Ihana omena, kiitos tsempistä!Näen punaisen haamun. Jos ei tuosta vahvistu, olen myös sitä mieltä, että on kemiallinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana omena, kiitos tsempistä!Näen punaisen haamun. Jos ei tuosta vahvistu, olen myös sitä mieltä, että on kemiallinen.
Hae se digi ja tee ennen juhlia! Onhan tuo ihan hullua jos koko kierron vetää punasta haamuaHaha.. Halusin niiden one step hailujen takia varmistella vielä, koska huomenna on bileet jossa alkoholia aijon nauttia. No kipaisin pc paketin hakemassa ja ilta pissa.. Samasta testistä kuvat siis kollaasi ja eka ylhäällä vasemmalla tuli siis jo siinä alle Min päästä.. Aamulla jos näyttää yhtään mitään viivaa ni haen digin........ Alkaa ottaa jo päähän nämä liuskat.. Ja ei ek ole ovista mut ei myöskään koskaan oviksenkaa aikaa ole pc tämmöstä tullut...... Mut siis joo jos mulla olis ollu se super aikainen ovis ni olis nyt dpo8 menossa et kaiketi kaikki on mahdollista mut mihinkään en usko
Mut joo ehkä sinne lekuriin tosiaan varata aikaa tän kierron jälkeen ja sanoa ku testit näyttää melko selvää PUNERTAVAA haamua mulle vaikkei ois raskaana
Viimeisin pc oli nega.. Eli ei nää kokoajan haamuile..weird..too weird....Hae se digi ja tee ennen juhlia! Onhan tuo ihan hullua jos koko kierron vetää punasta haamua
Haha.. Halusin niiden one step hailujen takia varmistella vielä, koska huomenna on bileet jossa alkoholia aijon nauttia. No kipaisin pc paketin hakemassa ja ilta pissa.. Samasta testistä kuvat siis kollaasi ja eka ylhäällä vasemmalla tuli siis jo siinä alle Min päästä.. Aamulla jos näyttää yhtään mitään viivaa ni haen digin........ Alkaa ottaa jo päähän nämä liuskat.. Ja ei ek ole ovista mut ei myöskään koskaan oviksenkaa aikaa ole pc tämmöstä tullut...... Mut siis joo jos mulla olis ollu se super aikainen ovis ni olis nyt dpo8 menossa et kaiketi kaikki on mahdollista mut mihinkään en usko
Muoks lisätty kuva kuivuneena...
Mut joo ehkä sinne lekuriin tosiaan varata aikaa tän kierron jälkeen ja sanoa ku testit näyttää melko selvää PUNERTAVAA haamua mulle vaikkei ois raskaana
No on kyl! nii väärin että tollasta joutuu kokee viel ku yrittää raskautta!Viimeisin pc oli nega.. Eli ei nää kokoajan haamuile..weird..too weird....
Muoks. Haen joo jos aamulla tosiaa mitää näkyy ja säästän aamupissan et dippaan sit siihen.... Mut uskon et aamulla taas nega.. Aaaaa mitä pskaaaaa
Siis sama testi ja kuivana lisäsin et jäi siihe jottaimä nään tässä alimmassakin kyllä haamuilua tai sitten mun viivalasit on vioittuneet tai ylirasittuneet
Voikun olis ollu se aikainen yllätysovis ja näissä olis nyt tosi kyseessä!Siis oikeesti.. C'moon... Tää otettu 4-5mun päästä kastamisesta... Kuka tätä ei luulisi haamuksi????? Mut sit jos ei oo ni kyl se taas vähän päähän ottaa. Saatan ottaa sit pari lasia enempi huomenna ja oikein "juhlia" vuoden vaihtumista....
Salaa toivon vaikka minen enää meinaa uskoa mihinkää näiden kanssaVoikun olis ollu se aikainen yllätysovis ja näissä olis nyt tosi kyseessä!
Siis oikeesti.. C'moon... Tää otettu 4-5mun päästä kastamisesta... Kuka tätä ei luulisi haamuksi????? Mut sit jos ei oo ni kyl se taas vähän päähän ottaa. Saatan ottaa sit pari lasia enempi huomenna ja oikein "juhlia" vuoden vaihtumista....
Siis oikeesti.. C'moon... Tää otettu 4-5mun päästä kastamisesta... Kuka tätä ei luulisi haamuksi????? Mut sit jos ei oo ni kyl se taas vähän päähän ottaa. Saatan ottaa sit pari lasia enempi huomenna ja oikein "juhlia" vuoden vaihtumista....
Ja kiitos teille ihanat kun jaksatte tsempata ja myötä elää mun kanssa ja anteeksi ku olen kokoajan äänessä ja tunkemassa kuvaa näistä testeistä.. Mut tää foorumi on ihan best
Kyllä tää on jo ihan haamu, selkeempi ku aiemmatEi hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii
Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...?
View attachment 109596
Kyllä tässä taas haamu pilkistää. Jos tääkin on taas niitä hämyhaamuja, niin on kyllä törkeitä Sulle voisi olla kyllä hyvä kokeilla sitä lämpöjen mittaamista silleen ihan joka aamu, että pystyisi paremmin seuraamaan, missä mennään. Tai ainakin itsellä helpottanut, kun esim. menkkojen alkaessa ne lämmöt laskee, niin ei tarvi arpoa, onko menkat vai ei. Tai just lämpöjen noustua tietää, että nyt oikeesti ollut se ovis. Toki toi mittailu ei toimi kaikille, mutta voisi helpottaa, kun noi testit tuntuu olevan ihan mitä sattuu
Mutta pidetään peukut pystyssä, josko olis ollut aikainen ovis ja lähtis vahvistumaan
Nyt näkyy paremmin!Ei hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii
Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? EDIT: lisäilin viel pari kuvaa lisää, en oo varma missä näkyis parhaiten.
View attachment 109597
View attachment 109598
View attachment 109600
Ei hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii
Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? EDIT: lisäilin viel pari kuvaa lisää, en oo varma missä näkyis parhaiten.
View attachment 109597
View attachment 109598
View attachment 109600