Raskaaksi 2022

Haha..:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Halusin niiden one step hailujen takia varmistella vielä, koska huomenna on bileet jossa alkoholia aijon nauttia. No kipaisin pc paketin hakemassa ja ilta pissa.. Samasta testistä kuvat siis kollaasi ja eka ylhäällä vasemmalla tuli siis jo siinä alle Min päästä.. Aamulla jos näyttää yhtään mitään viivaa ni haen digin........ Alkaa ottaa jo päähän nämä liuskat.. Ja ei ek ole ovista mut ei myöskään koskaan oviksenkaa aikaa ole pc tämmöstä tullut...... Mut siis joo jos mulla olis ollu se super aikainen ovis ni olis nyt dpo8 menossa et kaiketi kaikki on mahdollista mut mihinkään en usko :Angry Face::sad-face::Angry Face With Horns:
Muoks lisätty kuva kuivuneena...

Mut joo ehkä sinne lekuriin tosiaan varata aikaa tän kierron jälkeen ja sanoa ku testit näyttää melko selvää PUNERTAVAA haamua mulle vaikkei ois raskaana

Liitteet

• PCIMG_2021-12-30_20-39-06.JPG
    PCIMG_2021-12-30_20-39-06.JPG
    395.5 KB · Katsottu: 196
  • IMG_20211230_205354.jpg
    IMG_20211230_205354.jpg
    252.3 KB · Katsottu: 200
Muokattu viimeksi:
Haha..:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Halusin niiden one step hailujen takia varmistella vielä, koska huomenna on bileet jossa alkoholia aijon nauttia. No kipaisin pc paketin hakemassa ja ilta pissa.. Samasta testistä kuvat siis kollaasi ja eka ylhäällä vasemmalla tuli siis jo siinä alle Min päästä.. Aamulla jos näyttää yhtään mitään viivaa ni haen digin........ Alkaa ottaa jo päähän nämä liuskat.. Ja ei ek ole ovista mut ei myöskään koskaan oviksenkaa aikaa ole pc tämmöstä tullut...... Mut siis joo jos mulla olis ollu se super aikainen ovis ni olis nyt dpo8 menossa et kaiketi kaikki on mahdollista mut mihinkään en usko :Angry Face::sad-face::Angry Face With Horns:

Mut joo ehkä sinne lekuriin tosiaan varata aikaa tän kierron jälkeen ja sanoa ku testit näyttää melko selvää PUNERTAVAA haamua mulle vaikkei ois raskaana
Hae se digi ja tee ennen juhlia! Onhan tuo ihan hullua jos koko kierron vetää punasta haamua :Face Without Mouth:

Hae se digi ja tee ennen juhlia! Onhan tuo ihan hullua jos koko kierron vetää punasta haamua :Face Without Mouth:
Viimeisin pc oli nega.. Eli ei nää kokoajan haamuile..weird..too weird....
Muoks. Haen joo jos aamulla tosiaa mitää näkyy ja säästän aamupissan et dippaan sit siihen.... Mut uskon et aamulla taas nega.. Aaaaa mitä pskaaaaa

Muoks lisätty kuva kuivuneena...

mä nään tässä alimmassakin kyllä haamuilua tai sitten mun viivalasit on vioittuneet tai ylirasittuneet :tears:

Voihan sitä aina salaa toivoa et huomennakin näkyisi ja olis mahdollisuus et jos ois dpo9.. Ku oon hirveen paljon lukenut et toisilla tulee yllättäen oikeesti ovis menkkojen jälkeen vaikka kierto ois tasainen jne... Ja sit selvinnyt ultrassa tms et vastaa viikkoa isompaa jne.. Weird. En usko enää mihinkään :Person Raising Both Hands:

Viimeisin pc oli nega.. Eli ei nää kokoajan haamuile..weird..too weird....
Muoks. Haen joo jos aamulla tosiaa mitää näkyy ja säästän aamupissan et dippaan sit siihen.... Mut uskon et aamulla taas nega.. Aaaaa mitä pskaaaaa
No on kyl! :Weary Cat Face: nii väärin että tollasta joutuu kokee viel ku yrittää raskautta!

Siis oikeesti.. C'moon... Tää otettu 4-5mun päästä kastamisesta... Kuka tätä ei luulisi haamuksi????? Mut sit jos ei oo ni kyl se taas vähän päähän ottaa. Saatan ottaa sit pari lasia enempi huomenna ja oikein "juhlia" vuoden vaihtumista....

