Raskaaksi 2022

Minun käsitykseni mukaan LH-piikki ei varsinaisesti lopu ovulaatioon, vaan mekanismi on niin päin, että LH-piikki saa ovulaation tapahtumaan noin 12-36 tunnin kuluessa. Se, miten pitkään LH on koholla, ei sinänsä liity siihen, miten nopeasti ovulaatio tapahtuu. Joillakin LH-piikki on tosi nopea ja ovulaatio voi hyvin tapahtua vasta, kun ovistesti näyttää jo negaa. Siksikin tuo ovulaation tarkka ajoittaminen ilman ultraääntä on aika mahdotonta, kun tuo aikaikkuna on melko iso ja ne oireetkin voivat tulla niin ennen ovista, oviksen aikaan kuin oviksen jälkeenkin. Itse käytän laskennallisena ovispäivänä aina ovisplussan jälkeistä päivää. Tosin eipä sillä tarkalla päivällä ole juuri merkitystä. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Samoin! Ja kun niitä koin ensimmäisen kerran, tajusin ne kyllä ihan heti repäisykivuiksi, kun se on sen verran kuvaava nimi.

Kuule ihan totta :tears: Mulla on tullu joku aivopieru tuossa kun olen ajatellut tuota huipun tavoittamista ja siitä alkavaa laskua.

Sunnuntaita kuitenkin veikkaan, koska piikki on voitu saavuttaa aiemmin ja ovis hyvinkin vielä sunnuntain puolella, mutta ei nämä niin vakavia ole. Oireiden perusteellakin voi aavistella.

Sori ku täytän ketjua napailulla :tears::loudlycrying:
Onks kellä ollu raskauden oireena just pinkeenja turvonnut maha ja tää kipu on kokoajan tuolla oikealla nivusessa ns.. Semmonen jännä.. Ei siis kova kipu vaan semmonen... Ei muistaakseni oo aiemmin tälleen keltarauhanen ainakaan oireillut. Et tuntuu kokoajan. Aamusta asti.. Oi kumpa :folded::folded: laitan tähän kuvan siitä testistä en tiiä näkeekö kukaa mitään ja onko viivanpaikka tai ei mut noh.. Ei oo tästä testistä kokemusta... Saattaa olla ettei näy etenkään tänne lisäyksen jälkeen

Liitteet

• IMG_20220310_100102.jpg
    IMG_20220310_100102.jpg
    277 KB · Katsottu: 204
Onks kellä ollu raskauden oireena just pinkeenja turvonnut maha ja tää kipu on kokoajan tuolla oikealla nivusessa ns.. Semmonen jännä.. Ei siis kova kipu vaan semmonen... Ei muistaakseni oo aiemmin tälleen keltarauhanen ainakaan oireillut. Et tuntuu kokoajan. Aamusta asti.. Oi kumpa :folded::folded: laitan tähän kuvan siitä testistä en tiiä näkeekö kukaa mitään ja onko viivanpaikka tai ei mut noh.. Ei oo tästä testistä kokemusta... Saattaa olla ettei näy etenkään tänne lisäyksen jälkeen

ei kyllä mun silmään näy toista viivaa tai edes viivanpaikkaa, mut on tosi pikselimössöä muutenkin tuo kuva :Grimacing Face:
mikä testi tää on?
mulla oli yhes kierros tota nivuskipuilua eikä se tarkottanut mitään, oli silloin mullekkin eka kerta kun silleen kipuili. :Smirking Face: Mä en voi enää oireista päätellä mitään, viimekierrossa ei edes rinnat kipeytyneet kun normaalisti aina oviksen jälkeen kipeytyy. vaihtelee kyllä niin laidasta laitaan ja heittää ihme oireita eikä ne sit tarkota mulla mitään kun vuoto kuiteski alkaa aina :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Täällä dpo9:n "oireet" (tänne asti jaksan aina olla ylitulkitsematta, mutta päivää ennen testausta loppuu itsehillintä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:):

- Lievää menkkamaista jomotusta alavatsalla (Näin oli ollut dpo9 myös plussakierrossa! Mutta varmaan myös muissakin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:)

- Ihmettelin tänä aamuna, miten rinnat ovat jotenkin isot tänään. Sitten hoksasin, että minulla oli pitkästä aikaa rintsikat päällä. :Face With Tears Of Joy: Etätöissä ei tule niitä kauheasti käytettyä...

Täällä dpo9:n "oireet" (tänne asti jaksan aina olla ylitulkitsematta, mutta päivää ennen testausta loppuu itsehillintä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:):

- Lievää menkkamaista jomotusta alavatsalla (Näin oli ollut dpo9 myös plussakierrossa! Mutta varmaan myös muissakin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:)

- Ihmettelin tänä aamuna, miten rinnat ovat jotenkin isot tänään. Sitten hoksasin, että minulla oli pitkästä aikaa rintsikat päällä. :Face With Tears Of Joy: Etätöissä ei tule niitä kauheasti käytettyä...
Mulla myös menkka jomoja välillä ja tuo nivuseen ja oik muniksen tuntemus miltei kokoajan.. ja mietin kans et näyttääkö tissit isommille, mut aattelin et se on varmaa tää paita vaan ku kireempi ku mitä normaalisti käytän ja Tuntemukset ja masun pinkeyden aivot haluaa heittää ummetukseen syyksi :tears::tears:
Eli toivo ei sinänsä oo korkealla vaik välillä tulee semmonen voimakas fiilis et nyt on tärpännyt!:tears: Sit just kuitenki et eeeei.. Mulla ei esim tissit kipeydy ikinä luteaalissa ja esikoisen aikana vaan vähän plussan jälkeen sivuilta kipeytyi..

