Raskaaksi 2022

Hei todellakin otat työn vastaan. Sinun tehtävä ei oo huolehtia miten muut töissä pärjää kun jäät äitiyslomalle. Se on esimiehen tehtävä. Miksi meille on taottu päähän tässä suorituskeskeisssä maailmassa että äitiysloma olisi muka itsekästä. Hitto vie ei se vauva yksin kotona pärjää. Kyllä on lisääntyvillä naisillakin oikeus käydä töissä ja jäädä äitiyslomalle ilman syyllistämistä. Olet sen työn ansainnut. Herää sellainen viha suotitusyhteiskuntaa kohtaan työelämästä miten väärin on että nainen joutuu tuntemaan tyyllisyyttä perheenlisäyksestä. Vaikkei todellakaan tarvitsisi. Jos työkaverit pitää itsekkäänä niin kovin ovat pienosieluisia. En tosin usko että pitävät vaan tässäkin on vaan kyse pelosta mitä muut ajattelee.
Jepjep, meiltä halutaan täysi panos työelämään ja myös synnytystalkoot kuitenkin sekä joidenkin tahojen mukaan vielä olisi tasapuolista, jos naiset suorittaisivat asepalveluksen...

Juurikin näin! Ei helvata naisten tarviis enää nykypäivänä miettiä tämmösiä asioita!
Jos naiset pistäis jalat ristiin eikä lapsia enää tehtäis, niin sekin olis väärin.
Sen takia yhteiskunta elää ja voi hyvin, että myös jälkikasvua halutaan ja voidaan tehdä.

Mutta siis ymmärrän, mitä Mariam ajoi takaa murehtimisellaan. Itse tein sitä ihan samaa vielä vuosi sitten, mutta ei se elämä prkl pyöri työnantajan ja -kavereiden ympärillä ja tein omat ratkaisut elämässäni. Eli otin opintovapaata ja aloin opiskella uutta ammattia ja siihen sivuun otin kaksi uutta työpaikkaa. Enkä kyllä sanallakaan maininnu kellekkään, että perheenlisäys olis haaveissa. Se ei kuulu kellekkään ulkopuoliselle!
Huom. Sen takia on nimenomaan nää raskaussyrjintä ja muut asiat kielletty ihan lailla, että meidän ei enää tarviis tämmösiä oikeesti miettiä :red-heart:

IMG_20220326_062217.jpg
mitä ootte mieltä, onko yhtään vahvistunut eilisestä? dpo10. kuvassa tietysti vaikeampi sanoa mutta minusta näyttää jonkin verran vahvemmalta kun eilen! :Eyes:

lisään alle vielä eilisen.dpo9

IMG_20220325_083827.jpg

On vahvistunut huomattavasti, ihanaa :folded::Two-hearts:

Täällä oletetaan että olisi tänään dpo1 ja sen mukaan meen ja testaan jos testaan :tears: voi olla et harakoille meni tämä kierto kun tuli tää korona mut onhan se kiva kun pieni jännitys on et mitä jos kuitenkin. Ja oon kyl kans niin malttamaton noiden testaamisten kans et en voi ostaa edes valmiiksi kaappiin testejä :rolling:
Meillä menis la joulukuun puoleenväliin jos tästä kierrosta tärppi kävisi :smiling face with heart-eyes:

On vahvistunut huomattavasti, ihanaa :folded::Two-hearts:

Täällä oletetaan että olisi tänään dpo1 ja sen mukaan meen ja testaan jos testaan :tears: voi olla et harakoille meni tämä kierto kun tuli tää korona mut onhan se kiva kun pieni jännitys on et mitä jos kuitenkin. Ja oon kyl kans niin malttamaton noiden testaamisten kans et en voi ostaa edes valmiiksi kaappiin testejä :rolling:
Meillä menis la joulukuun puoleenväliin jos tästä kierrosta tärppi kävisi :smiling face with heart-eyes:

Mä olin ite kovassa flunssassa tän kierron oviksen aikaan ja ajattelin että ei tuu mitään tästä kierrosta, samoin mies oli kipeänä. korona tietenkin eriasia mutta toivoa on kuitenkin! :Smiling Face With Smiling Eyes:
Voi kumpa tärppäisi ja liittyisit joulukuisiin, voi kun täältä nyt moni saisi plussan ja siirtyisi joulukuisiin! :folded:

Terve kaikki! Täällä huutelee uusi kuumeilija. Meillä esikoinen 9v ja pikkukakkosta kuumeillaan. Ihan puskista räjähti minun vauvakuume, mies on kuumeillut jo todella pitkään. :red-heart: Nyt on siis Yk1 Kp2. Aiemminkin ollaan yritetty muutaman kerran muutamia kuukausia kerrallaan, mutta sitten yritys lopetettu elämäntilanteiden takia. Nyt aika on melko hyvä.

