Raskaaksi 2022

Kyl siellä Ria98:lla haamu pilkistää, toivotaan kovasti tummumista! :)

Mul on tänään sillee tuikkinu tuolla kohdun seudulla. Eka oli oikeella ja sit vasemmalla. Ja sit alko sellanen turvonnu olo olee kohdun alueella. Vähän jo innostuin! Mut sit menin kattoo tuolta toisesta keskustelusta että ihan samana päivänä viime kuussa oli lupaavaa nipistelyä ja turvotusta :D selkeesti vaan normaalia tässä kohtaa kiertoa!

Kyl siellä Ria98:lla haamu pilkistää, toivotaan kovasti tummumista! :)

Mul on tänään sillee tuikkinu tuolla kohdun seudulla. Eka oli oikeella ja sit vasemmalla. Ja sit alko sellanen turvonnu olo olee kohdun alueella. Vähän jo innostuin! Mut sit menin kattoo tuolta toisesta keskustelusta että ihan samana päivänä viime kuussa oli lupaavaa nipistelyä ja turvotusta :D selkeesti vaan normaalia tässä kohtaa kiertoa!

täällä taas on niin oireetonta ollu että jos ei kiertoa tarkkailis niin ei kyllä uskois että menkkojen pitäs alkaa 3 päivän päästä! :tears:
Ei ainakaan yrityksen aikaan oo tällästä kiertoa sattunut kohdalle, aina on ollut jotain nippailuja tai vihlomisia, pahoinvointeja tms, ja nyt kroppa ikäänkuin nukkuu, hiljaista!:Smirking Face:
varmaan tässä täytyy taas vaan alkaa asennoitumaan ja valmistautumaan jo uutta kiertoa kohti! :White Smiling Face:

IMG_20220225_053257.jpg

Mä just eilen liputin tän testin luotettavuudelle. no mitä nyt, näyttelee haamua täällä! Nyt oviskipujen mukaan mennään siis dpo 10 ja flo laskee dpo9. En tiiä erottuuko tänne asti mutta paljaalla silmällä näkyy. :Eyes: piti moneen kertaan hieraista silmiä että näenkö oikein. :Face With Tears Of Joy:Ei sillä että mä tähän mitenkään luottaisin, vaikka luottotesti mulle onkin, olihan eilinen testi kuitenkin aivan selvä nega! :Face Without Mouth:

View attachment 111197

Mä just eilen liputin tän testin luotettavuudelle. no mitä nyt, näyttelee haamua täällä! Nyt oviskipujen mukaan mennään siis dpo 10 ja flo laskee dpo9. En tiiä erottuuko tänne asti mutta paljaalla silmällä näkyy. :Eyes: piti moneen kertaan hieraista silmiä että näenkö oikein. :Face With Tears Of Joy:Ei sillä että mä tähän mitenkään luottaisin, vaikka luottotesti mulle onkin, olihan eilinen testi kuitenkin aivan selvä nega! :Face Without Mouth:

Real deal! Mun kemiallinen näytti tuolta dpo 11!

View attachment 111197

Kyl tolla testillä on oikia haamu tuo :smiling face with heart-eyes:

View attachment 111197

Oijoi kyllä näkyy!! Jee!! Voikun vahvistuisi!! :)

Oijoi kyllä näkyy!! Jee!! Voikun vahvistuisi!! :)

en ollut ollenkaan varautun testein tähän kiertoon kun jäi ne tallettelut vähiin, täytyy käydä testiä ostamassa huomiseksi. :folded:
Mitään oireita ei kyllä ole että sen puolesta uskomatonta jos tuo on oikea haamu :Face Without Mouth:

en ollut ollenkaan varautun testein tähän kiertoon kun jäi ne tallettelut vähiin, täytyy käydä testiä ostamassa huomiseksi. :folded:
Mitään oireita ei kyllä ole että sen puolesta uskomatonta jos tuo on oikea haamu :Face Without Mouth:
Nehän oli vallan oivalliset tallettelut!! Juurikin pari päivää ennen ovista! :Thumbs Up Sign:

View attachment 111197

Tässä on kyl haamu! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Täällä nipistelyt ja muut oli ihan varmaan vain bakteerivaginoosin syytä. Onneksi on viikon lääkkeet siihen.

Star4: eikös toi oo ihan oikea haamu? Toivottavasti huomenna selkeämpi ;)

Ria98: nyt näkyy, toivon mukaan tuhruilu on ihan vaaratonta <3

Muillekin plussaa ja pian kiitos!

