Raskaaksi 2022

Hei,onko täällä kiertokavereita? Mulla on nyt kp 12, ovulaatiotestailut aloitettu kp 10. Hailakka haamu vain,jonka sovellukset (Glow+Premom) merkkaa 0. Eli ei edes lievää nousua... :loudlycrying: Nyt jännitän sitä tulisiko nyt se plussa, tässä palstailutauolla ollut mieli todella maassa ja yrittänyt vain kestää pettymykset. Pyysin miestäni piilottamaan r-testitkin. Se on hyvä ratkaisu. Miehen sperma siis on normaali. Ei mitään "erityistä". Tämä on yrityskierto 8. En olisi koskaan uskonut joutuvani "yrittämään" raskautta,mutta näin se vain nyt menee ja asiassa ollut nieleskelemistä. Keskenmenoja ollut 4 nuorempana,mutta raskaudet alkaneet aina heti(yk1). Siksi tämä myös tuntuu pahalle. Vihdoin löydettyäni sen oikean jonka kanssa yrittää 3.lasta niin mikään ei enää kropassa tunnu toimivan. Siis jos nyt ovulaatiot ovat loppuneet.
Ovulaatiotestistä vielä. Tammikuussa; ja helmikuussa oli negatiiviset. Viimeksi joulukuussa plussa. 23.2 tulee lapsettomuusklinikan hoitajalta soitto. Jonotetaan tutkimuksiin ja soitettuani sinne, sanoi että joudumme odottamaan tutkimuksia vielä kuukausia. Ikää mulle tulee 39 ensi kuussa.
Juu ja tiedän että on erikseen lapsettomat-ketju. Kai tänne saa silti hieman vuodattaa(?)... Anteeksi tämä negatiivisuus mutta kerroinpa vain kuulumisia. Ja tosiaan onko muita oviksen odottelijoita,testailetteko testeillä vai aamulämmöillä? Mulla molemmat käytössä,aamulämpö ja One Step-ovistestit.

Ihan legendaarista. Kävin nyt sit varuiks hakee pari testiä lähikaupasta ja ei ollu muuta ku rfsu varhaisia. Noh kumpikaan ei toiminut…
91EF5585-C1D5-413D-B94D-2EAFEBCF82C4.jpeg

Aattelin et noh jaa sit yks talteen. Noh sinne meni molemmat :thumbs-up: täytyy laittaa palautetta

Mulla tää ihan sama... Sit nykyään ennen menkkoja myös ni ihanaa kahdesti kierrossa olla pahoinvointia vaikkei raskaana olisi :Smirking Face:
Joo ei kiva. Mulla kyl varmaa vaikuttaa toi reilu viikko sit aloitettu rautakuurikin. Teen nyt testin varuiks kuitenkin (kun vaan saan toimivan) :folded:

Aattelin et noh jaa sit yks talteen. Noh sinne meni molemmat :thumbs-up: täytyy laittaa palautetta
Ohhoh eli ei imenyt ollenkaan virtsaa? En ole törmännyt vielä noin viallisiin,valeplussiin kyllä. Onko varma ettei ollut testit liian kylmiä,suoraan jos tekee kauppareissun jälkeen suositellaan, että odottaa 30 min. Mutta voipi olla että on täys fiaskoja. Palautetta vaan kuvien kera niin saat hyvityksen.

Ohhoh eli ei imenyt ollenkaan virtsaa? En ole törmännyt vielä noin viallisiin,valeplussiin kyllä. Onko varma ettei ollut testit liian kylmiä,suoraan jos tekee kauppareissun jälkeen suositellaan, että odottaa 30 min. Mutta voipi olla että on täys fiaskoja. Palautetta vaan kuvien kera niin saat hyvityksen.
Joo ei lähtenyt väri edes liikkeelle ja lähikauppaan on 10 metriä niin ei kerennyt kyllä kylmettymään. Lupasivat lähettää testejä :)

Tein testin ja nega oli niinku arvasin :) hain samalla ovistestejä ja siihen tuli melko vahvat viivat, mutta ei ollut positiivinen eli ovis ollut jo :)

Kolmanneksi viimeinen laatta alko eilen ja sit meinasin vikan kuukauden olla ilman pillereitä ennen yrittämisen aloitusta:smiling-eyes:

