Raskaaksi 2022

Joo siis tuo rfsu puikko joskus täytyy uudelleen sillee kenottain pistää pissaan ja aika pitkäksi aikaa ennenkuin väri lähtee liikkeelle :D ihania.. Ite en oo ikinä osannut suoraan virtsasuihkuun edes testejä laittaa. Aina käyttänyt puhdasta piltti purkkia.

Urks. Ihanaa ku tulee nyt pahoinvointia kun on nälkä ja sit toisekseen kun harrastettiin seksiä ni jäi ihme tuntemuksia alas ja just vähän etovaa oloa sen jälkeen..

Ja samaa mieltä ettei tosiaan tartte miettiä mille palstalle mitäkin ns "saisi kirjoitella"
Tsemppiä Emilia :red-heart::red-heart:
Toivotaan et ovis tulisi pian ja tää olisi teidän kierto :folded:

Täällä on dpo8 eikä ole oireita suuntaan eikä toiseen, ei sen enempää raskaus- kuin PMS-oireitakaan. Edelliset plussakierrot ovat olleet myös varsin oireettomia, mutta se nyt ei tarkoita mitään. Leposyke on pysynyt samana jo kolme päivää, mutta on kuitenkin selvästi korkeampi kuin ennen ovista, joten siitäkään ei varmaan voi mitään päätellä. Vähän alempi se on kuin joulukuun plussakierrossa, mutta silloin olin myös kauhean stressaantunut, mikä voi myös nostaa sykettä. (Jännä, kun monesti kuulee, että pitäisi lopettaa stressaaminen, niin kyllä se plussa sieltä tulee - minä plussasin koko syksyn stressaavimmasta kierrosta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:)

Kyllä saa avautua. :red-heart: Toivottavasti plussaat pian tai sieltä klinikalta antavat apua, joka tepsii nopeasti ja hoitopolku jää lyhyeksi.

Haluamatta pilata kenenkään tunnelmia tai syyllistämättä ketään jolla raskaus alkaa helposti, pidän tärkeänä että tähän joukkoon mahdumme kaikkine tunteinemme myös me, joiden tie on pitkä ja lopputulos epävarma.

Lisäys vielä, että omasta puolestani olen kokenut, että tänne mahtuvat kaikki eri tilanteissa olevat ja tunnelma on hyvä ja tsemppaava. Ja jos jollain tärppää helposti, siitä saa todella iloita.

Minä en oo ees tajunnu ajatella, että oonko mä oikeessa osotteessa juttujeni kanssa vai en. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Oon vaan tykänny kun täällä on monipuoliset keskustelut ja erilaisia kokemuksia ihmisillä. Sit jos mä joskus en koe tätä ketjua enää omaks, niin sit etin toisen ryhmän. Eli jatkakaa vaan samaa rataa :Green Heart:

Täällä on dpo8 eikä ole oireita suuntaan eikä toiseen, ei sen enempää raskaus- kuin PMS-oireitakaan. Edelliset plussakierrot ovat olleet myös varsin oireettomia, mutta se nyt ei tarkoita mitään. Leposyke on pysynyt samana jo kolme päivää, mutta on kuitenkin selvästi korkeampi kuin ennen ovista, joten siitäkään ei varmaan voi mitään päätellä. Vähän alempi se on kuin joulukuun plussakierrossa, mutta silloin olin myös kauhean stressaantunut, mikä voi myös nostaa sykettä. (Jännä, kun monesti kuulee, että pitäisi lopettaa stressaaminen, niin kyllä se plussa sieltä tulee - minä plussasin koko syksyn stressaavimmasta kierrosta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:)
Sama dpo ja mulla pahaa oloa ja nippailua ja kaikenlaista mutta en usko mihinkään ku tosiaan jo ovis ja pms ennen menkkoja mm tekee nykyään sitä pahoinvointia :tears:
Tsempit meille loppu piinailuun ja tulispa molemmille plussa parin päivän päästä :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::folded:

Hassua joo muuten. Itsekin plussasin esikoisen henkisesti niin kamalaan aikanaan ettei tosikaan.. Pitänee alkaa nyt stressata kaikkee:rolling::rolling:

