Kyl siellä Ria98:lla haamu pilkistää, toivotaan kovasti tummumista! :)
Mul on tänään sillee tuikkinu tuolla kohdun seudulla. Eka oli oikeella ja sit vasemmalla. Ja sit alko sellanen turvonnu olo olee kohdun alueella. Vähän jo innostuin! Mut sit menin kattoo tuolta toisesta keskustelusta että ihan samana päivänä viime kuussa oli lupaavaa nipistelyä ja turvotusta :D selkeesti vaan normaalia tässä kohtaa kiertoa!
Mul on tänään sillee tuikkinu tuolla kohdun seudulla. Eka oli oikeella ja sit vasemmalla. Ja sit alko sellanen turvonnu olo olee kohdun alueella. Vähän jo innostuin! Mut sit menin kattoo tuolta toisesta keskustelusta että ihan samana päivänä viime kuussa oli lupaavaa nipistelyä ja turvotusta :D selkeesti vaan normaalia tässä kohtaa kiertoa!

piti moneen kertaan hieraista silmiä että näenkö oikein.
Ei sillä että mä tähän mitenkään luottaisin, vaikka luottotesti mulle onkin, olihan eilinen testi kuitenkin aivan selvä nega! 

Turvattomuuden tunne on sietämätön, ja koko raskausasiakin sai uusia, ikäviä näkökulmia. Avuton olo! 

Toisia tietty helpottaa se että on mahdollisimman kärryillä tilanteesta. Mulle tulee vaan paha olo kun on tollanen iso ongelma mitä ei pysty ratkaista vaikka kuinka haluaisi.