Raskaaksi 2022

jos sulla ei oo ovulaatioo ollut tässä kierrossa niin sen takia voi kuukautiset myöhästyä monta päivää, mutta toivotaan kuitenkin että vielä muuttuisi plussaksi! :folded:

Joo en testaillut tässä kuussa niin tuo voisi olla yksi selitys.

Ihan kuin mun suusta pari kuukautta sit! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Olin kans ihan sillä kannalla, että paljon mukavampi ku ei oo iso pudotus! Mut sit mulla lapsettomuushoitojen lääkitys vaikuttikin mielialaan, ja tuntui paljon raskaammalta koko juttu. Ja sillon sit tuntuikin paremmalta että pitkitti sitä testaamista.

Nyt mulla ei oo lääkitys päällä, eikä oo mitään luottoa näihin kiertoihin ennen ku leikataan se polyyppi pois. Mut jos mulla olis niitä halpistestejä vielä kaappi täynnä ni kyl vois silti taas himotestailla! Ihan selkeesti erilainen olo ilman lääkkeitä :P ja se testailu on jotenkin ihan hauskaa! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Joo tässä varmaan porukka jakautuu kahteen koulukuntaan, että tykkääkö aloittaa testaamisen aikaisin vai ei. Minusta testailu on tosiaan tavallaan ihan hauskaakin, pitäähän sitä saada jännitystä elämään edes jostakin :rolling:

Vaikka tietty välillä tulee niitäkin hetkiä kun on hauskuus kaukana - väsyttää, vituttaa ja turhauttaa. Ymmärrän kyllä että varsinkin hoitojen aikana ajatukset testien tekemisestä voi muuttua täysin.

Milloin ajattelit testailla ekaa kertaa? Ite aattelin jos malttii ois nyt sinne dpo 13-14
Hihhih, kuulun selkärangattomiin himotestaajiin(oma nimike itselle). Olen siis jo aloittanut :rolling:
Nostan hattua tuollle kärsivällisyydelle :folded:

Joo tässä varmaan porukka jakautuu kahteen koulukuntaan, että tykkääkö aloittaa testaamisen aikaisin vai ei. Minusta testailu on tosiaan tavallaan ihan hauskaakin, pitäähän sitä saada jännitystä elämään edes jostakin :rolling:

Vaikka tietty välillä tulee niitäkin hetkiä kun on hauskuus kaukana - väsyttää, vituttaa ja turhauttaa. Ymmärrän kyllä että varsinkin hoitojen aikana ajatukset testien tekemisestä voi muuttua täysin.

mä oon monessa kierrossa sanonut että aloitan testailut vasta dpo10, mutta kuinkas aina käykään kun testailut alkaa jo dpo8. Tosiaan turhauttaa kun koskaan sitä toista viivaa ei siihen ilmesty, mutta se on omalla tavallaan jännää ja kun aina sitä toivoa pitää kuitenkin niin kauan kun se vuoto sieltä alkaa! :Smiling Face With Open Mouth nyt aijon aloittaa testailut ihan samanlailla dpo8, mutta vielä sinnekkin on aikaa kun ens viikolle vasta ovista odottelen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä kans vasta odottelen ovista ens viikolle! Meinasin jo pitää lomaa oviksenkin metsästyksestä tässä kierrossa, mut mulla mitataan progesteroniarvot nyt luteaalissa ja ohje oli että 7pv ovisplussasta, eli kuitenkin pitää mittailla :D

Mä kans vasta odottelen ovista ens viikolle! Meinasin jo pitää lomaa oviksenkin metsästyksestä tässä kierrossa, mut mulla mitataan progesteroniarvot nyt luteaalissa ja ohje oli että 7pv ovisplussasta, eli kuitenkin pitää mittailla :D

mulla oli sama ajatus tällekierrolle etten testaile ovista, mutta saas nähdä kuinka käy. mulla on nyt tuntemuksia että ovis olis lähellä, voi olla että on huomena tai tiistaina, tai voi olla että oon ihan metsässä ja on vasta torstaina kuten flo ennustaa! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mutta olis kiva kun pystyis vaan kuulostelemaan kehoa ja sen mukaan mennä. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Katsotaan nyt kuinka käy :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Apua, huomasin just että mulla tuli tuhat viestiä täyteen täällä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: missä vaiheessa mä oon niin paljon ehtiny tänne spämmäämään!

Dpo 9 Pregcheck , tein ensin onestepin (raskauskeijun),mutta siinä ei mitään. Tohon tuli ohut punainen viiva arviolta minuutin jälkeen samasta pissasta. Voiko olla :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• 41B18A75-0907-4585-B5AD-559E0F296B14.jpeg
    41B18A75-0907-4585-B5AD-559E0F296B14.jpeg
    212.3 KB · Katsottu: 176

Mä kuulun näihin himotestaajiin :tears: Just se jännitys sen kai tekee. Ehkä kun yrittäminen on vasta näin alussa, niin kaikki testien tekeminen tuntuu vielä uudelta ja jännittävältä. Tässä kierrossa olin ovistesteistäkin ihan innoissani ja oikein odotin, että niitä pääsee tekemään :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Nyt on kp31, ja ovistikun mukaan olis jo dpo19 ja limojen mukaan taas dpo15. Testit näyttää negaa, joten menkkoja odotellaan. Toivottavasti ei kauheen pitkäks venyis tää kierto, kun yleensä on ollut 30-31 päivää. Menkkakivutkin oli ja meni jo vajaa viikko sitten, ja nyt ei oo enää mitään oireita. Yleensä oireet on ollu just päivää ennen tai samana päivänä, kun menkat alkaa. Ehkä oon alitajuisesti stressannut tätä yrittämistä kuitenkin sen verran, että se on vähän sekoittanut kiertoa.

Ja Mamiksx4:llä näkyy hieno viiva siellä :smiling face with heart-eyes: Toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Muokattu viimeksi:
Mä tein eilen dpo7 löysät pois -testin, eli sen testin joka pitikin olla nega, josta sit voi jäädä ootteleen muuttuuko plussaksi. No tänään dpo8 ei ainakaan muuttunut :D mutta tästäkään nyt en vielä aattele mitään. Huomenna ja ylihuomenna pitää jo kiikaroida testejä vähän tarkemmin näkyykö mitään jäänteitäkään haamusta.

mun päälle sopii paremmin tää siedätystekniikka, kuin se että oottelisin sellaista päivää että testi näyttäis jo varmasti plussaa, ja sit se nega lävähtäiskin silmille :Grinning Face With Smiling Eyes:

Minä olen todennut, että dpo10 on minulle sopivin testipäivä. Silloin todennäköisesti näkyy jo jotain, jos on näkyäkseen. En nimittäin halua huvikseni katsella negatestejä. Ja toisaalta olen ensinnäkin malttamaton (eli haluan testata mahdollisimman aikaisin) ja haluan myös ehdottomasti testata useamman päivän ennen menkkojen alkua. Jotkuthan testaavat vasta sitten, jos menkat eivät tule ajallaan, mutta minulle olisi turhan rankkaa se. Menkkojen aikaan on muutenkin ihan tarpeeksi ikävä olo, mutta jos tiedän jo ennen menkkoja, etten ole raskaana, se ei ole henkisesti niin rankkaa, vaan ennemminkin on vain kiva päästä aloittamaan uusi kierto.

Täytyy se sanoa, että viime kierrossa musta oli tosi kiva odotella sen testin kanssa myöhemmille päiville! Kyl siinä on puolensa, että saa elellä haaveissa pidempään. Sit kun alkaa kierron loppu lähestyä, niin siinä jo alkaa tulee merkkejä, jos ei tuottanut tulosta. Se sit vähän pohjustaa jo tulevaa pettymystä. Mutta tosiaan, kyllä mä tykkään myös siitä himotestaamisen tuomasta jännityksestä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: se vaan tarvii sen, että on tarpeeks vahva olo henkisesti! Kuten sanottu, viime kierrossa en siihen pystyny. Kun taas nyt on jälleen vahvempi olo :)