Liitteet

• IMG_20211230_213253.jpg
    IMG_20211230_213253.jpg
    201 KB · Katsottu: 222
Siis oikeesti.. C'moon... Tää otettu 4-5mun päästä kastamisesta... Kuka tätä ei luulisi haamuksi????? Mut sit jos ei oo ni kyl se taas vähän päähän ottaa. Saatan ottaa sit pari lasia enempi huomenna ja oikein "juhlia" vuoden vaihtumista....
Voikun olis ollu se aikainen yllätysovis ja näissä olis nyt tosi kyseessä! :White Smiling Face:

joo tää on ihan selkeä haamu, nyt peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan! aikanen ovis ihan mahdollista kuitenkin! :smiling face with heart-eyes:

Kyllä tässä taas haamu pilkistää. Jos tääkin on taas niitä hämyhaamuja, niin on kyllä törkeitä :Angry Face: Sulle voisi olla kyllä hyvä kokeilla sitä lämpöjen mittaamista silleen ihan joka aamu, että pystyisi paremmin seuraamaan, missä mennään. Tai ainakin itsellä helpottanut, kun esim. menkkojen alkaessa ne lämmöt laskee, niin ei tarvi arpoa, onko menkat vai ei. Tai just lämpöjen noustua tietää, että nyt oikeesti ollut se ovis. Toki toi mittailu ei toimi kaikille, mutta voisi helpottaa, kun noi testit tuntuu olevan ihan mitä sattuu :sad-face:

Mutta pidetään peukut pystyssä, josko olis ollut aikainen ovis ja lähtis vahvistumaan:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Ja kiitos teille ihanat kun jaksatte tsempata ja myötä elää mun kanssa ja anteeksi ku olen kokoajan äänessä ja tunkemassa kuvaa näistä testeistä.. Mut tää foorumi on ihan best:red-heart::folded::Two-hearts::loudlycrying:

Minäkin näen viimeisimmässä kuvassa haalean punertavan viivan. Digitesti aamulla voisi olla hyvä. Toivottavasti tulee kaivattu tulos!

Ei hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii :Relieved Face:

Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? :Grimacing Face: EDIT: lisäilin viel pari kuvaa lisää, en oo varma missä näkyis parhaiten.

PXL_20211230_204633992~2.jpg
PXL_20211230_204210144.jpg
PXL_20211230_141140372.jpg

Muokattu viimeksi:
Ei hätää uppis, et suinkaan oo ainoo joka täällä testejä spämmii :Relieved Face:

Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? :Grimacing Face:

View attachment 109596
Kyllä tää on jo ihan haamu, selkeempi ku aiemmat :smiling face with heart-eyes:

Kyllä tässä taas haamu pilkistää. Jos tääkin on taas niitä hämyhaamuja, niin on kyllä törkeitä :Angry Face: Sulle voisi olla kyllä hyvä kokeilla sitä lämpöjen mittaamista silleen ihan joka aamu, että pystyisi paremmin seuraamaan, missä mennään. Tai ainakin itsellä helpottanut, kun esim. menkkojen alkaessa ne lämmöt laskee, niin ei tarvi arpoa, onko menkat vai ei. Tai just lämpöjen noustua tietää, että nyt oikeesti ollut se ovis. Toki toi mittailu ei toimi kaikille, mutta voisi helpottaa, kun noi testit tuntuu olevan ihan mitä sattuu :sad-face:

Mutta pidetään peukut pystyssä, josko olis ollut aikainen ovis ja lähtis vahvistumaan:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Jep.. Kiitos :Two-hearts: aloin ajatella jos olikin vaikka joku tosi törkeä värikertymä viivanpaikan vieressä tms. Tai jotain... Mut nega.. Aamulla luulen saavani puhtaan negan ja jos en ni lapset autoon ja apteekista hakee digi..
Lämpöä seurata vaikka ens kierrossa ja ostaa se tarkempi mittari kun nää mun nykyiset on ihan surkeita..

Mistähän mä oon keksiny tuon että hCG tuplaantuu 24-48h välein? Tämä sivu sanoo että "85% of normal pregnancies will have the HCG level double every 72 hours" :Eyes: https://advancedfertility.com/infertility-testing/early-pregnancy/

Luin myös, että "viivanpaikka" viittaisi siis tummaan jälkeen joka jää siihen testipaikalle kun testi on kuivunut? Mä oon joka kerta kaikki kuvat ottanu ennen kuin se 10min on tullut täyteen. Se ohje oli että pitää lukea ennen 10min, sen jälkeen tuloksiin ei voi luottaa. Eli ihan testiajan sisällä ilmestyny nuo haamut.

Luulen että olis fiksua ottaa vähän rennommin pari päivää ja kattoa tuleeko ne menkat vai ei...

Muokattu viimeksi:

Nyt tuli nimittäin taas selkeesti silmään näkyvää viivaa, niin en osaa olla laittamatta tänne. Aiemmin mies ei oo nähny mitään, tällä kertaa se jo sano että "no, mä ehkä nään sen mitä sä näät, but it's a stretch" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Ja tänään on tullu nyt useammin kuin edellisinä päivinä. Nyt taas auttamatta nousee optimisti-nurppu peiton alta, luuli jo pääsevänsä odottelemaan ens kuuta. Voiko vaan olla niin alhaset hCGt mulla että pitosuudet on helposti nii laimeita ettei näy testissä? Ja 48h tuplaantuminen näkyis mulla vasta niin että useammin on tarpeeks erittyny virtsaan että näkyy hailuraa...? :Grimacing Face: EDIT: lisäilin viel pari kuvaa lisää, en oo varma missä näkyis parhaiten.

View attachment 109597
View attachment 109598
View attachment 109600
Nyt näkyy paremmin!

View attachment 109597
View attachment 109598
View attachment 109600

kyllähän tämä näkyy paljon paremmin kun aikasemmat haamut! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin