Raskaaksi 2022

Oo
Täällä kp42 / dpo15 jo ja Flon mukaan tänään olis kuukautisten alkamispäivä. Ei kyllä tunnu yhtään siltä. Olen ihan mahdottoman flunssainen ja hengästynyt toki nämä johtuu siitä kun olen kipeähkönä.

Ei ole mitään oireita eli liekö mitään munasoluja edes irronnut. Nyt haluaisin jo ne menkat et päästään mekin yrittämään taas
Mutta et siis ole testiä nyt tehnyt?

Mä toivoisin että la osuisi ihan kaikkeen muuhun kuin tammikuun alkuun. Mulla suurin osa syntynyt vähän ennen laskettua aikaa, niin en haluaisi ihan vaan lapsen takia synnyttää siihen jouluaatto-uusivuosi välille. Kaikki muut ajat sopii kiitos. Noh, mutta eipä näitä voi valita ja joka kierto yritetään. Yksi joulukuinenkin on jo :)

Mulla nyt kaiketi dpo 5 ja ihan kauhee väsymys mm. Lämmöt päivälläkin koholla ja sellai jännä olo mut ei kipee .. Jomottelee ja paineen tunnetta alhaalla ja nenä vuotaa ku ois allergiaa (ihan ku vettä) mut ei oo nyt kyllä mitää mikä pitäs allergisoida. Mulla ei pysty miettii sykkeistä mitään, ku melkein päivittäin propralia pienen annoksen otan.. Oon jo miettinyt voikohan se vaikuttaa jotenkin ettei kiinnittyisi mut en kyl löytänyt tietoa kumpaakaan suuntaan ja toisaalta miten se voisi vaikuttaa :Grinning Face With Smiling Eyes:

Mulla nyt kaiketi dpo 5 ja ihan kauhee väsymys mm. Lämmöt päivälläkin koholla ja sellai jännä olo mut ei kipee .. Jomottelee ja paineen tunnetta alhaalla ja nenä vuotaa ku ois allergiaa (ihan ku vettä) mut ei oo nyt kyllä mitää mikä pitäs allergisoida. Mulla ei pysty miettii sykkeistä mitään, ku melkein päivittäin propralia pienen annoksen otan.. Oon jo miettinyt voikohan se vaikuttaa jotenkin ettei kiinnittyisi mut en kyl löytänyt tietoa kumpaakaan suuntaan ja toisaalta miten se voisi vaikuttaa :Grinning Face With Smiling Eyes:

Ihan samoissa mennään! Milloin aiot testata?

Ihan samoissa mennään! Milloin aiot testata?
Perjantaihin ajattelin yrittää malttaa :tears: oon kyl huono siinä..

Lämmöt on lähempänä 38..outoa kun ei oo kipee olo yhtään vaik väsy ja vetämätön yms..jospa ois hyvä merkki

Perjantaihin ajattelin yrittää malttaa :tears: oon kyl huono siinä..

Lämmöt on lähempänä 38..outoa kun ei oo kipee olo yhtään vaik väsy ja vetämätön yms..jospa ois hyvä merkki

Sama testipäivä myös täällä. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja yritän kyllä sinnitellä sinne asti. Joka ikinen kerta, kun olen erehtynyt testamaan dpo9, olen katunut sitä. Ja dpo10 on molemmissa plussakierroissa ollut niin hento haamu, ettei edellisenä päivänä varmasti olisi näkynyt vielä mitään.

Oon pitäny taukoo tältä palstalta. Vatsakivut äityi niin pahaksi että ei sängystä päässyt itse ylös ilman apua ja lääkärillä käyty. Matala asteinen tulehdustila jolle ei tehdä mitään koska ei ole tarpeeksi korkea tulehdus eli en saa antibiootteja. No jos on matala asteinen tulehdustila niin silloin ei voi tulla raskaaksi ja epäilen että on ollut koko tämän vuoden kun on yritetty koska jatkuva pissatulehdus kierre. Turhaan on edes yritetty ja turhaa jatkossakaan kun ei tätä suostuta hoitaa.

1 ainokainen talletus tässä kuussa kun ei tällasissa kivuissa paljoa tee mieli kun sattuu olla missä vaan asennossa.

Onpa kyllä ikävä tilanne. Mulla joskus aikanaan oli kans kunnon virtsiskierre, joka sit lopulta etenikin munuaisiin. Missään vaiheessa oireet ei olleet kovin kovat, mut sit tuli kylki/selkä kipeäksi ja kova kuume. Antibiooteilla siitä selvittiin ja sen jälkeen sain pidemmän estolääkityksen virtsatieinfektion ehkäisyyn. Toivottavasti sun tilanne selviää, ei oo kyllä oikein että tuollaisten kipujen kans vaan pitäis elää.

Ja vielä tuohon la-keskusteluun. Jos ihan valitsemalla vois valita niin mä toivoisin mieluiten kevätvauvaa, mut jostain syystä mulla on ollut aina sellainen ajatus että jos mulle joskus vauva suodaan niin se syntyy elokuussa. En tiiä mistä tää :tears: ja samat ajatukset tuon joulunajan suhteen ku monilla muillakin. Tietty silti kaikki mahdolliset kierrot yritystä hyödynnetään ja pääasia olisi se että oman pienen saisi, oli se sitten mikä ajankohta tahansa.

Meidän ekassa raskaudessa, mikä meni kesken, ois laskettuaika ollu joulun alla. Musta se oli jotenki ihana ajatus. Siis ymmärrän ton lahja asian kyllä. Mut musta tuntu jotenki ihanalta aatella et oltais oltu joulu semmos rauhallisessa mystisessä sairaalassa meidän pienen ihmeen kanssa :smiling face with heart-eyes: :rolling: pikkusen varmaa ruususetlasit ollu päässä. :tears: toki myös vauvaa oli ootettu kauan ja lapsettomuushoidot aloitettu et se tuntu tosi ihmeeltä ylipäätään olla raskaana.

Blaah, täällä dpo8 vaihtui kp1:ksi :loudlycrying:. Tympii tämä luteaalin lyhyys. Lähete on gynelle, mutta ei tietoa milloin sinne pääsee, voi kestää pari kuukautta vielä. Noh, uutta kiertoa päin!

LA:n ajankohdasta: näin itse joulun ja uuden vuoden välissä syntyneenä voin kommentoida, että joo, ensimmäiset 18 vuotta se vähän harmittaa, etenkin kun kaverit on aina jossain reissussa joululomilla, joten synttärit jäi aika pieniksi. Mutta sen 18v jälkeen on vaan kivaa, että synttärit on niin myöhään ja saa olla mahdollisimman kauan ”nuori”. Meillä on lähiperheessä monta syntyny joulukuussa, ja toivon kyllä, että jospa mekin vielä oma joulukuinen saataisiin :red-heart::folded:

Tulipas kipakka ovulaatio! Luulin että meni jo, oli testit ja limat kp 14 puolesta. Kuitenki lämmöt sahas. Tais korona ja burana tehdä tehtävänsä ja ovulaatio tapahtui just nyt kp 17. Ei voinu erehtyä siitä kirpasusta. :tears: No, seuraava tulee nyt sitte kesken lomareissun mutta ehkä se ei haittaa, olin vaan jo niin ajatellu ettei tarvii siellä miettiä ajoituksia kun on ovis just ennen :rolling:

Yks talvivauva ja kaks juhannusvauvaa tehneenä sanon, että talvivauvan kanssa kaikki on kaikinpuolin mielekkäämpää. Kesällä on kiva pukeutua raskausmekkoihin ym ja kun vauva syntyy, ei tarvi hellettä sietää vaunuillessa, ei oo aina hikinen ja limainen olo ja energiaa ihan eri tavalla palautella itseä takas kuntoon. Tykkäsin myös siitä, kuinka kesällä esikoinen istuskeli nurmikolla, sai olla vauva-altaassa jne. Kesävauvan kanssa on toisinpäin. Tällä neljännellä on laskettu aika marraskuussa, kuten meidän esikoisella. Olin toivonut ajankohdaksi tammi-helmikuuta, mutta ei tämä haittaa. Meillä on kahdet tuplasynttärit sitte joka vuosi, niin lähekkäin on näillä päivät :rolling:

Koronakuumeessa oltu nyt neljä päivää. Eilen ja tänään on ollut ihan kipeä olo lihassärkyjen osalta. Olen viimeksi ollut kunnon kuumessa reilu 3v sitten. Viimeisen liuskatestin tein tänään pregchekillä, dpo 14/15. Mielenrauha saavutettu, kyydissä koronasta huolimatta. Ensi viikolla joskus digi. Rv 4+0 nyt.

