Raskaaksi 2022

Dpo 12
Dpo 13
Dpo 14

Tää rauhoitti mieltä! Nuossa ylemmissä niin häviävän pieni ero vahvuuksissa, plus niukka vuotelu, niin heräsi kysymys, että onkohan tämä etenemässä. Nyt uskallan ehkä tänään hengitellä rauhassa raskausasian tiimoilta, tosin uutiset tunkeutuvat luihin ja ytimiin ja mietin jo tässä että ihme jos raskaus tämän stressin kestää mikä mun kehossa on! En tiedä vahvistaako raskaushormonit tunnetiloja, mutta olen siis aivan pois tolaltani ja peloissani sotauutisista :disappointed-face: Turvattomuuden tunne on sietämätön, ja koko raskausasiakin sai uusia, ikäviä näkökulmia. Avuton olo!
Yritän nyt tietoisesti pysytellä riittävästi uutispimennossa, että saan pidettyä ajatukset muuallakin. Aamulla katsoin uutiset ja se saa riittää tälle päivälle.
Ei nyt ollut tarkoitus aloittaa mitään poliittista keskustelua täällä, ja oikeastaan toivonkin oikeastaan että tänne pääsisi ”karkuun” synkkää tilannetta. :Heavy Black Heart:
Ihan mahtavaa!! Onnea :Two-hearts::Two-hearts:

Onko muita, joille Letrot ei olisi tuonut ovulaatiota kp14 tienoille? Nyt kp17 eikä vieläkään ovisplussaa. Harmittaa, luulin, että nyt saisi apua ovuloimattomuuteen

Onko muita, joille Letrot ei olisi tuonut ovulaatiota kp14 tienoille? Nyt kp17 eikä vieläkään ovisplussaa. Harmittaa, luulin, että nyt saisi apua ovuloimattomuuteen
Mulla letrozol aikanaan aikaisti ovulaatiota ja oli niin hurjat oviskivut että oksat pois.. Toivottavasti toimisi ja olisi vielä tuloillaan :smiling-eyes:

Kyllä ne menkat sieltä sit alko:loudlycrying::folded:

Niin mullakin tänä aamuna kp1. On niin surullinen olo ollut Ukrainan takia, itkenyt oon minäkin ja siihen päälle vielä menkka- ja pms-itkut. Yhtä itkemistä, pelkoa ja masentelua koko elämä tällä hetkellä. Me asutaan ihan itärajalla, koskaan aiemmin en ole Venäjää elämässäni pelännyt, tulipahan tämäkin päivä että pelottaa ihan oikeasti.

Onnea Momwoc :red-heart:

Dpo 12
Dpo 13
Dpo 14

Tää rauhoitti mieltä! Nuossa ylemmissä niin häviävän pieni ero vahvuuksissa, plus niukka vuotelu, niin heräsi kysymys, että onkohan tämä etenemässä. Nyt uskallan ehkä tänään hengitellä rauhassa raskausasian tiimoilta, tosin uutiset tunkeutuvat luihin ja ytimiin ja mietin jo tässä että ihme jos raskaus tämän stressin kestää mikä mun kehossa on! En tiedä vahvistaako raskaushormonit tunnetiloja, mutta olen siis aivan pois tolaltani ja peloissani sotauutisista :disappointed-face: Turvattomuuden tunne on sietämätön, ja koko raskausasiakin sai uusia, ikäviä näkökulmia. Avuton olo!
Yritän nyt tietoisesti pysytellä riittävästi uutispimennossa, että saan pidettyä ajatukset muuallakin. Aamulla katsoin uutiset ja se saa riittää tälle päivälle.
Ei nyt ollut tarkoitus aloittaa mitään poliittista keskustelua täällä, ja oikeastaan toivonkin oikeastaan että tänne pääsisi ”karkuun” synkkää tilannetta. :Heavy Black Heart:

Onnea raskaudesta! Voimia noihin tunteisiin! :red-heart: Minullekin iski hirveä tuska maailman tilasta ensimmäisen raskauden aikana. Ajattelin, että nytkö se huoli tästä pienestä jo alkaa... Äitien elämä lienee sellaista. :red-heart:

Täällä tänään dpo 11. Mulla oli dpo 8-9 lupaavia oireita; lievää pahoinvointia, tuikkimista oikealla alavatsalla ja vatsan turvotus puuttui. Mulla yleensä "varma" merkki menkkojen alkamisesta on lähes kellontarkka vatsan turvotus tasan viikko ennen menkkojen alkua. Otin kans ekaa kertaa testiin megigoot ja eilen dpo 10 ihan vitivalkoinen negahan se. :Smirking Face: Uskon että mulla tässä kohtaa jo vähän haamuilisi, jos olisi tärpännyt. Jään siis odottelemaan tädin saapumista.

