Ihan selvä plussa!! Ihanaa, paljon onnea!! :))näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
1h pidätys ja dpo9 tai 10
View attachment 109614
tämä siis nyt kuivana otettu kuva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan selvä plussa!! Ihanaa, paljon onnea!! :))näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
1h pidätys ja dpo9 tai 10
View attachment 109614
tämä siis nyt kuivana otettu kuva.
Joo, todellankin digi mielenrauhan vuoks! Voikun olis plussa!Tässä vielä kuivana.. Pitänee se digi nähä ei raskaana tulos et uskaltaa juhlia hyvillä mielin... On tää kyllä......
kiitos, tätä ne menkkajomot sitten tiesi, ja ne jatkuu kyllä edelleen Ei tätä oikeen tahdo uskoa! Näköjään sillä seksin määrällä ei niin väliä, vaan se ajoitus. Ovisplussapäivänä heiluteltiin peittoa ja sillon muutamaa päivää aikasemmin. Lisäksi järkyttävä flunssa mikä ollut siitä oviksesta lähtien
Ei oikeen tahdo luottaa vielä tohon testiin!
Voi, mä todella ymmärrän sen pessimismin. Ja ton kun mieli elää kierron aikana! Meillähän nyt sit tuli eka haamu 2v5kk yrityksen jälkeen, ja meillä ei tutkimuksissakaan oo vielä löytyny mitään vikaa. Sama homma, miehellä jo lapsia, mulla ei. Ja voi kuule miten pahalta musta tuntu jossain siinä 2v yrityksen kohdalla. En edes pystyny soittamaan meille aikaa lapsettomuushoitoihin, mies soitti sit meillä kun se oli mulle niin vaikeeta!Näkyy kyllä paremmin tämä!! Hurjasti nyt tarrasukkia Mulle iski kamala pessimistisyys eilen ja tänään. Jotenkii on ihan sellanen olo että kun sitä plussaa ei ole ihan just vuoteen näkynyt niin miksi se näkyis mulla ikinä. Sellanenkin käy välillä mielessä että ehkä minussa on jotain vialla ja mulle ei suoda yhtään lasta. Miehellä siis jo yksi edellisestä suhteesta. Ja yhteinen olisi maailman ihanin asia. tänään siis dpo5 eikä yhtään minkäänlaista vääntelyä tai mitään erikoista. On se jännä miten mieli muuttuu kun kuukautisten jälkeen on innoissaa lähössä uuteen yritykseen, sitte tulee tää masisvaihe, mutta sitte se muuttuu loppukierrosta että oiskohan siellä kuitenkin jotain tapahtunut
Teitkö testiä tänään?Voi, mä todella ymmärrän sen pessimismin. Ja ton kun mieli elää kierron aikana! Meillähän nyt sit tuli eka haamu 2v5kk yrityksen jälkeen, ja meillä ei tutkimuksissakaan oo vielä löytyny mitään vikaa. Sama homma, miehellä jo lapsia, mulla ei. Ja voi kuule miten pahalta musta tuntu jossain siinä 2v yrityksen kohdalla. En edes pystyny soittamaan meille aikaa lapsettomuushoitoihin, mies soitti sit meillä kun se oli mulle niin vaikeeta!
Mutta mulla ylivoimasesti eniten autto se, kun liityin tänne foorumille ja osallistuin lapsettomuuskeskusteluun. Jotenkin siinä tajusin että en oo rikki ja näin käy monelle. Sit jos jossain vaiheessa alkaa oikeesti painaa päälle niin suosittelen ehdottomasti kattelemaan sinne. Vertaistuki on ihmeellistä!
Mut hei, ei teillä edes vielä kovin kauaa ole kestänyt! Toivotaan että ihan pian nappaa!! :)
Tein just äsken ekasta pissasta enkä oikeen taas nää mitään. Mut tänään pomppas taas Ourassa lämmöt koholle, ja se oli taas kauheen huolissaan mun huonoista arvoista! Mä ennen tota testiä sanoin miehelle että tää on sit ainut testi mitä tänään teen, tänään otan chillisti meillä ei onneks oo tarkotus lähteä mihkään juhlimaan, niin ei tarvi olla 100% varmuutta! (En kiistä etteikö digi vähän houkuttais, apteekkiinki saatetaan tänään mennä :D )Teitkö testiä tänään?
Sitä toi FF epäili kanssa, nosti ton seurauksena mun "early pregnancy signs" 20->65 pisteeseen :D mut, luin että se hetkellinen lämmönlasku ei itseasias liity kinnittymiseen, vaan ehkä estrogeenin lisääntymiseen! Ja että se on yleisempää raskaaks tulevilla koska voimakas estrogeeni siin kohtaa povaa todennäkösemmin onnistuvaa raskauttaMulla oli ekassa raskaudessa kiinnittymisdippi lämmöissä, voiskohan sulla olla siitä kyse tossa dpo12. Ja toki testit sit ei voi vielä paljon mitään näyttääkään, jos ollutkin kiinnittyminen myöhään.
