Raskaaksi 2022

Mitä sinulle kuuluu? :smiling face with heart-eyes:
Hyvää kuuluu. Täällä mennään viikoilla 15+3.:Two Hearts:Kotidoppler ollu kovalla käytöllä ny,kun noin viikko sitten kuulin vauvan sykkeen ekaa kertaa. Pieniä vuotoja oli viikolle 13 saakka,jonka takia ravasin melkein viikottain ultrassa,mutta vauvalla kaikki mainiosti ja vuotelun syy ei koskaan selvinny. Oon välil käyny uteliaana kurkkimassa täällä,mut en yhtä tiuhaan mitä yritysaikoina.Mitäs sä?:smiling face with heart-eyes:

IMG_20220327_200355.jpg

aika voittaja fiilis kun pc:n testiinkin ilmestyi kunnon viiva nyt, perjantaina näkyi tuskin mitään :Eyes: ja tolla rfsun 25ml sai kans ihan kunnon viivan jo! Ilmeisesti hcg on nousussa ja mä uskallan huomisen aamun jälkeen lopettaa nää testailut! :Smiling Face With Halo:

Onnea plussat!! Kaikkia viestejä en vielä ehtinyt läpi käymään. Itse kun lyöttäydyn tänne ainoastaan piinapäivillä, niin paljon jää välistä. Olen onnistunut olemaan niin etten testin testiä ole tehnyt ja pari päivää kun kuukautisten pitäisi alkaa...Olot ei oikein ole suuntaan tai toiseen. Luultavasti tiistaina testaan.

Tääl kp 12 ja täysin puhas o testi nega vaik vv jo alkoi lisääntyä..kohta jos pääsee piinailee..:smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
On tää kans jotai huulluutta, mut mua vähän harmittaa ku ei oo kotona enää kasaa halpoja testejä mitä vois vaan surutta testailla! :D tänäänkin jätin testaamatta ku vaan yks medigoo enää jäljellä! Onks joku muu kauppa ku raskauskeiju mistä vois harkita ostavansa kasan halpoja testejä? :Eyes:

Kotitestin lisäksi suosittelen babyplanilta tilaamaan! :thumbs-up::smiling-eyes:

View attachment 111774

aika voittaja fiilis kun pc:n testiinkin ilmestyi kunnon viiva nyt, perjantaina näkyi tuskin mitään :Eyes: ja tolla rfsun 25ml sai kans ihan kunnon viivan jo! Ilmeisesti hcg on nousussa ja mä uskallan huomisen aamun jälkeen lopettaa nää testailut! :Smiling Face With Halo:

Mahtavuutta:smiling face with heart-eyes:
Nyt näkyy jo niin selvästi ettei tarvii edes kuvaa avata :Hugging Face:

Onko muita piinailijoita tällä hetkellä?
Täällä nyt kp22, dpo2 arviolta.
Tilasin just muutaman herkän testin valmiiks kaappiin odottamaan.
Alustavasti ajattelin että testaan maanantaina 4.4 mutta katotaan malttaako sinne asti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Alustavasti ajattelin että testaan maanantaina 4.4 mutta katotaan malttaako sinne asti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

mä kyllä täällä taustalla vielä seurailen teijän piinapäiviä ja testejä! Toivottavasti tulee paljon plussia! :folded:

Toivottavasti on tärppi käynyt! :)

Mulla on nyt dpo12, ja käytin viimisen Medigoon herkän testin iltapissaan äsken, puhdas nega oli taas! Ja pistin tilaukseen noita sofin liuskoja (siellä oli alennus!) sekä lisää medigoon herkkiä :D pääsee sit ens kierrosta taas flippaamaan noiden testien kanssa :Relieved Face:

Mul on tässä kierrossa ollu jo monta päivää ruskeeta tuhruvuotoa. Viime kierrossa oli se outo isompi lorahdus ruskeeta vuotoa pari päivää ennen kuukautisten alkua, mut muuten ei mulla moneen vuoteen tällästä oo ollu! Joskus aikanaan minipillerien kanssa oli. Mut nuo polyypit voi aiheuttaa mun ymmärtääkseni tällästä, eli ehkä se polyyppi vaan nyt hermostu siitä keittosuolaliuoshuuhtelusta mikä tässä kierrossa oli, ja tuohtuneena nyt vuotelee siellä!