Täällä niin turhauttavaa, oire mikä oli raskautumiskierrossakin on tullut, eli vihloo kun on ilmavaivoja. TMI tiedän, mutta muutenkin vv ollut todella runsasta ja kohdun seutu arka. Tissit enää vähän kipeät mutta turvonneet ja ns pitkät päällä koko ajan mikä ei mulle ole ominaista. Toki, runsas vv voi johtua ihan vain tuosta tulehduksesta. Sitäkään en olis huomannut kuin aiemmin olleesta, eli vv haju muuttui oudoksi. Ei muita oireita ja hiivahan se oireileekin näkyvämmin.

Dpo 12
Dpo 13
Dpo 14

Tää rauhoitti mieltä! Nuossa ylemmissä niin häviävän pieni ero vahvuuksissa, plus niukka vuotelu, niin heräsi kysymys, että onkohan tämä etenemässä. Nyt uskallan ehkä tänään hengitellä rauhassa raskausasian tiimoilta, tosin uutiset tunkeutuvat luihin ja ytimiin ja mietin jo tässä että ihme jos raskaus tämän stressin kestää mikä mun kehossa on! En tiedä vahvistaako raskaushormonit tunnetiloja, mutta olen siis aivan pois tolaltani ja peloissani sotauutisista :disappointed-face: Turvattomuuden tunne on sietämätön, ja koko raskausasiakin sai uusia, ikäviä näkökulmia. Avuton olo!
Yritän nyt tietoisesti pysytellä riittävästi uutispimennossa, että saan pidettyä ajatukset muuallakin. Aamulla katsoin uutiset ja se saa riittää tälle päivälle.
Ei nyt ollut tarkoitus aloittaa mitään poliittista keskustelua täällä, ja oikeastaan toivonkin oikeastaan että tänne pääsisi ”karkuun” synkkää tilannetta. :Heavy Black Heart:

Liitteet

• 7C248518-9F4B-4232-B80A-24A9396D1DA1.jpeg
    7C248518-9F4B-4232-B80A-24A9396D1DA1.jpeg
    547 KB · Katsottu: 177
Dpo 12
Dpo 13
Dpo 14

Tää rauhoitti mieltä! Nuossa ylemmissä niin häviävän pieni ero vahvuuksissa, plus niukka vuotelu, niin heräsi kysymys, että onkohan tämä etenemässä. Nyt uskallan ehkä tänään hengitellä rauhassa raskausasian tiimoilta, tosin uutiset tunkeutuvat luihin ja ytimiin ja mietin jo tässä että ihme jos raskaus tämän stressin kestää mikä mun kehossa on! En tiedä vahvistaako raskaushormonit tunnetiloja, mutta olen siis aivan pois tolaltani ja peloissani sotauutisista :disappointed-face: Turvattomuuden tunne on sietämätön, ja koko raskausasiakin sai uusia, ikäviä näkökulmia. Avuton olo!
Yritän nyt tietoisesti pysytellä riittävästi uutispimennossa, että saan pidettyä ajatukset muuallakin. Aamulla katsoin uutiset ja se saa riittää tälle päivälle.
Ei nyt ollut tarkoitus aloittaa mitään poliittista keskustelua täällä, ja oikeastaan toivonkin oikeastaan että tänne pääsisi ”karkuun” synkkää tilannetta. :Heavy Black Heart:
Oi miten hyvin on vahvistunut! Ihanaa, paljon onnea! :)

Minäkin yritän kovasti harhauttaa mieltä noilta uutisilta, en nyt juurikaan lue niitä. Eihän sille täältä käsin yhtään mitään mahda kuitenkaan :sad-face::Broken Heart: Toisia tietty helpottaa se että on mahdollisimman kärryillä tilanteesta. Mulle tulee vaan paha olo kun on tollanen iso ongelma mitä ei pysty ratkaista vaikka kuinka haluaisi.