Voikun teillä onnistaisi pian! Ja voikun se olisikin tämä kierto! Kyllähän kiinnittymiset keskimäärin tapahtuu dpo9 eli ihan luonnollistakin voi olla, että eilen vielä oli nega! Toivotaan kovasti!Toivotaan, että teillä onnistuu pian . Mä kans niin toivon sitä yhteistä. Meillä vaan aika loppuu pian kesken iän takia. Tai siltä musta tuntuu ettei mun kroppa toimi samalla tavalla ku viisi vuotta sitten viimeksi yrittäessä .
Täällä menossa dpo 10/11 ja lämmöt ei oo laskenut. Jotain pientä tiputtelua on mutta en edes jaksanut tänään aamulla tehdä testiäkään kun se oli eilen nega. Jos menkat ei tulekaan niin teen sitten.
Mulla oli edellisen pillereiden lopetuksen jälkeen sama vika että tuli tiputtelua monta päivää. Ja taas lopetuksesta eka virallinen oma kierto niin tiputtelua. Toivon että kierto tasaantuisi. Helmikuulle taidan varata ajan gynelle.
Ei ihan vielä positiivinen, mut itellä ku tuli viimeks tollanen ni seuraavasta pissasta oli jo yhtä tummat viivat! Ja täällä moni on kertonu että eivät ikinä ees saa yhtä vahvoja viivoja, eli periaatteessa voi tuokin olla jo huippu, riippuu ihmisestä! :) Onnea matkaan!Öö.. Onks tää nyt ovis plussa vai ei ihan vielä
Pitää testailla vahvistuuko
Muoks. Onneks mulla yleensä tulee ne kivut kans messiin sit ku irtoaa... Jospa pääseekin piinailee kohta uudelleen
On tää kyl... Mulla tulossa niitä one step herkkiä ja ei niin herkkiä ovis testien mukana.. Se 25 mlU ei oo antanu ainakaan vielä turhaa viivaa muistaakseni sit ku alan testailee.. Niitä vaa ei kannata vissiin varhain käyttää ku ei oikeesti nii herkkä ku vaikka pc vaik pitäs olla yhtä vahva
Mun silmään ei ihan plussa olis mutta testi ei ole tuttu, niin en tiiä minkälaista viivaa antaa ovulaation yhteydessä Missä vaiheessa kiertoa meet?Öö.. Onks tää nyt ovis plussa vai ei ihan vielä
Pitää testailla vahvistuuko
Muoks. Onneks mulla yleensä tulee ne kivut kans messiin sit ku irtoaa... Jospa pääseekin piinailee kohta uudelleen
On tää kyl... Mulla tulossa niitä one step herkkiä ja ei niin herkkiä ovis testien mukana.. Se 25 mlU ei oo antanu ainakaan vielä turhaa viivaa muistaakseni sit ku alan testailee.. Niitä vaa ei kannata vissiin varhain käyttää ku ei oikeesti nii herkkä ku vaikka pc vaik pitäs olla yhtä vahva
Kp 16 eli vois hyvinkin olla tuloillaan.. Hämmensi se alku kierron kipuilu jne mut jospa se oli sitä follikelin kasvua tms ja toivotaan hyvää ovista ja oikeeta plussaa tälle kiertoaMun silmään ei ihan plussa olis mutta testi ei ole tuttu, niin en tiiä minkälaista viivaa antaa ovulaation yhteydessä Missä vaiheessa kiertoa meet?
Voi, tämähän on ihan selvä plussa, ihanaa! Toivottavasti ei ole mitään ikävää yllätystä vaan menee tästä puhtaasti maaliin!! :)Tän päivän testi :) en kyl tiedä onko vahvistunut.. omalla taustalla herää pelko tietty kaikesta mahdollisesta, onko kohdun ulkoinen, tuulimuna, tuleeko taas kkm... mutta teen maanantaina uuden testin kun sitten ois se 72h edellisestä ni josko olisi vahvempi viiva. En raaski vielä digiä ostaa oireina on kuumia aaltoja, menkkajomoja, satunnaiset tissien vihlonnat, yks päivä tuli rinnoista maitoa..
Paljon tsemppiä kaikille ja haamuviivoille vahvistumista
Herttarouva, me ollaan joskus ennenkin kirjoitettu samassa ryhmässä mielestäni?
Joo siis mulla tulee yleensä kyl tasavahvat tai jopa tummempi ni ihan lähellä se ainakin lienee.. Jee pääsee vielä piinailee.. Tosin se on myös aika ahdistavaa tätä nykyä.....Ei ihan vielä positiivinen, mut itellä ku tuli viimeks tollanen ni seuraavasta pissasta oli jo yhtä tummat viivat! Ja täällä moni on kertonu että eivät ikinä ees saa yhtä vahvoja viivoja, eli periaatteessa voi tuokin olla jo huippu, riippuu ihmisestä! :) Onnea matkaan!
Joo sulla on kyl hankalaa noiden haamujen kanssa! Ehkä sun sit kantsii tosiaan vältellä niitä herkkiä testejä ja käyttää vaan niitä 25 vahvusia!Joo siis mulla tulee yleensä kyl tasavahvat tai jopa tummempi ni ihan lähellä se ainakin lienee.. Jee pääsee vielä piinailee.. Tosin se on myös aika ahdistavaa tätä nykyä.....