Hei,onko täällä kiertokavereita? Mulla on nyt kp 12, ovulaatiotestailut aloitettu kp 10. Hailakka haamu vain,jonka sovellukset (Glow+Premom) merkkaa 0. Eli ei edes lievää nousua... :loudlycrying: Nyt jännitän sitä tulisiko nyt se plussa, tässä palstailutauolla ollut mieli todella maassa ja yrittänyt vain kestää pettymykset. Pyysin miestäni piilottamaan r-testitkin. Se on hyvä ratkaisu. Miehen sperma siis on normaali. Ei mitään "erityistä". Tämä on yrityskierto 8. En olisi koskaan uskonut joutuvani "yrittämään" raskautta,mutta näin se vain nyt menee ja asiassa ollut nieleskelemistä. Keskenmenoja ollut 4 nuorempana,mutta raskaudet alkaneet aina heti(yk1). Siksi tämä myös tuntuu pahalle. Vihdoin löydettyäni sen oikean jonka kanssa yrittää 3.lasta niin mikään ei enää kropassa tunnu toimivan. Siis jos nyt ovulaatiot ovat loppuneet.
Ovulaatiotestistä vielä. Tammikuussa; ja helmikuussa oli negatiiviset. Viimeksi joulukuussa plussa. 23.2 tulee lapsettomuusklinikan hoitajalta soitto. Jonotetaan tutkimuksiin ja soitettuani sinne, sanoi että joudumme odottamaan tutkimuksia vielä kuukausia. Ikää mulle tulee 39 ensi kuussa.
Juu ja tiedän että on erikseen lapsettomat-ketju. Kai tänne saa silti hieman vuodattaa(?)... Anteeksi tämä negatiivisuus mutta kerroinpa vain kuulumisia. Ja tosiaan onko muita oviksen odottelijoita,testailetteko testeillä vai aamulämmöillä? Mulla molemmat käytössä,aamulämpö ja One Step-ovistestit.
Vaikka mulla yritystä ja ikää vähemmän, samaistun niin kovasti tuohon tunteeseen siitä että oma kroppa "pettää". Kovasti Tsemppiä tilanteeseen.. :red-heart: Tottakai täällä saa vuodattaa! Lämpöisiä ajatuksia, toivottavasti tulee jotain selvyyttä. Epätietoisuus on pahinta. :folded:

Viivi92: onpa vain älytöntä miten noi testit ei toimi. Mulla ollut itseasiassa tuollaisia oireita ovulaation kohdilla joskus vuosia sitten ja jokin aika sitten uudestaan. Ei jokakuinen vaiva onneksi ja jokainen kerta olen säikähtänyt että olen raskaana kun niin kovat olleet oireet...

Täällä nyt juhlat pystyssä! Yöllä tuli pyyhkiessä punaista paperiin ja nyt näyttää kovin siltä että kuukautiset alkaa! Me päästään yrittämään. Eli tää kp28 ollut kova kipu mikä minusta olisi ovulaatio ollut on kai ollut sitä enteilevää ja ovulaatio olis ollut vasta kp31 .. jos siis luteaali pysynyt samana eli dpo15 muuttuu kp1. Tämä on kai vakio. Tosin Flohon olen kirjannut esimerkiksi viime syksynä että ovulaatiolimat, halut ja kivut mutta siitä seuraava kierto alkanut juurikin että olisi ollut liki 17 päivän luteaali. Noh, nyt jos ovulaatio suvaitsisi saapua niin pääsee yrittämään ja jos ei nyt niin miettisi tuota luteaalia kun se ei ainakaan liian lyhyt ole.

Vihdoinkin kp1!

Ihan legendaarista. Kävin nyt sit varuiks hakee pari testiä lähikaupasta ja ei ollu muuta ku rfsu varhaisia. Noh kumpikaan ei toiminut… View attachment 111416

mulle kävi kans noin, ja vieläpä kahdesti! Eka kerralla ajattelin että en vaan osannut käyttää/en pitänyt tarpeeksi kauan pissassa kun yleensä niitä liuskoja vaan oon käyttänyt. Dippasin siis kupissa, en laittanut suoraan virtsasuihkuun niin ajattelin että vika oli siinä. Lopulta kun piti ihan törkeän kauan, varmaan 30sek virtsassa niin lähti imemään, mutta en olis kyllä sitten siihen tulokseen enää luottanut vaikka olis näyttänyt mitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä käyn salaa kurkkimassa täällä vaikka vauva on vasta vähän reilu 2 kk ja ennestään lapsia on jo kuusi. Mulla vaan on krooninen vauvakuume.
Muistan sut viime vuoden ryhmästä! Onpa jotenkin outo ajatella, että samaan aikaan kuumeilleilla (suurella) osalla on jo käärö sylissä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jotenkin konkretisoituu tämä oma p*skassa tarpominen, vaikka onkin ihana kuulla "vanhoista" tyypeistä ..:Hugging Face:

