Raskaaksi 2022

Mikähän nyt on. Kp15 tänään ja munasarjat oviskipuillut pari päivää ja on limojakin, mutta digitesti näyttää tyhjää ympyrää. Jos en testaisi niin sanoisin että tänään on selvä ovulaatio. Missä hymynaama testistä? :Smirking Face:
Mun mies ei ole mikään mahdoton panomies eli voi olla hiukan talletteluväsymystä jos monena päivänä putkeen täytyy puuhailla, niin mietin mitä nyt tekisi. Eilen talleteltu, pitäisikö tänään lepopäivän ja odottelisi jos huomenna testi hymyilee, vaiko tallettelisi tänään vielä kun on niin selvät oireet. Äh. Jo on vaikiaa :Grinning Face:
Oisko lh piikki mennyt ohi ettei ehtinyt testata? Enemmän luottaisin sun omaan kroppaan kuin testiin, talletelkaa vaan. :smiling face with heart-eyes: Jos huomenna oiskin lh piikki niin 2 päivää ennen ovista on kaikkein paras ajoitus.:folded:

Mikähän nyt on. Kp15 tänään ja munasarjat oviskipuillut pari päivää ja on limojakin, mutta digitesti näyttää tyhjää ympyrää. Jos en testaisi niin sanoisin että tänään on selvä ovulaatio. Missä hymynaama testistä? :Smirking Face:
Mun mies ei ole mikään mahdoton panomies eli voi olla hiukan talletteluväsymystä jos monena päivänä putkeen täytyy puuhailla, niin mietin mitä nyt tekisi. Eilen talleteltu, pitäisikö tänään lepopäivän ja odottelisi jos huomenna testi hymyilee, vaiko tallettelisi tänään vielä kun on niin selvät oireet. Äh. Jo on vaikiaa :Grinning Face:

Mulla oli tässä kierrossa pari päivää ennen ovista oviskivut, ja olin ihan varma että olis ovisplussa päivä. oltiin reissussa niin en päässyt tikuttaa kun vasta illalla, ja ei, negaa näytti vaikka kivut oli selkeät, luulin että lh piikki oli vaan mennyt ohi, enkä saanut sitä tikkuun. pari päivää myöhemmin tulikin paljon kovemmat oviskivut ja tikutin vahvan ovisplussan! Ei mitään tietoa mitkä noi aijemmat kivut sitten olivat kun olin sata varma oviksesta jo silloin, että näinkin voi näköjään käydä! :Smiling Face With Open Mouth

Oisko lh piikki mennyt ohi ettei ehtinyt testata? Enemmän luottaisin sun omaan kroppaan kuin testiin, talletelkaa vaan. :smiling face with heart-eyes: Jos huomenna oiskin lh piikki niin 2 päivää ennen ovista on kaikkein paras ajoitus.:folded:

Oikeesti? meillä oli tässä kierrossa just 2 päivää ennen ovista tallettelut ja täälläkin sitä sanoin että ei taida toivoa olla tässä kierrossa kun tallettelut jäi sinne 2pv ennen ovista. :Smirking Face: eikai sitten vielä tarvitsekkaan heittää lusikkaa nurkkaan tämän kierron suhteen :Person With Folded Hands:

Oikeesti? meillä oli tässä kierrossa just 2 päivää ennen ovista tallettelut ja täälläkin sitä sanoin että ei taida toivoa olla tässä kierrossa kun tallettelut jäi sinne 2pv ennen ovista. :Smirking Face: eikai sitten vielä tarvitsekkaan heittää lusikkaa nurkkaan tämän kierron suhteen :Person With Folded Hands:
Näin oon jostain lukenut, 2 pv on ihan riittävä. :folded: Siellä on varmasti siittiöt kerenneet perille ja elinkelpoiset hyvät siittiöt jäljellä.

Äh nyt alkoi tuleman taas sellainen ärsyttävä toiveikas olo ja tekisi mieli käydä testi ostamassa, vaikka mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole, ei tosin alkavien mekkojenkaan.
Kp 28/28-30. Dpo jotain 11 ja 6 väliltä. Oma olo että olisi lähempänä 11. Luteaali ollut nyt 11 päivää, en tosin ole tikuttanut, niin hiukan epävarmaa milloin ovis tarkalleen on ollut.

