Tai siis muodostuuko sitä ollenkaan jos ei ovuloi mutta joo, täällä vaan pohdiskelenSiihenpäs en osaa vastata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tai siis muodostuuko sitä ollenkaan jos ei ovuloi mutta joo, täällä vaan pohdiskelenSiihenpäs en osaa vastata
Olevinaan sain medigoo hailuran myös äsken päiväpissa.. Mut ei auta ku odotella et josko aamulla näkyisi selvempää vai onko nää mulle tavanomaisia "feikkejä" taas.. Tässähän tuo viiva tulee tuonne tosi vas laitaan..
Muoks täältä palstalta nappasin samalla testillä plussan alkuja ja alapuolella toi oma.. Toisessa kuvassa
Tai siis muodostuuko sitä ollenkaan jos ei ovuloi mutta joo, täällä vaan pohdiskelen
Ria98: Onnea ovisplussasta!
Täällä nyt kp 14 aamu ja ikäväkseni totean etten saanut ovulaatioplussaa...ainostaan vahvemman viivan mutta ei se ollut plussa. TAASKAAN. Nyt on ihmeitä tapahtumassa,kun viimeinen ollut 24.12 eli aikaa nyt 3 kk. Eikä Aamulämpöjä mittailen jos ne nousee
mikä olisi outoa sinänsä... Koska viimevuonna tuli selvä plussa joka kuukausi,testailin 2 krt/pv ja NYT varmistin testaamalla 3 krt/pv. Epäilys ja pelko osui oikeaan,en taida enää ovuloida...
View attachment 111451
Niin tämä on ihana palsta,kiitos että ootte olemassa. Täältä on ihana lukea muidenkin yrittämistaivalta ja olen helpottunut myös että "henki" on hyvä palstalla. Mahdumme kaikki iloinemme ja suruinemme tänne,ja yritystaival on joillakin tosiaan lyhyt joillakin pitkä (minulla nyt 8 yk). Silti kaikki olemme toisiemme tukena täällä ja saamme vuodattaa surut ja ilot.
Voi harmi ettei tuu selkeää plussaa! Mut onko sulla ollu oireita tossa kun vähän tummu? Jos lähtis lämmöt nousee ni ehkä se sit olis kuitenkin siinä ollu ovis! Muistan että täällä on useampi sanonut ettei saa testeihin kauhean tummaa viivaa.Ria98: Onnea ovisplussasta!
Täällä nyt kp 14 aamu ja ikäväkseni totean etten saanut ovulaatioplussaa...ainostaan vahvemman viivan mutta ei se ollut plussa. TAASKAAN. Nyt on ihmeitä tapahtumassa,kun viimeinen ollut 24.12 eli aikaa nyt 3 kk. Eikä Aamulämpöjä mittailen jos ne nousee
mikä olisi outoa sinänsä... Koska viimevuonna tuli selvä plussa joka kuukausi,testailin 2 krt/pv ja NYT varmistin testaamalla 3 krt/pv. Epäilys ja pelko osui oikeaan,en taida enää ovuloida...
View attachment 111451
Niin tämä on ihana palsta,kiitos että ootte olemassa. Täältä on ihana lukea muidenkin yrittämistaivalta ja olen helpottunut myös että "henki" on hyvä palstalla. Mahdumme kaikki iloinemme ja suruinemme tänne,ja yritystaival on joillakin tosiaan lyhyt joillakin pitkä (minulla nyt 8 yk). Silti kaikki olemme toisiemme tukena täällä ja saamme vuodattaa surut ja ilot.
Me mennään sitten ihan samoilla piinapäivilläJopa oli homma selailla viestit läpiUppisss on lupaavaa viivan alkua, pidän peukkuja!
Itellä samaa aikaa oviksen kanssa niin korona plussa että en tästä kierrosta uskalla haaveilla r-testi plussaa noh touhuiltiin kuitenkin , ainahan voi yrittää (nyt siis dpo 7)
Kannattaa jatkaa vielä testailua. Mulla ovulaatio oli viime kierossa kp15-16. Voisko kumminki olla että sulla olisi ollu ovulaatio tossa missä testi on tummimmillaan. Mulla viime kierrossa näytti samanlaiselta eikä se siittä tummunu enempää mut ovulaatiokivut oli kyllä niin tiesin että ovuloin. Tsemppiä sinneRia98: Onnea ovisplussasta!
View attachment 111451
No kun tää näytti minusta vahvempaa haamua mutta pc oli korkeintaan joku viivanpaikka ni uskaltaako ees luottaa.. Aamu alkoi pahalla ololla, olo kun ois tulossa flunssa ja nippailee ja kipuilee. Mietin kui vois olla paha olo jos ei ois tarpeeksi ns hormonia vielä? Oon kyllä tosi herkkä kaikelle hormonaaliselle muutokselle....
Muoks. Hitto mulla on huonot valaistukset ottaa kuvia...
Muoks muoks.lisösin pc kuvan värikertymä viivanpaikan vieressä taikka viivanpaikka..
View attachment 111455
View attachment 111456
Tiedän tapauksen jossa 10 vuotta kärsittiin lapsettomuudesta polyyppi vuoksi. Poiston jälkeen raskautui helposti. Ihana että tulee jotain konkreettista!Mulla oli tänään se polyyppitutkimus, ja polyyppi sieltä löytyi! Noin sentin kokoinen. Nyt jäädään odottelemaan että tulee kutsu tähystykseen, jossa tuo leikataan pois. Ja sen jälkeen vasta tehdään kolmas inssi. Kuulemma voi pari kuukautta mennä että pääsee tähystykseen, eli nyt sit mennään siihen asti luomuna!
Ihana tunne, että vihdoin löytyi jotain konkreettista, minkä voi hoitaa! Eihän se mitenkään taattua ole, että tuo on ainut ongelma meillä. Mut silti niin ihanaa, että edes jotain! Ja lisäks tuntuu kivalta saada olla ny sit hetki ilman lääkkeitä :D selkeesti viime kierrossa meni mieli synkäks niistä lääkkeistä. Tässä kierrossa ollu taas normaali ilonen meno :)
Kiitos!! Ihanaa saada vähän toivoa!Tiedän tapauksen jossa 10 vuotta kärsittiin lapsettomuudesta polyyppi vuoksi. Poiston jälkeen raskautui helposti. Ihana että tulee jotain konkreettista!