Raskaaksi 2022

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä on kp13 ja limoista päätellen ovulaatio lähestyy. Tällä kertaa ollaan onneksi aloitettu tallettelut hyvissä ajoin, kun monesti on jäänyt vähän viime tippaan ja sitten on ollut hirveät suorituspaineet. Nyt on sikäli vähän rennommat fiilikset.

Tiedän, että tämä on kyllä aika pikkujuttu, mutta kuulin, että töissä pitää noin kuukauden päästä palata toimistolle. Harmittaa. :disappointed-face: Kun plussasin joulukuussa, olin tosi iloinen, että saisin viettää alkuraskauden kotona. Ensinnäkin jos on pahoinvointia, on tietysti kivempi olla kotona, ja toiseksi minulla on vähän turhankin uteliaita työkavereita, jotka tarkkailevat mielellään muiden vatsanseutua... Vielä kun toisessa raskaudessa vatsa yleensä kasvaa nopeammin kuin ensimmäisessä, niin voi mennä vaikeaksi sen piilottelu. Ilman keskenmenoa ei tarvitsisi tätäkään nyt miettiä. :sad-face: Ja keskenmenon takia nyt haluan vielä vähemmän, että työkaverit saavat tietää raskaudesta liian aikaisin. Siis toki pitäisi tässä ensin tulla taas raskaaksi, mutta kuitenkin.

No niin, tulihan se ovisplussa! Eiköhän tässä nyt ole aika hyvät ajoitukset, jos talletteluista ovisplussaan on alle 24 tuntia (jos nyt siis ei enää tänä iltana jakseta - saa nähdä). :Smiling Face With Smiling Eyes: On pari viime yrityskiertoa mennyt tallettelut vähän viime tippaan, esim. vasta ovispäivänä, joten ihan hyvä fiilis nyt tästä kierrosta. Greippimehut oli myös käytössä.

Hiljasta.. Taitaa hiihtolomat ja hyvät kelit vaikuttaa asiaan. :smiling-eyes:

Piti ihan asioikseen tulla katsomaan, mikä on Star4:n tilanne? Vaan eipä näy päivitystä. :Grimacing Face:
Toivottavasti olis selkee plussa jo tullu!

Täällä kp13 ja vähän epäselvä tilanne.
Ovista alottelin tikuttaan hyvissä ajoin kun nyt on ollu sen verran limasta menoo.
Flo ennustaa kp19 ovista, ja edellisessä kierrossa ovis oli vasta kp24.
Ihan vaan sen takia otin tähän kiertoon geleet, ettei taas kierto venyis ja sen takia varmaan nää etana-jojot onkin jo nyt huudeilla. Mutta jännällä jään katsomaan, mihin o-plussa tässä kierrossa asettuu :Eyes:

Minäkin odotan Star4:n uutisia! Toivottavasti hiljaisuus ei ole mikään huono merkki! :/

Harmi89: Jännää! :D mulla alko tässä ja edellisessä kierrossa vetiset vuodot 5 päivää ennen ovista. Saatto lääkitykset mulla pidentää sitä jaksoa, koska sitä edellisel kerral alko edellisenä päivänä vasta! Toivotaan, et ovis tulis ny pian :)

Voi ihanat teitä ku elätte täällä mukana, mutta tosiaan ei mitään kummempaa, tänää testasin rfsulla kun menkkoja ei kuulu ja nyt siis kp29, eli vuoto pitäis alkaa ihan näinä päivinä, huomena viimestään! :sad-face:
Tarkoituksella olen ollut täältä muutaman päivän nyt taustalla, noi negatestit ja uuteen kiertoon joutuminen vetää mielen taas niin maahan :loudlycrying: Pitää yrittää kerätä ajatukset ja lähteä kohti uutta kiertoa, kyllä se taas tästä:folded:
Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille! :Two-hearts:

Voi ihanat teitä ku elätte täällä mukana, mutta tosiaan ei mitään kummempaa, tänää testasin rfsulla kun menkkoja ei kuulu ja nyt siis kp29, eli vuoto pitäis alkaa ihan näinä päivinä, huomena viimestään! :sad-face:
Tarkoituksella olen ollut täältä muutaman päivän nyt taustalla, noi negatestit ja uuteen kiertoon joutuminen vetää mielen taas niin maahan :loudlycrying: Pitää yrittää kerätä ajatukset ja lähteä kohti uutta kiertoa, kyllä se taas tästä:folded:
Joo täysin ymmärrettävää! :( Voi harmi että se lupaava haamu karkasi! :(

Hiljasta.. Taitaa hiihtolomat ja hyvät kelit vaikuttaa asiaan. :smiling-eyes:

Piti ihan asioikseen tulla katsomaan, mikä on Star4:n tilanne? Vaan eipä näy päivitystä. :Grimacing Face:
Toivottavasti olis selkee plussa jo tullu!