Kyllä on minunkin silmiin vahvistunut! :)

joo kyllä siihen jäi nyt kuivanakin selkeä punainen viiva, kun eilisen testin viiva haalistui aikalailla kuivuessaan vaikka sekin näkyy kuivanakin. On tää kun ei millään voi uskoa tohon testiin! :tears: tota yritystä kun on ollut jo pitkään, luin vanhoja viestejä niin oon liittynyt elokuiset 2020 salaiseen ryhmään aikoinaan ja pyytänyt poistoa sieltä kkm:n takia.. joten on tässä uutta plussaa odoteltu jo jonkin aikaa! :tears:

mites Nurppu sulla, oletko tänää testaillut? :Eyes:

joo kyllä siihen jäi nyt kuivanakin selkeä punainen viiva, kun eilisen testin viiva haalistui aikalailla kuivuessaan vaikka sekin näkyy kuivanakin. On tää kun ei millään voi uskoa tohon testiin! :tears: tota yritystä kun on ollut jo pitkään, luin vanhoja viestejä niin oon liittynyt elokuiset 2020 salaiseen ryhmään aikoinaan ja pyytänyt poistoa sieltä kkm:n takia.. joten on tässä uutta plussaa odoteltu jo jonkin aikaa! :tears:

Teitkö tänään testiä? :smiling face with heart-eyes:

En sit taas testannu ku olis pitäny nähä vaivaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: testit on piilossa makkarissa enkä ollu tajunnu siirtää vessaan yhtäkään! Oisin varmaan kyl nähny vaivan jos olis ollu mitään uskoa tärppiin mut tuntu et turhaa olis :D mut katotaan jos iskee päivemmällä testi-into ni voihan sitä päiväpissastaki testailla:Relieved Face:

En sit taas testannu ku olis pitäny nähä vaivaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: testit on piilossa makkarissa enkä ollu tajunnu siirtää vessaan yhtäkään! Oisin varmaan kyl nähny vaivan jos olis ollu mitään uskoa tärppiin mut tuntu et turhaa olis :D mut katotaan jos iskee päivemmällä testi-into ni voihan sitä päiväpissastaki testailla:Relieved Face:

Onko minkäänlaisia oireita ilmaantunut? mä ostin eilen rfsun puikkotestin ja ensin ajattelin että testaan sillä huomen aamulla, mutta taidankin tehdä sen jo tänää :tears: Käydään myöhemmin kaupoilla, niin ostan huomiselle aamulle uudet testit. vielä en uskalla digiä ostaa :tears:

Mä muistan sut sieltä elokuisista. :red-heart: Olin siellä myös aikani...

Laskin äsken myös huvikseni seuraavan mahdollisen lasketun ajan,se olisi joulukuun lopussa. Ehkä aikaisimmin tekemäni lasku tähän mennessä, kun ei ole vielä oviskaan kuin viikon päästä. Mutta hoidot antaa toivoa. Minulle aloitetaan nyt ovulaatioinduktio pistoshoitona.

Mä muistan sut sieltä elokuisista. :red-heart: Olin siellä myös aikani...

Laskin äsken myös huvikseni seuraavan mahdollisen lasketun ajan,se olisi joulukuun lopussa. Ehkä aikaisimmin tekemäni lasku tähän mennessä, kun ei ole vielä oviskaan kuin viikon päästä. Mutta hoidot antaa toivoa. Minulle aloitetaan nyt ovulaatioinduktio pistoshoitona.

voi että kun nyt tärppäis teillä tästä kierrosta! :folded:

Onko minkäänlaisia oireita ilmaantunut? mä ostin eilen rfsun puikkotestin ja ensin ajattelin että testaan sillä huomen aamulla, mutta taidankin tehdä sen jo tänää :tears: Käydään myöhemmin kaupoilla, niin ostan huomiselle aamulle uudet testit. vielä en uskalla digiä ostaa :tears:
Rinnat on kipeenä! Mut kallistun siihen että se on vaan mulla palaamassa normaaliks luteaalioireeks :) ja pientä etomista ollu, mut sekin näyttäs olevan joku tyhmä uus luteaalioire mulla ku useemmassa kierrossa ollu :D

Apua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan :No Evil Monkey::Hear No Evil Monkey::Speak No Evil Monkey:
Tää olkoon viimenen testikuva minkä laitan, vaikka testailuja jatkan edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

IMG_20220326_101701.jpg

View attachment 111743
mitä ootte mieltä, onko yhtään vahvistunut eilisestä? dpo10. kuvassa tietysti vaikeampi sanoa mutta minusta näyttää jonkin verran vahvemmalta kun eilen! :Eyes:

lisään alle vielä eilisen.dpo9

View attachment 111744
Apua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan :No Evil Monkey::Hear No Evil Monkey::Speak No Evil Monkey:
Tää olkoon viimenen testikuva minkä laitan, vaikka testailuja jatkan edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

View attachment 111748

Ihanaa :smiling face with heart-eyes: Kyllä siellä selkeesti viiva vahvistuu ja johdonmukaisesti erilaiset testit näyttää plussaa :red-heart:

Takaisin