Tämä on nyt vika luomukierto. Seuraavaan kiertoon odottelee letrot kaapissa ja päästään inssiin, toivottavasti ei vaan osu viikonlopulle ovis.:folded::smiling-eyes:

Täällä tänään dpo 11. Mulla oli dpo 8-9 lupaavia oireita; lievää pahoinvointia, tuikkimista oikealla alavatsalla ja vatsan turvotus puuttui. Mulla yleensä "varma" merkki menkkojen alkamisesta on lähes kellontarkka vatsan turvotus tasan viikko ennen menkkojen alkua. Otin kans ekaa kertaa testiin megigoot ja eilen dpo 10 ihan vitivalkoinen negahan se. :Smirking Face: Uskon että mulla tässä kohtaa jo vähän haamuilisi, jos olisi tärpännyt. Jään siis odottelemaan tädin saapumista.

Tämä on nyt vika luomukierto. Seuraavaan kiertoon odottelee letrot kaapissa ja päästään inssiin, toivottavasti ei vaan osu viikonlopulle ovis.:folded::smiling-eyes:

Ei heitetä toivoa vielä ❤ eiks monella oo tärpänny just kun olis hoidot alkamassa..

Mulla dpo 5 ja punaviiniä ihan pikkuisen perjantain kunniaksi :smiling-eyes::folded:

Ei heitetä toivoa vielä ❤ eiks monella oo tärpänny just kun olis hoidot alkamassa..

Mulla dpo 5 ja punaviiniä ihan pikkuisen perjantain kunniaksi :smiling-eyes::folded:

Kuulostaa hyvältä :Wine Glass::Ok Hand Sign:

Meillä tärppäs viimeisin just ennen kun piti hoidot alkaa :Smirking Face: Mutta kesken meni.. Se sitten viivästytti, että päästiin uudelleen lähtöruutuun. Ei onneksi pahasti.

Nyt ei oikeaataan harmita niin pahasti tuo nega, kun oon jo ladannut kaikki odotukseni hoitoihin. :No Evil Monkey:

Niin mullakin tänä aamuna kp1. On niin surullinen olo ollut Ukrainan takia, itkenyt oon minäkin ja siihen päälle vielä menkka- ja pms-itkut. Yhtä itkemistä, pelkoa ja masentelua koko elämä tällä hetkellä. Me asutaan ihan itärajalla, koskaan aiemmin en ole Venäjää elämässäni pelännyt, tulipahan tämäkin päivä että pelottaa ihan oikeasti.

Onnea Momwoc :red-heart:

Kiitos Maikkunen:red-heart: Voi kun samaistun kovasti tunnelmiin… tässä on kyllä laskeutunut kauhea varjo plussa-ilonkin päälle, näinä päivinä ei ole kyllä mihinkään onnenkuplaan päässyt.

Tsempit sinnekin:blowing:

Millähän sitä malttaa olla tän yön töissä, kun odottaa vaan pääsevänsä huomenna testaamaan..:No Evil Monkey:

Vaikkei sinällään usko tai tunnu, että ois positiivinen niin silti saanut ihan kummallisen odotuksen päälle.

Edit huutavan valkoista testi näytti...

Muokattu viimeksi:
Täällä ollaan taas jännän äärellä... Ovisplussa tuli testiin maanantaina, mutta kunnon ovislimat ilmesty vasta nyt. Ja nythän se "oikea" aika vasta olisikin kierron pituuden perusteella. En oikeen tiedä, mitä tästä pitäis ajatella :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Turhauttaa, kun testit kertoo yhtä ja kroppa toista

Momwocille vielä onnittelut :smiling face with heart-eyes:

Täällä kp21 ja ovis ei ole vieläkään tullut, toivottavasti sitten huomenna jo digitesti näyttäisi positiivista, oli toissakierrossa myös kp22 se posi. Jotenkin silti turhauttaa.
Tissit mulla kipeytyy oviksen jälkeen mutta nyt ne on ollut kipeänä jo pari päivää. Mitä tästäkin sitten ajattelisi. Mietin voiko olla että ovis onkin ollut vaikka digitesti ei ole hymynaamaa näyttänyt minään päivänä? Testaan joka aamu aamupissasta ja aloitin kp11. Joo, ärsyttää rahanmenokin kun piti kesken testauksen uusi pakettikin avata :Smirking Face: tyhjää ympyrää näyttänyt joka aamu. Eikö tuon clearbluen digitaalisen kuitenkin pitäisi olla luotettava?

