Raskaaksi 2022

Joo sulla on kyl hankalaa noiden haamujen kanssa! Ehkä sun sit kantsii tosiaan vältellä niitä herkkiä testejä ja käyttää vaan niitä 25 vahvusia!
Haha katsotaan kui käy :tears:

Jee mun vv on tahmeaa eli ovis se on tulossa.. Ihana info!! :rolling::rolling:

mä tein tossa toisen testin ja se oli nega, hailuraa se näytti mut tosi hailuraa.:Eyes: Vaikuttasko se et se eka oli tokasta pissasta tehty? että nyt vaan pitää malttaa oottaa pari päivää ja tehä aamulla taas seuraava?

Taitaa plussa jo olla. Kipuja odotellessa :smiling-eyes::folded:
Toivotaan et irtoaa hyvältä puolelta, miltä puolen molemmat lapset saaneet alkunsa.

Liitteet

• IMG_20211231_123324.jpg
    IMG_20211231_123324.jpg
    245.5 KB · Katsottu: 127
mä tein tossa toisen testin ja se oli nega, hailuraa se näytti mut tosi hailuraa.:Eyes: Vaikuttasko se et se eka oli tokasta pissasta tehty? että nyt vaan pitää malttaa oottaa pari päivää ja tehä aamulla taas seuraava?
Huomenna kokeile aamun ekasta :smiling-eyes::Two-hearts:
Saisko kuvaa hailurasta koska toki ajoissa päiväpissa voi antaa haaleempaa

Huomenna kokeile aamun ekasta :smiling-eyes::Two-hearts:

menee testit kyllä sunnuntaille. Oon tänää lähdössä ystävän luokse viettämään Uuttavuotta niin ei taida kehdata siellä testailla :tears: onneksi saa muuta ajateltavaa, sekoaa pää näiden testien kanssa:tears:

menee testit kyllä sunnuntaille. Oon tänää lähdössä ystävän luokse viettämään Uuttavuotta niin ei taida kehdata siellä testailla :tears: onneksi saa muuta ajateltavaa, sekoaa pää näiden testien kanssa:tears:
Saisko kuvaa siitä haamusta?
Ku tosiaan alussa päiväpissa voi näyttää paljon haaleampaa viivaa kun aamun ekat

Saisko kuvaa siitä haamusta?
Ku tosiaan alussa päiväpissa voi näyttää paljon haaleampaa viivaa kun aamun ekat

no mä heitin ne pikapäissä molemmat testit jo roskiin.:tears: minä kun joudun lapsilta salassa testailemaan niin en voi säilyttää niitä missään, pitää pakettien mukana heittää lähes heti roskiin, kauheeta salatestailua :tears:
Lapset ei vielä tiedä meidän tästä yrityksestä mitään, ollaan ajateltu että kerrotaan perheenlisäyksestä heille sitten vasta kun on turvalliset viikot menossa:smiling-eyes:

mä nyt leijun vaaleanpunaisilla pilvillä sen yhen testin varassa siihen saakka että testaan uudestaan :tears: niin räikeetä viivaa ei kyllä voi tulla jos ei oikeasti jotain tapahdu tuolla alakerrassa:tears:

no mä heitin ne pikapäissä molemmat testit jo roskiin.:tears: minä kun joudun lapsilta salassa testailemaan niin en voi säilyttää niitä missään, pitää pakettien mukana heittää lähes heti roskiin, kauheeta salatestailua :tears:
Lapset ei vielä tiedä meidän tästä yrityksestä mitään, ollaan ajateltu että kerrotaan perheenlisäyksestä heille sitten vasta kun on turvalliset viikot menossa:smiling-eyes:

mä nyt leijun vaaleanpunaisilla pilvillä sen yhen testin varassa siihen saakka että testaan uudestaan :tears: niin räikeetä viivaa ei kyllä voi tulla jos ei oikeasti jotain tapahdu tuolla alakerrassa:tears:
Aika samat menot meillä, että jossain testissä näkyy jotain ja toisessa ei :P vaik sulla oli kyl paljon selvempi viel! Mä eilen googlettelinki tätä aika paljon ja kyl siel löyty sen suuntasta, että alussa voi ihan hyvin pissan laimeus aiheuttaa tollasta vaihtelua, ku on niin vähän viel sitä hCG:tä. Ja rohkastiin että oottele viikko ja kato sit uusiks :Eyes: tota joo, jos on jo siin mielentilassa että testailee jo joka hiton päiväpissatki ni viikon oottelu kuulostaa kivuliaalta ;D mut joo, mä kyl tänää ainaki ny otan chillimmin kun oireita tuntuu olevan ja lämmötki palas takas ylös, mikä ei oo mulla ihan normaalia. Ja kuvittelen että ehkä mahdollisesti jotain voi olla meneillään :Relieved Face:

