Raskaaksi 2022

Ovistikku tänään pisti testipajan pyörimään. Siihen piirtyi samanlainen viiva kuin edellisellä raskaudessa dpo10 kohdilla.

Tänään tosiaan dpo10. 1,5h vessavälillä. Tuplakuvassa Apteekin Ultra. Kamera syö värejä, luonnossa punertava. Alempi eka minuutti, ylempi muutama minuutti.

Rfsu herkkä tuo yksittäinen. Pilipali minusta, mutta mies osti kun lähikaupassa ainoa :tears: Siinäkin jotain.

Siitäpä saa vapaasti ilmaista näkemyksiään. Alavatsalla pientä epämukavuutta, liekö jääny yritykseksi kiinnittyä. Yksi Ultra on seuraavaan kertaan valmiina odottamassa.

Liitteet

• IMG_20220301_131405.jpg
    IMG_20220301_131405.jpg
    1,018.2 KB · Katsottu: 328
  • IMG_20220301_124431__01.jpg
    IMG_20220301_124431__01.jpg
    665.1 KB · Katsottu: 207
Muokattu viimeksi:
Ovistikku tänään pisti testipajan pyörimään. Siihen piirtyi samanlainen viiva kuin edellisellä raskaudessa dpo10 kohdilla.

Tänään tosiaan dpo10. Tuplakuvassa Apteekin Ultra. Kamera syö värejä, luonnossa punertava. Alempi eka minuutti, ylempi muutama minuutti.

Rfsu herkkä tuo yksittäinen. Pilipali minusta, mutta mies osti kun lähikaupassa ainoa :tears: Siinäkin jotain.

Siitäpä saa vapaasti ilmaista näkemyksiään. Alavatsalla pientä epämukavuutta, liekö jääny yritykseksi kiinnittyä. Yksi Ultra on seuraavaan kertaan valmiina odottamassa.
Selvä plussan alku ja mun mielestä vahvuutena jo tosi hyvä noin pienillä dpo:lla!! Toivotaan että tarraa lujasti kiinni! :Two-hearts::folded:

Tänään tosiaan dpo10. Tuplakuvassa Apteekin Ultra. Kamera syö värejä, luonnossa punertava. Alempi eka minuutti, ylempi muutama minuutti.

Oijoi, todella lupaavan näköistä!! :)) Minulla ei oo kokemusta noista kummastakaan, mut tuo Ultra näyttää ainakin minun silmään ihan kiistattomalta! :) Varovaiset onnittelut!

Kyllä mä tuossa ylemmässä testissä näen selvästi punertavaa viivaa!

Dpo7 tienoilla tuli aivan minimaalinen määrä tuhrua, se oli uutta. Mutta, odotellaan. Seuraavat neljä päivää kaikista jännimmät ja kun tuo endo tosiaan taustalla on keskenmenojen kanssa, niin pieni pelkokin kyydissä. En ollut kyllä yhtään varautunut tähän, vaikka tiedostin asiat.

Tänään tosiaan dpo10. 1,5h vessavälillä. Tuplakuvassa Apteekin Ultra. Kamera syö värejä, luonnossa punertava. Alempi eka minuutti, ylempi muutama minuutti.

Kyllä siellä joku tarrannut kiinni :smiling-eyes::red-heart:
Vauva liimaa paljon :folded::Two-hearts:

Dpo7 tienoilla tuli aivan minimaalinen määrä tuhrua, se oli uutta. Mutta, odotellaan. Seuraavat neljä päivää kaikista jännimmät ja kun tuo endo tosiaan taustalla on keskenmenojen kanssa, niin pieni pelkokin kyydissä. En ollut kyllä yhtään varautunut tähän, vaikka tiedostin asiat.
Kiinnittymis vuoto :smiling face with heart-eyes::thumbs-up:

Täällä dpo 9, en viitti testailla vielä. Jos testailis lauantaina, silloin pitäisi menkat alkaa. Tietäis että millä linjalla valkkaa illan tarjoilut..

Kyllä siellä viiva näkyy, Heydi! Toivottavasti vahvistuu! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä on tosiaan dpo0, eli 10 päivää pitäisi tässä piinailla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Varmaan muillakin on ovis tässä lähipäivinä, kun oli niin monella oli samoihin aikoihin kp1. Uppisss on ainakin melkein samoilla päivillä. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Nytkö mä oon päässy teidän kans samaan piinakerhoon heti ku en piinaile. :rolling: Mennyt puoli vuotta ihan eri syklillä. No, ens kierrossa sitten piinailen yhtäaikaa! Toki mulla on lyhyt kierto että saa nähdä montako sitten on yhtä aikaa.