Ihanaa keskustelua siitä että kaikki mahdutaan kyytiin! :red-heart: ihan samaa mieltä, että täällä en koskaan ole kokenut oloani ulkopuoliseksi, vaikka onkin pidempi matka takana! Moni pitkään yrittänyt kokee liian vaikeaksi sen, että ympärillä muilla on niin helppoa raskautua, ja silloin täältä löytyy myös sellaisia keskusteluja :) musta tämä on ihanan aktiivinen keskustelu, ja tykkään fiilistellä aktiivisesti muiden samoja asioita miettivien kanssa! Ootte ihania! :smiling-eyes:

Mulla on hurjan kiireinen viikko töissä menossa, ei ehdi täällä oikein olla, ja illasta on puhti pois! Mutta luen silti kaiken :red-heart:

En muista mainitsinko jo täällä, eli pahoittelut jos tulee toistoa, mutta perjantaille mulla on nyt tutkimusaika sille polyyppiepäilylle! Toivon että sieltä sellainen löytyy ja pääsisin vielä tässä kierrossa tähystykseen! Nyt menee tää kierto varmaan melkolailla ohi tuon takia, jos tulee se tähystys niin vissiin ei samasta kierrosta varmaan nappaa. Mut sit kasvais mahdollisuudet kovasti jos sellanen löytyis ja poistettais :Two-hearts: totisesti on älyttömän ankeaa olla "selittämätön", kun mitään ei oikein voi tehdä asian edistämiseksi :Grimacing Face: siks oon niin innoissani siitä, että selitys on saattanut löytyä!

Mulla tänään dpo 9 ja seksiä vain kerran ovulaation aikoihin.

Tulehdustila alkaa pikkuhiljaa menee alaspäin. Crp oli viikko sit 22 ja nyt 9 eli vähän vielä jotain häikkää kehossa. Oon vetäny överi annostuksia c vitskua.

Haluaisin lisätä kuvia missä lisätietoa muttei tänne saa omasta galleriasta lisättyä.

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta.

Last edited by a moderator:
Kaipaan pikaista mielipidettä / mutua, että kumpaanko päivään (su vai ma) sijoittaisitte ovulaation seuraavilla tiedoilla:
Sunnuntai: ovisplussa testiin klo12, iltapäivällä testi jo nega, illalla kovia kipuja/jomotuksia muniksissa (erityisesti oikealla), turvotusta, ilmavaivoja ja ovislimoja.
Maanantai: ovislimoja, rinnat kipeyty, muniksissa vain lievää jomottelua

Eli mielipiteitä kehiin, pliis :folded::folded:

Tulehdustila alkaa pikkuhiljaa menee alaspäin. Crp oli viikko sit 22 ja nyt 9 eli vähän vielä jotain häikkää kehossa. Oon vetäny överi annostuksia c vitskua.

Miun kollegojen kanssa suunniteltiin uutta testiryhmää joka alkaa 20.3. Haetaan osallistujia.
Ryhmien aihealueet on:
Hormonitasapaino
Suolisto tasapaino
Perus vitamiinit

Näissä ryhmissä on useampi asiantuntija kertomassa ja vastaamassa kysymyksiin. Paikkoja on rajoitetusti.

Pakko vinkata koska uskon että teitä monia voi kiinnostaa eteeristen öljyjen vaikutus hormoneihin ja millä öljyillä niitä voi tukea.

Haluaisin lisätä kuvia missä lisätietoa muttei tänne saa omasta galleriasta lisättyä.
En kyllä uskalla tässä kohtaa yritystä juuri ennen lapsettomuuspolille menoa aloittaa mitään "extraa". Vaan etteköhän te joka tapauksessa saa ryhmän kasaan ilman minuakin :Smiling Face With Open Mouth:Thumbs Up Sign:

Kaipaan pikaista mielipidettä / mutua, että kumpaanko päivään (su vai ma) sijoittaisitte ovulaation seuraavilla tiedoilla:
Sunnuntai: ovisplussa testiin klo12, iltapäivällä testi jo nega, illalla kovia kipuja/jomotuksia muniksissa (erityisesti oikealla), turvotusta, ilmavaivoja ja ovislimoja.