Aika samat menot meillä, että jossain testissä näkyy jotain ja toisessa ei :P vaik sulla oli kyl paljon selvempi viel! Mä eilen googlettelinki tätä aika paljon ja kyl siel löyty sen suuntasta, että alussa voi ihan hyvin pissan laimeus aiheuttaa tollasta vaihtelua, ku on niin vähän viel sitä hCG:tä. Ja rohkastiin että oottele viikko ja kato sit uusiks :Eyes: tota joo, jos on jo siin mielentilassa että testailee jo joka hiton päiväpissatki ni viikon oottelu kuulostaa kivuliaalta ;D mut joo, mä kyl tänää ainaki ny otan chillimmin kun oireita tuntuu olevan ja lämmötki palas takas ylös, mikä ei oo mulla ihan normaalia. Ja kuvittelen että ehkä mahdollisesti jotain voi olla meneillään :Relieved Face:

joo kyllä tässä ihan toiveikkaana olen minäkin, tosiaan mulla vasta dpo 9 ja oviskipujen mukaan dpo10 niin ei ole ihme jos näyttää eri tuloksia. Sitä ku on niin malttamaton että joka pissaan pitää sitä tikkua työntää niin sit käy just näin. Jos olis malttanut odottaa sen paripäivää niin ei tulis tälläsiä negoja väliin :tears:

sulla on hyvät merkit siellä kyllä, nyt vahvistumista viivalle!:folded:

Tän päivän testi :) en kyl tiedä onko vahvistunut.. omalla taustalla herää pelko tietty kaikesta mahdollisesta, onko kohdun ulkoinen, tuulimuna, tuleeko taas kkm... mutta teen maanantaina uuden testin kun sitten ois se 72h edellisestä ni josko olisi vahvempi viiva. En raaski vielä digiä ostaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: oireina on kuumia aaltoja, menkkajomoja, satunnaiset tissien vihlonnat, yks päivä tuli rinnoista maitoa..

Paljon tsemppiä kaikille ja haamuviivoille vahvistumista :Revolving Hearts:

Herttarouva, me ollaan joskus ennenkin kirjoitettu samassa ryhmässä mielestäni? :Smiling Face With Halo:

Joo sun nimimerkki kuulostaa myös tutulta . Olen kirjoitellut raskaaksi 2016 ja 2017 ryhmässä. Ei pitänyt enää tulla vauvakuume, mutta tässä sitä ollaan taas .

Tän päivän testi :) en kyl tiedä onko vahvistunut.. omalla taustalla herää pelko tietty kaikesta mahdollisesta, onko kohdun ulkoinen, tuulimuna, tuleeko taas kkm... mutta teen maanantaina uuden testin kun sitten ois se 72h edellisestä ni josko olisi vahvempi viiva. En raaski vielä digiä ostaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: oireina on kuumia aaltoja, menkkajomoja, satunnaiset tissien vihlonnat, yks päivä tuli rinnoista maitoa..

Paljon tsemppiä kaikille ja haamuviivoille vahvistumista :Revolving Hearts:

Herttarouva, me ollaan joskus ennenkin kirjoitettu samassa ryhmässä mielestäni? :Smiling Face With Halo:

Ja hei, tolla viivalla digi kertoo jo raskaudesta ❤️.

Sitä toi FF epäili kanssa, nosti ton seurauksena mun "early pregnancy signs" 20->65 pisteeseen :D mut, luin että se hetkellinen lämmönlasku ei itseasias liity kinnittymiseen, vaan ehkä estrogeenin lisääntymiseen! Ja että se on yleisempää raskaaks tulevilla koska voimakas estrogeeni siin kohtaa povaa todennäkösemmin onnistuvaa raskautta :Eyes:

"It’s possible that cycles resulting in pregnancy are more likely to have stronger luteal phase estrogen surges, which could explain the higher frequency of the implantation dip in conceptive cycles (alternatively, a short luteal phase may carry lower chances for pregnancy)." https://www.avawomen.com/avaworld/implantation-calculator-when-did-it-happen/

Mielenkiintoista, kuulostaa kyllä lupaavalta. Mä olen itseasiassa luonnon-/elintarviketieteilijä ja yleensä just kiinnostaa kaikki tutkimukset jne. Mutta näihin lisääntymisasioihin en ole syystä tai toisesta koskaan perehtynyt kovin syvällisesti. Mulla oli tosiaan selvä dippi ekassa raskaudessa n. dpo5 ja samana päivänä alkoi pieni tiputteluvuoto, jonka myöhemmin päättelin kiinnittymisvuodoksi. :White Smiling Face:

Toivottavasti sieltä olis pysyvä plussa tulossa:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

joo kyllä tässä ihan toiveikkaana olen minäkin, tosiaan mulla vasta dpo 9 ja oviskipujen mukaan dpo10 niin ei ole ihme jos näyttää eri tuloksia. Sitä ku on niin malttamaton että joka pissaan pitää sitä tikkua työntää niin sit käy just näin. Jos olis malttanut odottaa sen paripäivää niin ei tulis tälläsiä negoja väliin :tears:

sulla on hyvät merkit siellä kyllä, nyt vahvistumista viivalle!:folded:

