Raskaaksi 2022

Olisikohan tuo lääketiede-keskustelu tullut päätökseensä sillä loppukonseksuksella että kirjallinen viestintä ilman äänensävyjä, katsekontaktia, ilmeitä ja eleitä on vaikea laji jossa AINA tulee jonkinasteisia väärinymmärryksiä ja tulkintoja, kun lähdetään puhumaan yhtään vakavammista aiheista?

Hyvän hengen ja positiivisen ilmapiirin vaalimisen nimissä! Ehdottaisin, että jos tuota aihetta on vielä jollakin tarve kommentoida, niin aiheelle perustetaan oma keskusteluketju :)
Tärkeitä aiheita kuitenkin ja kyllä vaikeille ja ristiriitaisisillekin aiheille on ehdottomasti oltava oma paikkansa keskustella! Mutta tämä ketju se ei tästä eteenpäin tuon aiheen tiimoilta enää ehkä ole :Person With Folded Hands:

Kyllä. Kävinkin jo siistimässä alkuperäisen kommentin, jottei siitä tule jatkossa väärinkäsityksiä, jos joku taaksepäin selaa.

Dpo 9...onko muita jotka on jo tässä vaiheessa valmis heittämään hanskat tiskiin kun ei mitään oireita.. Hassua.. Ei kai sitä vielä pitäis..

Dpo 9...onko muita jotka on jo tässä vaiheessa valmis heittämään hanskat tiskiin kun ei mitään oireita.. Hassua.. Ei kai sitä vielä pitäis..

Täällä myös dpo9 ja ihan oireetonta.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tosin se ei tarkoita etteikö voisi vielä plussata tässä kierrossa!:Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Pidetään toivoa niin kauan kun vuoto alkaa! :folded::Smiling Face With Open Mouth

Nurppu:
Joo tein selviä negoja eli en ole saanut siis mitään ns.viivanpaikkaakaan tuohon testiin. Nämä tilasin suoraan Kiinasta eli Wishin kautta,sai 30 testiä muistaakseni 6 eurolla. Laitoin tilaukseen lisää näitä just,kun kerran ainoa testimerkki mikä on ollut selvä negatiivinen kun ollut nega. Olen itsekin yllättynyt tuon testin laadusta. Aamupissasta näköjään kannattaa tehdä sen myös nyt totesin. Turhaan testailee muuhun aikaan,kun selkeästi se viiva tummeni nyt verrattuna aiempiin,ja siis eka haamulainen tuli (kuva on täällä jossain?) mahdolliseen kiinnittymisen aikaan,eli "ns.kiinnittymispiikki". Tosin pelkään kemiallista,kun tässä 7 kiertoa yritetty ja aiemmin olin turhassa luulossa että raskaana,kun tein Rfsu-testeillä haamuja jotka ei varmasti olleet oikeita plussia(tai sitten oli mutta päättyi kemialliseen). Siksi epävarmuus kalvaa ja pelkään omaa kroppaa että taas tekee "tenät".
Sit tuo kuulostaa oikeen lupaavalta! :) Ymmärrän että oot varovainen, itekkin olisin. Mutta toivotaan kovasti että tämä jää nyt tiukasti kiinni! :red-heart:

Hieman oon hermona kahden päivän niukan vuodon vuoksi. Nyt ei oo enää vuotanut. Ma tuhrua, ti tuhrua, ke ei mitään, ja tänäänkään ei ainakaan nyt aamulla. Tässä eilinen ja tän aamun testi, ylempi eilen ja alempi tänään. Dpo13, ei mun mielestä juuri ole vuorokaudessa vahvistunut? Mitä ootte mieltä, olisko pitänyt vahvistua ”rajummin” näinä päivinä? Käsittääkseni raskaushormonin pitäisi humpsahtaa tässä alkuvaiheessa… äh. Ja mietin kans sitä että onko toi oikeestaa yhtään tummentunuy varsinaisesti, vai onko viiva vaan vähän eri muotoinen/paksuinen. Ei ole kyllä vielä yhtään innokas olo, kuvitteli että sitä olisi onnen kukkuloilla plussauksen jälkeen mutta vielä ei ole siihen moodiin päässyt.. :Broken Heart:
Mä ymmärrän sun tuskan ihan täysin... tuon oman varhaisen keskenmenon kans painin tämän saman asian kanssa. Soita neuvolaan ja pyydä hcg mittaus verestä vaikka x2 niin näet onko hcg noussut. Mun silmään vähän näyttää vahvistuneen ja tuo hcg on niin yksilöllinen myös että en vielä heittäisi pyyhettä kehään. :smiling-eyes: Toivottavasti saat selvyyden ja tuo epätietoisuus vaihtuu onnelliseen odotukseen. :folded::Two-hearts:

Täällä aamulämpöjen perusteella dpo 10 ja lämpö laskenut tänään 0,1c ja mä olen ihan heittänyt toiveet tän kierron osalta. Normaalia vähän pidempi kierto menossa (kp 32 nyt). Raskaustestit käytin ihan liian aikaisin kun tuntui että ovis olisi ollut aiemmin. Ainakin pc oli silloin ihan puhdasta negaa. Jos sunnuntaina dpo 13 ei ole menkat alkanut, niin käyn ostamassa raskaustestin.

