Raskaaksi 2022

Kiitos vinkistä Nurppu. Mähän sitten pikkusen googlettelin. Osa taulukoista alkoi vasta dpo10:stä, mut löysin myös pari tällaistä dpo7 alkavaa taulukkoa. Tästä vois päätellä, että edes teoriassa aikaisintaan dpo7 vois näkyä jotain 10miu/ml-testillä :D

88855273-33E0-4197-87BD-3DE5A64B26A4.jpeg

lisättäköön tähän vielä se että en edes usko olevani raskaana. Ei niin minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Silti päivät testipäiviä ootellessa tuntuu niin pirun pitkiltä :tears:

Muokattu viimeksi:
Täällä menkat kesti hurjat 2 ja puoli päivää. Ei tarvinnut kuin pikkuhousunsuojaa kun ei sitä vuotoakaan tullut juuri lainkaan. Yhden päivän ehti muka alkaa mutta ei. Eli ilmeisesti mun limis olikin ihan onneton tai anovulatorinen kierto siltikin. Mutta onhan keholle melkoinen stressi varhainen keskenmeno että ihan turhaa mä odotinkaan että ovulaatio kp15 ja menkat kp30 tai plussa heti perään. Toivottavasti edes tää alkanut kierto olis suhteellisen normaali sitten kuitenkin

Mulla on joku ihme testinvastaisuusolo. Siis katsoin että tilaisi ovulaatiotestit ja siihen jonku herkän testin mut suljin selaimen ku täytin osoitetietoja ja lähdin tupakille. Kyllä, tupakille. En oo polttanut hyvin pitkään aikaan ja silloinkin hyvin hyvin satunnaisesti mutta tämä nyt suotakoon. Tuli nimittäin niin huono olo että oksensin ja huimaa. No eipähän jää tavaksi.

Mut joo, tän kierron taidan olla testaamatta kokonaan

Mitäköhän tää? Siis jännää juilimista, ihanku tuntuis kohdunsuulla välillä ja keskellä alamahaa. Koko päivän ollut ja nyt en kyllä kuvittele :tears: Kun edellisestä raskaudesta jo se 9v aikaa niin unohtunut mitä tässä alussa vois olla. Ja liekö näin tarkkaan sillon tuntemuksia miettinyt. Viime yönä näin unta, kaksi viivaa taas. Oli liian todentuntuinen:Two-hearts:.

Eilen illalla muuten hieman tais olla hiivakutinaa, laitoin canestenia ja perhana ku alkoi polttelee. Sängyssä jalat ristiin auki ristiin auki, sit oli pakko pestä pois! Kauhee! Aamulla sit omenaviinietikkaa hörppy ja meinas ylös tulla. Sitten raakaa valkosipuli kynttä pureskelin mut hemmetti oli niin vahvaa että sylkäsin sen pois. Sit tein kylvyn itselle, omenaviinietikkaa ja kookosöljyö. Toinen yritys valkotsipalin kanssa, pilkoin pieneksi ja nieleksin paloina. Eiköhän vatsa tee siitä selvän ja tulee käyttöön ne sientä tappavat ainekset. Hittolainen. C vitamiinia reilusti. Pakko päästä siitä eroon.

Mitäköhän tää? Siis jännää juilimista, ihanku tuntuis kohdunsuulla välillä ja keskellä alamahaa. Koko päivän ollut ja nyt en kyllä kuvittele :tears: Kun edellisestä raskaudesta jo se 9v aikaa niin unohtunut mitä tässä alussa vois olla. Ja liekö näin tarkkaan sillon tuntemuksia miettinyt. Viime yönä näin unta, kaksi viivaa taas. Oli liian todentuntuinen:Two-hearts:.

