Raskaaksi 2022

Apua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan :No Evil Monkey::Hear No Evil Monkey::Speak No Evil Monkey:
Tää olkoon viimenen testikuva minkä laitan, vaikka testailuja jatkan edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

View attachment 111748

tässä kuva vielä kotelon kanssa. nyt on sama testi aamuksi, näkee onko tää lähtenyt vahvistuu samanlailla kun apteekin ultra vahvistui! :folded:
IMG_20220326_114613.jpg

näköjään sitten omaan viestiin vastailen, no kuhan johonkin tulee tekstiä, näköjään pehmennyt jo pää näiden testien kanssa! :rolling:

Apua, jokohan sitä uskois plussaan vaikkei tää mikään luotettava testi olekkaan :No Evil Monkey::Hear No Evil Monkey::Speak No Evil Monkey:
Tää olkoon viimenen testikuva minkä laitan, vaikka testailuja jatkan edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

View attachment 111748

No nyt mäki nään :rolling:
Onnea ihan valtavasti :red-heart::red-heart::red-heart::red-heart:

Ei oo mitään oireita eikä tuntemuksia.. vähän sellasta elohiiren tapasta vatsan seudulla, mutta en lähtis ilakoimaan sellasesta. Illalla olisi yhdet illanistujaiset, taidan varuiksi tilata holittoman viinin ruuan kaveriksi..
Aprillipäivänä ollaan viisaampia että alkaako menkat vai onko jotain muuta meneillään :rolling:

Onnea Star4:red-heart: ja ite laskeskelin jos tästä seuraavasta kierrosta tärppää niin laskettuaika olisi 1.1.2023 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

joo olispa hyvä la :Two-hearts: mun tutulla oli just nyt viimevuonna laskettu aika joulukuun lopussa ja sai pidettyy jalat ristissä ja vauvan mahassa tammikuun alkuun, tais just syntyä 1.1. :tears:

mulle heitti lasketun 7.12, mutta jos edellisen raskauden mukaan mennään niin voi syntyä pariviikkoa aikasemmin, niin sitten tulis marraskuinen :smiling-eyes:

Onko muilla ennen menkkoja semmosta että esim pari päivää aiemmin tulee aamulla pyyhkiessä vähän punertavaa paperiin mutta ei muuta? Huomenna pitäis alkaa ja nyt kahtena aamuna tosiaan aamulla vessassa paperiin punaista, mutta ei muuta..

Ja vuodenvaihteessa on hyvä syntyä! Sekä ennen että jälkeen

Täällä niinkun mullakin niin on miehelläkin ihan epäuskoinen olo että voiko tää olla totta oikeasti, niin pitkään tätä on yritetty, vaikka yrittämällä yritetty vasta puolivuotta! Nyt vasta kun noita plussatestejä näytän miehelle, varsinkin tää viimenen rfsu:n testi sai miehenkin tajuamaan että oikeesti se on kaks viivaa nyt tikussa, mutta tosiaan aikaa menee kummallakin näköjään asian käsittämiseen :tears: :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
ja mä nyt roikun täällä niin kauan että noi plussat vahvistuu, ja sit ku siirryn joulukuisiin, niin otan teidät kaikki sinne myös mukaan, tykkäsitte jouluukusta syntymäkuukautena tai ette! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ei mutta oikeasti tosiaan toivon että täältä mahdollisimman moni nyt saa tärpin! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Täällä niinkun mullakin niin on miehelläkin ihan epäuskoinen olo että voiko tää olla totta oikeasti, niin pitkään tätä on yritetty, vaikka yrittämällä yritetty vasta puolivuotta! Nyt vasta kun noita plussatestejä näytän miehelle, varsinkin tää viimenen rfsu:n testi sai miehenkin tajuamaan että oikeesti se on kaks viivaa nyt tikussa, mutta tosiaan aikaa menee kummallakin näköjään asian käsittämiseen :tears: :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
ja mä nyt roikun täällä niin kauan että noi plussat vahvistuu, ja sit ku siirryn joulukuisiin, niin otan teidät kaikki sinne myös mukaan, tykkäsitte jouluukusta syntymäkuukautena tai ette! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ei mutta oikeasti tosiaan toivon että täältä mahdollisimman moni nyt saa tärpin! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Joo toivottavasti joulukuisissa nähdään ❤

Moikku! Täällä yksi haaveilija jolla nyt ehkä dpo 1. Torstaina tuli plussa ovistikkuun. Jee!!