Arvaisin sunnuntain! :Flexed Biceps:

Miun kollegojen kanssa suunniteltiin uutta testiryhmää joka alkaa 20.3. Haetaan osallistujia.
Ryhmien aihealueet on:
Hormonitasapaino
Suolisto tasapaino
Perus vitamiinit

Näissä ryhmissä on useampi asiantuntija kertomassa ja vastaamassa kysymyksiin. Paikkoja on rajoitetusti.

Pakko vinkata koska uskon että teitä monia voi kiinnostaa eteeristen öljyjen vaikutus hormoneihin ja millä öljyillä niitä voi tukea.

Aijaa.comin kautta voi ladata kuvia ja sitten liittää se linkki tänne tai kopioida

Sunnuntai maanantain välinen yö :smiling-eyes::Two-hearts:

Muistan sut viime vuoden ryhmästä! Onpa jotenkin outo ajatella, että samaan aikaan kuumeilleilla (suurella) osalla on jo käärö sylissä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jotenkin konkretisoituu tämä oma p*skassa tarpominen, vaikka onkin ihana kuulla "vanhoista" tyypeistä ..:Hugging Face:
Mä en muista ketään samoihin aikoihin kuumeilleita jos ne ei sattuneet tammikuisiin.

Meillä siis on aiemmat lapset 03/09, 11/10, 06/12, 02/14, 07/19 ja nyt tää 01/22. Mulla on krooninen vauvakuume vaikka raskaudet ei ole fyysisesti olleet helppoja mutta se synnytys ja vauva arki on varmaan suurimmat syyt siihen. Tää viimeisin käynnistettiin 3 viikkoa ennen la mutta tyttö syntyi todella helpon synnytyksen päätteeksi.

Onko jollain tietoa miten sairastettu korona vaikuttaa raskautumiseen? Sen tiedän että moniin veriarvoihin se voi vaikuttaa. Meillä koko perheellä oli korona helmikuun alussa ja siitä on toivuttu hyvin. Vauva oli noin 5 viikon ikäinen kun sai koronan.

Tää napailee...
Mulla jomottelee kovin ja kun nousin sohvalta nopsaan tuli aikamoinen repäisykipu äsken.. En haluaisi alkaa toivoa ns liikoja mutta.. Tänään oli paha olo kun iski nälkä.. Pissalla käynyt tavallista tiheämmin ja syömisen jälkeen myös etoi vähän aikaa.. Alavatsa turvonnut ja pinkeä..alitajunta sanoo et tässä tulee vaa lisää uusia pms oireita jonon jatkoksi :tears::rolling:
Nyt siis dpo 8.. Polttelisi se apteekin ultra aamuksi mut saa nähä haluaako sitä pettyä ns näin ajoissa ettei näy ku yksi viiva taas.. kun vaikka ois tärpännyt ni ei välttämättä tulis mitään haamun haamuakaa vielä...

Sunnuntai ilta/alkuyö sanoisin noiden perusteella:red-heart:

Ite ajattelisin sunnuntaita mutta se on vain mielipide, ei tietoa

Tää napailee...
Mulla jomottelee kovin ja kun nousin sohvalta nopsaan tuli aikamoinen repäisykipu äsken.. En haluaisi alkaa toivoa ns liikoja mutta.. Tänään oli paha olo kun iski nälkä.. Pissalla käynyt tavallista tiheämmin ja syömisen jälkeen myös etoi vähän aikaa.. Alavatsa turvonnut ja pinkeä..alitajunta sanoo et tässä tulee vaa lisää uusia pms oireita jonon jatkoksi :tears::rolling:
Nyt siis dpo 8.. Polttelisi se apteekin ultra aamuksi mut saa nähä haluaako sitä pettyä ns näin ajoissa ettei näy ku yksi viiva taas.. kun vaikka ois tärpännyt ni ei välttämättä tulis mitään haamun haamuakaa vielä...
Kuulostaa lupaavilta tuntemukset. Toivottavasti osuvat oikeaan :Two-hearts:
Mulla tänään dpo5 ja kaikki pienet nippailut oon vaan että” Oi, Oisko siellä joku tarraamassa kiinni? Oispaaaaa” :Two-hearts:

Takaisin