Jatkan kirjoittelua enimmäkseen marraskuisten puolella, mutta toivotan kaikille tsemppiä ja paljon plussatuulia :red-heart: Toivottavasti saadaan vielä lisää porukkaa marraskuisiin myös.

IMG_20220306_175256__01.jpg

Siis toisaalta ihan käsittämättömän jännää seurata kaikkien testejä ja kiertoja, että en malttais olla täältä yhtään pois.
Mut toisaalta, että se luo itelle kauheen paineen ja "epäonnistuneen" tunteen kun ei itse tiedä kierrosta mitään.

Sen verran oon saanut pääteltyä, että mihin aikaväliin ovis on sijoittunut viimeksi tikkujen mukaan vaikka huippu jäikin saamatta. Mut ei kuulu kuukautisia eikä raskautta... Tosi turhauttavaa, kun miettii et mikä hitto mun kiertoa vaivaa..

Blaah, täällä dpo8 vaihtui kp1:ksi :loudlycrying:. Tympii tämä luteaalin lyhyys. Lähete on gynelle, mutta ei tietoa milloin sinne pääsee, voi kestää pari kuukautta vielä. Noh, uutta kiertoa päin!

LA:n ajankohdasta: näin itse joulun ja uuden vuoden välissä syntyneenä voin kommentoida, että joo, ensimmäiset 18 vuotta se vähän harmittaa, etenkin kun kaverit on aina jossain reissussa joululomilla, joten synttärit jäi aika pieniksi. Mutta sen 18v jälkeen on vaan kivaa, että synttärit on niin myöhään ja saa olla mahdollisimman kauan ”nuori”. Meillä on lähiperheessä monta syntyny joulukuussa, ja toivon kyllä, että jospa mekin vielä oma joulukuinen saataisiin :red-heart::folded:

Toivottavasti saat pian ajan ja tilanne luteaalin suhteen paranee :red-heart:

Oho, onpa todella lyhyt luteaali. Onneksi siihen on nykyään lääkkeitä. Toivottavasti saat pian apua siihen!

Yks talvivauva ja kaks juhannusvauvaa tehneenä sanon, että talvivauvan kanssa kaikki on kaikinpuolin mielekkäämpää. Kesällä on kiva pukeutua raskausmekkoihin ym ja kun vauva syntyy, ei tarvi hellettä sietää vaunuillessa, ei oo aina hikinen ja limainen olo ja energiaa ihan eri tavalla palautella itseä takas kuntoon. Tykkäsin myös siitä, kuinka kesällä esikoinen istuskeli nurmikolla, sai olla vauva-altaassa jne. Kesävauvan kanssa on toisinpäin. Tällä neljännellä on laskettu aika marraskuussa, kuten meidän esikoisella. Olin toivonut ajankohdaksi tammi-helmikuuta, mutta ei tämä haittaa. Meillä on kahdet tuplasynttärit sitte joka vuosi, niin lähekkäin on näillä päivät :rolling:

Koronakuumeessa oltu nyt neljä päivää. Eilen ja tänään on ollut ihan kipeä olo lihassärkyjen osalta. Olen viimeksi ollut kunnon kuumessa reilu 3v sitten. Viimeisen liuskatestin tein tänään pregchekillä, dpo 14/15. Mielenrauha saavutettu, kyydissä koronasta huolimatta. Ensi viikolla joskus digi. Rv 4+0 nyt.

Jatkan kirjoittelua enimmäkseen marraskuisten puolella, mutta toivotan kaikille tsemppiä ja paljon plussatuulia :red-heart: Toivottavasti saadaan vielä lisää porukkaa marraskuisiin myös.

View attachment 111377

Vau, mitkä viivat jo tuossa vaiheessa! Onko muissa raskauksissa ollut? Mulle tuli mieleen, että voisi olla kaksoset! :red-heart::red-heart:

Paranemista koronasta!

Tää on TOTAAAALISEN vaarallinen ketju JOS YHTÄÄN VÄHÄNKÄÄN vauvakuume nostaa päätään! :tears::red-heart:

Miljoonat onnet plussanneille ja vauvaliimaa! Kaikille yrittäville positiivisia tuloksia mahdollisimman pian!:Two-hearts:

Kyllä mielikuvitus alkaa heti lentää ja haaveilut nousee pilviin saakka, vaan pakko pysyä realistisena tässä hetkessä :tears:

Takaisin