Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minähän se olin niiden taulukoiden takana! :) Tässä vielä uusiks ne naisten lisäravinteet:Mä otan aamuisin kaikki muut paitsi sen missä on puristettuna naudan maksa, rautaa sisältää niin häiritsee muuten thyroxiini imeytymistä. Ja illalla melatoniini, sitäkin kokeilen tähän kiertoon kun siitä oli aiemmin juttua, en enää muista kuka laittoi sen taulukon. Täytyykin mennä se kaivaan esiin ja kirjoittaa ylös jos tarvii varautua vielä joihinkin lisäravinteisiin .
Pitääkö noi kaikki napsia purkista, vai voisko ruokavalioon jotain lisäämällä saada noita tarpeeks..Minähän se olin niiden taulukoiden takana! :) Tässä vielä uusiks ne naisten lisäravinteet:
View attachment 111725
Minähän se olin niiden taulukoiden takana! :) Tässä vielä uusiks ne naisten lisäravinteet:
View attachment 111725
Kyllä minä jo uskallan Star4 onnitella!
Kun ovisplussa on tullu, niin seuraava päivä on Dpo0. Eli sulla olis nyt vasta dpo9 ja siihen nähden ihme että jotain edes näkyy, minusta kuitenkin ihan selkee keissi. Onnea!
Ovisplussa taitaa keskimäärin dpo -2 tai dpo -1, eri ihmisillä kestää eri ajan ovisplussasta siihen että munasolu lähtee liikkeelle :)Eli onko ovispäivä -1?
Ihan pihalla ite noista mut laskurilla katoin suuntaa antavan oviksen ajankohdan ja se olis ollut niinku eilen niin onko mulla tänään dpo0 vai dpo1?
Ovisplussa taitaa keskimäärin dpo -2 tai dpo -1, eri ihmisillä kestää eri ajan ovisplussasta siihen että munasolu lähtee liikkeelle :)
View attachment 111719
siis ei oo totta!!! apteekin ultra, näyttääkö nää viivanpaikkoja, tuo on kyllä jo punanen viiva!! mä en voi uskoa tätä!!!
Tyhmänä vielä täällä kyselen et missä kohtaan ne ns.ovislimat esiintyy? Et sit kun sitä limaa tulee niin onko jo myöhäistä talletella?
mä pyydän jo etukäteen anteeks kun spämmään näitä testikuvia, mutta siis tein tän toisen pc:n päiväpissasta ja tähän nyt jäi kyllä jo selkeämmin viiva kun aamulla, vaikka edelleen tää on aika haalea tietenkin. siksi just testasin kun malttamattomana ajattelin että voisko olla jo lähteny vahvistuu ja on selkeästi verraten aamuun, tai johtuu sitten mistä vaan, mutta jokohan sitä uskaltais uskoa että joku ainakin yrittää tarrautua matkaan pitää nyt malttaa huomis aamuun että testaan sillä apteekin testillä vielä. varmaan täytyy digikin käydä hakemassa vielä lisäksi
View attachment 111730
Kyllä sä nyt saat spämmätä! Nää on niin ainutlaatuisia hetkiä!
Onpa täällä monella jännät paikat testailun ja hoitojen odotuksenkin muodossa Toivotaan, että päästään näkemään plussia
Täällä on työkuvioista vähän ristiriitaiset fiilikset, kun olisi mahdollisuus uuteen määräaikaiseen soppariin, mutta toisaalta on kauhea syyllisyyden tunne siitä, että saatan jäädä kesken sopimuksen äitiyslomalle. Toisaalta taas en haluaisi jättää sopimusta uusimattakaan, kun mitään raskautta ei vielä edes ole ja tykkään nykyisestä työpaikasta ihan valtavasti. Olisihan se sitten tosi harmi, jos raskautumisessa menisi pitkäänkin ja sen takia olisin jättänyt paikan ottamatta vastaan. Kuitenkin tiedän, että moni työkaveri pitäisi minua sitten itsekkäänä, jos jäisinkin äitiyslomalle kesken sopimuksen... Onko kukaan muu joutunut miettimään vastaavaa? Lain mukaanhan tämä on selvä juttu eikä mahdollisella raskaudella saisi olla asiaan mitään vaikutusta, mutta silti tulee syyllinen olo jo etukäteen
Hei todellakin otat työn vastaan. Sinun tehtävä ei oo huolehtia miten muut töissä pärjää kun jäät äitiyslomalle. Se on esimiehen tehtävä. Miksi meille on taottu päähän tässä suorituskeskeisssä maailmassa että äitiysloma olisi muka itsekästä. Hitto vie ei se vauva yksin kotona pärjää. Kyllä on lisääntyvillä naisillakin oikeus käydä töissä ja jäädä äitiyslomalle ilman syyllistämistä. Olet sen työn ansainnut. Herää sellainen viha suotitusyhteiskuntaa kohtaan työelämästä miten väärin on että nainen joutuu tuntemaan tyyllisyyttä perheenlisäyksestä. Vaikkei todellakaan tarvitsisi. Jos työkaverit pitää itsekkäänä niin kovin ovat pienosieluisia. En tosin usko että pitävät vaan tässäkin on vaan kyse pelosta mitä muut ajattelee.