Raskaaksi 2022

Wau onnea paljon! Teillä oli yritystä se 6kiertoa ja nyt tärppikierrolla siis vain kerran seksiä?

Tilasin kuitenkin ovulaatiotestejä netistä,vaikken ole selkeää plussaa enää saanut jouluaaton jälkeen. Eli kiertoja 3 joissa ei positiivista ovistestiä (enää)... Kyllä masensi kuitenkin niin paljon nyt koko kuukautisajan. Luulin että jo tottuisin pettymykseen mutta pahempana se tuli vasta kp 3,nyt vuotoa tuli eilen seksin jälkeen peitolle kunnolla. Ja tuota ennen oli tosiaan vuoto jo loppunut,ei sidettäkään tarvinnut. Tuostakaan ei ollut terveyskeskuksen äitiysneuvola/ehkäisyneuvolan lekuri huolissaan vaikka itse olin. Tammikuussa vuotoa tuli seksin jälkeen myös,mutta erona se ettei ollut menkkojen aika.
Tässä testihimoisille kuvaa aamun viimeisistä varmistustesteistä ettei ollut valemenkat(joita toivonut turhaan 8kk) ja yllätyin Pregcheckistä johon sain haamun... Ennen ei koskaan se ole antanut minkäänlaista turhaa viivaa. Nyt antoi. Rfsu herkkään ei saatu turhaa viivaa samasta pissasta. Bravoo! PC laatu huonontunut tai mun kropassa&silmissä vikaa?

DPO 14/(kp 6)

View attachment 111781
On kyllä melkoista kun ei voi noihin testeihinkään kunnolla luottaa :Face Without Mouth: Mitä jos sulla ovishuippu menee nopeasti ohi ja siksi et saa sitä tikkuun?

ikävää noi vuodot, olisko siellä jotain mikä ärsyyntyy seksistä ja siksi vuotaa? En tiedä kun ei ole kokemusta.
Paljon haleja , toivottavasti saat mielen paremmaksi jotenkin :Hugging Face:

Tikutin nyt silti ovista(tässähän sen jo taas näkee, en pysty olla, jotain jännitystä). Ja hyvin paljon vahvempi viiva mitä eilen, veikkaan sen tapahtuvan siis aikaisemmin, saattaa olla että saan plussan jo huomenissa.
Ja mitä aikasemmin plussa niin aikasemmin piinapäiville jee!

Liitteet

• 3C371F49-7A8F-4B48-BA20-9854FA6165CF.jpeg
    3C371F49-7A8F-4B48-BA20-9854FA6165CF.jpeg
    300.6 KB · Katsottu: 68
SOS. Ainut testi mikä kaapissa oli niin tietenkin ovistesti digi ja päätin tehdä sellaisen. Kysymys! Onko joku tästä porukasta tehnyt ovulaatiotestin loppu kierrosta (itsellä menkkojen pitäisi alkaa huomenna) ja tulos ollut pos ja hymy ja EI ole ollut raskaana.?
Tästä aiheesta on ennenkin keskusteltu ja LH piikki ilmeisesti voi tulla loppu kierrosta.?
No oli niin tai näin niin ainakin jännitystä loppu aikaan tästä sai.

SOS. Ainut testi mikä kaapissa oli niin tietenkin ovistesti digi ja päätin tehdä sellaisen. Kysymys! Onko joku tästä porukasta tehnyt ovulaatiotestin loppu kierrosta (itsellä menkkojen pitäisi alkaa huomenna) ja tulos ollut pos ja hymy ja EI ole ollut raskaana.?
Tästä aiheesta on ennenkin keskusteltu ja LH piikki ilmeisesti voi tulla loppu kierrosta.?
No oli niin tai näin niin ainakin jännitystä loppu aikaan tästä sai.
Minä olen tehnyt juuri noin kolmisen kuukautta sitten, luulin että loppukierto ja kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli kp.29. Ovistesti oli silloin vahvasti plussa mutta mulla se kierto oli venähtänyt poikkeuksellisen pitkäksi. En siis ollut raskaana. Sun kannattaa tehdä raskaustesti :smiling-eyes:

Minä olen tehnyt juuri noin kolmisen kuukautta sitten, luulin että loppukierto ja kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli kp.29. Ovistesti oli silloin vahvasti plussa mutta mulla se kierto oli venähtänyt poikkeuksellisen pitkäksi. En siis ollut raskaana. Sun kannattaa tehdä raskaustesti :smiling-eyes:

Joo teen heti kun saan jostain testin. Olin jo päättänyt että teen vasta kun kuukautiset myöhässä. Mutta jostain syystä poltteli testata sitä teoriaa jos näyttäisikin raskauden! Mutta eipä tuo tulos tehnyt paljon viisaammaksi

Sain jo tälle illalle tehtyä testin. Eli minun kohdalla tämä ovulaatiotesti plussa tarkoitti raskautta. :smiling face with heart-eyes: Huomenna pitäisi kuukautisten alkaa flo:n mukaan. (ja toivottavasti pysyvät poissa!!)
Tsemppiä piinapäiviin ja yrityksiin. Tämä foorumi on kyllä :thumbs-up:

Sain jo tälle illalle tehtyä testin. Eli minun kohdalla tämä ovulaatiotesti plussa tarkoitti raskautta. :smiling face with heart-eyes: Huomenna pitäisi kuukautisten alkaa flo:n mukaan. (ja toivottavasti pysyvät poissa!!)
Ihanaa, paljon onnea!! :)

Aivan mahtavaa, Onnea paljon! :smiling face with heart-eyes: tulet sitten joulukuisiin sinäkin :Two-hearts:

Onnea paljon :smiling face with heart-eyes::red-heart::smiling face with heart-eyes:

Jee onnea tuhannesti:Two-hearts:
Ja on vielä vahva viiva :thumbs-up::thumbs-up::thumbs-up:

Täällä alkaa vissiin kolkutella menkat ovella! Pientä vahvistuvaa menkkakipua nyt. Ajallisestikin pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna, eli uskon että näillä tuntemuksilla alkais huomenna.

Eikä edes harmita! Tässä kokoajan lähestytään ensin polyypin poistoa ja sit IVF:ää :Two-hearts: ja lisäravinteetkin luo sellaista tunnetta kuin tekis jotain asian eteen! Ehkä vois sellasen pienen toiveen elimistölle esittää, että seuraava ja sitä seuraava kierto ei olis kauheen epäsäännöllisiä, muuten menee polyypinpoisto hankalammaks :Eyes:

Ohhoh, että ovistesti toimikin sitten raskaustestinä myös! Onnea kovasti :Two-hearts:

Onnea suuresti:Two-hearts:

Millä Dpo:lla suunnilleen alkaa se kellertävä valkovuoto tai valkovuoto ylipäätään?

Mahtavaa, onnea :Two-hearts:

Ihanaa, kovasti onnea!! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Onnea! Nätti plussa! :smiling face with heart-eyes:

Mä en kestä, kun tänne tulee näitä plussia ja sit teistä huokuu kaikista se niin aito onni ja ihanuus! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ootte niin plussanne ansainneet!

Täällä on nyt menkat lusittu läpi ja toooooooodella odottavaisin mielin uuteen oviksen metsästykseen. Suurissa odotuksissa on tietty varjopuolena se tosi korkea pudotus. Mut nyt tuntuu niin hyvältä tän kaiken suhteen ettei pidä stressaa etukäteen! :folded:

Takaisin