Ja sen kunniaksi asiasta ihan toiseen: tänään multa nappastaan viimeset viisaudenhampaat pois! Kuukausi sit poistettiin toiselta puolelta, ja sillon löyty piilevä tulehdus sieltä joka märki (kyseinen hammas oli puolittain piilossa ikenen alla). Ja luin sen jälkeen, että tuon kaltainen piilevä tulehdus voi hyvinkin vaikeuttaa raskautumista. Eli nyt oon optimistinen kun tänään saadaan pois noi vikatkin piileskelijät, jospa tämä vähän helpottais tilannetta! :Person With Folded Hands:

Oi miten hyvin on vahvistunut! Ihanaa, paljon onnea! :)

Minäkin yritän kovasti harhauttaa mieltä noilta uutisilta, en nyt juurikaan lue niitä. Eihän sille täältä käsin yhtään mitään mahda kuitenkaan :sad-face::Broken Heart: Toisia tietty helpottaa se että on mahdollisimman kärryillä tilanteesta. Mulle tulee vaan paha olo kun on tollanen iso ongelma mitä ei pysty ratkaista vaikka kuinka haluaisi.

Ja sen kunniaksi asiasta ihan toiseen: tänään multa nappastaan viimeset viisaudenhampaat pois! Kuukausi sit poistettiin toiselta puolelta, ja sillon löyty piilevä tulehdus sieltä joka märki (kyseinen hammas oli puolittain piilossa ikenen alla). Ja luin sen jälkeen, että tuon kaltainen piilevä tulehdus voi hyvinkin vaikeuttaa raskautumista. Eli nyt oon optimistinen kun tänään saadaan pois noi vikatkin piileskelijät, jospa tämä vähän helpottais tilannetta! :Person With Folded Hands:

Kiitos Nurppu!:red-heart:

Niin totta tuo mitä kirjoitit, että kun joutuu vaan passiivisesti seuraamaan tilanteen edistymistä, niin tuntuu voimattomalta.

Hienoa että viisuri poistetaan ja piilevä tulehdus saadaan kuntoon! Olen itsekin lukenut siitä, kuinka suun tulehdukset voivat vaikuttaa raskautumiseen ja kävin sen johdosta itsekin hammaslääkärillä tuossa vuoden alussa tsekkaamassa, että kaikki on kunnossa! Joskus mulla ollut huomaamatonta ientulehdusta (siis itselleni huomaamatonta mutta hammaslääkärissä saanut yllätys”diagnoosin”) mutta tämä hammaslääkäri ei nyt ainakaan sanonut että olisi tulehdusta päällä.
Toivottavasti tuottaa tulosta raskautumisen kannalta :smiling face with heart-eyes::folded:

Kyllä ne menkat sieltä sit alko:loudlycrying::folded:
Voi blääh, viimeisin testi vaikutti niin lupaavalta! Alkoiko ihan kunnon vuoto? Tuossa kun googlailin raivokkaasti omaa alkuviikon niukkaa tuhrua, niin olin yllättynyt miten paljon tarinoita luin yllättävänkin runsaasta vuodosta alkuraskaudessa. Turhalla toivomisella ei tietysti kannata itseään kuormittaa, mutta oikeasti yksikin raskaana oleva oli menkkojen alettua vetänyt hirveät perseet pettymyksen vuoksi ja menkat olivatkin loppuneet lyhyeen ja oli kovin morkkiksissa siitä kuinka paljon alkoholia oli juonut.

Voi blääh, viimeisin testi vaikutti niin lupaavalta! Alkoiko ihan kunnon vuoto? Tuossa kun googlailin raivokkaasti omaa alkuviikon niukkaa tuhrua, niin olin yllättynyt miten paljon tarinoita luin yllättävänkin runsaasta vuodosta alkuraskaudessa. Turhalla toivomisella ei tietysti kannata itseään kuormittaa, mutta oikeasti yksikin raskaana oleva oli menkkojen alettua vetänyt hirveät perseet pettymyksen vuoksi ja menkat olivatkin loppuneet lyhyeen ja oli kovin morkkiksissa siitä kuinka paljon alkoholia oli juonut.
Nyt aamulla pyyhkiessään tuli reilummin. Ei mitään hyytymiä ainakaan viellä oo tullu. Niitä tulee aina kun kuukautiset on. Jos ei alakkaan runsaasti niin sit testaan uuestaan. Mulla siis on aina maailman kauheimmat kuukautiset. Vuoto on siis aika runsasta.

Momwoc vielä suuresti onnea <3

Minäkin olen täällä ollut ja itkenyt jopa kun katsonut uutisia ja mitä tapahtuu. Tämä on järkyttävää, mutta en osaa asiaan suhtautua oikein mitenkään. Ei mahdu päähän tämä asia nyt yhtään.

Dpo 12
Dpo 13
Dpo 14

Kyllä on hienosti viiva vahvistunut :Two-hearts:

Takaisin