Tilanne siis on että mulla ei ole ollut vielä yksiäkään menkkoja tässä edellisen synnytyksen jälkeen joka oli alkuvuodesta -21. Nyt vaan olen tikutellut ovista ja nyt alkoi olemaan tuntemuksia niin sain myös plussan sieltä bongattua. Talletukset osui dpo -2 ja dpo 0. Toivotaan, että natsaa
1f64f-1f3fb.png
.
Nyt alkaa siis ne kuuluisat piinapäivät
1f62c.png

Moikku! Täällä yksi haaveilija jolla nyt ehkä dpo 1. Torstaina tuli plussa ovistikkuun. Jee!!

Tilanne siis on että mulla ei ole ollut vielä yksiäkään menkkoja tässä edellisen synnytyksen jälkeen joka oli alkuvuodesta -21. Nyt vaan olen tikutellut ovista ja nyt alkoi olemaan tuntemuksia niin sain myös plussan sieltä bongattua. Talletukset osui dpo -2 ja dpo 0. Toivotaan, että natsaa
1f64f-1f3fb.png
.
1f62c.png
Tervetuloa mukaan, toivottavasti sun vierailu on pikainen ja tärppi osuu. :smiling-eyes::folded:

1f64f-1f3fb.png
.
1f62c.png
Hienoa että ovis löytyi! Kovasti tärppionnea! :)

Testasin muuten aamun tokasta pissasta tänään kuitenkin, häikäisevän vitivalkoinen nega oli :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: vähän siinä jo alkoi ikävöimään niitä raskauskeijun herkkiä... Niissä oli kyllä tunnelmaa kun sai usein tihrustaa että mitäs siinä nyt näkyykään :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Onnea Star4:red-heart: ja ite laskeskelin jos tästä seuraavasta kierrosta tärppää niin laskettuaika olisi 1.1.2023 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mulla sama! Siis jos tästä kierrosta näillä tiedoilla tärppäis, niin la olis 1.1. Tosin katotaan nyt kun on eka inssikierto, että mihin ovis ja sen myötä inssi asettuu..

Esikoisen laskettu aika tais olla 2.1., syntyi vasta 15.1. rv41+6 kolmen vuorokauden käynnistysyritysten jälkeen. Samoin toinen syntyi vasta käynnistyksen avulla, 17.1. .. Sillon meni vedet, joten piti käynnistää aiemmin. Mulla ei vaan oma kroppa ilman oksitosiinia suostu supistelemaan.

Eli pohdiskelen vaan, että oishan se hienoo saada tammikuinen taaskin.

Okei tän kierron oon vähä liian rennosti ottanu, ku ei ees muista tehneensä ovulaatio testiä ku se pissitikku oli jääny pesukoneen päälle oottaa tulosta. Ni illalla sen vasta muistin et ainii tää tikku on täällä. No eihä siitä enää mitää näkyny tietenkään. :tears:

Okei tän kierron oon vähä liian rennosti ottanu, ku ei ees muista tehneensä ovulaatio testiä ku se pissitikku oli jääny pesukoneen päälle oottaa tulosta. Ni illalla sen vasta muistin et ainii tää tikku on täällä. No eihä siitä enää mitää näkyny tietenkään. :tears:
Rentous on ihan hyvästä :tears: Mä taidan alkaa testaa ovista kunhan sunnuntai aamu valkenee. Sit olis kp9.
Mulla jo tuntuu alavatsalla sellasta minijomoa, ehkä enemmän vasemmalla puolella tällä kertaa. No saa nähdä kun päiviä kuluu että millä puolella nippailee enemmän.

IMG_20220327_070254.jpg

Tämän aamun testi, dpo11. Kyllä se vaan taitaa vahvistua! Nyt on rinnat yönaikana kipeytyneet kovin, ja ennen kun edes silmät sain auki niin oli huono olo. kai tää on ihan totta! :Two-hearts:

Muokattu viimeksi:
Takaisin