Emilia1983@
Puuhakas puhuja
Hei,onko täällä kiertokavereita? Mulla on nyt kp 12, ovulaatiotestailut aloitettu kp 10. Hailakka haamu vain,jonka sovellukset (Glow+Premom) merkkaa 0. Eli ei edes lievää nousua... Nyt jännitän sitä tulisiko nyt se plussa, tässä palstailutauolla ollut mieli todella maassa ja yrittänyt vain kestää pettymykset. Pyysin miestäni piilottamaan r-testitkin. Se on hyvä ratkaisu. Miehen sperma siis on normaali. Ei mitään "erityistä". Tämä on yrityskierto 8. En olisi koskaan uskonut joutuvani "yrittämään" raskautta,mutta näin se vain nyt menee ja asiassa ollut nieleskelemistä. Keskenmenoja ollut 4 nuorempana,mutta raskaudet alkaneet aina heti(yk1). Siksi tämä myös tuntuu pahalle. Vihdoin löydettyäni sen oikean jonka kanssa yrittää 3.lasta niin mikään ei enää kropassa tunnu toimivan. Siis jos nyt ovulaatiot ovat loppuneet.
Ovulaatiotestistä vielä. Tammikuussa; ja helmikuussa oli negatiiviset. Viimeksi joulukuussa plussa. 23.2 tulee lapsettomuusklinikan hoitajalta soitto. Jonotetaan tutkimuksiin ja soitettuani sinne, sanoi että joudumme odottamaan tutkimuksia vielä kuukausia. Ikää mulle tulee 39 ensi kuussa.
Juu ja tiedän että on erikseen lapsettomat-ketju. Kai tänne saa silti hieman vuodattaa(?)... Anteeksi tämä negatiivisuus mutta kerroinpa vain kuulumisia. Ja tosiaan onko muita oviksen odottelijoita,testailetteko testeillä vai aamulämmöillä? Mulla molemmat käytössä,aamulämpö ja One Step-ovistestit.
Ovulaatiotestistä vielä. Tammikuussa; ja helmikuussa oli negatiiviset. Viimeksi joulukuussa plussa. 23.2 tulee lapsettomuusklinikan hoitajalta soitto. Jonotetaan tutkimuksiin ja soitettuani sinne, sanoi että joudumme odottamaan tutkimuksia vielä kuukausia. Ikää mulle tulee 39 ensi kuussa.
Juu ja tiedän että on erikseen lapsettomat-ketju. Kai tänne saa silti hieman vuodattaa(?)... Anteeksi tämä negatiivisuus mutta kerroinpa vain kuulumisia. Ja tosiaan onko muita oviksen odottelijoita,testailetteko testeillä vai aamulämmöillä? Mulla molemmat käytössä,aamulämpö ja One Step-ovistestit.