Raskaaksi 2022

Kyllä mä ny tulkitsen et plussa on menny jo :Grinning Face With Smiling Eyes::Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Liitteet

• 02DF8457-55C2-4FE5-818F-91EB320F4724.jpeg
    02DF8457-55C2-4FE5-818F-91EB320F4724.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 105
Huomenta, kp29/28 ja nega testattu, ei auta kun yrittää uudelleen.

Mukavaa vuoden vaihdetta kaikille ryhmäläisille :red-heart:

Muoks; menkat alkoikin eli kp1. Jos jotain hyvää pitää löytää, niin parin tunnin tarkkuudella on tasan saman mittainen kierto kuin viimeksi, pystyy jotenkin edes ennakoimaan milloin ovis.

Muokattu viimeksi:
Ei hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii :Relieved Face:

Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? :Grimacing Face: EDIT: lisäilin viel pari kuvaa lisää, en oo varma missä näkyis parhaiten.

View attachment 109597
View attachment 109598
View attachment 109600

Näkyy kyllä paremmin tämä:smiling face with heart-eyes:!! Hurjasti nyt tarrasukkia:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: Mulle iski kamala pessimistisyys eilen ja tänään. Jotenkii on ihan sellanen olo että kun sitä plussaa ei ole ihan just vuoteen näkynyt niin miksi se näkyis mulla ikinä. Sellanenkin käy välillä mielessä että ehkä minussa on jotain vialla ja mulle ei suoda yhtään lasta. Miehellä siis jo yksi edellisestä suhteesta. Ja yhteinen olisi maailman ihanin asia. :loudlycrying: tänään siis dpo5 eikä yhtään minkäänlaista vääntelyä tai mitään erikoista. On se jännä miten mieli muuttuu kun kuukautisten jälkeen on innoissaa lähössä uuteen yritykseen, sitte tulee tää masisvaihe, mutta sitte se muuttuu loppukierrosta että oiskohan siellä kuitenkin jotain tapahtunut:tears:

Näkyy näkyy :smiling face with heart-eyes: ei tarvinnu ees zoomata!

aivan epätodellinen fiilis, enkä kyllä luota vielä tohon, pidätän pidemmän ajan ja teen toisen :tears: jos nyt tärppäs oikeesti kun ehkä vähiten siihen uskoin, mutta niiden menkkajomojen ja nippailujen takia alko vähän miettii et mitäpä jos sittenkin, niin sanon että elämä kyllä osaa yllättää silloin kun sitä vähiten odottaa! :smiling face with heart-eyes:

näkyykö mitään? :smiling face with heart-eyes:
miten tuo tulkitaan? :tears:
1h pidätys ja dpo9 tai 10:Eyes:

View attachment 109614
tämä siis nyt kuivana otettu kuva.

Vau kyllä näkyy :smiling face with heart-eyes: toivon kovasti tarrasukkia pienelle ja viivan vahvistumista! Ihana uuden vuoden lahja :red-heart: vahvistumista myös muiden haamuileville viivoille, tulisipa nyt uuden vuoden yllätyksiä monelle :smiling face with heart-eyes:

Mä en tiiä onks tää nyt värikertymä tai viivanpaikka mitä nää mulle herkästi kaiketi antaa.. Ihan varmaa on ja siks en haluis ehkä tuhlata digiin tässä kohtaa vai mitä ootte mieltä pitäskö se nähdä se ei raskaana konkreettisesti ku lähdössä juhlimaan tänään...

Liitteet

• PCIMG_2021-12-31_09-07-47.JPG
    PCIMG_2021-12-31_09-07-47.JPG
    483.9 KB · Katsottu: 159
Kiitos, mutta eipäs nyt vielä innostuta, mä en vielä uskalla luottaa tohon, teen kohta uuden kun oon pidättäny tarpeeksi pitkään! :tears:
Kyllä se on plussa ja vielä tottakai laimeampi kun noin pienellä pidätyksellä :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Mä en tiiä onks tää nyt värikertymä tai viivanpaikka mitä nää mulle herkästi kaiketi antaa.. Ihan varmaa on ja siks en haluis ehkä tuhlata digiin tässä kohtaa vai mitä ootte mieltä pitäskö se nähdä se ei raskaana konkreettisesti ku lähdössä juhlimaan tänään...

kyllä mä tekisin sen digin niin sais mielenrauhan ja kivempi se on juhliakkin sitten kun tietää varmaksi! :smiling-eyes:

Tässä vielä kuivana.. Pitänee se digi nähä ei raskaana tulos et uskaltaa juhlia hyvillä mielin... On tää kyllä......

Liitteet

• IMG_20211231_092826.jpg
    IMG_20211231_092826.jpg
    230.8 KB · Katsottu: 137
Onnea, ihan selvä plus. Toivottavasti pysyy matkassa mukana :smiling face with heart-eyes:

kiitos, tätä ne menkkajomot sitten tiesi, ja ne jatkuu kyllä edelleen :smiling face with heart-eyes: Ei tätä oikeen tahdo uskoa! Näköjään sillä seksin määrällä ei niin väliä, vaan se ajoitus. Ovisplussapäivänä heiluteltiin peittoa ja sillon muutamaa päivää aikasemmin. Lisäksi järkyttävä flunssa mikä ollut siitä oviksesta lähtien :tears:
Ei oikeen tahdo luottaa vielä tohon testiin! :Face Without Mouth:

Näkyy kyllä paremmin tämä:smiling face with heart-eyes:!! Hurjasti nyt tarrasukkia:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: Mulle iski kamala pessimistisyys eilen ja tänään. Jotenkii on ihan sellanen olo että kun sitä plussaa ei ole ihan just vuoteen näkynyt niin miksi se näkyis mulla ikinä. Sellanenkin käy välillä mielessä että ehkä minussa on jotain vialla ja mulle ei suoda yhtään lasta. Miehellä siis jo yksi edellisestä suhteesta. Ja yhteinen olisi maailman ihanin asia. :loudlycrying: tänään siis dpo5 eikä yhtään minkäänlaista vääntelyä tai mitään erikoista. On se jännä miten mieli muuttuu kun kuukautisten jälkeen on innoissaa lähössä uuteen yritykseen, sitte tulee tää masisvaihe, mutta sitte se muuttuu loppukierrosta että oiskohan siellä kuitenkin jotain tapahtunut:tears:

Toivotaan, että teillä onnistuu pian ❤️. Mä kans niin toivon sitä yhteistä. Meillä vaan aika loppuu pian kesken iän takia. Tai siltä musta tuntuu ettei mun kroppa toimi samalla tavalla ku viisi vuotta sitten viimeksi yrittäessä .

Täällä menossa dpo 10/11 ja lämmöt ei oo laskenut. Jotain pientä tiputtelua on mutta en edes jaksanut tänään aamulla tehdä testiäkään kun se oli eilen nega. Jos menkat ei tulekaan niin teen sitten.
Mulla oli edellisen pillereiden lopetuksen jälkeen sama vika että tuli tiputtelua monta päivää. Ja taas lopetuksesta eka virallinen oma kierto niin tiputtelua. Toivon että kierto tasaantuisi. Helmikuulle taidan varata ajan gynelle.

Takaisin