Raskaaksi 2022

Onnea Tipi :smiling face with heart-eyes::red-heart:
Tolla testillä tuo on tosiaan jo plussa kun tuo ei tosiaan ole herkkä ja pc esim varmaan näyttäisi jo paljon tummempaa :smiling-eyes:

Mulla olikin nyt sit yöllä vasta julmettu ovis kipu puoli yhden aikoihin.. Tosi kova.. Sit nyt aamulla herätessä vähän flunssainen/tukkoinen olo.. Tää on muute oviksen jälkeen mulla jo yleinen juttu et tuntuu et flunssan iskisi päälle joka kerta.. Liekö normaali ilmiö.. Testi on vieläkin ihmeen tumma..muistaakseni ei oo tämmösiä näyttänyt kun se piikki mennyt jo. Siksi ihmettelen :Eyes:
Kuitenkin oon siis yhteensä vuosia jopa tikutellut ja tällä samaisella merkillä vielä

Täytyy vaa uskotella itselle et oli super ovis tms :tears:
Ainaki super kipee.... :Grimacing Face:

IMG_20220302_065501.jpg

Muokattu viimeksi:
Onko tämä haamu? :smiling face with heart-eyes: Jääkö näkyviin kun lataa tänne kuvan… Kuva otettu testiajan sisällä, ehkä 2-3min kohdalla.
Toivottavasti tämä testi on luotettava!
View attachment 111289

Kiva nähdä omissa testailuissa välillä muutakin kuin täysin valkoisia testejä! :folded:
Oijee, selvä plussa minustakin!! Ihanaa, paljon onnea Tipi!! :))

Malttamaton ja sanaton, digillä vahvistus. Ensimmäisestä kierrosta. Mä otan tämän ihmeenä, niin paljon vastoinkäymisiä ollut 2 ensimmäisen lapsen kohdalla. Voiko näin edes tapahtua :loudlycrying:

Rfsussa sama haamu kuin viime raskaudessa. Hellu toi näitä mulle 8 kpl paketin :smiling face with heart-eyes::tears:

Yksinäinen on vielä Apteekin Ultra kuivuneena kunnolla. Se on kyllä selkeä! Ehdoton suositus, ja kuten huomaatte, myös digi reagoi dpo10.
Onnea paljon!!

Noniin kysymys teille jotka tietää lapsettomuustutkimuksista julkisella. Eli lähete meni sinne ja nyt tuli kirje kotiin jossa lukee Lapsettomuusklinikan sairaanhoitaja soittaa meille 3 vko kuluttua. Onko se soitto siis ihan perussettiä vai miksi soittavat,osaako kukaan kertoa?
Minusta on otettu jo kaikki peruskokeet ja ne pakolliset sukupuolitautitestit,samoin miehestä sekä spermanäyte. Tulos normaali. Oletin että pääsemme käynnille siis kuten neuvolalääkäri kertoi että tulee kutsukirje eli aika polille. Tulikin soittoaika vain. Pisti mietityttämään hieman. Onko se niin että kyselee puhelimessa lisätietoja ensin ja sitten antavat ajan.

Onnittelut, selvä plussaviiva tuo on. Kauanko yritystä takana,onnea kun tärppäsi. Itsellä alkoi yk 8.

Kiitos kaikille onnitteluista! :folded:

Tämä oli yk4 ja samalla ensimmäinen kierto jossa ovistestit käytössä. :smiling-eyes:

Tsemppiä ja toivoa Emilia:red-heart:

Noniin kysymys teille jotka tietää lapsettomuustutkimuksista julkisella. Eli lähete meni sinne ja nyt tuli kirje kotiin jossa lukee Lapsettomuusklinikan sairaanhoitaja soittaa meille 3 vko kuluttua. Onko se soitto siis ihan perussettiä vai miksi soittavat,osaako kukaan kertoa?
Minusta on otettu jo kaikki peruskokeet ja ne pakolliset sukupuolitautitestit,samoin miehestä sekä spermanäyte. Tulos normaali. Oletin että pääsemme käynnille siis kuten neuvolalääkäri kertoi että tulee kutsukirje eli aika polille. Tulikin soittoaika vain. Pisti mietityttämään hieman. Onko se niin että kyselee puhelimessa lisätietoja ensin ja sitten antavat ajan.
Minulla tuli suoraa kutsu polille, en osaa sanoa miksi sulla erilailla! Voiskohan olla lisää tutkimuksia ennen käyntiä edessä sit, jos kerran sairaanhoitaja soittaa?

