Raskaaksi 2022

Äääh en malttanut oottaa aamua vaan tein vielä nyt illalla rfsu:n puikkotestin. Näkyykö teidän silmään mitään? Itse olen näkevinäni siinä haamun alkua, varsinkin livenä. Näistä mulla ei ole juurikaan kokemusta tuleeko helposti viivanpaikkaa tms. Tein sitten tietty lisäksi samasta pissasta pregcheckin kun näytti, että jotain alkais piirtymään. Pc oli kuitenki nega. Aamuksi jäi vielä yks pc…

alempi kuva muutaman minuutin jälkeen, ylempi kuva n. 30min jälkeen

BFAAC4D9-79D1-436D-BC3E-BEA6C113C380.jpeg
3C52B26A-F229-490B-91DE-48C94782078E.jpeg

Minä taas kuulun niihin, jotka testaa vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä. Mutta älkää ihailko mun hermoja, ei tämä niistä johdu, mä kyllä hermoilen kierron viimeisinä päivinä. Mulla on vaan testikammo, se valkoinen blankko nega on niin armoton... :disappointed-face:Koskaan en ole saanut yhtäkään haamua tai viivanpaikkaa, luottotestejäni ovat rfsu herkin ja Apteekin ultra. Viime aikoina olen ostanut myös pc testejä. Mutta ennen menkkoja mulle tulee yleensä migreeni ja pitää tietää, minkä sortin lääkettä voin siihen ottaa. Siksi ylipäätään testaan, ennen kuin kk-vuoto alkaa. Kun niin inhoan saada yhden viivan puhtaanvalkoisella pohjalla. Kerran testasin dpo9 alkaen ja en testaa enää. Meni koko viikko pilalle, olin niin äkäinen monta päivää. Minun on parempi olla turhassa toivossa loppuun asti. Minusta se vuoto on armeliaampi, kun alkaa tihkumalla ja sen voi ensin toivoa olevan normaalia alkuraskauden vuotoa, kuten minulla kerran oli. Sitten se pikkuhiljaa ilmoittelee ikävät uutisensa.

Lopputulos on se, että minäkin teen siten kuin pehmein lasku tulee, jollekin se tulee aikaisin aloitetulla testaamisella.

Minulla ei ole muuten ollut nyt polyypin poiston jälkeen sitä tuttua jomotusta luteaalivaiheessa. Nyt varmaan dpo11. Pientä laajemmalla alueella tuntuvaa menkkatuntemusta alkaa olla, kun menkat alkavatkin luultavasti ylihuomenna, mutta ei sellaista yhdessä kohdassa sykkivää jomotusta. Mielenkiintoista seurata, miten se jatkossa... Luulin, että se on keltarauhanen tai kiinnittyminen tai jotain muuta. Saa nähdä, oliko se jomottelija koko ajan vain se polyyppi.

Äääh en malttanut oottaa aamua vaan tein vielä nyt illalla rfsu:n puikkotestin. Näkyykö teidän silmään mitään? Itse olen näkevinäni siinä haamun alkua, varsinkin livenä. Näistä mulla ei ole juurikaan kokemusta tuleeko helposti viivanpaikkaa tms. Tein sitten tietty lisäksi samasta pissasta pregcheckin kun näytti, että jotain alkais piirtymään. Pc oli kuitenki nega. Aamuksi jäi vielä yks pc…

View attachment 111507
View attachment 111508

En valitettavasti näe mitään. :sad001

Tää on mun luottotestejäni. Olen täällä lukenut, että olisi epäluotettava, mutta minulle ei ole koskaan antanut roskishaamua eikä viivanpaikkaa, ei mitään plussaan viittaavaa turhaan. Aina on aivan valkea toisen viivan kohta testiajan lopussa. Paitsi kerran, kun sain selkeän plussan ja olin raskaana .

View attachment 111507
View attachment 111508

mä nään viivanpaikan, testin pinnassa ei ole väriä. :Eyes:

Ihan yhtä hailakka haamu tänäänkin, joten nyt olen jo varma, että kemialliseksi jää. Vuodosta päätellen alkaa menkat tänään tai huomenna. Ja toivottavasti alkaakin. Eipähän sitten satu seuraava mahdollinen laskettu aika ihan jouluaatolle. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Veikkaan, että se dpo10 verenvuoto oli kiinnittymisyritys.

