Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mä ny tulkitsen et plussa on menny jo
Ei hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii
Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? EDIT: lisäilin viel pari kuvaa lisää, en oo varma missä näkyis parhaiten.
View attachment 109597
View attachment 109598
View attachment 109600
näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
1h pidätys ja dpo9 tai 10
View attachment 109614
tämä siis nyt kuivana otettu kuva.
Näkyy näkyy ei tarvinnu ees zoomata!
Hyvin näkyy!näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
View attachment 109614
näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
View attachment 109614
Jeee vauva liimaa ja jarrusukkianäkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
View attachment 109614
Jeee vauva liimaa ja jarrusukkia
Kyllä se on plussa ja vielä tottakai laimeampi kun noin pienellä pidätykselläKiitos, mutta eipäs nyt vielä innostuta, mä en vielä uskalla luottaa tohon, teen kohta uuden kun oon pidättäny tarpeeksi pitkään!
Mä en tiiä onks tää nyt värikertymä tai viivanpaikka mitä nää mulle herkästi kaiketi antaa.. Ihan varmaa on ja siks en haluis ehkä tuhlata digiin tässä kohtaa vai mitä ootte mieltä pitäskö se nähdä se ei raskaana konkreettisesti ku lähdössä juhlimaan tänään...
näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
View attachment 109614
Onnea, ihan selvä plus. Toivottavasti pysyy matkassa mukana
Näkyy kyllä paremmin tämä!! Hurjasti nyt tarrasukkia Mulle iski kamala pessimistisyys eilen ja tänään. Jotenkii on ihan sellanen olo että kun sitä plussaa ei ole ihan just vuoteen näkynyt niin miksi se näkyis mulla ikinä. Sellanenkin käy välillä mielessä että ehkä minussa on jotain vialla ja mulle ei suoda yhtään lasta. Miehellä siis jo yksi edellisestä suhteesta. Ja yhteinen olisi maailman ihanin asia. tänään siis dpo5 eikä yhtään minkäänlaista vääntelyä tai mitään erikoista. On se jännä miten mieli muuttuu kun kuukautisten jälkeen on innoissaa lähössä uuteen yritykseen, sitte tulee tää masisvaihe, mutta sitte se muuttuu loppukierrosta että oiskohan siellä kuitenkin jotain tapahtunut
näkyykö mitään?
miten tuo tulkitaan?
View attachment 109614
Tässä vielä kuivana.. Pitänee se digi nähä ei raskaana tulos et uskaltaa juhlia hyvillä mielin... On tää kyllä......