Mullekin tuli kutsu suoraan polille. Mut minut ainaki laitettiin viel lisää verikokeisiin, vaikka tosi paljo niitä oli otettu edellisen parin vuoden aikana muutenki. Sit siellä käynnillä ultrattiin munasarjat ja muuten taidettiin vaan puhua. En muista et siel mitää maailmaa mullistavaa olisi tapahtunu, mun oli ollu menkka ongelmia jo pitkään ja olin ravannu lääkärissä ja naistentautien polilla muutenki. Tietysti sit tehtii hoitosuunnitelmaa sit ja sain reseptin letroihin.

Ehkä tosiaan on lääkäriarvioinu et ois hyvä ottaa jotain verikokeita vielä tms. Enne ku meette ihan paikanpäälle. En osaa myöskään sanoo. Voithan sinä kysellä tuolta lapsettomuus puolelta onko muilla vastaavia kokemuksia :smiling-eyes:

Edit. Ainii laitto lääkäri myös lähetteen sokerirasitukseen. Mulla on monirakkulaiset munasarjat ja jos sokereissa olisi ollu häikkää nii ois määränny myös metmorfiinin. Mut sokerit oli jees nii se jätettiin välistä.

Muokattu viimeksi:
Meille kans heti ekana tuli lisää verinäytteitä ja miehelle siemennestenäyte, samassa kuoressa kuin kutsu ekalle käynnille lapsettomuuspolille. Ja ekalla käynnillä oli ultra, mut me oltiin selittämättömiä niin ei siinä tehty mitään hoitosuunnitelmaa vaan varattiin seuraava käynti eri lääkärille jonka kanssa sit suunniteltiin hoidot.

Me siis HUS:illa, eri piireissä voi varmasti olla eri käytännöt, ehkä Emilia teillä tuo onkin normaali käytäntö!

Pakko tännekin laittaa ku nyt vähän jännittää: lämmöt pomppas viime yönä merkittävästi ylöspäin :Grimacing Face: viime yö oli eka yö kun ei edellisenä päivänä enää ollu progesteronilisä käytössä. Ja progesteronin pitäis olla se joka nostaa lämpöä. Että ei ole ihan täysin looginen nousu :Grimacing Face::Grimacing Face:

Screenshot_20220302-071353.png

Pakko tännekin laittaa ku nyt vähän jännittää: lämmöt pomppas viime yönä merkittävästi ylöspäin :Grimacing Face: viime yö oli eka yö kun ei edellisenä päivänä enää ollu progesteronilisä käytössä. Ja progesteronin pitäis olla se joka nostaa lämpöä. Että ei ole ihan täysin looginen nousu :Grimacing Face::Grimacing Face:

View attachment 111294
Oi, toivotaan et ois teidän vuoro! Eiks se sun puoliso ennustanu et tää on teidän kierto :smiling face with heart-eyes:

Voi ihanat teitä ku elätte täällä mukana, mutta tosiaan ei mitään kummempaa, tänää testasin rfsulla kun menkkoja ei kuulu ja nyt siis kp29, eli vuoto pitäis alkaa ihan näinä päivinä, huomena viimestään! :sad-face:
Tarkoituksella olen ollut täältä muutaman päivän nyt taustalla, noi negatestit ja uuteen kiertoon joutuminen vetää mielen taas niin maahan :loudlycrying: Pitää yrittää kerätä ajatukset ja lähteä kohti uutta kiertoa, kyllä se taas tästä:folded:
Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille! :Two-hearts:

Alkoiko sulla lopulta menkat vai mikä nyt tilanne? :smiling-eyes::folded:

Takaisin