Eilen illalla muuten hieman tais olla hiivakutinaa, laitoin canestenia ja perhana ku alkoi polttelee. Sängyssä jalat ristiin auki ristiin auki, sit oli pakko pestä pois! Kauhee! Aamulla sit omenaviinietikkaa hörppy ja meinas ylös tulla. Sitten raakaa valkosipuli kynttä pureskelin mut hemmetti oli niin vahvaa että sylkäsin sen pois. Sit tein kylvyn itselle, omenaviinietikkaa ja kookosöljyö. Toinen yritys valkotsipalin kanssa, pilkoin pieneksi ja nieleksin paloina. Eiköhän vatsa tee siitä selvän ja tulee käyttöön ne sientä tappavat ainekset. Hittolainen. C vitamiinia reilusti. Pakko päästä siitä eroon.
Monella on ollut toi hiiva. Toivottavasti olis plussa tulossa. Mulla oli toi sama tunne selkeästi kohdunsuulla kun plussasin. Tässä edellisessä jopa niin paljon että oli inhottava istua ja se kesti koko alkuajan minkä raskaana ehti olla, toki siihen tunteeseen jotenkin "tottui"

Mulla on joku ihme testinvastaisuusolo. Siis katsoin että tilaisi ovulaatiotestit ja siihen jonku herkän testin mut suljin selaimen ku täytin osoitetietoja ja lähdin tupakille. Kyllä, tupakille. En oo polttanut hyvin pitkään aikaan ja silloinkin hyvin hyvin satunnaisesti mutta tämä nyt suotakoon. Tuli nimittäin niin huono olo että oksensin ja huimaa. No eipähän jää tavaksi.

Mut joo, tän kierron taidan olla testaamatta kokonaan

mä suunnittelin ihan samaa! en testaa ovista tässä kierrossa ollenkaa, (ainakin yritän mennä kipujen mukaan ja kuunnella vaan omaa kehoa) mulla noi oviskivut tulee niin kovina ettei voi erehtyä! Tosin viimekierrossa mulla oli oviskipuja paripäivää ennen ovisplussaa, ja menin siinä sekaisin, mutta nyt jos tallettelis joka toinen päivä ja kuulostelis vaan niitä oviskipuja, sen enempää stressaamatta! :folded: mutta piinapäivillä on pakko sitten tehdä testejä, se vaan on niin jännää! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tähän ketjuun en ole kirjoittanut tästä, osa teistä on jo voinut lukea toisista ketjuista. Kävin tämän kierron alkupuolella yksityisellä hysteroskopiassa ja minulta löytyi yllättäen polyyppi, joka poistettiin. Ultrassa ei ollut näkynyt kunnolla kohdun keskiviivakaikua ja lähettävä yksityinen lääkäri epäili arpikudosta. Mutta patologin mukaan siis oli polyyppi. Olen niin kiitollinen, että päädyin menemään yksityiselle, se lääkäri siellä on rautainen ammattilainen!

Nyt tuntuu, että vuosi 2022 voisi todella olla se vuosi, jolloin voisin tulla raskaaksi. Edellisen kerran on tärpännyt vuonna 2019. Väliin mahtui muistaakseni 21 yrityskiertoa, mutta nyt tuntuu että aloitan laskun alusta.

Nyt suunnilleen dpo9. Tässä kierrossa ei vielä ole suuria mahdollisuuksia, mutta kunhan nyt yhdet menkat tulevat, niin sitten limakalvo pääsee uusiutumaan.

Mitähän hittoa, osa 2. Punaista vuotoa tuli lopulta vain hetken, sitten hiipui ruskeaksi tiputteluksi, joka jatkuu edelleen. Tein nyt 4 tunnin pidätyksellä uuden testin (lähinnä ajatellen, että voisin saada selkeän negan ja nukkua rauhassa), ja nyt tuli jo selkeämpi haamu. Livenä näkyy väriäkin.

Tämän päivän vuotojen takia en kyllä vielä uskalla ajatella, että tämä voisi vahvistua kunnon plussaksi. Ei kai auta kuin odottaa...

Liitteet

• 20220311_214504.jpg
    20220311_214504.jpg
    3 MB · Katsottu: 193
Mitähän hittoa, osa 2. Punaista vuotoa tuli lopulta vain hetken, sitten hiipui ruskeaksi tiputteluksi, joka jatkuu edelleen. Tein nyt 4 tunnin pidätyksellä uuden testin (lähinnä ajatellen, että voisin saada selkeän negan ja nukkua rauhassa), ja nyt tuli jo selkeämpi haamu. Livenä näkyy väriäkin.

Tämän päivän vuotojen takia en kyllä vielä uskalla ajatella, että tämä voisi vahvistua kunnon plussaksi. Ei kai auta kuin odottaa...

Jotain näkyy! Toivottavasti vahvistuu!

