Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iltalenkillä tarttui matkaan apteekista pari raskaustestiä, yksi tälle illalle ja huomiselle. Menin vessaan, pissasin tikkuun, ja pyyhkiessä paperiin tuli verta. Pala nousi kurkkuun, että ei sittenkään. Ja tässä testitulos!
Mitähän tästä ajattelisi, itkettää. Mulla ainoa kokemus vuotelusta: keskenmeno. Kertokaa nyt kaikki mitä tiedätte plussasta ja vuodosta Sitä tuli paperiin vain painamalla paperi alakertaan, eli määrä oli vielä vähäinen. Heitin suuttuuneena paperin pönttöön enkä nyt väriä tai muutakaan osaa analysoida…
Kyselin aikasemmin täällä ovistesteistä ja siitä, kun näytti jo heti menkkojen jälkeen aika vahvaa viivaa.
Mitenkäs tulkitsisitte näitä? Oon testannu nyt lähes joka päivä tuommosia "melkein plussia" kuten kp 8 näkyy. Ja sitten ollu pari vaaleempaa, kuten kp 6. Ja tänään sitten toi testiviiva oli ainakin omaan silmään jo kontrolliviivaa tummempi. Kierto on kuitenkin yleensä ollu 30-31pv, eli ovis pitäis olla vasta viikonloppuna. Alkaa huolestuttaa, että onko tämmönen ihan normaalia Muiden testeissä tuntuu negat olevan paljon haaleempia ja nyt olis oviskin aikasessa... Tai ehkä vaan nyt analysoin liikaa?
Samaa olisin tullu ehdottamaan...Aikainen ovis... Tai... Teepä raskaustesti? Tää on vaan heitto, älä innostu liikaa, mutta tee silti!
Kyselin aikasemmin täällä ovistesteistä ja siitä, kun näytti jo heti menkkojen jälkeen aika vahvaa viivaa.
Mitenkäs tulkitsisitte näitä? Oon testannu nyt lähes joka päivä tuommosia "melkein plussia" kuten kp 8 näkyy. Ja sitten ollu pari vaaleempaa, kuten kp 6. Ja tänään sitten toi testiviiva oli ainakin omaan silmään jo kontrolliviivaa tummempi. Kierto on kuitenkin yleensä ollu 30-31pv, eli ovis pitäis olla vasta viikonloppuna. Alkaa huolestuttaa, että onko tämmönen ihan normaalia Muiden testeissä tuntuu negat olevan paljon haaleempia ja nyt olis oviskin aikasessa... Tai ehkä vaan nyt analysoin liikaa?
On kyllä kieltämättä haastavia tulkittavia nyt noi sun testit! En osaa sanoo mitään suuntaan enkä toiseenKyselin aikasemmin täällä ovistesteistä ja siitä, kun näytti jo heti menkkojen jälkeen aika vahvaa viivaa.
Sulla kans kiperä tilanne! Selkee plussahan testissä komeilee, mutta alkuraskauden vuotokokemuksia ei ole jakaa. Kovasti pidän kuitenki peukkuja, että olis harmitonta vuoteluaAiniin ja kiitos kuitenkin plussaonnitteluista, vaikka niiden vastaanottaminen tuntuu liian toiveikkaalta….
Mikä dpo sul nyt on? Mä aattelin aamulla testata. Vahva tunne että tästä kierrosta ei tärpännyt.Voisko olla vaaratonta? En osaa jotenkin ollenkaan nyt iloita plussasta tai ajatella että kaikki voisi olla ok. Olen ihan varma, että aamulla mua odottaa vessassa normaaliin tapaan yösiteen miltei ylivuotanut menkkaveri
Yritin tässä nyt ajatella jotain positiivista, niin jos on kesken mennäkseen niin hyvä jos näin aikaisessa vaiheessa menee Pahinta on ehtiä innostua ja kiintyä ajatukseen raskaudesta, kun se viedäänkin yhtäkkiä pois. Eka haamubongaus vasta 9 tuntia sitten, niin tässä ei vielä ehdinyt hirveesti orientoitumaan, että sitä raskaana olisi
Täytyy kattoa aamulla tilanne uusiks, plööh! ketkä testailee huomenna aamulla käsi ylös?
Aikainen ovis... Tai... Teepä raskaustesti? Tää on vaan heitto, älä innostu liikaa, mutta tee silti!
Samaa olisin tullu ehdottamaan...
Kp 8 ovis ihan nurkalla ja kp11 selkeä ovisplussa koska vahvempi. Ovulaatiohan voi tulla aiemminkin tai myöhemmin joka kierrossa, pienikin stressi tai esim alkoholin nauttiminenkin voi vaikuttaa kiertoon. Mulla näytti raskaudessa tasavahvaa ovistestit kun huvikseni niitä testailin pois. Ei muuttunut haaleammaksi tai vahvemmaksi, pelkkää tasavahvaa.
On kyllä kieltämättä haastavia tulkittavia nyt noi sun testit! En osaa sanoo mitään suuntaan enkä toiseen
Mikä dpo sul nyt on? Mä aattelin aamulla testata. Vahva tunne että tästä kierrosta ei tärpännyt.
Tänään dpo10. Tein tänään testin ja se näytti tältä eli todnäk tää näyttää viivanpaikkaa. Huomenna onneks teen eri testin.Tänään dpo10, ovislimojen mukaan laskettuna!
Mikä dpo sulla huomenna? Jännää!
Noniin, leidit, viivakiikarit esiin! Näkeekö joku tässä haamun, vai onko mielikuvituksen tuotetta?
Hei. En ole ollut hetkeen kovin aktiivinen,niin kysäisenpä jos ei ole tungetteleva kyssäri että kauanko yritystä takana? Meinaan täällä on yksi pari joka nyt myös lähössä tutkimuksiin,tai siis lähete on jo tehty ja miehestä ei löytynyt vikaa. Itsellä ikää huhtikuussa 39. Yritystä on takana puolivuotta eli nyt on 7.kierto. Toivoa herätti miehen spermatestintulos: normaali tulos. Mussa varmaan on häiriötä,kun tosiaan menkat ja kierto muuttui jo 1,5 v sitten. Tsemppiä!Kun oli viime kierrossa menkat viikon myöhässä ni nyt on ollu siitä asti alavatsa kipee. Reilu viikon päästä vasta neuvola millo sais lähetettä lapsettomuus hoito juttuihin polille. Ehkä siellä neuvolassa voisivat tarkastaa onko paikat kunnossa kun en erota onko kipu munasarjoissa vai suolistossa.
Hei. En ole ollut hetkeen kovin aktiivinen,niin kysäisenpä jos ei ole tungetteleva kyssäri että kauanko yritystä takana? Meinaan täällä on yksi pari joka nyt myös lähössä tutkimuksiin,tai siis lähete on jo tehty ja miehestä ei löytynyt vikaa. Itsellä ikää huhtikuussa 39. Yritystä on takana puolivuotta eli nyt on 7.kierto. Toivoa herätti miehen spermatestintulos: normaali tulos. Mussa varmaan on häiriötä,kun tosiaan menkat ja kierto muuttui jo 1,5 v sitten. Tsemppiä!