Näin oon jostain lukenut, 2 pv on ihan riittävä. :folded: Siellä on varmasti siittiöt kerenneet perille ja elinkelpoiset hyvät siittiöt jäljellä.

Kiitos tiedosta, niin jäi meilläkin peitonheiluttelut vähiin.. 2 päivää ennen ovista kerittiin puuhastella ja sit se jäi siihen. Ehdin jo kyyneleen tipauttaa et tää kierto meni taas ihan reisille, mutta saapa nähdä sitten.

Eilen vietin aikaa veljentyttären (1v) kanssa ja kyllä hän sai mun katkeruuteni sulamaan ❤ valloittava tapaus. Optimistisin mielin uutta viikkoa kohti! Rauhallista sunnuntaita kaikille ❤

Muokattu viimeksi:

Siittiöt voi elää sen viisikin päivää, joten :Kissing Face: Kun tietää noin suurinpiirtein milloin ovis tulossa, voi hyvin talletella sen pari kolme kertaa sillä viikolla, parin päivän väli tallettelussa on joku yleissuosituskin.

Kun kolmosta yritettiin, käytin pregcheckin ovisliuskoja ja kun ne näytti tasavahvaa, tarkistin hymiötikulla :smiling-eyes: Liuskoilla omalla kohdalla pystyi hyvin seuraamaan oviksen lähenemistä 2x päivä tikuttelulla.

Joten tsemppiä kaikille jo ovuloineille ja ovuloiville :red-heart:

Toivottovasti tärppää nopeasti tälläkin kertaa! Meillä myös pikku kakkosen yritys käynnissä, katsotaan jospa päästään taas samaan ryhmään! :smiling-eyes::folded::Two-hearts:

Oo, oispa mukavaa :smiling face with heart-eyes: Peukkuja teille! Passivoiduin välissä kirjoittelun suhteen kun yhtä ja toista myllerrystä ollut, niin hetken pyörin tässä pihalla kuin lumiukko :rolling:

Muokattu viimeksi:
Tuosta yhdynnän ajankohdasta: tässä taas tämä kuva mitä täällä usein jaetaan, naistalon sivulta. Tuo dpo -2 on paras aika yhdynnälle :D että juu, ei tosiaan ole syytä menettää toivoaan jos just siihen sattu ajoittumaan yhdyntä! Kovasti onnea kaikille, saataispa taas samanlainen plussakimara tänne mitä tammikuussa oli :Two-hearts:

Muokattu_Raskaus yhdyntäpäivä.jpeg

Ääh auttakaa :tears: viel ois 4,5 laattaa jäljellä!!!!! Äääh, alkaa kärsivällisyys ajoittain loppumaan :tears: Eihän toi oo pitkä aika, mut nyt just tuntuu siltä :rolling: toisaalta vaan neljä ovista enää ja viides sit jo hyödynnetään, mut silti :Hear No Evil Monkey::No Evil Monkey::Monkey::Monkey::Monkey:

Tuosta yhdynnän ajankohdasta: tässä taas tämä kuva mitä täällä usein jaetaan, naistalon sivulta. Tuo dpo -2 on paras aika yhdynnälle :D että juu, ei tosiaan ole syytä menettää toivoaan jos just siihen sattu ajoittumaan yhdyntä! Kovasti onnea kaikille, saataispa taas samanlainen plussakimara tänne mitä tammikuussa oli :Two-hearts:

View attachment 111049
Mäki tulin raskaaks just ku oli dpo -2 seksiä :Rabbit Face:

Ääh auttakaa :tears: viel ois 4,5 laattaa jäljellä!!!!! Äääh, alkaa kärsivällisyys ajoittain loppumaan :tears: Eihän toi oo pitkä aika, mut nyt just tuntuu siltä :rolling: toisaalta vaan neljä ovista enää ja viides sit jo hyödynnetään, mut silti :Hear No Evil Monkey::No Evil Monkey::Monkey::Monkey::Monkey:

En oo lukenu aiempia viestejä tässä keskustelussa, kun oon ennen ollut tuolla 2020 ryhmässä, joten kysyn, mitä laattoja tarkoitat? :smiling-eyes:

Tiedän niin tunteen. Mä lopetan hormonaalisen ehkäisyn tän kuun loppuun, mutta ei varmaan heti yritetä raskautua. En tiedä miten jaksan odottaa :tears:

Takaisin