Raskaaksi 2022

Kävin heti aamutuimaan mittauttamassa hcg:n. Toivottavasti on laskenut hyvin vaikkei se kovin korkealla ehtinyt käydäkkään. Ainakin vuoto alkaa olemaan hiipumaan päin. Vähän tänä aamuna jo oli osin toiveikkaitakin ajatuksia tämän kierron suhteen. Uskon vahvasti, että meillekin oma vauva annetaan joskus syliin saakka. :Two-hearts::folded:

Nään viivan mutta kuuluuko se olla tossa kohtaa?

Liitteet

• 8A7F47CD-3579-4486-9318-F980E460624C.jpeg
    8A7F47CD-3579-4486-9318-F980E460624C.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 159
Milloinkas täällä pääsee jännäämään ja katselemaan viivalasien kanssa tikkuja?
Kuka testaa ja mikä päivä? :Nerd Face::Smiling Face With Open Mouth

Täällä dpo 7 tänään, aattelin aloittaa testailun tällä kertaa jo dpo 10-11. Ja tänne tietty kuvat tulkittavaksi jos löytyy jotain tiirailtavaa! :Smiling Face With Smiling Eyes: Mulla on kyllä useimmiten ollut ihan vitivalkoisia negoja, ettei niissä ole jäänyt mikään epäselväksi. :Smirking Face: Tekisi toisaalta mieli venyttää viikonloppuun testaamista, kun ei koskaan tiedä kuinka raskaasti otan sen yhden viivan tikussa ja sitten työnteosta ei meinaa tulla mitään. Ja vaikka kuinka olen näin pessimisti jo etukäteen, niin aina se nega kirpaisee.

Mutta noh, ens kierrossa inssi, jos ei osu viikonlopulle ja letrot käyttöön joka tapauksessa. Se tuntuu lohdulliselta.

Esikoinen kyseli, milloin hän saa sisaruksen. :sad-face: Voi kunpa voisin pian toteuttaa sen toiveen!

Täällä tänään dpo 10. Eilen testasin negan ja mietin, että malttaisinko huomiseen seuraavan testin kanssa!​

Täällä tänään dpo 10. Eilen testasin negan ja mietin, että malttaisinko huomiseen seuraavan testin kanssa!​

Mä en koskaan malta :tears: Ihan sama mitä sanon niin kärsivällisyys ei kuulu mun ominaisuuksiin. :Face Without Mouth: Aivan hyvin voi dpo10 näkyä hailakka haamu!

Laitoin plussa vai ei puolelle ihmeteltävää.on taas kyllä sellainen ettei kukaan voi tietää onko vai eikö
Laitan yhden kuvan tähän kanssaView attachment 111069

Joo tämä testi ei näyttänyt mulle kunnon viivoja vaikka olin raskaana ja sain muihin ihan ok viivat näkyviin. Niin en minäkään luota varsinaisesti juuri tähän testiin.
Varhaisessa haamussakin viiva on himmeän punertava joten tästä en vielä itse olisi kovin innoissaan. Ehkä seuraava testi näyttöä paremmin.

Vähän kaikesta huolimatta piinatuttaa :Relieved Face: pe-la yönä dippas lämmöt, ja tänään on hitusen kipuillu vasemman rinnan reunasta sekä pientä menkkamaista juilintaa. Nyt siis mikähän dpo 6-7 kaiketi. Mutta vieläkään ei mitään hinkua varhaiseen testailuun :P jos vaan oottelen menkkoja niin saan siihen asti elellä haaveissa...!
Moi Nurppu. Meillä taas piinapäivät samaan aikaan,jopa dpo:t täsmää:rolling::smiling-eyes: Olen siis se pian 39v täyttävä ja lasta yritetty nyt 7. kiertoa. Eli miehestä ei löydetty mitään vikaa,saimme perjantaina spermanäytetuloksen.
Nyt ovulaatiotesti ei plussannut ollenkaan. Mutta jatkoin aamulämmön mittausta ja FF sovellus näyttää oviksen tapahtuneen lämpöjen perusteella. Tosin epäilen että ovis olisi ollut kp 13-14,kivut oli kp 14. Eli tänään olisi DPO 8. Hah ja hätähousu testailu alkoi. Haamujenhaamu piirtyi...en tiedä vai oisko viivanpaikka vain...Hmmm.

