Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei ehkä ihan otollisimpaan aikaan tosiaan talletus varmaan osunut, mutta toisaalta.. onhan se ovisplussa voinut olla vaikka eilenkin? Ja silloinhan tallettelu ei ole vielä ollenkaan myöhäistä.Nyt ehkä vähän hajottaa..
Kaksi kiertoa menty ilman menkkoja niin tuntemusten ja arvioiden mukaan laskenut kiertoa ..siis jos tätä edes kierroksi voi kutsua.
Ylempi testattu tänään ja alempi perjantaina.
Välissä en kerennyt tekemään yhtään testiä, kun juhlittiin esikoisen 5v. Synttäreitä ja oli niin paljon kiirettä. Ajattelin, kun perjantai oli niin hailakka viiva ettei kiirettä ole tallettelujen kanssa(eikä kyllä ois aika tai voimat edes riittäneet) ja ainut talletus tehty eilen illalla.. Eli ovis tais nyt sitten osua tohon testittömään vaiheeseen ja tämä kierto ihan hukkaan. Viime kierrossa viivoja tuli useampana päivänä ja vahvempina niin pääsi yllättämään.
Ohho, paljon oon kyl kuullu huonoa tästäpakko vaan laittaa, mun clear bluen herkällä tehty testi ja nega oli. riisuttu versio testistä,
mutta tämän jälkeen en ole kyseisellä testillä testannut
View attachment 111525
Ja ihan ku tossa näkyis 3 viivaapakko vaan laittaa, mun clear bluen herkällä tehty testi ja nega oli. riisuttu versio testistä,
mutta tämän jälkeen en ole kyseisellä testillä testannut
View attachment 111525
Wauuuuuu mikä testi tää on?
No ihanku näkyis jotainNäkyykö mitään
Wauuuuuu mikä testi tää on?
tässä näkyy joku haamujen haamu, mutta vaikea sanoa, toivottavasti olisi oikea plussa! kannattaa kokeilla jotain muutakin testiä!
Mulla on normi frsu niit punasii kaapis mut niistä kaikilla huonoi kokemuksii.. voisin huomen hakee jonku muun mut mikä ny ois sit sellane minkä vois näillä alhasilla dpo tehä ois vaa pitäny malttaa perjantaihin..
Minä täällä innoissani kaikista näistä testikuvista, mutta pakko kommentoida (ikäväkseni), että tää ko. Testi sai aika paljon huutia viime vuoden ketjussa..Frsu varhanen 10 herkkyys, oli pakko purkaa se ku en voinu uskoo et jotai pilkistää.. mut ny on siis vast dpo9
Minä täällä innoissani kaikista näistä testikuvista, mutta pakko kommentoida (ikäväkseni), että tää ko. Testi sai aika paljon huutia viime vuoden ketjussa..
Itekin toki tällä testannu, enkä oo saanu haamuun viittaavaakaan, mutta monet sai "vääriä" positiivisia tällä.
Toivottavasti sulla olis oikee plussaa edeltävä haamu!!
No jotainhan siinä näkyy, mut melko mahoton sanoo et onko kuitenkin vaan viivanpaikka vai onko väriä. En osaa livenäkään sanooNo ihanku näkyis jotain
Mun muistin mukaan 25.Minkäs herkkysii noi pc perustestit on (2kpl pakkaus)