Pissa hätä on myös ollut useemmin eilisestä asti mut se ki aivot haluaa heittää sen piikkiin ku oon juonu kahvia aamuisin pari kuppia normia enemmän :rolling::thumbs-up:

ei kyllä mun silmään näy toista viivaa tai edes viivanpaikkaa, mut on tosi pikselimössöä muutenkin tuo kuva :Grimacing Face:
mikä testi tää on?
mulla oli yhes kierros tota nivuskipuilua eikä se tarkottanut mitään, oli silloin mullekkin eka kerta kun silleen kipuili. :Smirking Face: Mä en voi enää oireista päätellä mitään, viimekierrossa ei edes rinnat kipeytyneet kun normaalisti aina oviksen jälkeen kipeytyy. vaihtelee kyllä niin laidasta laitaan ja heittää ihme oireita eikä ne sit tarkota mulla mitään kun vuoto kuiteski alkaa aina :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Apteekin ultra avattuna siis se liuska sieltä sisältä ja joo mun silmät näkee kyl viivoja joka puolella :tears:

Tää on piinojen piinaa. Nyt sais päivät kuluu hieman nopeemmin :tears: Mitä te oikein teette et aika kuluis nopeemmin? Mua ei nyt oikein edes huvita mitään tehdä :rolling::rolling: että vähän vaikea tilanne sinänsä . Olen hankala ihminen.

On toki tosi pikselimössöä kuva mutta kyllä mun viivalasit on jotain näkevinään. :folded: Mulla ainakin oli raskausoire selkeästi semmonen "eri tavalla" turvonnut ja pinkeä alavatsa. Turvotusta on mulla muutenkin usein mutta se oli kyllä ihan toisen moinen. Voi kun olis nyt tärppi.:folded:

Olevinaan sain medigoo hailuran myös äsken päiväpissa.. Mut ei auta ku odotella et josko aamulla näkyisi selvempää vai onko nää mulle tavanomaisia "feikkejä" taas.. Tässähän tuo viiva tulee tuonne tosi vas laitaan..

Muoks täältä palstalta nappasin samalla testillä plussan alkuja ja alapuolella toi oma.. Toisessa kuvassa

Liitteet

• IMG_20220310_181219.jpg
    IMG_20220310_181219.jpg
    204.8 KB · Katsottu: 185
  • IMG_20220310_181608.jpg
    IMG_20220310_181608.jpg
    202.5 KB · Katsottu: 186
Olevinaan sain medigoo hailuran myös äsken päiväpissa.. Mut ei auta ku odotella et josko aamulla näkyisi selvempää vai onko nää mulle tavanomaisia "feikkejä" taas.. Tässähän tuo viiva tulee tuonne tosi vas laitaan..

näyttää kuvaan valkoiselta viivanpaikalta!
mä sain tällä medigoolla viimekierrossa sen haamun! :Eyes:
Toivotaan että kyseessä olis kuitenkin oikea plussa!:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Kertaakaan ei oo itellä apteekin ultra pettäny eikä mun mielestä siitä saa viivanpaikkaa näkyviin niin että luulis haamuksi. Tosi huono tuuri on, jos tosta testistä sellasen yksilön saa. Toivotaan että huomenna näkyis vahvempana ja on oikea plussa!

Muoks täältä palstalta nappasin samalla testillä plussan alkuja ja alapuolella toi oma.. Toisessa kuvassa
Mä nään tässä haalean toisen viivan. Toivottavasti ois. Pietän peukkuja:thumbs-up::smiling face with heart-eyes:

Mä oon näkevinäni kans tosi haaleen viivan :smiling-eyes: Toivotaan, että alkaa vahvistua :folded:

Dpo9 on kyllä minulle kierron kamalin päivä. Viimeinen päivä epätietoisuutta ja niin lähellä sitä hetkeä, kun joko pettyy tai riemuitsee. Sitä vain yrittää hillitä omaa toiveikkuuttaan, mutta eihän se nyt ikinä onnistu. Nukun sen viimeisen yön aina tosi huonosti, kun jännittää se seuraavan päivän testi. Toki raskaus ei välttämättä näy testissä vielä dpo10, mutta olen molemmissa raskauksissa saanut haamun dpo10, joten jos silloin on vitivalkoinen nega, en kauheasti elättele toivoa.

Nyt tuli pyyhkiessä vähän ruskeaa tiputteluvuotoa. :( Voihan se tietysti olla kiinnittymisvuotoakin, mutta todennäköisemmin kuitenkin menkkoja edeltävää tiputtelua. Toiveikkuuteni tippui heti jostain 50 prosentista 25 prosenttiin.

Tää on piinojen piinaa. Nyt sais päivät kuluu hieman nopeemmin :tears: Mitä te oikein teette et aika kuluis nopeemmin? Mua ei nyt oikein edes huvita mitään tehdä :rolling::rolling: että vähän vaikea tilanne sinänsä . Olen hankala ihminen.
Nooooo.. Alotin opiskelujen oheen jo toisen osa-aikasen työn oman majoitustoiminnan oheen..
Eli olen omasta työstäni opintovapaalla, joten:
opiskelen, teen kahta osa-aikatyötä, pidän majoitustoimintaa, olen omaishoitaja ja sit on tietty vielä kaks koiraa, kaks lasta ja omakotitalo...
Pitää mut kyllä ihan kiireisenä ja silti tuskailen piinapäiviä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja mies on siis 4 päivää viikosta reissutöissä..

Takaisin