Mä ymmärrän sun tuskan ihan täysin... tuon oman varhaisen keskenmenon kans painin tämän saman asian kanssa. Soita neuvolaan ja pyydä hcg mittaus verestä vaikka x2 niin näet onko hcg noussut. Mun silmään vähän näyttää vahvistuneen ja tuo hcg on niin yksilöllinen myös että en vielä heittäisi pyyhettä kehään. :smiling-eyes: Toivottavasti saat selvyyden ja tuo epätietoisuus vaihtuu onnelliseen odotukseen. :folded::Two-hearts:

Tätä hcg-mittausta kans mietin…. Ja toisaalta mietin et jaksaisinko odottaa varhaisultraan asti, jos nyt lopettaisin testailun ja varaisin varhaisultran. Peruisin sitten jos alkaa vuotamaan. Kyl too hcg-mittaus enemmän houkuttelee (nopeempia vastauksia, eli I like :Grinning Face:)
Kiitos toivutuksista:Person With Folded Hands:! Oliko niin, että päätitte jatkaa yritystä seuraavassa kierrossa, eli odotatte yhdet menkat ennen sitä?:Heavy Black Heart:

Tätä hcg-mittausta kans mietin…. Ja toisaalta mietin et jaksaisinko odottaa varhaisultraan asti, jos nyt lopettaisin testailun ja varaisin varhaisultran. Peruisin sitten jos alkaa vuotamaan. Kyl too hcg-mittaus enemmän houkuttelee (nopeempia vastauksia, eli I like :Grinning Face:)
Kiitos toivutuksista:Person With Folded Hands:! Oliko niin, että päätitte jatkaa yritystä seuraavassa kierrossa, eli odotatte yhdet menkat ennen sitä?:Heavy Black Heart:
Mä yllätyin siltä kuinka helposti oisin päässyt neuvolan kautta labroihin. Kannattaa ainakin kokeilla mielenrauhaa ajatellen. :smiling-eyes:
Joo näin me nyt päädyttiin tekemään. Mä vahvistelen limakalvoa geleellä, vehnänalkioöljyllä ja greipillä ja nautitaan vielä ulkomaanreissusta ja sitten taas yritetään. :Two-hearts::folded:

Jännää! Täällä eilisestä asti ollu kohdussa nippailuja. Eka oli niitä kovia ja nyt semmosia pieniä. Aivan kun joku siellä kutittelee :rolling: Uutta testiä en uskalla vielä tehä. Maanantaihin mennessä pitäis kuukautiset alkaa. Jos sitten vasta testailis :smiling-eyes: saa nähä vaan miten malttaa :folded::tears:

Jännää! Täällä eilisestä asti ollu kohdussa nippailuja. Eka oli niitä kovia ja nyt semmosia pieniä. Aivan kun joku siellä kutittelee :rolling: Uutta testiä en uskalla vielä tehä. Maanantaihin mennessä pitäis kuukautiset alkaa. Jos sitten vasta testailis :smiling-eyes: saa nähä vaan miten malttaa :folded::tears:

Iik!! Mikäs dpo sulla nyt olikaan? Eli ”raskaana kunnes toisin todistetaan” -tyyppisellä asenteella menkkoihin asti!! :Grinning Face:

Siis se mun verinäyte on varmaan hukattu johonkin... kävin eilen aamulla 7 jälkeen mittaamassa crp joka pitäis olla hyvin nopea koe ja vastaus ei näy vieläkään... :Smirking Face:

Iik!! Mikäs dpo sulla nyt olikaan? Eli ”raskaana kunnes toisin todistetaan” -tyyppisellä asenteella menkkoihin asti!! :Grinning Face:
Olikohan se ny sit Dpo13. Meil vissiin tais olla sama. Ainut vaan et mulla näytti perjantaina sekä lauantaina tulipunasta ovulaatiotesti. Lauantaina kyllä vasta oli ovulaatiokivut. Aattelin nyt odotella kun pari päivää sit omaan silmään näytti testissä haamua ja mieski kyl sen näki mutta ei se auta ku ootella:rolling:

Siis se mun verinäyte on varmaan hukattu johonkin... kävin eilen aamulla 7 jälkeen mittaamassa crp joka pitäis olla hyvin nopea koe ja vastaus ei näy vieläkään... :Smirking Face:
Yritä soittaa sinne ja kysellä. Voihan se olla et unohtanu laittaa. Ite aina saa soitella tulosten perään kun ei ikinä näy omakannassa. :smiling-eyes:

Olikohan se ny sit Dpo13. Meil vissiin tais olla sama. Ainut vaan et mulla näytti perjantaina sekä lauantaina tulipunasta ovulaatiotesti. Lauantaina kyllä vasta oli ovulaatiokivut. Aattelin nyt odotella kun pari päivää sit omaan silmään näytti testissä haamua ja mieski kyl sen näki mutta ei se auta ku ootella:rolling:

Näin muistelinkin! Kyllä se mustakin oli haamu!

II ihanaa tääl saa jännäilla mukana paljon :smiling face with heart-eyes::red-heart:
Plussatuulia :folded::smiling-eyes::folded:
Ja ihanaa kuulla Herttarouvan kuulumisia :Two-hearts:
Toivotaan että siellä toinen pieni pysyy matkassa. Mulla lähipiirissä 3 kenellä ollut alussa kaksoisraskaus ja toinen alussa päättynyt. Eräällä jopa toinen oli kohdunulkoinen ja repäisi munanjohtimen.. Kohdussa ollut raskaus jatkui tästä huolimatta :folded: jos tämä antaisi toivoa

Mulla kp 10 ja kaiketi siel kypsyy nyt jotain super munaskuukkeleita toivon, :rolling:ku ollu just semmosta lievempiä äiti ovis tuntemusta välillä ns mut o testit negaa ja yleensä tuleekin vasta kp 15 jälkeen joskus..

Mä en luota noihin lämpöihin yhtään kun itsellä ne aamulla mitatut vaihtelee niin kovasti.. Voi olla myös se, kun en koskaan suht samaan aikaan esim pääse mittaamaan.. Mulla on oviksen jälkeen ilta lämmöt koholla joka kerta kuitenkin ja tää tosiaan vain luteaali vaiheessa. Nyt normaalisti iltaisin myös mitattuna vain se max 36,5 ollut.. Eli jos mittaan ni illalla. Oviksen uskon tapahtuvan sillon kun oikein sen tunnen voimakkaasti ainakin :smiling-eyes:

Nyt ollu 2x geleetä ja vehnänalkio öljy tässä kierrossa mukana.

Ps liitän tähän kuvan ku testasin raskauskeiju 25 mlU pari päivää sitten.. Menee mulla varmaan pinoon susi testit ellei sit vaa ollu viallinen yksilö.... Oli yks niistä joihin ei turhia tullut....Siis testasin koska oli ma paha olo aamulla et iha pidättelin oksennusta jne mut en tosiaan raskaana ole ku oli menkat..
Oisi kuitenki siis paljon vahvempi jos jostain syystä ois muka ollu jotku valemenkat tms

Liitteet

• PCIMG_2022-02-24_19-19-46.JPG
    PCIMG_2022-02-24_19-19-46.JPG
    501.7 KB · Katsottu: 122
Muokattu viimeksi:
Ps mua ärsyttää kun oon painellu reaktioo muiden kommentteihin ja nyt ne ei sit näy edes.. Isot on murheet :tears:

Testi näytti nyt äskön tältä kun eihän sitä malttanu olla testaamatta mutta samalla huomasin et pyyhkiessään tuli semmosta punertavaa paperiin. Äääääh:loudlycrying::folded:

Liitteet

• 1455B23E-BEFB-4AD3-B145-D84667C20666.jpeg
    1455B23E-BEFB-4AD3-B145-D84667C20666.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 188
Testi näytti nyt äskön tältä kun eihän sitä malttanu olla testaamatta mutta samalla huomasin et pyyhkiessään tuli semmosta punertavaa paperiin. Äääääh:loudlycrying::folded:

Mun mielestä tässä on haamu kyllä! Toivotaan nyt kovasti ettei alkais menkat vaan olis vaan tuhrua, ei menkat :folded:

Mun mielestä tässä on haamu kyllä! Toivotaan nyt kovasti ettei alkais menkat vaan olis vaan tuhrua, ei menkat :folded:
Tässä näkyy kyl tosi selvästi haamu ja tummempi on mitä viime testit on ollu. Toivon kyllä todella ettei nyt alkais menkat!! :folded:

Takaisin