Jopas menee jännäksi! Punertavaa viivaa on kyllä havaittavissa, toivotaan että vahvistuu :folded:

Mun mielestä tuo on jo aivan selkeä! Toivottavasti vahvistuu!! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Ja onnenomena: mahtava kuulla, että vois löytyä joku selitys nyt tälle pitkälle yritykselle. :folded: Toivottavasti pian tärppää!:Two-hearts:

Ihan selkeä punainen viiva havaittavissa!:Eyes: ompas nyt jännää, toivotaan että alkaa vahvistumaan! :folded:

Jos ovis olis vasta tulossa päin? Joillain saattaa tulla haaleaa viivaa ja myöhemmin kierrosta sitten uudestaan alkaa näkyä tikussa väriä.
Joo testailin vielä myöhemmin ja katsoin viivan haalenevan edelleen. Nyt on kp 15,kp 13&14 oli kyllä tuntemuksia alavatsalla eilen illalla pisteli vasenta munasarjaa. Saattaa ollakin että ovulaatio oli,vaikkei testissä näy plussaa. Ja tosiaan epäilen kp 13-14 yöllä voineen olleen plussa,kun aamulla tuo tumma viiva oli hälventynyt. Eli lh-piikki voi tapahtua myös yöllä(?). Aamulämmöt tänäaamuna nousi joten saattaisi olla kp 14 ovulaatio.
Kiitos vastauksistanne,antoi toivoa kun olin eilen aivan maassa.

Voi harmi ettei tuu selkeää plussaa! :sad001 Mut onko sulla ollu oireita tossa kun vähän tummu? Jos lähtis lämmöt nousee ni ehkä se sit olis kuitenkin siinä ollu ovis! Muistan että täällä on useampi sanonut ettei saa testeihin kauhean tummaa viivaa.

Kiitos vastauksestasi. Oli oireita,eli alavatsanippailuja kp 13, ja eilen kp 14 illalla myös. Nyt aamulämpö lähti nousuun,eli oli 36,32. Jospa pysyy ylhäällä niin kaippa se ovis on tapahtunut vaikkei testit näyttäneet,varmaan kävi juuri niin että se tummeni plussaksi yön aikana ja aamulla jo lähti haalenemaan.[/QUOTE]

Joo testailin vielä myöhemmin ja katsoin viivan haalenevan edelleen. Nyt on kp 15,kp 13&14 oli kyllä tuntemuksia alavatsalla eilen illalla pisteli vasenta munasarjaa. Saattaa ollakin että ovulaatio oli,vaikkei testissä näy plussaa. Ja tosiaan epäilen kp 13-14 yöllä voineen olleen plussa,kun aamulla tuo tumma viiva oli hälventynyt. Eli lh-piikki voi tapahtua myös yöllä(?). Aamulämmöt tänäaamuna nousi joten saattaisi olla kp 14 ovulaatio.
Kiitos vastauksistanne,antoi toivoa kun olin eilen aivan maassa.
Lh piikki tapahtuu siis n. 12-48h ennen ovulaatiota. Eli aikaväli voi vaihdella naisella paljonkin. Yöllä oot siis ihan hyvin voinut ovuloida, ja jos sun lh piikki on nopea et oo vaan saanut sitä välttämättä kiinni. Kannattaa ottaa digiovis testit kaveriksi. Mulla ainakaan liuska ei näytä juuri koskaan semmosia leffaviivoja, mutta suht tumman viivan kun saan, varmistan digillä joka yleensä silloin on positiivinen. Ja lh piikki ei takaa vielä, että ovulaatio tapahtuu. Syystä tai toisesta munasolu voi silti olla irtoamatta. Esim mulla tässä kierrossa burana myöhensi munasolun irtoamista 3 pv vaikka lh piikki oli jo. Ja normaaleilla, terveilläkin naisilla on joskus anovulatorisia kiertoja. :smiling-eyes: Tällä kaikella halusin vaan lohduttaa että ne testit ei kerro kaikkea, jos et seuraa vielä aamulämpöjä niin se on yksi ainoa tapa itse seurata oikeastaan tapahtuuko ovulaatio. Tsemppiä.:red-heart: Kyllä mä uskon että sä olet ovuloinut! Ja hyvä että teillä on näköpiirissä ne tutkimukset, jos oikein muistan. Saisit edes ultralla lohtua siihen että tietäisit ovuloitko vai et. :folded:

Muokattu viimeksi:
Lh piikki tapahtuu siis n. 12-48h ennen ovulaatiota. Eli aikaväli voi vaihdella naisella paljonkin. Yöllä oot siis ihan hyvin voinut ovuloida, ja jos sun lh piikki on nopea et oo vaan saanut sitä välttämättä kiinni. Kannattaa ottaa digiovis testit kaveriksi. Mulla ainakaan liuska ei näytä juuri koskaan semmosia leffaviivoja, mutta suht tumman viivan kun saan, varmistan digillä joka yleensä silloin on positiivinen. Ja lh piikki ei takaa vielä, että ovulaatio tapahtuu. Syystä tai toisesta munasolu voi silti olla irtoaattavantti. Esim mulla tässä kierrossa burana myöhemmin munasolun irtoamista 3 pv vaikka lh piikki oli jo. Ja normaaleilla, terveilläkin naisilla on joskus anovulatorisia kiertoja. :smiling-eyes: Tällä kaikella halusin vaan lohduttaa että ne testit ei kerro kaikkea, jos et seuraa vielä aamulämpöjä niin se on yksi ainoa tapa itse seurata oikeastaan tapahtuuko ovulaatio. Tsemppiä.:red-heart: Kyllä mä uskon että sä olet ovuloinut! Ja hyvä että teillä on näköpiirissä ne tutkimukset, jos oikein muistan. Saisit edes ultralla lohtua siihen että tietäisit ovuloitko vai et. :folded:
Ja heti kun luin eteenpäin niin seuraathan sinä. :smiling-eyes: vahva usko että olet kyllä ovuloinut!

Kyllä siellä vielä jotain näkyy, mutta ehkä vähän haaleampi kuin eilen illalla... Tosin edellisestä testistä on alle 12 tuntia ja saattoi olla vähän laimeampaa pissaa. Kauheaa tämä epätietoisuus. :Grimacing Face: Pelottaa kovasti, että jää kemialliseksi.

Liitteet

• 20220312_074632.jpg
    20220312_074632.jpg
    3 MB · Katsottu: 160
Kyllä siellä vielä jotain näkyy, mutta ehkä vähän haaleampi kuin eilen illalla... Tosin edellisestä testistä on alle 12 tuntia ja saattoi olla vähän laimeampaa pissaa. Kauheaa tämä epätietoisuus. :Grimacing Face: Pelottaa kovasti, että jää kemialliseksi.
Helpommin sanottu ku tehty mutta malta mieli ja testaa vasta huomenna aamulla uudelleen, parempi vielä ylihuomenna. :Two-hearts: terkuin himotestaaja. :rolling: Mutta pelottelet itseäsi turhaan kun ei hcg tuossa ajassa vielä hirvittävästi edes kerkeä nousta ja illalla ja aamulla tehtyjä testejä ei käytännössä voi kauheasti keskenään vertailla.:smiling-eyes: Toivottavasti siellä joku ottaa nyt lujasti kiinni.:Two-hearts::folded:

Helpommin sanottu ku tehty mutta malta mieli ja testaa vasta huomenna aamulla uudelleen, parempi vielä ylihuomenna. :Two-hearts: terkuin himotestaaja. :rolling: Mutta pelottelet itseäsi turhaan kun ei hcg tuossa ajassa vielä hirvittävästi edes kerkeä nousta ja illalla ja aamulla tehtyjä testejä ei käytännössä voi kauheasti keskenään vertailla.:smiling-eyes: Toivottavasti siellä joku ottaa nyt lujasti kiinni.:Two-hearts::folded:

Muuten olen aina malttanut testata vain aamuisin, mutta eilen testasin kuitenkin vielä illalla, kun aamuinen testi oli niin epäselvä ja sitten tuli sitä vertakin... Ehkä nyt maltan mieleni huomisaamuun asti. Tiputtelu on sentään hiipunut eilisestä.

Keskenmenon jälkeen pelottaa nyt kyllä paljon aiempaa enemmän, että ehdin jo iloita raskaudesta ja se sitten otetaan minulta pois. :sad-face:

Takaisin