Liitteet

• 907DF1E6-E594-452F-B192-5A21C17BD170.jpeg
    907DF1E6-E594-452F-B192-5A21C17BD170.jpeg
    574 KB · Katsottu: 161
Moi Nurppu. Meillä taas piinapäivät samaan aikaan,jopa dpo:t täsmää:rolling::smiling-eyes: Olen siis se pian 39v täyttävä ja lasta yritetty nyt 7. kiertoa. Eli miehestä ei löydetty mitään vikaa,saimme perjantaina spermanäytetuloksen.
Nyt ovulaatiotesti ei plussannut ollenkaan. Mutta jatkoin aamulämmön mittausta ja FF sovellus näyttää oviksen tapahtuneen lämpöjen perusteella. Tosin epäilen että ovis olisi ollut kp 13-14,kivut oli kp 14. Eli tänään olisi DPO 8. Hah ja hätähousu testailu alkoi. Haamujenhaamu piirtyi...en tiedä vai oisko viivanpaikka vain...Hmmm.
Hehee, hauskaa että on piinapäiväkavereita! :) Ihana kuulla että miehen näyte oli normaali, eiköhän teillä sit pian kuitenkin nappaa! Toivotaan että jo tästä kierrosta :) Minä en enää uskalla noista onestepeistä sanoa mitään kun niin usein rääkkäsivät mua viivanpaikoilla. Mut toivotaan kovasti että kyseessä olis oikea haamun poikanen!

Hcg oli 0 eli kaikki raskausmateriaali on siis poistunut. Neuvolasta nyt neuvoi kuitenkin sitten pitämään yhden kierron väliä yrityksessä että kohtu saa palautua ja minä tässä mietin että mitä teen... toisaalta en haluais hukata mahdollisuutta tulla raskaaksi mutta en kyllä haluaisi elää senkään tiedon kanssa että keskenmenon riski on suuri silloinkin jos limakalvo ei ole kunnossa ja mitä sitten jos kaksi perättäistä menisi kesken?? Sittenhän se limakalvo vasta kurja oliskin...

Noniin, leidit, viivakiikarit esiin! Näkeekö joku tässä haamun, vai onko mielikuvituksen tuotetta?

Liitteet

• 9584D5F2-BC2B-45EE-BCE7-3EF2E7B75C51.jpeg
    9584D5F2-BC2B-45EE-BCE7-3EF2E7B75C51.jpeg
    1 MB · Katsottu: 182
Hcg oli 0 eli kaikki raskausmateriaali on siis poistunut. Neuvolasta nyt neuvoi kuitenkin sitten pitämään yhden kierron väliä yrityksessä että kohtu saa palautua ja minä tässä mietin että mitä teen... toisaalta en haluais hukata mahdollisuutta tulla raskaaksi mutta en kyllä haluaisi elää senkään tiedon kanssa että keskenmenon riski on suuri silloinkin jos limakalvo ei ole kunnossa ja mitä sitten jos kaksi perättäistä menisi kesken?? Sittenhän se limakalvo vasta kurja oliskin...
Voi ei miten hankalaa :( mulla oli ihan sellanen muistikuva, että täälläkin olis ennen ollut puhetta että keskenmenon jälkeen olis ihmiset raskautunu just seuraavasta kierrosta uudestaan. Kuvittelenko vaan? Voikohan tuossa olla joku erehdys, että ohjeen antaja antoi jonkun yleisen ohjeen joka pätee jos menee myöhemmillä viikoilla kesken (sillon varmaan ihan järkevää antaa palautua) mutta mikä ei pätis kun on kyseessä kemiallinen? Mä en tiedä valitettavasti vastausta, mutta sympatiseeraan kovasti :(

Momwoc jotain kyllä näkyy!

Jossu123 me aloitettiin uusi yritys heti lääkkeellisen tyhjennyksen perään. Muuta estettä ei lääkäri sanonut yritykselle, kuin että jälkivuoto tulisi olla loppu, ennen kuin jättää kumin pois. Ei tosin kyllä tullut plussaa siitä kierrosta.

Takaisin