oli tiistaina 15.3 ja selvä dippi oli lämmöissä torstaina 17.3, joten ovulaatio on melko varmasti ollut silloin. :smiling-eyes: Yhdet tallettelut siis vahingossa ajoitettu oikein ja se riitti! :smiling-eyes:

Toivottavasti sielläkin ajoitukset menee nyt nappiin! :folded: Tsemppiä Uppisss tuleviin piinapäiviin! :Two-hearts:

Aww kiitos :red-heart::smiling face with heart-eyes:

Noo en nyt tiedä tekeekö se edelleen tuloaan vai joko meni huippu.. Ylempi eilen alkuilta(edellisen kuvan alempi) ja alempi nyt aamulla.. Jos oikein tunnistan ni kipuilu mitä nytkin on niin viittaisi et käynnissä melko lailla olis ovis
:Eyes:
20220330_065412.jpg

Jänniä aikoja tosiaan.. mulla kp 26/26, menkat varmaan alkaa hetkenä minä hyvänsä :Face Without Mouth: En ole testannut, perjantaina aprillaan kaikki jos ei vuoto ole siihen mennessä alkanut! :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Täällä vuotopäivät on loppunut, nyt sitten alotellaan piinaamaan millon on ovis.
Sovelluksen mukaan se ajoittuu tod näk kp10-16, mikä mua harmittaa koska oon aamusta iltaan töissä kp11-13 :No Evil Monkey: Noh, ennen ja jälkeen työrupeaman toivottavasti tallettelut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mites teillä muilla, missä vaiheessa kiertoa alotatte oviksen tikutuksen?

Täällä vuotopäivät on loppunut, nyt sitten alotellaan piinaamaan millon on ovis.
Sovelluksen mukaan se ajoittuu tod näk kp10-16, mikä mua harmittaa koska oon aamusta iltaan töissä kp11-13 :No Evil Monkey: Noh, ennen ja jälkeen työrupeaman toivottavasti tallettelut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Toivottavasti saatte oikeat päivät hyödynnettyä :smiling-eyes:

Ite yleensä alotan oviksen etsinnän kp 11, ovis on ollut useimmiten kp 13-16.

Mä kerran aprillasin mun lapsia vuosia sitten. Ei olis pitänyt kun en siis ollut raskaan eikä sitä edes yritetty. Tytöt kiljahti innosta ”Oi!” Ja tajusin heti mikä virhe se oli ja äkkiä perumaan ja pahoittelee. Itkuhan siinä heille tuli :loudlycrying:
Olis ollu ihana tehdä se pila, toisinpäin vaan :smiling-eyes::Two-hearts: Toiveet on äitienpäivässä, keskimmäisellä olis synttärit vielä lauantaina :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Eilen saatiin puolikkaat tallettelut, eli ei loppuun (miehellä töissä taas rankka päivä). Tuntuu niin itsekkäältä vaikka molemmille tätä tehdään. Sovittiin illalla muumimuki aamuksi. Ja tässä sitä nyt kirjaimellisesti ollaan jalat ristissä tyyny pepun alla. Sanoin että tuntuu kun olis joululahjaa odottanut aamulla:smiling face with heart-eyes::tears: Harmi ku toiselle tää tuntuu nyt ihan pakkopullalta kun on rankat duunit. No kun taas tästä hetkestä yli päästään.

vieläkö mä häiritsen miestä vai miten tekisitte?
Eilen siis ei onnistunut loppuun asti, tänään dpo0 muumimuki. Vieläkö huomenaamulla yrittää muumimukia? Meillä ei muut mahdollisuutta siihen nyt ole valitettavasti. Eli parantais se mahkuja toki jos vielä huomen aamull sais talleteltua, mutta mutta. No sanon miehelle ett hän saa itse päättää, en painosta.
mä aloitin kp7-8 muistaakseni? hitsi kun nää työt häiritsee tätä hommaa ihan kympillä :No Evil Monkey:

Hei informoikaa tyhmää.
Kun oon tätä miettiny et kun aina ei miehellä onnistu paineen alla/väsyneenä. Niin miten toi muumimuki taktiikka sit toimii kun tarvii siinäkin laueta.:Upside Down Face:

Hei informoikaa tyhmää.
Kun oon tätä miettiny et kun aina ei miehellä onnistu paineen alla/väsyneenä. Niin miten toi muumimuki taktiikka sit toimii kun tarvii siinäkin laueta.:Upside Down Face:
No hän siis tekee sen rauhassa yksin. Onnistuu ehkä paremmin niin. Ja meillä ilta aika muutenkin huono kun pitkä työpäivä takana ja tietty se pieni paine että pitää laueta.
Joten aamulla kuppiin vaikka samalla kun käy suihkussa tai miten nyt onkaan ajoitukset parhaimmat. Posliini tai puhdas muovi, ei metalli. Sitten kävin hakee apteekista semmosen pienten lasten panadol annostelijan(nestemäiselle panadolille), se sitten imaistaan täyteen.

Sängylle ja voi laittaa valmiiksi tyynyn ja pyyhkeen pepun alle, sitten laittaa ruiskun emättimeen, jos osaa tunnustella missä kohdin kohdun napukka on niin sinne lähettyville vaan, ei saa yrittää kohdunsuun sisään. Sitten jalat mahdollisimman kiinni, hitaasti ruiskuttaa sisään. Jätin ruiskun sisään hetkeksi ja hetken päästä otin sen varovasti pois. Sitten makoilee puoli tuntia jos vaan mahdollista. Orgasmi olis kans hyvä, kohdun supistelu auttaa siittiöitä pääsemään kohteeseen. Ja tietty ne limat.
perhesuunnittelun sivuilta sanottiin että pitäisi olla yhtä tehokas kuin normaali yhdyntäkin. Kaikilla ei vain se aina onnistu.
Jos ylipäätään vaikeuksia laueta yksinkin, niin ehkä voisi olla yhteydessä lääkäriinja sitä kautta saisi apua.

Toivottavasti sait apua tästä :smiling-eyes:

No hän siis tekee sen rauhassa yksin. Onnistuu ehkä paremmin niin. Ja meillä ilta aika muutenkin huono kun pitkä työpäivä takana ja tietty se pieni paine että pitää laueta.
Joten aamulla kuppiin vaikka samalla kun käy suihkussa tai miten nyt onkaan ajoitukset parhaimmat. Posliini tai puhdas muovi, ei metalli. Sitten kävin hakee apteekista semmosen pienten lasten panadol annostelijan(nestemäiselle panadolille), se sitten imaistaan täyteen.

Sängylle ja voi laittaa valmiiksi tyynyn ja pyyhkeen pepun alle, sitten laittaa ruiskun emättimeen, jos osaa tunnustella missä kohdin kohdun napukka on niin sinne lähettyville vaan, ei saa yrittää kohdunsuun sisään. Sitten jalat mahdollisimman kiinni, hitaasti ruiskuttaa sisään. Jätin ruiskun sisään hetkeksi ja hetken päästä otin sen varovasti pois. Sitten makoilee puoli tuntia jos vaan mahdollista. Orgasmi olis kans hyvä, kohdun supistelu auttaa siittiöitä pääsemään kohteeseen. Ja tietty ne limat.
perhesuunnittelun sivuilta sanottiin että pitäisi olla yhtä tehokas kuin normaali yhdyntäkin. Kaikilla ei vain se aina onnistu.
Jos ylipäätään vaikeuksia laueta yksinkin, niin ehkä voisi olla yhteydessä lääkäriinja sitä kautta saisi apua.

Toivottavasti sait apua tästä :smiling-eyes:
Meillä on elämäni aikana mennyt ohi lukuisia "huippuoviksia" juuri tuon miehen ongelman takia. Mutta kun meille on näitä lapsia kuitenkin tullut aiemmin en ole sitten alkanut vaatimaan muunlaisia siemennyskeinoja, hän ei ikinä suostuisi sellaiseenkaan. Tosin enää meillä ei ole minkäänlaista yritystä, kuumeilen vaan kroonisesti edelleen salaa:tears: Kiva jos joillakin miehet on kuitenkin noin yhteistyöhalukkaita että suostuu tuollaiseen muki/ruiskusysteemiin.:thumbs-up:

Takaisin