Raskaaksi 2022

Tämmönen törky tää raskauskeijun herkkä...pakko oli kokeilla kun saapui ovistesit tänään... :Angry Face:
PCIMG_2022-03-14_21-36-30.JPG

Joo mulla kokemus et pc näyttää noita "muka herkempiä" testejä aiemmin jo haamua/plussaa vaikka sanotaan olevan 25 miUl

Mulla kp6. Päivitän et kp2 loppui tuhruilu ja sit kp3 alkoi ruskeaa ns valkovuotojotain tulemaan ja se vaan jatkuu. Mun menkat yleensä tulee ja loppuu, ei kestä näin montaa päivää eikä todellakaan ole tällaista pikkutuhrua vain ja ruskeaa. Ihan inhottaa kun ei tiedä mitä kehossa tapahtuu. Kipuja ei yhtään.

Meinasin tehdä parin päivän sisällä testin ja kattoo et mikähän homma. Jos nega niin soitan lääkäriin ja kysyn et onko tämä vain kehon palautumista km jäljiltä

En tiiä onko mulla todella pahat viivalasit mut musta tuntuu et tossakin näkyy jotain???

Liitteet

• CF2A6028-39B4-48BF-8983-17212CB08B1E.jpeg
    CF2A6028-39B4-48BF-8983-17212CB08B1E.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 177
Mihin meidän plussa aalto on hävinnyt :sad-face: monella nyt sama tilanne menossa ja toivotaan sitä plussaa enemmän kuin tervetulleeksi :Smiling Face With Halo:

Itse olen aina käyttänyt vaan niitä mm.prismasta saatavaa pc:n kahden pakkauksen testejä. Enkä ole ikinä saanut niihin minkäänlaisia harhaanjohtavia viivoja,haamuja ym. Vaan aina kun on jotain näkynyt, niin raskaana olen ollut ja viiva lähtenyt vahvistumaan :Growing Heart:
En tosin pysty kertomaan millä Dpo:lla olen tehnyt ja milloin alkanut näkymään kun en niitä ovistestejä ole ikinä tehnyt.

Täällä viimein menkat loppu ja johan olikin sellaiset Niagaran putoukset et oksat pois. Ja tallettelut aloitettu, nyt siis kp10 :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Mihin meidän plussa aalto on hävinnyt :sad-face: monella nyt sama tilanne menossa ja toivotaan sitä plussaa enemmän kuin tervetulleeksi :Smiling Face With Halo:

Itse olen aina käyttänyt vaan niitä mm.prismasta saatavaa pc:n kahden pakkauksen testejä. Enkä ole ikinä saanut niihin minkäänlaisia harhaanjohtavia viivoja,haamuja ym. Vaan aina kun on jotain näkynyt, niin raskaana olen ollut ja viiva lähtenyt vahvistumaan :Growing Heart:
En tosin pysty kertomaan millä Dpo:lla olen tehnyt ja milloin alkanut näkymään kun en niitä ovistestejä ole ikinä tehnyt.

Täällä viimein menkat loppu ja johan olikin sellaiset Niagaran putoukset et oksat pois. Ja tallettelut aloitettu, nyt siis kp10 :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Just meinasin kysyy et antaako tääki yleisen kokemuksen mukaan viivanpaikkoja :Grimacing Face:

Tänään nega testattu apteekin ultralla, noin dpo13. Tämä oli odotettavissa, toimenpiteen jälkeen ei vielä limakalvo ollut hyvä. Kunhan kierto alkaa, on uudenlainen toivo tulla raskaaksi.

Mietin jos kävisin digin hakee? , näyttäisköhä jos on näyttääkseen ..luulis et vois hyvi näyttää sen 1-2 vk merkinnän jos toi oli oikee haamuilu plussa ..:Eyes:

samaa olen ihmetellyt että mihin meni plussa aalto?! ohi taisi mennä, mutta eikö voisi jo uusi tulla heti perään?! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

mä oon joka kierrossa testannut pc:n testeillä ja lähes aina näyttää viivanpaikan ja vääriä plussiakin on antanut.:sad-face: mutta kun sen tietää niin on kuitenkin yks parhaita testejä joilla tykkään testailla! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Viime kierrossa jopa medigoo näytti haamujen haamua, jota olen pitänyt luotettavimpina testeinä, mutta siinä on saattanut olla kiinnittymisyritys tai kemiallinen, koska luteaali venyi 14 päivään kun yleensä on sen 12 päivää. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja negaa täällä. Dpo 11.

Omaa pohdintaa, testasin lh huipun testillä 3.3. torstaina hieman ennen puoltayötä, merkkasin sen päivän dpo-1. Olisitteko itse tehneet niin, vai merkannut vasta seuraavalle päivälle, jolloin oletettu oviskin olis sitten päivää edempänä? Eli siis olisitteko merkannut dpo-1 PERJANTAILLE. Sitä mä tässä vaan fundeeraan, että silloinhan mulla oliskin käsillä dpo10-11? Eihän se lopputulosta muuta mutta antaa ehkä hieman lohtua tai jotain?

Takaisin