Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei todellakin otat työn vastaan. Sinun tehtävä ei oo huolehtia miten muut töissä pärjää kun jäät äitiyslomalle. Se on esimiehen tehtävä. Miksi meille on taottu päähän tässä suorituskeskeisssä maailmassa että äitiysloma olisi muka itsekästä. Hitto vie ei se vauva yksin kotona pärjää. Kyllä on lisääntyvillä naisillakin oikeus käydä töissä ja jäädä äitiyslomalle ilman syyllistämistä. Olet sen työn ansainnut. Herää sellainen viha suotitusyhteiskuntaa kohtaan työelämästä miten väärin on että nainen joutuu tuntemaan tyyllisyyttä perheenlisäyksestä. Vaikkei todellakaan tarvitsisi. Jos työkaverit pitää itsekkäänä niin kovin ovat pienosieluisia. En tosin usko että pitävät vaan tässäkin on vaan kyse pelosta mitä muut ajattelee.
Jepjep, meiltä halutaan täysi panos työelämään ja myös synnytystalkoot kuitenkin sekä joidenkin tahojen mukaan vielä olisi tasapuolista, jos naiset suorittaisivat asepalveluksen...
Voi onnea miljoonasti star4!!! Ihania uutisia!
Meneekö la joulukuun puolelle? Taitaapi mennä :)
On vahvistunut huomattavasti, ihanaa
Täällä oletetaan että olisi tänään dpo1 ja sen mukaan meen ja testaan jos testaan voi olla et harakoille meni tämä kierto kun tuli tää korona mut onhan se kiva kun pieni jännitys on et mitä jos kuitenkin. Ja oon kyl kans niin malttamaton noiden testaamisten kans et en voi ostaa edes valmiiksi kaappiin testejä
Meillä menis la joulukuun puoleenväliin jos tästä kierrosta tärppi kävisi
Kyllä on minunkin silmiin vahvistunut! :)View attachment 111743
mitä ootte mieltä, onko yhtään vahvistunut eilisestä? dpo10. kuvassa tietysti vaikeampi sanoa mutta minusta näyttää jonkin verran vahvemmalta kun eilen!
lisään alle vielä eilisen.dpo9
View attachment 111744
Kyllä on minunkin silmiin vahvistunut! :)
Teitkö tänään testiä?joo kyllä siihen jäi nyt kuivanakin selkeä punainen viiva, kun eilisen testin viiva haalistui aikalailla kuivuessaan vaikka sekin näkyy kuivanakin. On tää kun ei millään voi uskoa tohon testiin! tota yritystä kun on ollut jo pitkään, luin vanhoja viestejä niin oon liittynyt elokuiset 2020 salaiseen ryhmään aikoinaan ja pyytänyt poistoa sieltä kkm:n takia.. joten on tässä uutta plussaa odoteltu jo jonkin aikaa!
mites Nurppu sulla, oletko tänää testaillut?
Oho, se aiempihan oli tänään tehty. Loma aivot..Teitkö tänään testiä?
En sit taas testannu ku olis pitäny nähä vaivaa testit on piilossa makkarissa enkä ollu tajunnu siirtää vessaan yhtäkään! Oisin varmaan kyl nähny vaivan jos olis ollu mitään uskoa tärppiin mut tuntu et turhaa olis :D mut katotaan jos iskee päivemmällä testi-into ni voihan sitä päiväpissastaki testaillajoo kyllä siihen jäi nyt kuivanakin selkeä punainen viiva, kun eilisen testin viiva haalistui aikalailla kuivuessaan vaikka sekin näkyy kuivanakin. On tää kun ei millään voi uskoa tohon testiin! tota yritystä kun on ollut jo pitkään, luin vanhoja viestejä niin oon liittynyt elokuiset 2020 salaiseen ryhmään aikoinaan ja pyytänyt poistoa sieltä kkm:n takia.. joten on tässä uutta plussaa odoteltu jo jonkin aikaa!
En sit taas testannu ku olis pitäny nähä vaivaa testit on piilossa makkarissa enkä ollu tajunnu siirtää vessaan yhtäkään! Oisin varmaan kyl nähny vaivan jos olis ollu mitään uskoa tärppiin mut tuntu et turhaa olis :D mut katotaan jos iskee päivemmällä testi-into ni voihan sitä päiväpissastaki testailla
joo kyllä siihen jäi nyt kuivanakin selkeä punainen viiva, kun eilisen testin viiva haalistui aikalailla kuivuessaan vaikka sekin näkyy kuivanakin. On tää kun ei millään voi uskoa tohon testiin! tota yritystä kun on ollut jo pitkään, luin vanhoja viestejä niin oon liittynyt elokuiset 2020 salaiseen ryhmään aikoinaan ja pyytänyt poistoa sieltä kkm:n takia.. joten on tässä uutta plussaa odoteltu jo jonkin aikaa!
Mä muistan sut sieltä elokuisista. Olin siellä myös aikani...
Laskin äsken myös huvikseni seuraavan mahdollisen lasketun ajan,se olisi joulukuun lopussa. Ehkä aikaisimmin tekemäni lasku tähän mennessä, kun ei ole vielä oviskaan kuin viikon päästä. Mutta hoidot antaa toivoa. Minulle aloitetaan nyt ovulaatioinduktio pistoshoitona.
Rinnat on kipeenä! Mut kallistun siihen että se on vaan mulla palaamassa normaaliks luteaalioireeks :) ja pientä etomista ollu, mut sekin näyttäs olevan joku tyhmä uus luteaalioire mulla ku useemmassa kierrossa ollu :DOnko minkäänlaisia oireita ilmaantunut? mä ostin eilen rfsun puikkotestin ja ensin ajattelin että testaan sillä huomen aamulla, mutta taidankin tehdä sen jo tänää Käydään myöhemmin kaupoilla, niin ostan huomiselle aamulle uudet testit. vielä en uskalla digiä ostaa
Me himoitaan positiivisista testeistä kuvia, älä vaan lopeta!Apua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan
Tää olkoon viimenen testikuva minkä laitan, vaikka testailuja jatkan edelleen
View attachment 111748
View attachment 111743
mitä ootte mieltä, onko yhtään vahvistunut eilisestä? dpo10. kuvassa tietysti vaikeampi sanoa mutta minusta näyttää jonkin verran vahvemmalta kun eilen!
lisään alle vielä eilisen.dpo9
View attachment 111744
Apua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan
View attachment 111748
Nouuuuu!! Eiku laitat meillekkin niitä kuviaApua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan
View attachment 111748