Dpo10 ja negat testattu. Mutta vasta sitten kun menkat alkaa niin mä lähden seuraavaan kiertoon. Paljon lueskellut että myöhäänkin näyttänyt negaa ja silti voi vielä positiivinen tulla. Mä oletan mun kierron olevan jotain 28 päivää. Sen mukaan kk alkais sitten sunnuntaina. Joten toivoa on? :red-heart:

Ei taas pitäis innostua, mutta minkäs teet..
Lämpökäyrät näyttää taas hienolta (tänä aamuna 36,98!!:Eyes:) ja rinnatkin tosi kipeet, mutta silti...
On taas kertakaikkiaan piiiiitkät piinapäivät.. :No Evil Monkey: Dpo7-8 tänään..

Liitteet

• Screenshot_20220314-130813_Flo.jpg
    Screenshot_20220314-130813_Flo.jpg
    255.1 KB · Katsottu: 63
Lämpökäyrät näyttää taas hienolta (tänä aamuna 36,98!!:Eyes:) ja rinnatkin tosi kipeet, mutta silti...
On taas kertakaikkiaan piiiiitkät piinapäivät.. :No Evil Monkey: Dpo7-8 tänään..
Oijoi, lupaavaa! Voikun oliskin nyt tärpännyt!! :))

Mulla tuli odotetusti (eilisten oireiden ja testien perusteella) ny ovisplussa! Katotaan josko tuon miehen vielä sais tänään kellistettyä :D vaikka nyt ei kyllä oo kauhee paine täydellisiin ajotuksiin enää, kun tuntuu että tuskin tässä mitään tapahtuu ennen ku saadaan se polyyppi veks.

PXL_20220314_111118536.jpg

Perjantaina ois testipäivä täällä, laittelen sitten kuvaa tuli mitä tuli tänään pitkästä aikaa pieni innostus iskenyt sillä mies ihmetteli mitä nänneille on tapahtunu kun on suurentunu ja muutenki tissit kasvanu.. kyllä taas tiputaa korkeelta jos ei onnaa:loudlycrying:

View attachment 111507
View attachment 111508

kyllä mie nään siellä haamun

eilisestä tummunut aika paljon, joten ovis alkaa olla lähellä! lienee oliskohan jo huomena kun noin vauhdilla viiva tummuu! :Eyes:
eilen aloteltiinkin säännölliset tallettelut, että osuis kyllä hyvin jos huomena olis ovisplussa! :Flexed Biceps:

Liitteet

• IMG_20220314_141954.jpg
    IMG_20220314_141954.jpg
    628 KB · Katsottu: 78
Oijoi, lupaavaa! Voikun oliskin nyt tärpännyt!! :))

Mulla tuli odotetusti (eilisten oireiden ja testien perusteella) ny ovisplussa! Katotaan josko tuon miehen vielä sais tänään kellistettyä :D vaikka nyt ei kyllä oo kauhee paine täydellisiin ajotuksiin enää, kun tuntuu että tuskin tässä mitään tapahtuu ennen ku saadaan se polyyppi veks.

View attachment 111517

Hieno plussa!

Melkoiset nousut on kyllä. Jospa tuommonen käppyrä nyt enteilis hyvää!

mun tämän aamun testi ei tuottanut paljon kuvattavaa tai kerrottavaa. Nega mikä nega. Tosin tuo eilinen testi oli 10miu/ml ja pc on 25miu/ml, mutta luulen että jotain silti olis näkynyt jo. No joka tapauksessa Raskauskeijun tilaus oli saapunut työpäivän aikana, joten testailut jatkuu kunhan vaan jonku tunnin sais pidäteltyä pissaa :D

Vaik nii meinasin etten testaa ku vast perjantain ni iha vihkoo meni tääki.. innostuin ku kattelin et jotku saanu jotai jo näkyviin dpo9.. niin sain ny jotai ihmeellistä mut varmaa kuvittelen.
.saman merkkisel tein millä Jemppu234 :Winking Face: mulla tua frsu testaa varhain ollu ny neljäskierros käytös ja ei oo aijemmin näyttäny mitään:Hatching Chick:

Plääh, tänään päiväpissasta testattu First response nega, tai ehkä joku viivanpaikka.. tosin eipä mulla tällä hetkellä oo mitään oireitakaan niin sitten mihinkään suuntaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Vaik nii meinasin etten testaa ku vast perjantain ni iha vihkoo meni tääki.. innostuin ku kattelin et jotku saanu jotai jo näkyviin dpo9.. niin sain ny jotai ihmeellistä mut varmaa kuvittelen.
.saman merkkisel tein millä Jemppu234 :Winking Face: mulla tua frsu testaa varhain ollu ny neljäskierros käytös ja ei oo aijemmin näyttäny mitään:Hatching Chick:

jee, laita kuvaa ihmeessä ni pääsee tiirailemaan! :Eyes:

Takaisin