Täällä mennään ihan samassa dpo2 tänään. Kiertopäivää ei ole kun ei ole ollut menkkoja sitten vuoden 2019 jälkeen . Lapsi on kyllä tässä välissä jo tullut!☺️

Täällä myös dpo2 meneillään, mutta tällä hetkellä on odotukset aika matalat, kun on toi luteaali ollut niin älyttömän lyhyt, niin ei nyt sit jaksa oikeen innostua. Kuitenkin alkaa menkat taas jotain dpo7, blaah. :Grimacing Face::crying-face:

Jep, kp 24/26 menossa. En tiedä taphtuiko ovis ollenkaa, jos niin salakavalasti meni ohi silmien. Jos ei perjantaina ole menkat alkaneet niin lauataina kaivan testin esiin :smiling-eyes:

Täällä kp 2. Mulla näköjään tämä menkkojen toka päivä on aina pahin; kauheat krampit, oksettaa ja vuoto tulee läpi tamppoonien. :Grinning Face With Smiling Eyes: Sitten kp 3-4 jo helpottaa ja 5.päivänä enää tiputtelua. Huomenna aloitan taas letrot ja päästäänkin seuraavaan inssiin tässä kierrossa! :Hugging Face: En muista kerroinko tänne puolelle, mutta sain viime torstaina lääkäriltä puhelun, että miehelle määrättiin antibiootti ja sillä koitetaan nyt hoitaa sitä leukospermiaa. Toivotaan, että lääkityksestä on apua ja se parantaisi simppanäytteen tulosta.

Täällä oli keskustelua lasketuista ajoista. Itsekin laskeskelin, että jos tässäkin kierrossa ovis olisi jo siinä kp 11-12, kuten nyt viime kierrossa letrojen kanssa, niin LA olisi vuoden lopulla. Mun mies on jouluhullu, kun itse taas en ole koskaan ollut mikään jouluihminen. Mieheni myötä olen tosin sille hieman lämmennyt. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olisi vaan maailman parhain joululahja miehelleni, jos lapsi sattuisi syntymään niihin aikoihin. :Heavy Black Heart: Noh, näin toivoin viime vuonnakin, eikä niin tapahtunut.. :( Mutta onhan sitä taas mahdollisuus. :folded:

Star4:lle vielä erikseen paljon onnea plussasta! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts:

View attachment 111774

Wau onnea paljon! Teillä oli yritystä se 6kiertoa ja nyt tärppikierrolla siis vain kerran seksiä?

Tilasin kuitenkin ovulaatiotestejä netistä,vaikken ole selkeää plussaa enää saanut jouluaaton jälkeen. Eli kiertoja 3 joissa ei positiivista ovistestiä (enää)... Kyllä masensi kuitenkin niin paljon nyt koko kuukautisajan. Luulin että jo tottuisin pettymykseen mutta pahempana se tuli vasta kp 3,nyt vuotoa tuli eilen seksin jälkeen peitolle kunnolla. Ja tuota ennen oli tosiaan vuoto jo loppunut,ei sidettäkään tarvinnut. Tuostakaan ei ollut terveyskeskuksen äitiysneuvola/ehkäisyneuvolan lekuri huolissaan vaikka itse olin. Tammikuussa vuotoa tuli seksin jälkeen myös,mutta erona se ettei ollut menkkojen aika.
Tässä testihimoisille kuvaa aamun viimeisistä varmistustesteistä ettei ollut valemenkat(joita toivonut turhaan 8kk) ja yllätyin Pregcheckistä johon sain haamun... Ennen ei koskaan se ole antanut minkäänlaista turhaa viivaa. Nyt antoi. Rfsu herkkään ei saatu turhaa viivaa samasta pissasta. Bravoo! PC laatu huonontunut tai mun kropassa&silmissä vikaa?

DPO 14/(kp 6)

C13EB5CC-B24D-41A6-8DB1-DFC847078B5D.jpeg

Muokattu viimeksi:
Täällä kp 2. Mulla näköjään tämä menkkojen toka päivä on aina pahin; kauheat krampit, oksettaa ja vuoto tulee läpi tamppoonien. :Grinning Face With Smiling Eyes: Sitten kp 3-4 jo helpottaa ja 5.päivänä enää tiputtelua. Huomenna aloitan taas letrot ja päästäänkin seuraavaan inssiin tässä kierrossa! :Hugging Face: En muista kerroinko tänne puolelle, mutta sain viime torstaina lääkäriltä puhelun, että miehelle määrättiin antibiootti ja sillä koitetaan nyt hoitaa sitä leukospermiaa. Toivotaan, että lääkityksestä on apua ja se parantaisi simppanäytteen tulosta.

Täällä oli keskustelua lasketuista ajoista. Itsekin laskeskelin, että jos tässäkin kierrossa ovis olisi jo siinä kp 11-12, kuten nyt viime kierrossa letrojen kanssa, niin LA olisi vuoden lopulla. Mun mies on jouluhullu, kun itse taas en ole koskaan ollut mikään jouluihminen. Mieheni myötä olen tosin sille hieman lämmennyt. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olisi vaan maailman parhain joululahja miehelleni, jos lapsi sattuisi syntymään niihin aikoihin. :Heavy Black Heart: Noh, näin toivoin viime vuonnakin, eikä niin tapahtunut.. :sad001 Mutta onhan sitä taas mahdollisuus. :folded:

Star4:lle vielä erikseen paljon onnea plussasta! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts:

Kiitos :smiling-eyes:
Olispa aivan mahtava joululahja miehelle! :smiling face with heart-eyes: Toivon tosiaan että teilläkin tärppää kierrosta ja plussatuulia ihan kaikille! :folded::folded:

Wau onnea paljon! Teillä oli yritystä se 6kiertoa ja nyt tärppikierrolla siis vain kerran seksiä?