Oho, tänään kp9, ja äsken oli jo kananmunanvalkuaisvuodot :Weary Cat Face: ei kai ny sentään vielä! Aamupäivästä ei ainakaan testi vielä enteilly plussaa. Ehkä varmistan illemmalla uuestaan vielä :D

mulla oli sama ajatus tällekierrolle etten testaile ovista, mutta saas nähdä kuinka käy. mulla on nyt tuntemuksia että ovis olis lähellä, voi olla että on huomena tai tiistaina, tai voi olla että oon ihan metsässä ja on vasta torstaina kuten flo ennustaa! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mutta olis kiva kun pystyis vaan kuulostelemaan kehoa ja sen mukaan mennä. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Katsotaan nyt kuinka käy :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Samoissa päivissä suunnilleen mennään! Torstaita näyttää mullakin ovisennuste, koitetaan puuhastella silti aktiivisesti koko ensviikko :smiling-eyes:

Joo itsehän olen tehnyt tänään(kin) testin ku kuiteski on jo dpo6 :rolling::rolling::rolling: ja siis syön kuitenkin pillereitä, et tää on varmaa pohjat:rolling: mut eihän sitä ikin tiiä :tears:

Dpo 9 Pregcheck , tein ensin onestepin (raskauskeijun),mutta siinä ei mitään. Tohon tuli ohut punainen viiva arviolta minuutin jälkeen samasta pissasta. Voiko olla :smiling face with heart-eyes:

mä en mitenkään halua pilata iloa, mutta tää näyttää aika paljon siltä mikä mulle tuli pc:llä väärä viiva, ja jotenkin näyttää että pitäs olla enemmän vasemmalla ton viivan :Smirking Face:
Toivotaan että olen ihan hakoteillä ja on oikea plussa, kokeile vielä jollain toisella testillä tai uusi pc, harvoin antaa kahta hutia peräkkäin! :Upside Down Face:

mä en mitenkään halua pilata iloa, mutta tää näyttää aika paljon siltä mikä mulle tuli pc:llä väärä viiva, ja jotenkin näyttää että pitäs olla enemmän vasemmalla ton viivan :Smirking Face:
Toivotaan että olen ihan hakoteillä ja on oikea plussa, kokeile vielä jollain toisella testillä tai uusi pc, harvoin antaa kahta hutia peräkkäin! :Upside Down Face:
Joo, mun viivalasit kans vähän arvioi että olisko tuo viiva liian oikealla... Mut toivotaan että viivalasit on väärässä ja on ihan oikea plussa siellä muhimassa! :)

Mites, eikö tää ovistesti oo vähän tummunu aamun ja illan välillä vaikkei toki plussa vielä oo? Kattelin kuvia viime kierron testeistä, ja sillon oli haaleampi edellisenä iltana kun tuli plussa seuraavana iltana. Että ehkä siellä on superaikainen ovis tuloillaan :Eyes: tänään siis tosiaan kp9.

20220313_181119-COLLAGE~2.jpg

Kun se munkin mielestä on hieman liian oikealla, huomenna uutta testiä kehiin .

Joo, mun viivalasit kans vähän arvioi että olisko tuo viiva liian oikealla... Mut toivotaan että viivalasit on väärässä ja on ihan oikea plussa siellä muhimassa! :)

Mites, eikö tää ovistesti oo vähän tummunu aamun ja illan välillä vaikkei toki plussa vielä oo? Kattelin kuvia viime kierron testeistä, ja sillon oli haaleampi edellisenä iltana kun tuli plussa seuraavana iltana. Että ehkä siellä on superaikainen ovis tuloillaan :Eyes: tänään siis tosiaan kp9.

View attachment 111497
Juu nään että se ei ihan oikealla kohdalla ole.

Sun testissä alempi joo tummempi.

View attachment 111497

tummunu on kyllä vähän. :Eyes:

enhän mä voinut olla testaamatta sitten kuitenkaan, oli vaan pakko tietää missä mennään, ja eihän sitä vielä mennä missään, ei ole ovis ihan lähistöllä vielä, ainakaan testin mukaan :Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:
no odotellaan...:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
IMG_20220313_200221.jpg

Takaisin