Raskaaksi 2022

No on 100% selkeä plussa ja vahvistuu vahvistumistaan! Ihan upeeta, voi että mikä onni sun puolesta :red-heart::red-heart::red-heart:

vielä mä huomena aamulla teen testin, sitten lopetan, jokohan sitä uskaltais viikko digin ostaa jos sillä tekis huomena aamulla viimesen kerran! :tears:

Onnea Star4! :red-heart:Sait sitten kuitenkin miehen aktivoitumaan otolliseen aikaan :tears:

haha joo, mulla oli alkuun kova luotto tähän kiertoon, mutta luotto karis matkalla kun ne tallettelut jäi siihen ovisplussa päivään. No tietää hyvin minä päivänä tämä raskaus on saanut alkunsa :tears: Ei se näköjään tarvi kun oikean ajan ja miljoonasti onnea matkalla! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ollaan tosi monessa kierrossa talleteltu just ovisplussa päivänä ja jätetty siihen ja ajattelinkin jo ettei se riitä, että pitää jatkaa muutama päivä vielä senkin jälkeen, no nyt se riitti sitten. on tää elämä vaan kummallista! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Onnea Star4:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: toivottavasti moni meistä seuraa kohta perässä täältä tonne toisiin ryhmiin!

Täällä kp1 täysin ajallaan. No, tätä odotinkin kun ei edellisessä kierrossa ollut talletteluja mitenkään sopivasti! Nyt otin testiin ton melatoniinin (uniongelmainen ollut aina niin ei siitä haittaakaan ole) ja vehnänalkioöljykapselit uutena, vanhoja tuttuja tosiaan geleet, rauta, foolihappo, d-vitamiini. Ja jossain luki että vanhan kansan uskomus (tms) on se että karpalomehu voi vaikuttaa siihen että tulis tyttö :tears: niin sitä paljon, onneks se on lemppari muutenkin

haha joo, mulla oli alkuun kova luotto tähän kiertoon, mutta luotto karis matkalla kun ne tallettelut jäi siihen ovisplussa päivään. No tietää hyvin minä päivänä tämä raskaus on saanut alkunsa :tears: Ei se näköjään tarvi kun oikean ajan ja miljoonasti onnea matkalla! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ollaan tosi monessa kierrossa talleteltu just ovisplussa päivänä ja jätetty siihen ja ajattelinkin jo ettei se riitä, että pitää jatkaa muutama päivä vielä senkin jälkeen, no nyt se riitti sitten. on tää elämä vaan kummallista! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Onnea Star4! Kyllä se vaatii onnea aina,me ollaan talleteltu nyt 8kk joka kuukausi ja tiuhaan. Ei vaan ole tärpännyt...Tutkimukset alkoi juuri. Menkat alkoi ensin tiputtelulla ja sitten päivän tuli pari hyytymää ja loppui nopeasti. Epätoivoisuuksissa tänäaamuna testasin kun noi menkat oli kummalliset...Ei koskaan hyytymää ole tullut ja niukat olleet. Nyt tuli kunnolla päivän eikä pyyhkäisyvuoto jatku enää. Testi oli tällänen "pskaliuska" (sanon sillä nimellä näitä kun on kiinasta tilattuja). Näkeekö ketään tässä mitään?
535B7657-DD0C-4391-8015-66FC935ECE5D.jpeg

Muokattu viimeksi:
Onnea Star4! Kyllä se vaatii onnea aina,me ollaan talleteltu nyt 8kk joka kuukausi ja tiuhaan. Ei vaan ole tärpännyt...Tutkimukset alkoi juuri. Menkat alkoi ensin tiputtelulla ja sitten päivän tuli pari hyytymää ja loppui nopeasti. Epätoivoisuuksissa tänäaamuna testasin kun noi menkat oli kummalliset...Ei koskaan hyytymää ole tullut ja niukat olleet. Nyt tuli kunnolla päivän eikä pyyhkäisyvuoto jatku enää. Testi oli tällänen "pskaliuska" (sanon sillä nimellä näitä kun on kiinasta tilattuja). Näkeekö ketään tässä mitään?
View attachment 111767

mä nään tässä jotain mutta tosi hankala sanoa onko viivanpaikka vai mikä, pitäskä testata jollain toisella testillä varmuuden vuoksi? :Smirking Face:

mä nään tässä jotain mutta tosi hankala sanoa onko viivanpaikka vai mikä, pitäskä testata jollain toisella testillä varmuuden vuoksi? :Smirking Face:
Joo. Ajattelin hakea lähikaupan testejä.. aamupissasta on paras tehdä. Vaihtoehdot testeissä on Rfsu herkkä,Rfsu-liuskat,Pc,tai Clearblue 25 miu helppo ja nopea. Hmmm,hitto kun en tiedä mitä ostaisi.

mulla ainakin toi rfsun herkkä on toiminut nyt hyvin ja jopa eilisestä 2h pidätyksestä antoi päivällä sen hailakan viivan, tänää aamulla todella paljon vahvemman punaisen. pc:n testi ei näyttänyt mulla juuri mitään, vaikka apteekin ultrassa selkeät kaksi viivaa. Nyt ajattelin tänää ostaa pc:n testit ja huomena aamulla tehdä sillä, koska sillä oon testannut viimeksi perjantaina niin luulis huomena senkin jo näyttävän kunnolla viivat! :smiling-eyes:

View attachment 111767
Mä nään kans jotain, mutta näyttää ehkäpä harmahtavalta? :Face Without Mouth: Mut testaa ihmees jollakin muulla:Hugging Face:

mulla ainakin toi rfsun herkkä on toiminut nyt hyvin ja jopa eilisestä 2h pidätyksestä antoi päivällä sen hailakan viivan, tänää aamulla todella paljon vahvemman punaisen. pc:n testi ei näyttänyt mulla juuri mitään, vaikka apteekin ultrassa selkeät kaksi viivaa. Nyt ajattelin tänää ostaa pc:n testit ja huomena aamulla tehdä sillä, koska sillä oon testannut viimeksi perjantaina niin luulis huomena senkin jo näyttävän kunnolla viivat! :smiling-eyes:
Joo mullakaan ei PC näyttänyt viime raskaudessa v.2020,kun testasin Pregcheckillä rinnakkain Rfsu herkän ja Rfsu liuskan kanssa niin en saanut viivaa,kun ihan hailu jos sitäkään. Tuo ihmetytti suuresti. Samasta aamupissasta tein silloin.
Ajattelin jos ostaisi Rfsun-herkän,(jos sattuisi olenaan samaa tuotantosarjaa kuin sinulla eli ei viallisia)+ pari pakettia pc-liuskoja,tai rfsun liuskoja. Clearblue on kallis (8€/kpl) ja huonoksi kokenut,näyttää viivanpaikkoja.

On tää kans jotai huulluutta, mut mua vähän harmittaa ku ei oo kotona enää kasaa halpoja testejä mitä vois vaan surutta testailla! :D tänäänkin jätin testaamatta ku vaan yks medigoo enää jäljellä! Onks joku muu kauppa ku raskauskeiju mistä vois harkita ostavansa kasan halpoja testejä? :Eyes:

On tää kans jotai huulluutta, mut mua vähän harmittaa ku ei oo kotona enää kasaa halpoja testejä mitä vois vaan surutta testailla! :D tänäänkin jätin testaamatta ku vaan yks medigoo enää jäljellä! Onks joku muu kauppa ku raskauskeiju mistä vois harkita ostavansa kasan halpoja testejä? :Eyes:
Mä olen joskus kotitestiltä tilannut sofin liuskoja. Niihinkin kyllä tullut viivanpaikkoja

Mä olen joskus kotitestiltä tilannut sofin liuskoja. Niihinkin kyllä tullut viivanpaikkoja
Aivan... Pitäsköhän niitä kokeilla. Sais vähän jännitystä näihin kuukausiin kun odottelee IVF jonossa. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ihme masokismia! Tarkennetaan siis että en mä niitä viivanpaikkoja kaipaa, vaan sitä että saa testailla usein!

Siis kun mulla meinaa oikeesti lähtee oviksen testailu jo lapasesta :rolling: Mutta, nyt mulla on vain raskauskeijun halpoja 5kpl jäljellä, kp9 menossa. Joten riittänee kun kerta päivään testaa kun jätän huomisen väliin. Tänään tuli niin haalea viiva kuitenkin. Ja nyt aloitellaan jokatoinenpäivä tallettelut just tänään.

Ja jos mä jotenkuten hanskaan nyt tän ettei oviksen testailu lähe lapasesta niin mulla on jotain toivoa ettei r testit lähde liian aikaseen. Kova tavoite on testata dpo12 vasta, mutta yritän ainakin siihen dpo10 odottaa. Onhan se nyt niin jännää kuitenkin. Mut katsotaan kuinka käy :tears: Luotto itseeni tasan nolla :No Evil Monkey:

Ja juhlitaanko tänään että hiiva on poissa. Meillä oli testikerta ilman suojaa ja ei kumpikaan saatu toisiltamme mitään oireita. Ihan huippua! Hiiva on yks hirveimmästä vaivasta kun pitäis pystyy peittoa heiluttelee.

kippis sille!

Mä oon tilannut kans kotitestiltä näitä Sofin liuskoja! Mutta en oo kyllä ite saanu niihin(kään) minkäänlaisia viivanpaikkoja taikka haamuja :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Nurppu , munki jostain syystä tekis mieli testailla, en tiedä mistä nyt tuulee :Face With Tears Of Joy: ehkä se on se että kaipaa kuitenkin jotain jännitettävää tässä odotellessa!
Eilen siis tein vitivalkoisen medigoon herkän, mutta harmittaa kun ei ole semmosia huonompia testejä nyt kaapissa joita vois vaan dippailla menemään :Smiling Face With Sunglasses:

Mä oon tilannut kans kotitestiltä näitä Sofin liuskoja! Mutta en oo kyllä ite saanu niihin(kään) minkäänlaisia viivanpaikkoja taikka haamuja :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Nurppu , munki jostain syystä tekis mieli testailla, en tiedä mistä nyt tuulee :Face With Tears Of Joy: ehkä se on se että kaipaa kuitenkin jotain jännitettävää tässä odotellessa!
Eilen siis tein vitivalkoisen medigoon herkän, mutta harmittaa kun ei ole semmosia huonompia testejä nyt kaapissa joita vois vaan dippailla menemään :Smiling Face With Sunglasses:
Niinpä! Kyl mä kaipaan vähän viihdykettä tässä odotellessa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: pitääpä tänään laittaa vaikka menemään tilaukseen noita sofin liuskoja :Smiling Face With Sunglasses:

Takaisin