Minkäs herkkysii noi pc perustestit on (2kpl pakkaus)
pc näyttää kuitenkin toisilla jo dpo8 plussan, täällä niitä näkynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minkäs herkkysii noi pc perustestit on (2kpl pakkaus)
Missäs vaiheessa sä meet?Tämmönen törky tää raskauskeijun herkkä...pakko oli kokeilla kun saapui ovistesit tänään...
View attachment 111527
Nää on persiistä, kuka jaksaa tihrustella tollasia nuppineulan levyisiä tikkuja saisivat edes tehdä kunnollisia, siksi nää taitaa ollaki nii halpoja kun materiaalista pihistelty, prkleTämmönen törky tää raskauskeijun herkkä...pakko oli kokeilla kun saapui ovistesit tänään...
View attachment 111527
En tiiä onko mulla todella pahat viivalasit mut musta tuntuu et tossakin näkyy jotain???
Just meinasin kysyy et antaako tääki yleisen kokemuksen mukaan viivanpaikkojaMihin meidän plussa aalto on hävinnyt monella nyt sama tilanne menossa ja toivotaan sitä plussaa enemmän kuin tervetulleeksi
Itse olen aina käyttänyt vaan niitä mm.prismasta saatavaa pc:n kahden pakkauksen testejä. Enkä ole ikinä saanut niihin minkäänlaisia harhaanjohtavia viivoja,haamuja ym. Vaan aina kun on jotain näkynyt, niin raskaana olen ollut ja viiva lähtenyt vahvistumaan
En tosin pysty kertomaan millä Dpo:lla olen tehnyt ja milloin alkanut näkymään kun en niitä ovistestejä ole ikinä tehnyt.
Täällä viimein menkat loppu ja johan olikin sellaiset Niagaran putoukset et oksat pois. Ja tallettelut aloitettu, nyt siis kp10
Tänään nega testattu apteekin ultralla, noin dpo13. Tämä oli odotettavissa, toimenpiteen jälkeen ei vielä limakalvo ollut hyvä. Kunhan kierto alkaa, on uudenlainen toivo tulla raskaaksi.
En tiiä onko mulla todella pahat viivalasit mut musta tuntuu et tossakin näkyy jotain???
Mun silmään näyttää lähinnä viivanpaikalta.. Mutta toki sullahan on vielä ehkäisykin , eli eikös se silloin toimi ihan toivotulla tavalla..En tiiä onko mulla todella pahat viivalasit mut musta tuntuu et tossakin näkyy jotain???
Mihin meidän plussa aalto on hävinnyt monella nyt sama tilanne menossa ja toivotaan sitä plussaa enemmän kuin tervetulleeksi
Itse olen aina käyttänyt vaan niitä mm.prismasta saatavaa pc:n kahden pakkauksen testejä. Enkä ole ikinä saanut niihin minkäänlaisia harhaanjohtavia viivoja,haamuja ym. Vaan aina kun on jotain näkynyt, niin raskaana olen ollut ja viiva lähtenyt vahvistumaan
En tosin pysty kertomaan millä Dpo:lla olen tehnyt ja milloin alkanut näkymään kun en niitä ovistestejä ole ikinä tehnyt.
Täällä viimein menkat loppu ja johan olikin sellaiset Niagaran putoukset et oksat pois. Ja tallettelut aloitettu, nyt siis kp10
Mulla on niin vahva usko, että viimein teillä tärppää.Tänään nega testattu apteekin ultralla, noin dpo13. Tämä oli odotettavissa, toimenpiteen jälkeen ei vielä limakalvo ollut hyvä. Kunhan kierto alkaa, on uudenlainen toivo tulla raskaaksi.
NäinpäMun silmään näyttää lähinnä viivanpaikalta.. Mutta toki sullahan on vielä ehkäisykin , eli eikös se silloin toimi ihan toivotulla tavalla..
Mihin meidän plussa aalto on hävinnyt monella nyt sama tilanne menossa ja toivotaan sitä plussaa enemmän kuin tervetulleeksi