Raskaaksi 2022

Näkyykö mitään :tears:

Liitteet

• E3399ED5-FF8D-44BB-9888-B4AC2EE32D63.jpeg
    E3399ED5-FF8D-44BB-9888-B4AC2EE32D63.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 147
Nyt ehkä vähän hajottaa..
Kaksi kiertoa menty ilman menkkoja niin tuntemusten ja arvioiden mukaan laskenut kiertoa ..siis jos tätä edes kierroksi voi kutsua.

Ylempi testattu tänään ja alempi perjantaina.

Välissä en kerennyt tekemään yhtään testiä, kun juhlittiin esikoisen 5v. Synttäreitä ja oli niin paljon kiirettä. Ajattelin, kun perjantai oli niin hailakka viiva ettei kiirettä ole tallettelujen kanssa(eikä kyllä ois aika tai voimat edes riittäneet) ja ainut talletus tehty eilen illalla.. Eli ovis tais nyt sitten osua tohon testittömään vaiheeseen ja tämä kierto ihan hukkaan. Viime kierrossa viivoja tuli useampana päivänä ja vahvempina niin pääsi yllättämään.

Liitteet

• IMG_20220314_175029.jpg
    IMG_20220314_175029.jpg
    889 KB · Katsottu: 87
Nyt ehkä vähän hajottaa..
Kaksi kiertoa menty ilman menkkoja niin tuntemusten ja arvioiden mukaan laskenut kiertoa ..siis jos tätä edes kierroksi voi kutsua.

Ylempi testattu tänään ja alempi perjantaina.

Välissä en kerennyt tekemään yhtään testiä, kun juhlittiin esikoisen 5v. Synttäreitä ja oli niin paljon kiirettä. Ajattelin, kun perjantai oli niin hailakka viiva ettei kiirettä ole tallettelujen kanssa(eikä kyllä ois aika tai voimat edes riittäneet) ja ainut talletus tehty eilen illalla.. Eli ovis tais nyt sitten osua tohon testittömään vaiheeseen ja tämä kierto ihan hukkaan. Viime kierrossa viivoja tuli useampana päivänä ja vahvempina niin pääsi yllättämään.
Ei ehkä ihan otollisimpaan aikaan tosiaan talletus varmaan osunut, mutta toisaalta.. onhan se ovisplussa voinut olla vaikka eilenkin? Ja silloinhan tallettelu ei ole vielä ollenkaan myöhäistä.
Toivottavasti olis menny jotenkin silleen :folded::folded:

Joo siis se viiva oli liian lähellä toista. Pregcheck. Muuten kyllä olen kuullut näistä testeistä hyvää. Sattu vaan omalle kohdalle nyt tommonen.

tässä näkyy joku haamujen haamu, mutta vaikea sanoa, toivottavasti olisi oikea plussa! :folded: kannattaa kokeilla jotain muutakin testiä! :thumbs-up:

Mulla on normi frsu niit punasii kaapis mut niistä kaikilla huonoi kokemuksii.. voisin huomen hakee jonku muun mut mikä ny ois sit sellane minkä vois näillä alhasilla dpo tehä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ois vaa pitäny malttaa perjantaihin..:Grimacing Face:

Mulla on normi frsu niit punasii kaapis mut niistä kaikilla huonoi kokemuksii.. voisin huomen hakee jonku muun mut mikä ny ois sit sellane minkä vois näillä alhasilla dpo tehä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ois vaa pitäny malttaa perjantaihin..:Grimacing Face:

pc:n testi ihan ok ja apteekin testi ei anna ainakaan vääriä viivanpaikkoja! :smiling-eyes: mutta mä en oo tällä rfsun herkällä saanu kyllä edes viivanpaikkaa itse näkymään. :Smirking Face:

Frsu varhanen 10 herkkyys, oli pakko purkaa se ku en voinu uskoo et jotai pilkistää.. :Smirking Face: mut ny on siis vast dpo9 :Grimacing Face:
Minä täällä innoissani kaikista näistä testikuvista, mutta pakko kommentoida (ikäväkseni), että tää ko. Testi sai aika paljon huutia viime vuoden ketjussa..

Itekin toki tällä testannu, enkä oo saanu haamuun viittaavaakaan, mutta monet sai "vääriä" positiivisia tällä. :sad-face:
Toivottavasti sulla olis oikee plussaa edeltävä haamu!! :folded:

Minä täällä innoissani kaikista näistä testikuvista, mutta pakko kommentoida (ikäväkseni), että tää ko. Testi sai aika paljon huutia viime vuoden ketjussa..

Itekin toki tällä testannu, enkä oo saanu haamuun viittaavaakaan, mutta monet sai "vääriä" positiivisia tällä. :sad-face:
Toivottavasti sulla olis oikee plussaa edeltävä haamu!! :folded:

Huomasin et oon kirjottanu testin nimen väärin mut olitki tajunnu mitä meinasin, pidän innon kurissa ja vasta ku kunnon plussa niin kerron miehellekki.. on täs reilu vuoden yrityksessä ollu kaks kemiallista niin nyt en hötkyile:folded:

Pc taitaa olla herkkyydeltään 25.
Ja noihin rfsu:n testeihin en itse ainakaan luota yhtään. On antamut viivaa jos toistakin, kuten liuskatestit joita aikoinaan tilasin raskauskeijulta. Nykyään ainoa testi tai testit ovat pc, ja digit.
Muista testeistä jään helposti aina miettimään onko vai ei.. ja jopa kääntelen valoa vasten pc:tä ei tarvitse käännellä, eikä varsinkaan digiä. Varmasti jokainen on löytänyt/löytää itselleen ne luottotestit joihin tukeutuu. Mulla näin, ja jollain toisella voikin olla ihan eri mielipide esim. pc:n testeistä mut rfsu:t on susia ja niistä olen tehnyt ruotsiin asti valituksia, josta sitten sainkin vastauksen, että valituksia on tullut useita, yritämme korjata ja kehittää tuotetta paremmaksi. Pyh sanon minä, samanlaisia ne edelleen kuulostaa olevan.

Takaisin