Raskaaksi 2022

Ovistikku tänään pisti testipajan pyörimään. Siihen piirtyi samanlainen viiva kuin edellisellä raskaudessa dpo10 kohdilla.

Tänään tosiaan dpo10. 1,5h vessavälillä. Tuplakuvassa Apteekin Ultra. Kamera syö värejä, luonnossa punertava. Alempi eka minuutti, ylempi muutama minuutti.

Rfsu herkkä tuo yksittäinen. Pilipali minusta, mutta mies osti kun lähikaupassa ainoa :tears: Siinäkin jotain.

Siitäpä saa vapaasti ilmaista näkemyksiään. Alavatsalla pientä epämukavuutta, liekö jääny yritykseksi kiinnittyä. Yksi Ultra on seuraavaan kertaan valmiina odottamassa.

Onneaonnea! ❤️ Selvä plussa!

Täällä tosiaan plussasta viikko, silloin tuhrutteli parina päivänä ja tänään sit taas…. Vähän sellanen blaah -fiilis. Olen tosi varuillani enkä oikein usko tähän raskauteen. Viikonloppu meni megalomaanisessa stressissä ja kuumekin iski.
Parin viikon päästä vois varhaisultrassa käydä varmistelemassa, jos kunnon vuotoa ei siihen mennessä tule. :folded:

Malttamaton ja sanaton, digillä vahvistus. Ensimmäisestä kierrosta. Mä otan tämän ihmeenä, niin paljon vastoinkäymisiä ollut 2 ensimmäisen lapsen kohdalla. Voiko näin edes tapahtua :loudlycrying:

Rfsussa sama haamu kuin viime raskaudessa. Hellu toi näitä mulle 8 kpl paketin :smiling face with heart-eyes::tears:

Yksinäinen on vielä Apteekin Ultra kuivuneena kunnolla. Se on kyllä selkeä! Ehdoton suositus, ja kuten huomaatte, myös digi reagoi dpo10.

Onnea ja vauva liimaa :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Mä tilasin jonkun apteekin ultran tänään medigoo testien kylkeen netistä.. Se oli erinäköinen kun tuo.. Toiv on yhtä selkeästi luettava tulos ja toki toivon et itselle myös vihdoin piirtyisi ne kaksi viivaa mistä ei tarvitsisi mietiskellä että juu vai ei..
Viime kierrossa oli aika pitkä väli tallettelujen suhteen ovikseen nähden.. Nyt ainakin senkin edestä ja uskon että riittää vaikka tulisi vasta huomenna ovis :tears::thumbs-up:
Jos ei kipuja tule niin seurailen vähän lämpöjä että varmasti ois irronnut.. Tuntemuksia on kyllä mut ei sitä ns kipu piikkiä

Malttamaton ja sanaton, digillä vahvistus. Ensimmäisestä kierrosta. Mä otan tämän ihmeenä, niin paljon vastoinkäymisiä ollut 2 ensimmäisen lapsen kohdalla. Voiko näin edes tapahtua :loudlycrying:

Rfsussa sama haamu kuin viime raskaudessa. Hellu toi näitä mulle 8 kpl paketin :smiling face with heart-eyes::tears:

Yksinäinen on vielä Apteekin Ultra kuivuneena kunnolla. Se on kyllä selkeä! Ehdoton suositus, ja kuten huomaatte, myös digi reagoi dpo10.

paljon onnea, toivottavasti etenisi hyvin :Two-hearts:

Ääh.. Menikö se huippu jo vai vasta tulossa.. Oon nyt ihan ulalla... Aamulla tsekkaan vielä lähteekö haalistumaan ku tämä on nyt taas päivällä tehtyä tummempi.. Mitä ihmettä... Tän päivän tallettelut nyt saa luvan riittää, tuli millon tuli :Grimacing Face:

IMG_20220301_212140.jpg

IMG_20220301_212430.jpg

Muokattu viimeksi:
Ääh.. Menikö se huippu jo vai vasta tulossa.. Oon nyt ihan ulalla... Aamulla tsekkaan vielä lähteekö haalistumaan ku tämä on nyt taas päivällä tehtyä tummempi.. Mitä ihmettä... Tän päivän tallettelut nyt saa luvan riittää, tuli millon tuli :Grimacing Face:

View attachment 111278

View attachment 111279

Jos testiviivassa näkyy ihan ohut mutta tumma viiva, se on luotettavampi kuin se viiva kokonaisuudessaan. Minun silmään näyttäisi että kummassakin on koko viivan mitalta tummempi ohut viiva? Kumpikin vaikuttaa ovisplussalta, dpo lasketaan ekasta.