Tilasin kuitenkin ovulaatiotestejä netistä,vaikken ole selkeää plussaa enää saanut jouluaaton jälkeen. Eli kiertoja 3 joissa ei positiivista ovistestiä (enää)... Kyllä masensi kuitenkin niin paljon nyt koko kuukautisajan. Luulin että jo tottuisin pettymykseen mutta pahempana se tuli vasta kp 3,nyt vuotoa tuli eilen seksin jälkeen peitolle kunnolla. Ja tuota ennen oli tosiaan vuoto jo loppunut,ei sidettäkään tarvinnut. Tuostakaan ei olla huolissaan vaikka itse olen. Tammikuussa vuotoa tuli seksin jälkeen samallai mutta erona se ettei ollut menkkojen aika.
Tässä testihimoisille kuvaa aamun viimeisistä varmistustesteistö(testihullu myös täällä), ja yllätyin Pregcheckistä johon sain haamun... Ennen ei koskaan se ole antanut minkäänlaista turhaa viivaa. Nyt antoi. Laatu varmaan huonontunut tai mun kropassa vikaa?

DPO 14/(kp 6)
View attachment 111780

Kyl siin joku viiva näkyy mut oisko viivanpaikka kun tolla dpolla pitäs varmaan jo kunnon viiva olla! :Eyes:

Meillä oli siis ennen ovista neljä kertaa talletteluja mutta en tiedä oisko sieltä kestänyt ovikseen asti, joten kovasti uskon että ovisplussapäivänä kun talleteltiin niin siitä tämä raskaus on saanut alkunsa :tears: sen plussan jälkeen ei talleteltu pitkään aikaan ja talleteltiin muutes kaks kertaa silloin plussa päivänä :smiling face with heart-eyes:

ja tää oli sinänsä muutenkin hassu kierto kun ovisoireet oli ihan eri mitä normaalisti ja se ovisplussa viivakaan ei ollut niin tumma kun yleensä.. vaikka tosiaan alkuun mulla olikin kovat odotukset kierrolle niin kaikki odotukset kyllä karis hyvin matkan varrella kun oltiin vielä kipeitäkin oviksen aikaan. eikä oikeen mitään oireita ollut tai kaikki liittyi pms oireisiin samallailla ettei voinut kuvitellakkaan olevan tärpännyt. Tuli kyllä niin puuntakaa tämä tärppi, kun tosiaan reilu 2vuotta ollaan oltu ilman ehkäsyä, puoli vuotta siitä yritetty ihan kunnolla, tuona aikana ei yhtään kunnollista plussaa, niin olin jo hieman menettänyt toivonkin!:Smirking Face: näköjään vähiten kun sitä odottaa niin se tärppää! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Kyl siin joku viiva näkyy mut oisko viivanpaikka kun tolla dpolla pitäs varmaan jo kunnon viiva olla! :Eyes:

Meillä oli siis ennen ovista neljä kertaa talletteluja mutta en tiedä oisko sieltä kestänyt ovikseen asti, joten kovasti uskon että ovisplussapäivänä kun talleteltiin niin siitä tämä raskaus on saanut alkunsa :tears: sen plussan jälkeen ei talleteltu pitkään aikaan ja talleteltiin muutes kaks kertaa silloin plussa päivänä :smiling face with heart-eyes:

ja tää oli sinänsä muutenkin hassu kierto kun ovisoireet oli ihan eri mitä normaalisti ja se ovisplussa viivakaan ei ollut niin tumma kun yleensä.. vaikka tosiaan alkuun mulla olikin kovat odotukset kierrolle niin kaikki odotukset kyllä karis hyvin matkan varrella kun oltiin vielä kipeitäkin oviksen aikaan. eikä oikeen mitään oireita ollut tai kaikki liittyi pms oireisiin samallailla ettei voinut kuvitellakkaan olevan tärpännyt. Tuli kyllä niin puuntakaa tämä tärppi, kun tosiaan reilu 2vuotta ollaan oltu ilman ehkäsyä, puoli vuotta siitä yritetty ihan kunnolla, tuona aikana ei yhtään kunnollista plussaa, niin olin jo hieman menettänyt toivonkin!:Smirking Face: näköjään vähiten kun sitä odottaa niin se tärppää! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Joo samaa ajattelin. On se kummallista kun silloin tärppää kun vähiten odottaa. Itse en osaa olla miettimättä enää kaikenlaista,koska tämä yritys on vienyt kaiken positiivisuuden. En olisi koskaan voinut ajatella että tulen olemaan tässä tilanteessa että yrittämällä yritetty nyt 8kk. Aiemmat raskaudet kun alkoivat aina kertalaakilla. (12 raskautta)
Jotenkin tuntuu sille ettei mun kroppa enää tule raskautta alulle saamaan. Tämä on henkisesti jo niin raskasta että ajatellut "laittaa hanskat tiskiin". Masennus alkanut ja joka pv olen vain surua ym.negatiivisuutta täynnä. En tiedä kauanko jaksan enää yrittää.

Takaisin