Muokattu viimeksi:
mulle kävi kans noin, ja vieläpä kahdesti! Eka kerralla ajattelin että en vaan osannut käyttää/en pitänyt tarpeeksi kauan pissassa kun yleensä niitä liuskoja vaan oon käyttänyt. Dippasin siis kupissa, en laittanut suoraan virtsasuihkuun niin ajattelin että vika oli siinä. Lopulta kun piti ihan törkeän kauan, varmaan 30sek virtsassa niin lähti imemään, mutta en olis kyllä sitten siihen tulokseen enää luottanut vaikka olis näyttänyt mitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Joo mulla ei tullut ees puolessa tunnissa yhtään mitää. Eniten vituttu ku puin lapsen ja lähdin hänen kanssa kauppaan ja sit kaks paskaa testiä:tears: mul on käynyt kerran aiemmin samalla testillä tuo että ei lähde väri edes liikkeelle

Ymmärrän tunteen ja on tää on ihan hyvä paikka avautua ajatuksista! Itsellekin iskee samoja ajatuksia kun tässä on jo yk-laskut lopetettu jo aikaa sitten ja kaikki pitäisi olla niin hyvin kun vaan voi.. kun oliskin joku syy mitä voisi alkaa hoitaa.

Tylsät päivät menossa kun menkat vasta lopettelee.. ensviikko kovaa ajoa ja kohti uutta mahdollisuutta :smiling-eyes:

Kyllä saa avautua. :red-heart: Toivottavasti plussaat pian tai sieltä klinikalta antavat apua, joka tepsii nopeasti ja hoitopolku jää lyhyeksi.

Haluamatta pilata kenenkään tunnelmia tai syyllistämättä ketään jolla raskaus alkaa helposti, pidän tärkeänä että tähän joukkoon mahdumme kaikkine tunteinemme myös me, joiden tie on pitkä ja lopputulos epävarma.

Muokattu viimeksi:
Mä oon tullut raskaaksi joka kerta kun yritys käyntiin laitettu mutta km molemmilla kerroilla. Limakalvo on kuulemma ollut aina hyvän paksuinen ja ovulaatio todettu ultralla sekä verikokeissa joten en tiedä. Ei ole tiputtelua ollut kuin tuolloin yk1 vuosi sitten dpo7 (muistaakseni) joten lyhyt luteaali ei kyllä oo sit syy. Ehkä ei jaksa keho pumpata hormoneja tarpeeksi. Jokuhan tässä on hätänä. No, nyt jos tuo vuoto alkaa kunnolla niin vois iloita mut tiputtelua vaan ja kumman väristä (ihan punaista mut siis jotenkin outo sävy) ja koviakin kramppeja mut kunnon vuotoa vielä panttaa.

Toivon että me kaikki saadaan tää haave täytettyä

Kyllä saa avautua. :red-heart: Toivottavasti plussaat pian tai sieltä klinikalta antavat apua, joka tepsii nopeasti ja hoitopolku jää lyhyeksi.

Haluamatta pilata kenenkään tunnelmia tai syyllistämättä ketään jolla raskaus alkaa helposti, pidän tärkeänä että tähän joukkoon mahdumme kaikkine tunteinemme myös me, joiden tie on pitkä ja lopputulos epävarma.

juurikin näin. :red-heart: Ja toisaalta siitäkään ei myöskään pidä kokea huonoa omaatuntoa, jos raskaus alkaakin nopeasti ja helposti. Minun mielestä tämä on kaikille yrittäjille ja yritystä odottaville avoin palsta purkaa kaikenlaisia tuntoja - niin negatiivisia kuin positiivisia, toiveikkaita ja turhautuneita sekä onnistumisia ja epäonnistumisia. Niitähän se elämä yleensäkin pitää sisällään.

juurikin näin. :red-heart: Ja toisaalta siitäkään ei myöskään pidä kokea huonoa omaatuntoa, jos raskaus alkaakin nopeasti ja helposti. Minun mielestä tämä on kaikille yrittäjille ja yritystä odottaville avoin palsta purkaa kaikenlaisia tuntoja - niin negatiivisia kuin positiivisia, toiveikkaita ja turhautuneita sekä onnistumisia ja epäonnistumisia. Niitähän se elämä yleensäkin pitää sisällään.

Olen samaa mieltä - tämä on se keskustelu, jonne kaikki raskautta yrittävät ovat tervetulleita. Vaikka itsellä tärppäisi nopeasti, on hyvä nähdä, ettei kaikkien kohdalla suinkaan ole niin. Korkeintaan jos joku lapsettomuudesta kärsivä kokee itse, ettei kestä lukea, miten muut tulevat nopeastikin raskaaksi, voi olla ehkä parempi kirjoitella vain lapsettomuuspuolen keskusteluissa. Mutta kyllä täällä saavat kirjoitella rehellisesti molemmat ääripäät ja kaikki siltä väliltä murehtimatta siitä, että jotenkin pilaa tunnelman negatiivisilla uutisilla tai toisaalta että jotenkin satuttaa pidempään yrittäneitä plussaamalla nopeasti.

Täällä kp 13 tänään ja ovulaatiotesti vielä näyttää negaa. Todennäköisesti viikonloppuna olisi ovulaatio :smiling-eyes:

Takaisin