Ihanaa, paljon onnea! :) Digin kanssa ei ainakaan tarvi arvuutella! :D Ja ihanaa kuulla että kolmas onnistui niin helposti jos kahden ekan kanssa oli enemmän vaikeuksia! Toivotaan että tyyppi pysyy tiukasti kiinni! :)

Onnea ja vauva liimaa :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Mä tilasin jonkun apteekin ultran tänään medigoo testien kylkeen netistä.. Se oli erinäköinen kun tuo.. Toiv on yhtä selkeästi luettava tulos ja toki toivon et itselle myös vihdoin piirtyisi ne kaksi viivaa mistä ei tarvitsisi mietiskellä että juu vai ei..
Viime kierrossa oli aika pitkä väli tallettelujen suhteen ovikseen nähden.. Nyt ainakin senkin edestä ja uskon että riittää vaikka tulisi vasta huomenna ovis :tears::thumbs-up:
Jos ei kipuja tule niin seurailen vähän lämpöjä että varmasti ois irronnut.. Tuntemuksia on kyllä mut ei sitä ns kipu piikkiä

Oiskohan vanhaa sarjaa? Omani oli 2kpl paketissa. Viime raskaudessa testasin muistaakseni itsekin erinäköisellä, olikohan pinkki korkki, en satavarmaksi vanno kyllä. Nämä tosin ostettiin lähiapteekista joka on hyvin pieni, tiedä vaikka nämä ois jotain vanhaa :rolling:

Jos testiviivassa näkyy ihan ohut mutta tumma viiva, se on luotettavampi kuin se viiva kokonaisuudessaan. Minun silmään näyttäisi että kummassakin on koko viivan mitalta tummempi ohut viiva? Kumpikin vaikuttaa ovisplussalta, dpo lasketaan ekasta.
Kiitos. Nyt meinaan alkoi just se oviskipu :smiling-eyes::folded:
Aiemmin en oo ns kahta kertaa plussaa saanut vaikka jäänyt toki tummemaksi vähäksi aikaa huipun jälkeen.. Siksi tää ihmetytti kovin. Pääasia et se sieltä irtoaa :Smiling Face With Halo:

Mitähän tuo meinaa että tulee kaksi piikkiä.. Välissä kun jo haalistui.. Oispa joku super ovis :tears:

Ihanaa, paljon onnea! :) Digin kanssa ei ainakaan tarvi arvuutella! :D Ja ihanaa kuulla että kolmas onnistui niin helposti jos kahden ekan kanssa oli enemmän vaikeuksia! Toivotaan että tyyppi pysyy tiukasti kiinni! :)

Kiitos. Tämä on neljäs :tears: Kolmas on viimevuoden "heinäkuinen", hän sai alkunsa kierukkavuosien jälkeen kolmannesta kierrosta, ilmeisesti endometrioosin lepotila vaikutti suotuisasti. Sekin oli toki iso yllätys, olin varautunut pitkään yritykseen. Tällä kertaa endometrioosilla on ollut aikaa aktivoitua 8kk. Tämä neljäs on meidän viimeinen, ja deadline hänelle olisi ollut tämän vuoden kesä, joten yksi syy lisää olla onnellinen, vaikkakin tuntuu kovin epäreilulta samalla kun moni muukin toivoo raskautta :sad-face:

Oiskohan vanhaa sarjaa? Omani oli 2kpl paketissa. Viime raskaudessa testasin muistaakseni itsekin erinäköisellä, olikohan pinkki korkki, en satavarmaksi vanno kyllä. Nämä tosin ostettiin lähiapteekista joka on hyvin pieni, tiedä vaikka nämä ois jotain vanhaa :rolling:
Tämmönen siis kaiketi tulossa ja kolme pakettia medigoo (2x liuskaa per paketti) kun ne on toistaiseksi luotettavia ollut.. Etenkin ku tiiän et aloitan ajoissa testaamaan :tears:

On ainakin kivut.. Nykyään arvostan tätä kipua ku tietää et jotai tapahtuu.. Siitä aamun plussasta arvelin just et illalla viimeistään tulisi :smiling-eyes::folded:

Liitteet

• Screenshot_2022-03-01-21-40-11-695_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_2022-03-01-21-40-11-695_com.microsoft.office.outlook.jpg
    319 KB · Katsottu: 59
Aiemmin en oo ns kahta kertaa plussaa saanut vaikka jäänyt toki tummemaksi vähäksi aikaa huipun jälkeen.. Siksi tää ihmetytti kovin. Pääasia et se sieltä irtoaa :Smiling Face With Halo:

Mitähän tuo meinaa että tulee kaksi piikkiä.. Välissä kun jo haalistui.. Oispa joku super ovis :tears:

Olen täällä foorumilla joskus lukenut, että joillakin saattanut testi haalentua välissä. Toki siihen voi vaikuttaa myös näytteen "laatu", eli onko juonut paljon, vähän, vessaväli, millä alustalla tikkua pitää jne. :Kissing Face With Smiling Eyes:

Mulla oli usein sama. Välissä just haalistui. Kaikki tapahtui siis 1-2 pvä sisällä. Oletan että se jälkimmäinen vasta se ”oikea piikki” mutta mitään oikeaa/varmaa tietoa mulla ei ole. Mutta siis ainakaan et ole ainut jolla näin käynyt :smiling-eyes:

Tämmönen siis kaiketi tulossa ja kolme pakettia medigoo (2x liuskaa per paketti) kun ne on toistaiseksi luotettavia ollut.. Etenkin ku tiiän et aloitan ajoissa testaamaan :tears:

On ainakin kivut.. Nykyään arvostan tätä kipua ku tietää et jotai tapahtuu.. Siitä aamun plussasta arvelin just et illalla viimeistään tulisi :smiling-eyes::folded:

Ainakin viime vuonna ihmiset on testaillu sinikorkkisella, eli oisko vaihtunu ulkokuori tosiaan testissä. Muotokin muuttunut vähän.

Peukkuja, toivottavasti olis tärppikierto!

Noo lasken nyt huomisen dpo 1 koska kivut tuli tänään kuitenkin ja mulla se tod näk on se irtoamiskipu just :smiling-eyes:
Katson vielä mille tikku aamulla näyttää.
Karseen väsymyksen tää ovis täs teki tässä kierrossa...

Muoks. Tai sit vasta irtoamassa koska lämpö on nyt erityisen alhaalla. Mulla siis ilta lämmöt ennen luteaalia on max 36,6 ja nyt näyttää tasan 36..Eikös ne droppaa just ennen irtoamista ja sit koholle? Aamu lämpöjä en oikein pysty seuraamaan ns tarpeeksi tarkasti mut tosiaan oon seurannut iltaisin ja luteaali vaiheessa pysynyt koholla ja normi lämpö muuten.

Kiitos. Tämä on neljäs :tears: Kolmas on viimevuoden "heinäkuinen", hän sai alkunsa kierukkavuosien jälkeen kolmannesta kierrosta, ilmeisesti endometrioosin lepotila vaikutti suotuisasti. Sekin oli toki iso yllätys, olin varautunut pitkään yritykseen. Tällä kertaa endometrioosilla on ollut aikaa aktivoitua 8kk. Tämä neljäs on meidän viimeinen, ja deadline hänelle olisi ollut tämän vuoden kesä, joten yksi syy lisää olla onnellinen, vaikkakin tuntuu kovin epäreilulta samalla kun moni muukin toivoo raskautta :sad-face:

Onnittelut vielä täälläkin! Ei se ole muilta pois että sä tulet raskaaksi, joten ei mitään epäreilua, vaan aivan ihana asia! :folded::Two-hearts:

Jospa sä aloitat nyt samanlaisen plussa-aallon kuin 2020-ryhmässä aikoinaan! :folded::blowing:

Mulla toinen puoli näyttäisi aina tuottavan kaksihuippuisen LH piikin, ja toinen puoli vaan yhden nopean, eli siis voi olla hyvin mahdollista, että LH nousee, laskee ja sit nousee uudelleen. Mulla on kiertokin pari päivää pidempi toiselta puolelta kun kestää sen oviksen kanssa.

Onnittelut vielä täälläkin! Ei se ole muilta pois että sä tulet raskaaksi, joten ei mitään epäreilua, vaan aivan ihana asia! :folded::Two-hearts:

Jospa sä aloitat nyt samanlaisen plussa-aallon kuin 2020-ryhmässä aikoinaan! :folded::blowing:

Kiitos ihanista sanoista :Two-hearts:

Ai niinkö siinä plussailussa kävi viimeksi :rolling: Muistan kyllä että iso aalto tuli, mutten yhtään kuka ja missä vaiheessa:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: Aalto olisi kovin kiva, ei olisi la ryhmässä hiljaista :Kissing Face With Smiling Eyes:

Onko tämä haamu? :smiling face with heart-eyes: Jääkö näkyviin kun lataa tänne kuvan… Kuva otettu testiajan sisällä, ehkä 2-3min kohdalla.
Toivottavasti tämä testi on luotettava!
E3464325-F693-49BB-B0A7-F44ACB45D5A4.jpeg

Kiva nähdä omissa testailuissa välillä muutakin kuin täysin valkoisia testejä! :folded:

Takaisin