On kyllä melkoista kun ei voi noihin testeihinkään kunnolla luottaa Mitä jos sulla ovishuippu menee nopeasti ohi ja siksi et saa sitä tikkuun?Wau onnea paljon! Teillä oli yritystä se 6kiertoa ja nyt tärppikierrolla siis vain kerran seksiä?
Tilasin kuitenkin ovulaatiotestejä netistä,vaikken ole selkeää plussaa enää saanut jouluaaton jälkeen. Eli kiertoja 3 joissa ei positiivista ovistestiä (enää)... Kyllä masensi kuitenkin niin paljon nyt koko kuukautisajan. Luulin että jo tottuisin pettymykseen mutta pahempana se tuli vasta kp 3,nyt vuotoa tuli eilen seksin jälkeen peitolle kunnolla. Ja tuota ennen oli tosiaan vuoto jo loppunut,ei sidettäkään tarvinnut. Tuostakaan ei ollut terveyskeskuksen äitiysneuvola/ehkäisyneuvolan lekuri huolissaan vaikka itse olin. Tammikuussa vuotoa tuli seksin jälkeen myös,mutta erona se ettei ollut menkkojen aika.
Tässä testihimoisille kuvaa aamun viimeisistä varmistustesteistä ettei ollut valemenkat(joita toivonut turhaan 8kk) ja yllätyin Pregcheckistä johon sain haamun... Ennen ei koskaan se ole antanut minkäänlaista turhaa viivaa. Nyt antoi. Rfsu herkkään ei saatu turhaa viivaa samasta pissasta. Bravoo! PC laatu huonontunut tai mun kropassa&silmissä vikaa?
DPO 14/(kp 6)
View attachment 111781
ikävää noi vuodot, olisko siellä jotain mikä ärsyyntyy seksistä ja siksi vuotaa? En tiedä kun ei ole kokemusta.
Paljon haleja , toivottavasti saat mielen paremmaksi jotenkin