Täällä kp13 ja vähän epäselvä tilanne.
Ovista alottelin tikuttaan hyvissä ajoin kun nyt on ollu sen verran limasta menoo.
Flo ennustaa kp19 ovista, ja edellisessä kierrossa ovis oli vasta kp24.
Ihan vaan sen takia otin tähän kiertoon geleet, ettei taas kierto venyis ja sen takia varmaan nää etana-jojot onkin jo nyt huudeilla. Mutta jännällä jään katsomaan, mihin o-plussa tässä kierrossa asettuu :Eyes:

Voiko gelee jotenkin vaikuttaa oviksen ajankohtaan? Mietin ku mulla nykyään ollut myöhempi ovis.. Nyt gelee tässä kierrossa x2 ja aloitin tikuttamisen kp 10..nyt siis vasta kp 14 mut jo hiukan tummenunut testit.. Tunsin kyllä taas hurjia niitä munarakkulan kypsymis vai mitä lie kipuilua silloin aiemmin.. Toivotaan et lupailee hyvää.:smiling-eyes::folded:

Voi itku :loudlycrying::red-heart:
Olin niin varma että nyt olis sen haamun jälkeen tullut jo plussaa...

No voihan ny :Thumbs Down Sign: Ja todella ymmärrän surkeen fiiliksen ja tauon! Onneks mieli kuitenkin aika hyvin tsemppaa uuteen yritykseen, vaikka pettymys ottaakin koville :red-heart:
Voiko gelee jotenkin vaikuttaa oviksen ajankohtaan? Mietin ku mulla nykyään ollut myöhempi ovis.. Nyt gelee tässä kierrossa x2 ja aloitin tikuttamisen kp 10..nyt siis vasta kp 14 mut jo hiukan tummenunut testit.. Tunsin kyllä taas hurjia niitä munarakkulan kypsymis vai mitä lie kipuilua silloin aiemmin.. Toivotaan et lupailee hyvää.:smiling-eyes::folded:

Pari kiertoa söin viime vuonna geleetä ja huomasin ovislimojen lisäyksen ja oviksen aikaistuvan parilla päivällä. Mutta toivottua lopputulosta kun ei tullut, niin lopetin niiden syömisen ihan vaan rahaa säästääkseni.
Nyt taas kun syönyt niitä niin ovismaiset jomottelut ja limat tullu aiemmin ku normaalisti, ja se oli tarkoituskin.
Mitään varmaa tietoa mulla ei ole, mutta oman kokemuksen perusteella ovis tuli siis aikaisemmin geleiden kanssa.

Voi Star4! :disappointed-face: tsemppiä :red-heart:

Nonii.. Hyvä kun oon iltaisin myös nyt tikuttanut!! Koska mulla se lh piikki tosiaan lyhyt ja voi olla et jos aamulla jo haaleampi ni mennyt yön aikana se sitten.. Peitot heilumaan ja pääsee jännäilee vihdoin :tears::red-heart:
Limat myös tänään alkoi...

Puputeltu tässä kyllä jo koko vkl ja tänään viimeksi et jospa huomenna vielä ja sit sais pitää taukoa :rolling:

Eli voisi siis tosiaan aikaistaa näköjään ovista tuo.. Ilman geleetä ollut jopa kp 18 ovis :thumbs-up:

IMG_20220228_215336.jpg

Muokattu viimeksi:

Voi itku :loudlycrying::red-heart:
Olin niin varma että nyt olis sen haamun jälkeen tullut jo plussaa...

Voi vaikuttaa. Oma kokemus kp18 aikastui kp 12, meinas mennä ohi koko ovis kun yleensä tikuttelu alkoi juuri tuona päivänä. Liuskat 2x päivässä ja varmistuksena oli clearblue ovishymytesti, että on varmasti ovis, koska myös oireet vahvistu :Grinning Face With Smiling Eyes:

Tänään dpo9. En ole edes muistanut tänään odottaa päivän kulumista ja huomista, koko päivä mennyt luoden avustuspiiriä Ukrainaan menevien lahjoitusten keräämiseksi. Oma ahdistus helpotti kertaheitolla, kun sai tehdä hyvää ja tarpeellista. Projektinhallinta ja koordinointi yleensäkin on hyvin tuottavaa tekemistä adhd:lle, vaikka moneen muuhun asiaan on vaikea keskittyä. :smiling-eyes:

Huomenna siis voisi jo testata, ei vaan ole yhtään intoa, ilmeisesti tämä päivä vei niin mehut.

Täällä muuten muuttuikin hieman yllättäen kp1 iltapäivällä. Muuten oli siis aivan odotettavissa, mutta harvoin alkaa näin yllättäen menkat ilman mitään oireiluja. Ja se vasta harvinaista onkin, ettei edes harmita. Pääsee nyt sitten aloittelemaan hoidot ja ei auta kun toivoa, että ne parantaisivat meidän mahdollisuuksia saada oma nyytti syliin. :folded::Two-hearts: Jännä nähdä, miten letrot vaikuttaa kiertoon vai vaikuttaako mitenkään. Ne tulee nyt ekaa kertaa käyttöön.