Suurimmalla osallahan se aamupissa taitaa olla paras aika testailla, kun sillon pidätys lähes poikkeuksetta pidempi kuin päivällä. Mutta jostain syystä sit osalla päiväpissa parempi. Noilla päivillä voi hyvin laimeammasta pissasta olla nega, mutta sunnuntaina kyllä varmasti jo selvempi plussa. Olihan toi aamunenkin niin selkeä, että kyllä siellä jotain ainakin on meneillään:smiling-eyes:

Mä tein viime raskaudessa dpo 10 nää testit. Eka tein digin, joka sano ei raskaana ja olin et paskat, oon ihan varmaa raskaana ja tein ton liuskan perään (olin pidättäny kuitenkin töissä useemman tunnin). Sit ton toisen tein vaan 45 min pidätyksellä ja digi oli pos seuraavana päivänä :) tuli vaan mieleen kun noista aikaisten päivien digeistä oli puhetta :)

Liitteet

• 2F1C8133-6EFE-429F-B981-722FC01C025E.png
    2F1C8133-6EFE-429F-B981-722FC01C025E.png
    1.6 MB · Katsottu: 151
  • 4293F70A-B691-4B23-B049-748BDBF2E986.png
    4293F70A-B691-4B23-B049-748BDBF2E986.png
    1.8 MB · Katsottu: 150
Suurimmalla osallahan se aamupissa taitaa olla paras aika testailla, kun sillon pidätys lähes poikkeuksetta pidempi kuin päivällä. Mutta jostain syystä sit osalla päiväpissa parempi. Noilla päivillä voi hyvin laimeammasta pissasta olla nega, mutta sunnuntaina kyllä varmasti jo selvempi plussa. Olihan toi aamunenkin niin selkeä, että kyllä siellä jotain ainakin on meneillään:smiling-eyes:

Ihana, kiitos tästä! :red-heart:

Mielenkiintoista, kuulostaa kyllä lupaavalta. Mä olen itseasiassa luonnon-/elintarviketieteilijä ja yleensä just kiinnostaa kaikki tutkimukset jne. Mutta näihin lisääntymisasioihin en ole syystä tai toisesta koskaan perehtynyt kovin syvällisesti. Mulla oli tosiaan selvä dippi ekassa raskaudessa n. dpo5 ja samana päivänä alkoi pieni tiputteluvuoto, jonka myöhemmin päättelin kiinnittymisvuodoksi. :White Smiling Face:

Toivottavasti sieltä olis pysyvä plussa tulossa:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Hei, hauska kuulla! Mä olen kanssa tieteilyyn kallellani, väikkäriä työstän teknillisellä alalla töiden ohessa :) siks kauhee tarve kokoajan kaivella lisätietoa. Ja todella kaukana mun oma ala ihmisen lisääntymisestä, että todella heikoilla tää tiedon kaivelu, kun tästä aiheesta löytää vaikka mitä ;D pitää koittaa kattella vähän että mitäs sivustoa sitä tässä luetaan ja kuinka hyvät lähdeluettelot heillä on väitteiden tueksi :D

Heippa kaikille!

Minäkin siirryn tuolta 2021 yrittävien ryhmästä tänne. Viime kuukautisten tuoma pettymys on nyt karistettu ja ihana palata tänne juttelemaan. Meillä siis toisen lapsen yritys menossa ja tämä on nyt 5 yrityskierros. Esikoinen syntyi 2020 marraskuussa ja toivottaisiin lapsia suht pienellä ikäerolla. :smiling-eyes:

En tiedä johtuuko se kilpirauhaslääkityksestä vai siitä ettei kierrot ole palautuneet raskauden jäljiltä, mutta minulla on vieläkin ovulaatio yllättävän myöhään. Ennen esikoista kuukautiskierto oli n. 27-30pv pitkä ja ovulaatio oli kierron 13-15 päivinä. Tätä kiertoa varten halusin tilata raskauskeijulta niitä halpoja ovulaatioliuskoja ja alotin ne hyvissä ajoin, kun toivoin, että kuukautiskierto tasottuisi gelee royalin ja macan ansiosta. Plussa tuli kuitenkin testiin vasta kierron 17 päivänä ja 18 aamulla. Nyt menossa kierron päivä 19 eli ilmeisesti ovulaatio on kai ohi. Innolla odotan sitä, että pääsee taas parin viikon päästä testaamaan. :smiling-eyes:

Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille ja toivottavasti kaikilla onnistaisi ensivuonna. :red-heart:

Liityn mukaan tähän ryhmään. Tänään alkoi kp1 ja samalla yk3 lähtee käyntiin. Ensimmäinen lapsi meillä toiveissa.
Toivottavasti vuosi 2022 tuo hyviä uutisia ja toiveiden täyttymisiä meille kaikille! :Smiling Face With Halo:

Tervetuloa joukkoon :red-heart: meillä onkin sama tilanne, mullakin tänään kp1 ja yk3 käynnistyy. Tsemppiä meille!

Aion ottaa nyt drinksun murheeseen, palataan!

Takaisin