On vissiin haalenemaan päin eli oletetusti huippu meni :smiling-eyes::folded:
Eiköhän toivottavasti riitä kun on pe, la, su, ma ja tänään talleteltu ja joinain päivinä parikin kertaa :rolling::rolling::tears:
Nyt tarttee taukoa :tears::thumbs-up:

Oliko se niin että vehnänalkioöljy sekä gelee kannattaa varuiksi lopettaa ovikseen?? :red-heart:
IMG_20220301_173148.jpg

Kyllä siellä viiva näkyy, Heydi! Toivottavasti vahvistuu! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä on tosiaan dpo0, eli 10 päivää pitäisi tässä piinailla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Varmaan muillakin on ovis tässä lähipäivinä, kun oli niin monella oli samoihin aikoihin kp1. Uppisss on ainakin melkein samoilla päivillä. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Me päästään suht samaan aikaan piinailemaan :smiling face with heart-eyes:
Eli sulla tänään ovis jos dpo0? Mä luulen että mulla viimeistään illalla tulee oviskivut kun yleensä tulee o plussasta suht nopsaan ja aamulla oli posi.. Sit laskisin et huomenna dpo1.. Jos ei kipuja jostain syystä tule ni mietin et miten lasken sitten :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Me päästään suht samaan aikaan piinailemaan :smiling face with heart-eyes:
Eli sulla tänään ovis jos dpo0? Mä luulen että mulla viimeistään illalla tulee oviskivut kun yleensä tulee o plussasta suht nopsaan ja aamulla oli posi.. Sit laskisin et huomenna dpo1.. Jos ei kipuja jostain syystä tule ni mietin et miten lasken sitten :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Joo, oletettavasti ovis tänään, kun eilen oli ovisplussa! Oviskivut myös alkoivat eilen ja jatkuvat edelleen.

Kiva tällä kertaa saada testipäivä eli dpo10 perjantaille. Viimeksi oli maanantaina, ja sitten koko viikonlopun vain odotti maanantaita, että pääsee testaamaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo, oletettavasti ovis tänään, kun eilen oli ovisplussa! Oviskivut myös alkoivat eilen ja jatkuvat edelleen.

Kiva tällä kertaa saada testipäivä eli dpo10 perjantaille. Viimeksi oli maanantaina, ja sitten koko viikonlopun vain odotti maanantaita, että pääsee testaamaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Haha joo tiiän tunteen :tears:
Mä merkkasin kalenteriin myös sen pe kysymysmerkillä dpo 10 mutta jos kipuilee vasta huomenna ni siirrän päivällä :smiling-eyes:

Taidan lopettaa varuiksi geleen sekä öljyn..

Hehee, hauskaa että täällä taas monella samaan aikaan ovulaatio! :D pääsee jännittää monen tilannetta sit kymmenen päivän päästä!

Mulla on ny dpo15/16, ja en oo tarkotuksella testaillu, vaan oottelen kuukautisia (tai vaihtoehtosesti ens maanantaita, ku hoitojen takia virallinen testipäivä). Progesteronilisän takia venyy kierto. Mut nykysellään oletan, että torstaina alkaa!

Muokattu viimeksi:
Hehee, hauskaa että täällä taas monella samaan aikaan ovulaatio! :D pääsee jännittää monen tilannetta sit kymmenen päivän päästä!

Mulla on ny dpo15/16, ja en oo tarkotuksella testaillu, vaan oottelen kuukautisia (tai vaihtoehtosesti ens maanantaita, ku hoitojen takia virallinen testipäivä). Progesterilisän takia venyy kierto. Mut nykysellään oletan, että torstaina alkaa!
Mulla on sellai tunne et tää on teidän THE kierto :smiling face with heart-eyes::folded:

Olishan se ihanaa :red-heart: ny vaan ollu jo pari nippasua tänään siihen malliin että eiköhän se elimistö siellä ala huomaa että progesteronin saanti loppu ja menkkoja kohti käy tie :P Muuut, vielä saa hetken haaveilla kuitenkii! :D

Tämä kävi mielessä, koskaan aiemmin ei ole ollut, tai en ole huomannut :Grinning Face:

Oliko täällä muilla piinailut menossa nyt tai lähipäivinä? :Smiling Face With Smiling Eyes:

Näen tosi harvoin haamuja tämän foorumin kuvissa (en näköjään omista viivalaseja :Eyeglasses:), mutta sun testi on niin selkeä että jopa minä näen siinä kaksi viivaa! :Grinning Face: Peukut pystyssä että kaikki jatkuu hyvin! :thumbs-up::thumbs-up:

Itselläni on huomenna dpo 13 ja teen aamulla testin JOS lämmöt ei laske romahtaen alas. Hirmu korkealla ei ole toivo, koska lämmöt on aika samoissa kuin edeltävissä negakierroissa. Mutta testaan siis huomenna jos lämmöt ei putoa isosti.

Malttamaton ja sanaton, digillä vahvistus. Ensimmäisestä kierrosta. Mä otan tämän ihmeenä, niin paljon vastoinkäymisiä ollut 2 ensimmäisen lapsen kohdalla. Voiko näin edes tapahtua :loudlycrying:

Rfsussa sama haamu kuin viime raskaudessa. Hellu toi näitä mulle 8 kpl paketin :smiling face with heart-eyes::tears:

Yksinäinen on vielä Apteekin Ultra kuivuneena kunnolla. Se on kyllä selkeä! Ehdoton suositus, ja kuten huomaatte, myös digi reagoi dpo10.

Liitteet

• IMG_20220301_202500.jpg
    IMG_20220301_202500.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 189
  • IMG_20220301_203213.jpg
    IMG_20220301_203213.jpg
    4.1 MB · Katsottu: 191
Takaisin