Voi vaikuttaa. Oma kokemus kp18 aikastui kp 12, meinas mennä ohi koko ovis kun yleensä tikuttelu alkoi juuri tuona päivänä. Liuskat 2x päivässä ja varmistuksena oli clearblue ovishymytesti, että on varmasti ovis, koska myös oireet vahvistu :Grinning Face With Smiling Eyes:

Kiitos. Onneksi ei sit ihan mennyt ohi sulla vaikka aikaistikin.
Näköjään joo... Tää taitaa olla jo plussa.. Toki testaan tänään vielä päivällä ja illalla varuiksi :smiling-eyes:
IMG_20220301_064541.jpg

Hieno ovisplussa uppiksella!! Onnea talletteluun. :folded:

Mä en oo nyt sitten täs kierrossa kauheesti stressaillut ja oviksen pitäis olla näillä main, eilen ja toissapäivänä testasin ovis negat ja sillä sunnuntaina sitten uskallettiinkin vähän nauttia puolison kans toisistamme. Nyt kun yritetään tää kierto välttää yrittämistä. No tottakai tänä aamuna oli kunnon eggikset. :tears: En tikuttanut ovista vielä aamusta, katotaan onnistuttiinko nyt sit kuitenkaan olla yrittämättä vai napsahtiko nalli vahingossa. :rolling: En kyllä haluaisi nyt itselle sitä taakkaa että omalla toiminnalla lisäisin keskenmenon riskiä.

Heydi: Se on kyl kiva kun saa muuta ajateltavaa kuin tää yrittäminen! Toivotaan että siellä on plussa odottamassa! :)

Indi: Äh, tylsää että tulikin yllätys-kp1 :( mut hienoa että nyt pääsette hoitoihin! :) Toivotaan sulle oireetonta letrokokemusta!

Uppiksella hieno ovisplussa! Toivottavasti nyt sieltä nappaa kiinni! :)

Jossu123: Jos sieltä oliskin joku sankari onnistunu tästä kierrosta löytämään perille, niin toivotaan että saa tukevan otteen ja jää kyytiin :) Ymmärrän kyllä haaveen välikierrosta!

Mulla jatkuu vielä tää epämääränen hyvä olo! Eilen otin vikat progesteronilisät, ja jos menee samoin ku viime kuussa, alkaa menkat ylihuomenna. Tosin ollu nii matalat lämmöt koko kierron että vois kai ne aiemminkin alkaa. Tänään jo hitusen laskua oli lämmöissä.

Heydi: Tuo kuulosta tosi kivalta! Saa olla hyödyksi ja saa samalla muuta ajateltavaa. Olen jo itse tehnyt rahalahjoituksia, kun on niin avuton olo ja haluaa edes jotenkin auttaa.

Indille paljon tsemppiä hoitoihin!

Uppisss: Onnea talletteluihin!

Jossu123: Ei se onneksi lisää keskenmenon riskiä, vaikka tulisitkin heti uudestaan raskaaksi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja ihania nämä teidän epämääräiset hyvät olot! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Itsellä on oletettu ovispäivä ja aika kurja olo. Oviksen aika on minulle nykyään fyysisesti melkein yhtä epämukavaa kuin menkat, paitsi toki ilman vuotoa. No, onneksi huomenna jo varmasti helpottaa. Ja sitten piinapäiviä kohti...

Heydi: Tuo kuulosta tosi kivalta! Saa olla hyödyksi ja saa samalla muuta ajateltavaa. Olen jo itse tehnyt rahalahjoituksia, kun on niin avuton olo ja haluaa edes jotenkin auttaa.

Indille paljon tsemppiä hoitoihin!

Uppisss: Onnea talletteluihin!

Jossu123: Ei se onneksi lisää keskenmenon riskiä, vaikka tulisitkin heti uudestaan raskaaksi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja ihania nämä teidän epämääräiset hyvät olot! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Itsellä on oletettu ovispäivä ja aika kurja olo. Oviksen aika on minulle nykyään fyysisesti melkein yhtä epämukavaa kuin menkat, paitsi toki ilman vuotoa. No, onneksi huomenna jo varmasti helpottaa. Ja sitten piinapäiviä kohti...
Niin, tää on niin kaksipiippuinen juttu kun voi olla että mun kohdun limakalvo on liian ohut tai vaurioitunut vielä nyt. Ihan nyt hyvillä mielin odottelen yhden kuukauden että saa palautua rauhassa ja vahvistan sitä greipillä ja vehnänalkioöljyllä. Ensi kierrosta otan geleet uudestaan käyttöön. :smiling-eyes:

Niin, tää on niin kaksipiippuinen juttu kun voi olla että mun kohdun limakalvo on liian ohut tai vaurioitunut vielä nyt. Ihan nyt hyvillä mielin odottelen yhden kuukauden että saa palautua rauhassa ja vahvistan sitä greipillä ja vehnänalkioöljyllä. Ensi kierrosta otan geleet uudestaan käyttöön. :smiling-eyes:

Todennäköisesti raskaus ei ala, jos limakalvo on liian huonossa kunnossa. Halusin sanoa sen ihan sillä, ettei ole syytä paniikkiin, jos nyt vahingossa plussaatkin tästä kierrosta. :Smiling Face With Smiling Eyes: Noin muuten kannattaa tietysti pitää välikiertoja ihan sen mukaan, miltä itsestä tuntuu.

Takaisin