Täällä kp21 ja ovis ei ole vieläkään tullut, toivottavasti sitten huomenna jo digitesti näyttäisi positiivista, oli toissakierrossa myös kp22 se posi. Jotenkin silti turhauttaa.
Tissit mulla kipeytyy oviksen jälkeen mutta nyt ne on ollut kipeänä jo pari päivää. Mitä tästäkin sitten ajattelisi. Mietin voiko olla että ovis onkin ollut vaikka digitesti ei ole hymynaamaa näyttänyt minään päivänä? Testaan joka aamu aamupissasta ja aloitin kp11. Joo, ärsyttää rahanmenokin kun piti kesken testauksen uusi pakettikin avata :Smirking Face: tyhjää ympyrää näyttänyt joka aamu. Eikö tuon clearbluen digitaalisen kuitenkin pitäisi olla luotettava?
Mulla se on ainakin ollu hyvä! Tässä kierrossa mullakin näytti tyhjää naamaa monena päivänä kun kuvittelin tuntemuksista ja limoista että selkee ovis. Sit tuli yks päivä vilkkunaama, ja seuraavana sit pysyvä :)

Niin joo, niitä kai on kahdenlaisia, niitä jotka vilkuttaa välissä ja niitä jotka suoraa sit on plussa! Kumpia sulla on?

Nuo Clearbluen ovat olleet kyllä luotettavia. Mulla samanlaisia ongelmia tässä kierrossa, kp18 ja negaa ovistestissä. Toivottavasti saat plussan sitten huomenna:Two-hearts:

Mulla oli ovulaatio vasta kp28 kun silloin normaalisti tulisi menkat ja kp29 ja kp30 oli vielä jomottelua ja mulla kipeytyy tuolta sisältä jotenkin oudosti. En usko et nyt heti tärppäisi kun niin pitkä kierto ja muutenkin oireetonta ja mieliala kyllä pysynyt hyvänä onneksi. Normaalisti olen hyvin itkuinen ja kiukkuinen mutta nyt en. On ollut kyllä aiemminkin tällaista tasaista että raskauteen ei viittaa tämä "oire" tai muuttuva tekijä.

Näyttää siltä että tämän hetken piinaporukasta kaikille tullut kp1.. Ja mulle tulee kans. Tänään jo pyyhittäessä punaista. Eikä kyllä yhtään ollut mitään oireita ja alaselkäkin kipeä.:loudlycrying:

Veikkaan että mulla kans jäi onnistumatta tää kierto - tänään alko kiukuttaa, mikä on mulla yleinen PMS oire. Vähän jännä siltä osin että vielä on progesteronilisä käytössä maanantain loppuun asti, ja viime kierrossa alko menkat pari päivää lopetuksen jälkeen. Eli oletus nykysellään olis et menkat alkais vast ens ke/to! Mut voihan se olla että silti alkaa PMS oireet jo? Tai että menkat alkais tosta progesteronista huolimatta. Kattellaan.

Mulla se on ainakin ollu hyvä! Tässä kierrossa mullakin näytti tyhjää naamaa monena päivänä kun kuvittelin tuntemuksista ja limoista että selkee ovis. Sit tuli yks päivä vilkkunaama, ja seuraavana sit pysyvä :)

Niin joo, niitä kai on kahdenlaisia, niitä jotka vilkuttaa välissä ja niitä jotka suoraa sit on plussa! Kumpia sulla on?

Mulla on niitä simppelimpiä eli niitä jotka näyttää kaksi hedelmällisintä päivää hymynaamalla.
No on nyt varmuuden vuoksi talleteltu ihan olan takaa tässä koko viikko. Toivotaan että testi hymyilisi edes jossain vaiheessa ettei olisi täysin ovulaation kierto.

Aika söpöä kun mun miehelle on nyt iskenyt myös vauvakuume. On se tässä projektissa ollut mukana kokoajan, mutta nyt jotenkin tosi innoissaan. Puhuu kokoajan "sitten kun meillä on vauva niin sitä ja tätä ja tuota", aww:red-heart::tears:

Takaisin